Online

Pašreiz BMWPower skatās 152 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: Dzinēja galvas blīves maiņa

AutorsZiņojums
lalalala123
13. Apr 2014, 09:01 #1

Kopš: 29. Oct 2010

Ziņojumi: 67

Braucu ar: e90

Situācija tāda, ka pa izputēju nāk saldi balti dūmi. Patstāvīgi pazūd tosols un tagad, vēl parādījusies dzinēja vibrācija, kad dod gāzi, tāda sajūta, ka degvielas pietrūkst. Eļļa nezūd un nav no tosola balta palikusi. Ir aizdoma par galvas blīvi? Kādas jūsu idejas? Varbūt ir bijis kaut, kas līdzīgs.

Iesakiet labu meistaru Rīgā, kas veic dzinēja galvas blīves maiņu un galvas slīpēšanu. Esmu students. Vajag, lai nenoplēstu kosmosu. E46 320d 1999.g
Offline
andrjuha37
13. Apr 2014, 09:09 #2

Kopš: 28. Feb 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 67

Braucu ar: e36

balti dumi - var but ari turbina
Offline
m52b28328
13. Apr 2014, 10:13 #3

Kopš: 04. Aug 2013

Ziņojumi: 28

Braucu ar:

IZklausās jau pēc galvas blīves..

P.S. trubas arī cietas?!

[ Šo ziņu laboja m52b28328, 13 Apr 2014, 10:14:07 ]

Offline
Alien666
13. Apr 2014, 11:15 #4

Kopš: 10. Oct 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 280

Braucu ar: džipu

blīve jāmaina un lēti nebūs tāpat
Offline
PASSATizhi
13. Apr 2014, 11:46 #5

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

kapēc visi piesienas blīvei? saplaisājušas galvas neviens nav redzējis?
Offline
johnsk
13. Apr 2014, 11:47 #6

Kopš: 12. Nov 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 894

Braucu ar: iksu un pežu


13 Apr 2014, 11:46:46 PASSATizhi rakstīja:
kapēc visi piesienas blīvei? saplaisājušas galvas neviens nav redzējis?


Tu jau pieņem to ļaunāko
Offline
Driver
13. Apr 2014, 13:07 #7

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


13 Apr 2014, 11:47:52 johnsk rakstīja:

13 Apr 2014, 11:46:46 PASSATizhi rakstīja:
kapēc visi piesienas blīvei? saplaisājušas galvas neviens nav redzējis?


Tu jau pieņem to ļaunāko


Ljaunakais ir izjaukt motoru, izpetit blivi saprast, ka taa bija perfekta, aiz dusmam nopirkt un uzlikt citu galvu, salikt visu un tad saprast, ka pilnigi viss ir tiesi tapat kaa bija, jo plaisa (-as) ir bloka

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
AF
13. Apr 2014, 13:21 #8

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

ļaunākais ir tas, ka nomainīt galvas blīvi uz 2.0d maksā ap 200eināriem, a pa 400 eināriem var iesvērt citu motora swapu
Offline
Driver
13. Apr 2014, 13:23 #9

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Da tu kooooo?
200 sanaktu, ja visu dara pats...
Bet kopa ar darbu nekadi 200 tur nebus.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
AF
13. Apr 2014, 13:37 #10

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

nu blīve 60 eiro (oem)
špiļkas 40 eiro (oem)
nu tur +-darbs un slīpēšana un pārbaudīšana, nu labi kopā ir ap 300
Offline
lalalala123
13. Apr 2014, 13:40 #11

Kopš: 29. Oct 2010

Ziņojumi: 67

Braucu ar: e90

Kas tur ir ar to starpdzesētāju? Esmu izlasījis e46.lv, ka viņš mēdz ieplaisāt un tad ir līdzīgas sekas?
Iesakiet kādu kantori, kas var uzmest aci rit mašīnai.
Offline
martinsz
13. Apr 2014, 13:51 #12

Kopš: 22. Nov 2003

Ziņojumi: 5899

Braucu ar: miseni


13 Apr 2014, 13:37:09 AF rakstīja:
nu blīve 60 eiro (oem)
špiļkas 40 eiro (oem)
nu tur +-darbs un slīpēšana un pārbaudīšana, nu labi kopā ir ap 300

+ vāka blīve
+ kolektoru blīves
+ turbīnas blīves
+ sprauslu blīves
un vēl vesela kaudze ar visādiem sīkumiem, kā piemēram šķidrumiem, bet var jau veco liet atpakaļ un visu salikt uz hermētiķa

-----------------
...
Offline
Kaross
13. Apr 2014, 14:09 #13

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4327

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

OEM galvas blīve ir tikai uz pasūtījumu.

Pieejamas Elring - 52Euro vai GOETZE - 40Euro
Skrūves - 30euro (Goetze)
Ieplūdes kolektora blīves - 6euro
Izplūdes kolektora blīves - 6Euro
Vārstu vāka blīve (Elring) - 20Euro
sprauslu paplāksnes - 2Euro
Antifrīzs - 15Euro
Pārbaude, slīpēšana ~45Euro ja pareizi atceros.


Kopā ar darbu pie manis var uztaisīt par ~280-300Euro.

Protams ja nemaina visas blīvītes u.t.t., tad jau ir lētāk.
Bet nu šajā gadījumā tā 100% ir galvas blīve.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
13. Apr 2014, 14:10 #14

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4327

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


13 Apr 2014, 13:40:19 lalalala123 rakstīja:
Kas tur ir ar to starpdzesētāju? Esmu izlasījis e46.lv, ka viņš mēdz ieplaisāt un tad ir līdzīgas sekas?
Iesakiet kādu kantori, kas var uzmest aci rit mašīnai.


Kas par starpdzesētāju?
Interkūleris? Tas ir tikai gaisam un ar tosolu nekāda sakara, bet saldie dūmi ir tikai no tosola.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
AF
13. Apr 2014, 14:18 #15

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

nēē, ir viens tāds, uz EGR sistēmas, ja viņam ir pievienots mazais termostats, tad ar vecumu tajā bundulī ir plaisas un notiek līdzīi , jānoglušī EGR pie izplūdes kolektora
Offline
uldens1
13. Apr 2014, 14:22 #16

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15780

Braucu ar:


13 Apr 2014, 13:21:29 AF rakstīja:
ļaunākais ir tas, ka nomainīt galvas blīvi uz 2.0d maksā ap 200eināriem, a pa 400 eināriem var iesvērt citu motora swapu
ieswapot motoru un izsecinat ka ari tam ir kaut kads černis:venajmins:
pirms motora mainas ir jaizsecina kas pa vainu un tad izdomat remontet vai mainit.Kaut vai remonts sanak dargak,pratigak vienalga ir remontet,ja vien blokam nav kapi
Offline
lalalala123
13. Apr 2014, 14:45 #17

Kopš: 29. Oct 2010

Ziņojumi: 67

Braucu ar: e90

Labi! Rit vedu auto uz diagnostiku redzēs, kas būs. Cerams kāds sīkums.
Ps. Ja piepildās sliktākais scenārijs ar cik jārēķinās par darbu ja maina blīvi un slīpē. Aa un vēl galvu slīpē vienmēr? Motors nav karsis.
Offline
AF
13. Apr 2014, 14:48 #18

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

galvu jāpārbauda zem spiediena, un jāslīpē tā vai tā
Offline
Kaross
13. Apr 2014, 15:15 #19

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4327

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


13 Apr 2014, 14:45:41 lalalala123 rakstīja:
Labi! Rit vedu auto uz diagnostiku redzēs, kas būs. Cerams kāds sīkums.
Ps. Ja piepildās sliktākais scenārijs ar cik jārēķinās par darbu ja maina blīvi un slīpē. Aa un vēl galvu slīpē vienmēr? Motors nav karsis.


Tu lasi arī vai tikai mal savu?


13 Apr 2014, 14:09:13 Kaross rakstīja:
OEM galvas blīve ir tikai uz pasūtījumu.

Pieejamas Elring - 52Euro vai GOETZE - 40Euro
Skrūves - 30euro (Goetze)
Ieplūdes kolektora blīves - 6euro
Izplūdes kolektora blīves - 6Euro
Vārstu vāka blīve (Elring) - 20Euro
sprauslu paplāksnes - 2Euro
Antifrīzs - 15Euro
Pārbaude, slīpēšana ~45Euro ja pareizi atceros.


Kopā ar darbu pie manis var uztaisīt par ~280-300Euro.

Protams ja nemaina visas blīvītes u.t.t., tad jau ir lētāk.
Bet nu šajā gadījumā tā 100% ir galvas blīve.


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
13. Apr 2014, 15:16 #20

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4327

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


13 Apr 2014, 14:18:20 AF rakstīja:
nēē, ir viens tāds, uz EGR sistēmas, ja viņam ir pievienots mazais termostats, tad ar vecumu tajā bundulī ir plaisas un notiek līdzīi , jānoglušī EGR pie izplūdes kolektora


šī dzesētāja dēļ nebūs dzinējam vibrācijas. vibrācijas jau būs no konkrēti izpūstas blīves. un jo tālāk brauks, jo sliktāk kļūs.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo