Online

Pašreiz BMWPower skatās 86 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: 318i 2.0 N42 problēmas

AutorsZiņojums
kalts
25. Mar 2014, 23:38 #1

Kopš: 25. Mar 2014

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

Sveiki spečuki!

Esmu te nolūkojis 318i 2.0 2003.gada ratus!
Man te sastāstīja, ka N42 dzinēji esot baigās lamatas, bet tā arī precīzi kas un kā izstāstīt nemācēja... Varbūt no Jums kāds var mani apgaismot, kas tad šamējiem ir tāds ar tiem dzinējiem - iespējams ka pirms pirkšanas vēl pārdomāju, tāpēc lūdzu padalieties ar gudrībām!
Offline
Luciferz
25. Mar 2014, 23:46 #2

Kopš: 26. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2332

Braucu ar: G63 | S63 | 8er | Vespa

kas tur var buut ar 2.0 dzineeju, nesaprotu Man shkiet tos uz svara var nopirkt

-----------------
nekāda zobupasta neaizsargā zobus tik labi, kā laikā apmaksāti rēķini
Offline
uldens1
25. Mar 2014, 23:48 #3

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15773

Braucu ar:

iegogle valvetronic
Offline
Luciferz
25. Mar 2014, 23:52 #4

Kopš: 26. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2332

Braucu ar: G63 | S63 | 8er | Vespa


25 Mar 2014, 23:48:04 uldens1 rakstīja:
iegogle valvetronic


nafigam?

-----------------
nekāda zobupasta neaizsargā zobus tik labi, kā laikā apmaksāti rēķini
Offline
PETROLHEADz
26. Mar 2014, 04:38 #5

Kopš: 08. Jan 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 107

Braucu ar: Izsistām miglām

Tāpēc ka valvetronic nav uz svaru,visai dārgs prieks.
Offline
se7en
26. Mar 2014, 10:00 #6

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27651

Braucu ar: SE7EN, MV-989

Šiem burvigajiem auto nav temperaturas skalas paneli, lidz ar to neviens nekad nav čekojis kkadas temperaturas un diez vai ir gaidijis kamer uzsilst dzinejs +/- lidz darba temp.
Attiecigi varetu but labi padilis priekšlaicigi.

Vispar besi tik neinformativs panelis kā e90


Tas tā...

-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
kalts
26. Mar 2014, 14:11 #7

Kopš: 25. Mar 2014

Ziņojumi: 4

Braucu ar:


26 Mar 2014, 10:00:04 se7en rakstīja:
Šiem burvigajiem auto nav temperaturas skalas paneli, lidz ar to neviens nekad nav čekojis kkadas temperaturas un diez vai ir gaidijis kamer uzsilst dzinejs +/- lidz darba temp.
Attiecigi varetu but labi padilis priekšlaicigi.

Vispar besi tik neinformativs panelis kā e90


Tas tā...



Es domāju tieši e46... Viņiem tomēr vēl nāk tas temperatūras mērītājs!
Offline
kalts
26. Mar 2014, 14:13 #8

Kopš: 25. Mar 2014

Ziņojumi: 4

Braucu ar:


26 Mar 2014, 08:27:41 Prusis rakstīja:
Problēma ar viņiem ir tāda ka sadilstot ķēdei un visam kas ar to saistīts, viņš rūc trakāk kā 2.4D un lai to visu samainītu, jēziņ, es vairs negribētu, man nepatika, un nezinu cik taā visa detaļu čupa izmaksāja, stipri lētāk būtu mainīt dzinēju.
Bet ja rūc kā bitīte, kapēc gan nebraukt ar tādu (ja apmierina zālespļāvējs)


Zālespļāvējs - ko ar to domāji?
Offline
kalts
26. Mar 2014, 14:14 #9

Kopš: 25. Mar 2014

Ziņojumi: 4

Braucu ar:


26 Mar 2014, 04:38:53 PETROLHEADz rakstīja:
Tāpēc ka valvetronic nav uz svaru,visai dārgs prieks.


Kas ir ar to Valvetronic sistēmu??
Offline
goldza
26. Mar 2014, 14:27 #10

Kopš: 13. Sep 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 53

Braucu ar:

Šiem dzinējiem vājās vietas ir indukcijas spoles(orģinālās)mirst nost nomainot uz bosch problēma pazūd, ar to valvetroniku ir tā, ja tiek taupīts uz eļļām un mainītas pēc longlife, tad sāk pastiprināti dilt, jāmaina biežāk. Ar ķēdi problēmas sākās ja salūzt tās mierinātājs( arī slimība)! Rūc kā dīzelis pārsvarā tad kad atgāzu recirkulācijas vārsts un tam pienākošās trubas aizaug!!!
Offline
uldens1
26. Mar 2014, 14:41 #11

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15773

Braucu ar:


26 Mar 2014, 10:00:04 se7en rakstīja:
Šiem burvigajiem auto nav temperaturas skalas paneli, lidz ar to neviens nekad nav čekojis kkadas temperaturas un diez vai ir gaidijis kamer uzsilst dzinejs +/- lidz darba temp.
Attiecigi varetu but labi padilis priekšlaicigi.

Vispar besi tik neinformativs panelis kā e90


Tas tā...
diez vai kads ari ar dačiku gaida kamer uzsilst,es točna nekad nesildu
Offline
kalts
26. Mar 2014, 17:42 #12

Kopš: 25. Mar 2014

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

Bet visā visumā šīs dzinēja problēmas ir novēršamas un autiņš ņemams?
Offline
kristiks
26. Mar 2014, 19:24 #13

Kopš: 21. Jan 2008

Ziņojumi: 100

Braucu ar: e36 328i

Principa ir ta, ka obligati vajag pieslegt pie kompja un apstities kludas. Vienozimigi vaja vieta siem motoriem ir valvetronic. Un ari ja uz doto bridi nav kludas, nenozime, ka valvetronic strada. Vispar vari pagoglet, arzemju forumi pilni ar so motoru problemam!
Offline
gintensh
16. Apr 2014, 12:39 #14

Kopš: 06. Mar 2013

Ziņojumi: 6

Braucu ar:

man ari problemas ar so pasu .
simptomi- piestartejot, mazam bridim paejot apgriezieni specigi noraustas., diezgan nedinamisks un gurdens, un ari jaudas nekadas nemot vera teju vai 105kW.
nesen bija tada problema ka izpludes sadalenes mainja, vanosa delj. .
nolasijju kludas, kludas nummurs 2782, tas ir sad varp sensors izpludei .. , to nomainiju, bet kljuda ta pati , .. nonjemu varstu vaku, protams, par kadiem 4-5 gradiem iestatits nepareizi, iestatiju ka jabut.. bet diemzel problema ta pati .
Offline
Driver
16. Apr 2014, 12:44 #15

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Idiotam jabut, lai pirktu e46 ar sho dzineju.
Gandriz visi, kas gribejusi tadu pirkt, atradijusi man auto un esmu pateicis "nah" delj motora, bet tapat pashi bijusi gudri, tagad regulari pisas vai mekle nakamo muljki, kas gribes sho jauko, ekonomisko un dinamisko auto.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
uldens1
16. Apr 2014, 12:55 #16

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15773

Braucu ar:


16 Apr 2014, 12:39:43 gintensh rakstīja:
man ari problemas ar so pasu .
simptomi- piestartejot, mazam bridim paejot apgriezieni specigi noraustas., diezgan nedinamisks un gurdens, un ari jaudas nekadas nemot vera teju vai 105kW.
nesen bija tada problema ka izpludes sadalenes mainja, vanosa delj. .
nolasijju kludas, kludas nummurs 2782, tas ir sad varp sensors izpludei .. , to nomainiju, bet kljuda ta pati , .. nonjemu varstu vaku, protams, par kadiem 4-5 gradiem iestatits nepareizi, iestatiju ka jabut.. bet diemzel problema ta pati .

nonemtam varstu vakam panem ar atslegu izgriez motoru un paskaties vai kada bridi ķede nepaliek slaba,ja paliek nomaini spriegotaju jaunu.Uz kadu laiku var aizlapities.
Kludu tev var mest ja kede netiek pienacigi spriegota un izpludes sadalene metajas pa tiem pašiem 5 gradiem
Offline
gintensh
25. Apr 2014, 19:45 #17

Kopš: 06. Mar 2013

Ziņojumi: 6

Braucu ar:


16 Apr 2014, 12:55:06 uldens1 rakstīja:

16 Apr 2014, 12:39:43 gintensh rakstīja:
man ari problemas ar so pasu .
simptomi- piestartejot, mazam bridim paejot apgriezieni specigi noraustas., diezgan nedinamisks un gurdens, un ari jaudas nekadas nemot vera teju vai 105kW.
nesen bija tada problema ka izpludes sadalenes mainja, vanosa delj. .
nolasijju kludas, kludas nummurs 2782, tas ir sad varp sensors izpludei .. , to nomainiju, bet kljuda ta pati , .. nonjemu varstu vaku, protams, par kadiem 4-5 gradiem iestatits nepareizi, iestatiju ka jabut.. bet diemzel problema ta pati .

nonemtam varstu vakam panem ar atslegu izgriez motoru un paskaties vai kada bridi ķede nepaliek slaba,ja paliek nomaini spriegotaju jaunu.Uz kadu laiku var aizlapities.
Kludu tev var mest ja kede netiek pienacigi spriegota un izpludes sadalene metajas pa tiem pašiem 5 gradiem


oki, pamegjinashu,
es vel biju iedomaties ja tas mesls vanus ar eljljas spiedienu darbojas, vinjam kada reta gadijuma var but kads bojajums ar eljljas suuci, ?!
Offline
stucers
25. Apr 2014, 21:46 #18

Kopš: 11. Jan 2012

Ziņojumi: 1573

Braucu ar:


25 Apr 2014, 19:45:51 gintensh rakstīja:
oki, pamegjinashu,
es vel biju iedomaties ja tas mesls vanus ar eljljas spiedienu darbojas, vinjam kada reta gadijuma var but kads bojajums ar eljljas suuci, ?!

Vispār nekas tamlīdzīgs nav. Nav
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo