Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 79 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: Ko ņemt?

AutorsZiņojums
KarlisZ
10. May 2004, 11:17 #81

Kopš: 11. Jul 2002

Ziņojumi: 355

Braucu ar: E92 323

LSD: Bik nesekoju lidz thredam, tapec likas ka iet runa par E30, bet nu man liekas ka uz e36 tas pats varetu izpausties.

Respektiivi, man 2.0 motors liekas vispar nekam nederigs jo 6 cilindri jau, purns smags un atiecigi vinu stumj ara. Piemeram manu 325i ar 210zs@5700rpm nevar uz grants braucot(ne jau uz 5km/h) dabuut pa 180 gradiem rinki - stumj purnu prom. Vinvardskot vadamiba nav ta idealaka un ja rekini ka nau jaudas tad prieksh kam tadu vispar vajag.

Tapec es izveletos vai nu kartigu 2.5 vai 1.8is motoru.
[ This message was edited by: KarlisZ on 2004-05-10 11:20 ]
Offline
lsd
11. May 2004, 09:29 #82

Kopš: 07. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 589

Braucu ar: 01 530d

223 000 nobraukums ir daudz 92 gada auto?
Offline
Darkman
11. May 2004, 09:47 #83

Kopš: 16. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 32473

Braucu ar: sapņu auto

Maz. ja nem videji 30k gada tad butu jabut 360k km

-----------------
https://www.facebook.com/RigaHarleyParty
Offline
Melvins
11. May 2004, 10:58 #84

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.

lsd = bļīīnn... , nu kurš pērkot auto vēl tic spidometra rādījumiem?

1) skaties salona nodilumu (stūre, vadītāja sēdeklis etc.) + kā kopts salons,
2) vai nav besīgi sists (ja pamatīgi bliezts(kas visdrīzāk arī ir!) = tad kā sataisīts),
3) ritošā daļā + transmisija,
4) motors (serde!)...
5) ir vēl visādi sīkumi = kā durvis verās (vai sen jau nav šaibas zem eņģēm paliktas) utt... utt...

kādu brīnumu tad Tu vēlies no ārzemēm pa sviestmaizi iegūt?

Darkman’am ir pilnīga taisnība , 10 gadi = min 300tkst. km.
Offline
PitonZ
11. May 2004, 11:11 #85

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1980

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem


2004-05-10 11:17, KarlisZ rakstīja:
LSD: Bik nesekoju lidz thredam, tapec likas ka iet runa par E30, bet nu man liekas ka uz e36 tas pats varetu izpausties.

Respektiivi, man 2.0 motors liekas vispar nekam nederigs jo 6 cilindri jau, purns smags un atiecigi vinu stumj ara. Piemeram manu 325i ar 210zs@5700rpm nevar uz grants braucot(ne jau uz 5km/h) dabuut pa 180 gradiem rinki - stumj purnu prom. Vinvardskot vadamiba nav ta idealaka un ja rekini ka nau jaudas tad prieksh kam tadu vispar vajag.

Tapec es izveletos vai nu kartigu 2.5 vai 1.8is motoru.

......pilnīgi manas domas
Offline
mexican
11. May 2004, 12:36 #86

Kopš: 06. Jan 2004

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2067

Braucu ar:

PITONZ,KARLISZ,Ar ko tad 318 iS ir labāks par 320?

[ This message was edited by: mexican on 2004-05-11 12:37 ]

-----------------
Offline
PitonZ
11. May 2004, 12:41 #87

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1980

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem

Ēd bik mazāk un rauj labāk par 320i........Karo4 korisham ir e36 318is 93’ nu iet lopā ir izkodis dazhu labu 325.......laikam galva ar sēdināta Mana 320i e30 to4 nestāv blakus uz rāvienu
Offline
mexican
11. May 2004, 12:50 #88

Kopš: 06. Jan 2004

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2067

Braucu ar:

Nu ja jau shim galva seedinaata, tad tas jau nav uzskataams par iS. manupraat ja es pareizi fishkoju tad e36 iS = 140 shujam zirdzinju a e36 320 150zs laikam... labo ja nepareizi. un teiksim ja nem blakus abas kupejas man liekas ka 320 tomeer ietu labaak (varbuut)... man taa gribeetos domaat

man ir 320, nav gadiijies ar kasiitiskrieties (piemeeram kasiit), nu bet BB (328 coupe) es kaashu vienos vaartos nokjert nemaz nevaru...

-----------------
Offline
PitonZ
11. May 2004, 12:55 #89

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1980

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem

anyway ........ 318is vai 325i .......mans e30 320i ar manu IQ ēd tikpat cik e30 325i, bet jaudas ziņā 2,5i rauj niknāk
Offline
daviss
11. May 2004, 13:07 #90

Kopš: 18. Feb 2003

Ziņojumi: 59

Braucu ar:

2 mexican
Ja pareizi atceros, tad pēc rūpnīcas datiem standarta E36 318is ir par 0.2 sek lēnāks nekā E36 320 (uzrāviens līdz 100km/h)[ This message was edited by: daviss on 2004-05-11 13:08 ]
Offline
Artis
11. May 2004, 13:14 #91

Kopš: 16. May 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 32262

Braucu ar: Renault

Nafig tos zs salidzinat, ja gonkas nebrauc. Ir tads faktors, ka dzineja resurss
Offline
mexican
11. May 2004, 13:16 #92

Kopš: 06. Jan 2004

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2067

Braucu ar:

1) nu jaa resurss protams tik vecaam mashiinaam laikam nosaka visu.

2) un ruupniicas ciparinjsh 0,2 laikam vispaar maz ko noziime, jo taa starpiiba ir tik maza, ka var to norakstiit uz brauceeja neprecizitaati.

Bet eniivej, pie lielaakiem aatrumiem 2niekam jaabuut zhiperiigaakam manupraat...

-----------------
Offline
ShrankY
11. May 2004, 13:33 #93

Kopš: 06. Jun 2003

Ziņojumi: 736

Braucu ar:

manuprāt 2.0 motorinju, ja arii var nokaut, tad ljoti jaapacenshas... nez vai ar 1.8is ir taapat...
par raavienu... jaaa pirmos metru 100 1.8 is ir priekshaa, jo ir vieglaaks, bet peec tam... diemzheel...
ar 2.0 jau var baudiit BMW
P.S --> Paardodu E36 320
Offline
ShrankY
11. May 2004, 13:33 #94

Kopš: 06. Jun 2003

Ziņojumi: 736

Braucu ar:

Offline
sane
11. May 2004, 14:12 #95

Kopš: 16. May 2002

Ziņojumi: 359

Braucu ar: 330i

to pitonZ

nu tu gan esi dirsejs konkrets, cik tev ir gadu??? ja 318is var izkost 325i nu tu dod, kaut ari 318 ir sedinata galva un var ari pakalu sedinaat, 318 ar visiem tur uzlabojumiem osta dumus 325, jo jaskatas ari vel ir ne kursh pirmais bet ekspluatacijas izdevumi, ko sastada ari degviela un kada jega forseet 318 un rezultata bus prieksha 325 uzravienaa, bet kopumaa degvielas paterinjs bus 15 litri????
Offline
NightWing
11. May 2004, 14:17 #96

Kopš: 27. May 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 848

Braucu ar: 325

ir veel taada lieta kaa izsvarojums...
Offline
PitonZ
11. May 2004, 14:22 #97

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1980

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem


2004-05-11 14:12, sane rakstīja:
to pitonZ

nu tu gan esi dirsejs konkrets, cik tev ir gadu??? ja 318is var izkost 325i nu tu dod, kaut ari 318 ir sedinata galva un var ari pakalu sedinaat, 318 ar visiem tur uzlabojumiem osta dumus 325, jo jaskatas ari vel ir ne kursh pirmais bet ekspluatacijas izdevumi, ko sastada ari degviela un kada jega forseet 318 un rezultata bus prieksha 325 uzravienaa, bet kopumaa degvielas paterinjs bus 15 litri????

ble, gadi man 23 un ne visi 325 iet lopā
Offline
sane
11. May 2004, 14:31 #98

Kopš: 16. May 2002

Ziņojumi: 359

Braucu ar: 330i

nu ar sudien jau nav ko salidzinaat, vajag domaat logiski. tad jau varu teikt, ka ielieku mersim 600 coupe, kuram ir nokauts motors........
Offline
PitonZ
11. May 2004, 14:37 #99

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1980

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem

labi,labi tava 325 ir pati , pati.....rakete
peace
Offline
Artis
11. May 2004, 15:15 #100

Kopš: 16. May 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 32262

Braucu ar: Renault

Nav ko te cepties sava starpa. Ne jau pie katra krusta ir jaskrienas. Es tagadejam srotam gada laika 100% jaudu ne reizi neesmu izmantojis, pat nezinu kads ir max atrums iespejams.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo