Online
Pašreiz BMWPower skatās 75 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: M57 - M47 vietā
Autors | Ziņojums |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| Tā, ceru uz diezgan lielu Jūsu atsaucību un informācijas zelta bedri!
Interesē, manā e46 2.0d vietā iesvapojot M57 kas būtu ko mainīt, ko var atstāt - derēs.
Saprotu ka motors
Kā ir ar kārbu, vai saderēs savā starpā?, jo baigais čakars ir ar kardāna un reduktora pārlikšanu, jo man tagad stāv LSD.
Tālāk kas ar , Tā teikt, apkārtējām daļām, kas vēl tāds kam jāpievērš uzmanība? Jautajums, kā ir uzinstalējams maģistrālais sūknis?
Kā ar bremžu sistēmu? Vnk vakumniku no M57 vai vēl ko? (ABS tāpat jau atslēgts )
Jebšu pasaktiet, vai ir bijusi kādam peiredze, un vai varat padalīties ar "sīkajiem knifiem"
[ Šo ziņu laboja AF, 03 Apr 2014, 08:41:22 ] | Offline | | |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| IMHO, ja jau kardāns tev par grūtu, tad motora swaps vispār ir raķešu zinātne.
ABS atslēgts vai atslēdzies pats dēļ devēju mazspējas? | Offline | | |
zakis | | Kopš: 25. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 562
Braucu ar: e30 (325i), e46 (318d)
| Tiešām, ja liekas ka, ja baigais čakars ar kardānu, tad labāk nemaz nesāc.
Un vsp kāds sakars vai ir LSD vai nav? Korpusi tak vienādi, mainās tik elementi. | Offline | | |
wanksta | | Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7241
Braucu ar: muti
| Priekš kam tas vispār ir vajadzīgs? | Online | | |
zakis | | Kopš: 25. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 562
Braucu ar: e30 (325i), e46 (318d)
|
03 Apr 2014, 11:27:07 wanksta rakstīja:
Priekš kam tas vispār ir vajadzīgs?
Cik saprotu no e46.lv foruma ka motoram kapi un grib kko jaudīgāku. | Offline | | |
wanksta | | Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7241
Braucu ar: muti
| Nez vai m57 butu baigais spridzeklis | Online | | |
zakis | | Kopš: 25. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 562
Braucu ar: e30 (325i), e46 (318d)
| Jaudīgāks nekā m47 būtu. | Offline | | |
oskars11 | | Kopš: 13. Aug 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 3111
Braucu ar: bbrent.lv
| donoru blakus, tad jau var. vadiiba cita,pravodka, karba cita un vel miljons siikumi. | Offline | | |
|
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31527
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Varbut jaliek motors no e60 535d, nav ko dirsties - ja maina, tad maina!
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
dust | | Kopš: 12. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 6532
Braucu ar: DD2
| M57 nav nīkulis. Tautā runā, ka pat Panamera S netiek līdzi sagrozītiem e46
edit
AF, srsly - kāda jēga no bloķa 2.0d? [ Šo ziņu laboja dust, 03 Apr 2014, 15:10:27 ]
-----------------
| Offline | | |
Zoo | | Kopš: 27. Sep 2007
Ziņojumi: 7814
Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger
| ziemā vienmēr ir jēga no bloķa | Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
03 Apr 2014, 15:09:47 dust rakstīja:
M57 nav nīkulis. Tautā runā, ka pat Panamera S netiek līdzi sagrozītiem e46
edit
AF, srsly - kāda jēga no bloķa 2.0d?
Manam ir
Bēt problēma ar kardānu dēļ stiprinājumiem pie reduktora, tad būtu iekšas LSD jāparliek uz 3.0d korpusu.
M57 stock m57 nebūs ilgi
un mans motors vēl dzīvs un spirgts
bet runājot par lietu, lūgums atsaukties kādu, kas to ir darījis, un varētu pie kādas lielākas alus krūzes apspriest nianses.
Par donora blakus atvilkšanu un pārilkšanu es zinu, tas takā arī būtu vieglākais variants, tikai nav vietas kur to realizēt. Tapēc gribu zināt visu ko konkrēti vajag, lai sagādātu un pārliktu.
Turpmāk lūdzu pa tēmu.
[ Šo ziņu laboja AF, 04 Apr 2014, 08:59:19 ] | Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
03 Apr 2014, 11:24:06 zakis rakstīja:
Tiešām, ja liekas ka, ja baigais čakars ar kardānu, tad labāk nemaz nesāc.
Un vsp kāds sakars vai ir LSD vai nav? Korpusi tak vienādi, mainās tik elementi.
nē nemainās elementāri gan, kapēc tad katram 5ajam nav LSD iekš e46?
Palūgšu muļķības liekas nerunāt un padjobus atstāt vēlākam! | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 15773
Braucu ar:
| tak noprec uzreiz auto ar 3.0,nah to čakari ar parbuvem | Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| Tas butu gala variants | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 15773
Braucu ar:
|
04 Apr 2014, 16:00:49 AF rakstīja:
Tas butu gala variants
un letaks variants
| Offline | | |
|
marihuans | | Kopš: 29. Mar 2005
Ziņojumi: 23185
Braucu ar: 3 x 666
| nekas tur baigais nav,vari reduktoru atstāt to pašu,kas Tev tagad stāv
uztaisīt flanci,lai der kardāns klāt nav nekādu problēmu. Krievijā ir 320d kompakts ar ieswapotu 3.0d un daaaaudz zs un viss tur,tā ka par to stress nav.
-----------------
T: 203-65-203
| Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| jā leišos arī ir drift kompots ar 3.0d
| Offline | | |
skals007 | | Kopš: 22. Oct 2007
Ziņojumi: 426
Braucu ar: #SudrabaBulta
|
04 Apr 2014, 22:10:32 AF rakstīja:
jā leišos arī ir drift kompots ar 3.0d
un ir kaa video teikts ??? (es domaju ka braucu ar 500hp)
reali tur peec klepus izskataas ... | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|