Online

Pašreiz BMWPower skatās 61 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: 320d E46 iedarbināšanas problēma

AutorsZiņojums
Bemebers
23. Mar 2014, 08:02 #1

Kopš: 05. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 388

Braucu ar: BMW E61 530xd

Sveiki man ir radusies ieteresanta problēma. Tā tad auto ir grūti iedarbināt, kad motora temperatūra ir uz zilās iedaļas, bet izpaužas tas šādi. Augsts motors pielaižas perfekti un silts motors pielaižas perfekti, bet kad pastav un motora temperatūra noslid līdz zilajai iedaļai tad darbinot ir jagriež kadas 10sekundes un tad pielaižas, kad griež tās 10sekundes no izpūtēja nak balti dūmi. Teiksim nobraucot ar aukstu motoru kilometru noslape un tad arī nedarbinas...

[ Šo ziņu laboja Bemebers, 23 Mar 2014, 08:08:14 ]

Offline
monster89
23. Mar 2014, 08:44 #2

Kopš: 14. Dec 2011

No: Valmiera

Ziņojumi: 239

Braucu ar: E46, e60

Man ir tāda pati problēma, Laikam sūknis, tā man viena tante teica
Offline
Bucis
23. Mar 2014, 08:47 #3

Kopš: 19. May 2011

No: Kuldīga

Ziņojumi: 792

Braucu ar: beamer, benz or bicycle

Balti dūmi man asociējas ar galvas blīves problēmām, bet tad tiem būtu jabūt vienmēr, ne tikai pēc ilgas kurbulēšanās
Offline
Bemebers
23. Mar 2014, 10:38 #4

Kopš: 05. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 388

Braucu ar: BMW E61 530xd


23 Mar 2014, 08:47:35 Bucis123 rakstīja:
Balti dūmi man asociējas ar galvas blīves problēmām, bet tad tiem būtu jabūt vienmēr, ne tikai pēc ilgas kurbulēšanās

ne dumī nak tad kad griež, kad pielaižas dumu vispar nav nu ta mazliet kr4 tākā jabūt... sprauslas parbaudīas vis kārtība... uz sukni met kompis tādu fišku, ka tjipa japrogrammē, bet kad ieprogramē atkal izmet to pašu. Bet taj nevajdzētu būt vainai jo kompis to uzrāda visu laiku ar tad kad atu pielec auksts uzreiz...kautkāds dačiks teperatūŗas vai kas tamlīdzīgs, kloķenes dačiks moška?
Offline
AF
23. Mar 2014, 12:03 #5

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

visbiežāk tā ir problēma ar augstspiediena sūkņa elektronisko vadību, tobiš, I have bad news for you

bet tas ir jāpārbauda normālā kantorī!
Offline
Kaross
23. Mar 2014, 13:36 #6

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4325

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Lasu un skuj zin ko #irst pasūtīt.
Kādas muļķības jūs te rakstiet. Galvas blīve? Tosols? Kāds vēl tosols. Aizdzeniet uz servisu to auto pirms esiet ko internetā diagnosticējot sapi#$*#.
Skaidri var saprast, ka nav noregulēts sūknis. Kāds kaut ko grāpstījies un nav mācējis atlikt vietā.
1. Karstam dzinējam degkamera ir karsta, degvielai viegli aizdegties - auto lec, rūc, nav problēmu arī ar nepareizi noregulētu sūkni.
2. Aukstam dzinējam ir cits degvielas iesmidzinātais daudzums, notiek vēl nedaudz sveču piesildišana, arī dzinējs lec rūc u.t.t.
3. daļēji siltam uz tās zilās līnijas, tad arī ir tas kritiskais moments - degkamera jau atdzisusi, degviela arī netiek pietiekoši iesmidzinātā, sveces nav - auto nelec.

Baltie dūmi ir nesadegusi degviela. Reāli šo problēmu varu atrisināt stundas laikā pareizi noregulējot sūkni.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 23 Mar 2014, 13:37:43 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Driver
23. Mar 2014, 15:10 #7

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


23 Mar 2014, 13:36:21 Kaross rakstīja:
Lasu un skuj zin ko #irst pasūtīt.
Kādas muļķības jūs te rakstiet. Galvas blīve? Tosols? Kāds vēl tosols. Aizdzeniet uz servisu to auto pirms esiet ko internetā diagnosticējot sapi#$*#.
Skaidri var saprast, ka nav noregulēts sūknis. Kāds kaut ko grāpstījies un nav mācējis atlikt vietā.
1. Karstam dzinējam degkamera ir karsta, degvielai viegli aizdegties - auto lec, rūc, nav problēmu arī ar nepareizi noregulētu sūkni.
2. Aukstam dzinējam ir cits degvielas iesmidzinātais daudzums, notiek vēl nedaudz sveču piesildišana, arī dzinējs lec rūc u.t.t.
3. daļēji siltam uz tās zilās līnijas, tad arī ir tas kritiskais moments - degkamera jau atdzisusi, degviela arī netiek pietiekoši iesmidzinātā, sveces nav - auto nelec.

Baltie dūmi ir nesadegusi degviela. Reāli šo problēmu varu atrisināt stundas laikā pareizi noregulējot sūkni.

Nejaucies pa vidu! Vispirms, lai noskruve galvu un parliecinas, ka blive nav beigta un galva nav liika
Tak vienmer sitie ljautinji pashi zin labak, kas vainas, ja ne pashi, tad vinju chomi - japaprogramme kautkas esot tak.
Tikai pec katras nelekshanas no jauna ir japaprogame

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Bemebers
23. Mar 2014, 21:12 #8

Kopš: 05. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 388

Braucu ar: BMW E61 530xd


23 Mar 2014, 15:10:37 Driver rakstīja:

23 Mar 2014, 13:36:21 Kaross rakstīja:
Lasu un skuj zin ko #irst pasūtīt.
Kādas muļķības jūs te rakstiet. Galvas blīve? Tosols? Kāds vēl tosols. Aizdzeniet uz servisu to auto pirms esiet ko internetā diagnosticējot sapi#$*#.
Skaidri var saprast, ka nav noregulēts sūknis. Kāds kaut ko grāpstījies un nav mācējis atlikt vietā.
1. Karstam dzinējam degkamera ir karsta, degvielai viegli aizdegties - auto lec, rūc, nav problēmu arī ar nepareizi noregulētu sūkni.
2. Aukstam dzinējam ir cits degvielas iesmidzinātais daudzums, notiek vēl nedaudz sveču piesildišana, arī dzinējs lec rūc u.t.t.
3. daļēji siltam uz tās zilās līnijas, tad arī ir tas kritiskais moments - degkamera jau atdzisusi, degviela arī netiek pietiekoši iesmidzinātā, sveces nav - auto nelec.

Baltie dūmi ir nesadegusi degviela. Reāli šo problēmu varu atrisināt stundas laikā pareizi noregulējot sūkni.

Nejaucies pa vidu! Vispirms, lai noskruve galvu un parliecinas, ka blive nav beigta un galva nav liika
Tak vienmer sitie ljautinji pashi zin labak, kas vainas, ja ne pashi, tad vinju chomi - japaprogramme kautkas esot tak.
Tikai pec katras nelekshanas no jauna ir japaprogame
ši problēma sākās pēc sūkņa nomaiņas tb jau pirmajā dienā to pamanīju tātad laikam būs tas sūknis japieregulē
Offline
Bemebers
29. Mar 2014, 13:30 #9

Kopš: 05. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 388

Braucu ar: BMW E61 530xd

Biju pie "Kaross servisā" džeki atrisinaja problemu pareizi noregulejot sukni un aizdedzi. Pirms tam biju vairaksu citus servisus izbraukajis kur man visadas aplamibas teica, ka japrogramejot, tad jabidot kautkas u.t.t. Pie Kaross džeki uzreiz zinaja kas darams...
Offline
Driver
29. Mar 2014, 14:55 #10

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Reizem aplamibas saka nevis tapec, ka tiesham taa doma, bet lai atkratitos valja.
Bet visbiezak taa saka, jo pat veicot nepiecieshamo proceduru nav nekadas gatantijas, ka taa bus visu nelaimju celonis. (Un saimnieks nesapratis, kapec ir darits, bet rezultata nav, bet jamaksa ir)

Tapat kaa veciem luznjiem pims tirgoshanas apzinati medz sagrozit, lai varetu palaist vai varetu pabraukt.

Tev vienk paveicas, ka tikai suknis bija nepareizi iestatits. Bet padoma pats, kas tam vareja but par iemeslu, suknis pats izregulties principa nevar.


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
gatisgr
29. Mar 2014, 14:57 #11

Kopš: 29. Aug 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 32

Braucu ar: 17''

Bija pirm tam E46 ar 2,0 d. Kad mainīja sveces un vēl kaut ko, tad no servisa izbraucot nā balti zili dūmi. Aizvedu atpakaļ, noregulēja aizdedzi un auto gājā.
Pieļauju, ka aizdedze ir pie vainas.
Offline
Bemebers
29. Mar 2014, 22:01 #12

Kopš: 05. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 388

Braucu ar: BMW E61 530xd


29 Mar 2014, 14:55:33 Driver rakstīja:
Reizem aplamibas saka nevis tapec, ka tiesham taa doma, bet lai atkratitos valja.
Bet visbiezak taa saka, jo pat veicot nepiecieshamo proceduru nav nekadas gatantijas, ka taa bus visu nelaimju celonis. (Un saimnieks nesapratis, kapec ir darits, bet rezultata nav, bet jamaksa ir)

Tapat kaa veciem luznjiem pims tirgoshanas apzinati medz sagrozit, lai varetu palaist vai varetu pabraukt.

Tev vienk paveicas, ka tikai suknis bija nepareizi iestatits. Bet padoma pats, kas tam vareja but par iemeslu, suknis pats izregulties principa nevar.

suknis pats neizregulejas man viņu pirms divi meneši mainija... pec nomaiņas paņemu auto un konstuteju ka ir šada problema, momentali devos atpakaļ lai džeki skatas, skatija petija nevareja neko saprast hn nezinu vai tiešam nesaprata vai negribeja saprast man tagad tas ir vienalga jo atradu servisi kur nevienes nestiepj gumiju, bet ja zin kur ir vaina tad ari sataisa to un miers.
Offline
Driver
29. Mar 2014, 22:10 #13

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Tev sukni mainija lohi tas gan fakts

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo