Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 102 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: M20B25 virzuļi

AutorsZiņojums
Rudza21
01. Mar 2014, 14:36 #1

Kopš: 22. Nov 2010

No: Madona

Ziņojumi: 48

Braucu ar: E30 325

Jautājums par virzuļiem. lieta tāda ka nomainīju motora galvu, tacu vārsti spiežas pret virzuļiem, nevar nemaz salikt uz atmetkām lai uzliktu zobsiksnu. Cik internetā varēju atrast, tajiem motoriem nāca kkādi 3 virzuļu veidi. varbūt kāds zin precīzāk to lietu kas un kā? vai mana versija par virzuļiem ir galīgi šķērsām motors no E34 m20b25.

[ Šo ziņu laboja Rudza21, 01 Mar 2014, 14:37:25 ]

Offline
JZ
01. Mar 2014, 15:57 #2

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

pēdējo reizi tādu motoru jaucu/liku kopā gadus 10 atpakaļ, te būs pāris lietas:

par - "nevaru salikt pa metkām"

m20b25 ir "interferences motors", kas nozimē ka tu nevari brīvi izgriezt kloķvārpstu pret sadaleni (kā, piemēram, varēja žiguļiem), būs kaut kādas pozīcijas, kur virzulis varēs aizķert vārstu, bet ja siksna ir uzlikta tuvu pareizajām atzīmēm, tad varēsi to izdarīt

kā atrisināt problēmu:
1) atbrīvot visus rokerus, lai visi vārsti nostājas aizvērtā stāvoklī (to var izdarīt neko ārā nejaucot un sadalenei esot iekšā);
2) nolikt sadaleni uz atzīmi;
3) pagriezt kloķvārpstu uz atzīmi;
4) salikt rokerus atpakaļ (vēl vari neregulēt atstarpes vārstiem, vienkārši uzliec rokerus vietās un pieregulē ekscentrus tā, nebūtu brīvkustības);
5) sadalene un kloķvārpsta tagad būs uz atzīmēm, liec siksnu virsū;

kad esi uzlicis siksnu, vēlreiz pārbaudi ka atzīmes ir tieši tur, kur tām jābūt, un tagad vari mēģināt ar roku izgriezt motoru aiz kloķvārpstas

ja tagad to nevari izdarīt, tad esi kaut ko saputrojis ar sadalenes zobratiem, jo citu iespēju vairs nav, virzuļi 2,5i ir ar sfēru augšpusē, tur nav citu variantu, citādi bija tikai 2,5e(patiesais tilpums 2,7l, tur bija arī cita galva, ar zemākiem vārstu pacēlumiem, bet arī uz tiem virzuļiem varēja uzlikt 2,5i galvu un viss tur strādāja perfekti)

ja pareizi atceros, tad varēja atrast pozīciju kloķvārpstai, kad visi virzuļi bija pārdesmit milimetrus zem bloka virsmas, un tajā stāvoklī varēja arī sadaleni izgriezt pa 360 bez rokeru/vārstu atbrīvošanas

p.s. kad būsi ticis tik tālu - vārstu atstarpes aukstam motoram - 0.25 ieplūde, 0.30 izplūde
Offline
Rudza21
01. Mar 2014, 20:30 #3

Kopš: 22. Nov 2010

No: Madona

Ziņojumi: 48

Braucu ar: E30 325

Bet vaitad rezultaataa nebuus tas pats kad noregulees vaarstus? Veel pielauju domu ka galva ir par daudz nosliipeeta.Man dazus gadus atpakal bija liidziigs vatiants
tacu tas bija ar plaano bliivi. Tagad tas pats ir ar biezo bliivi. Pasam blokam samainiiju saales, tacu nejau taapeec taadas izmainas
Offline
Dreimanis
01. Mar 2014, 20:47 #4

Kopš: 24. May 2007

No: Valmiera

Ziņojumi: 160

Braucu ar: 46to kūti


01 Mar 2014, 20:30:44 Rudza21 rakstīja:
Bet vaitad rezultaataa nebuus tas pats kad noregulees vaarstus? Veel pielauju domu ka galva ir par daudz nosliipeeta.Man dazus gadus atpakal bija liidziigs vatiants
tacu tas bija ar plaano bliivi. Tagad tas pats ir ar biezo bliivi. Pasam blokam samainiiju saales, tacu nejau taapeec taadas izmainas

parlasi velreiz ko tew rakstija kad saliksi visu pareizi tad ari varstus varesi noreguleet, pasham ari bija lidziigi ,bet pirms liku galvu virsuu sagriezu klokeni un sadaleni puslidz preciizi un viss notiek. un visp jau vareji jaunu topiku neveidot !

[ Šo ziņu laboja Dreimanis, 01 Mar 2014, 20:48:15 ]

Offline
Driver
01. Mar 2014, 21:24 #5

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Sita stelle zinama, biezi galva ir parslipeta par daudz.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
seeingman
01. Mar 2014, 21:34 #6

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes

cik tad ir tas galva pārslīpēta par daudz - 2mm?
p.s. autors noteikti jau ir aplocījis vārstus, ja tie ir slīpi pret virzuļa augšu (neatceros kā tur bija m20)

[ Šo ziņu laboja seeingman, 01 Mar 2014, 21:35:16 ]

Offline
zhurka
01. Mar 2014, 21:53 #7

Kopš: 10. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1293

Braucu ar:

isti nevaru saprast kas tev tur īsti neiet kopā,jo mans m20 ar to galvu strādāja bez problēmām un nebija nekādu problēmu salikt pēc metkām visu.

Offline
pekinens
01. Mar 2014, 22:24 #8

Kopš: 10. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: e30; e87

to sadaleni var uzlikt otrādi arī, ja kas... manam arī kādi 2mm ir nost un nekāda vaina. pie tam var visu sagrozīt pareizi, ja kaut kas nav pareizi salikts...
Offline
JZ
01. Mar 2014, 22:31 #9

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

ko tieši tur var uzlikt otrādi? vienīgā lieta, ko varēja izdarīt nepareizi, bija sajaukt sadalenes zobratus, zobratam bija jābūt kopā ar sadaleni, vai vismaz no tāda pat motora, kaut kādām tur 2,0 vai 2,3 sadalenēm bija zobrati, kuru šplinte derēja, varēja pieskrūvēt ar, bet nolikt sadaleni vietā pēc oriģ metkām - nē

var arī nelikt pēc metkām, darās tas tieši tāpat kā m40 8v motoriem un m50/52 ar, tik, ja reiz nevar izdomāt kā salikt standarta m20 pēc manis aprakstītā, tad tas būtu lieki tērēts klaviatūras resurss rakstot pamācību kā to darīt ar līneālu, bīdmēru un mikrometru
Offline
Rudza21
01. Mar 2014, 22:31 #10

Kopš: 22. Nov 2010

No: Madona

Ziņojumi: 48

Braucu ar: E30 325

biju arii atseviski sagrizis klokeni pret atziimi un galvu pret atziimi, tad licis virsuu un skruuveejis kopaa. rezultaataa vārsts atspiedies pret virzuli un klokeni nemaz nevar pagriezt ne uz prieksu ne atpakal jo vienkaarsi nokiilee.
forumaa neko liidziigu nevareeju atrast taapeec arii taisiiju jaunu topiku.
vienkaarsi interesee kur iisti taa vaina. riit pameeginaasu kaa JZ teica. cerams ka sanaaks. nevar jau zinaat kas ar to motoru pirms 10 gadiem biijis, varbuut jau kaads blokam skaidu noneemis
Offline
pekinens
01. Mar 2014, 22:36 #11

Kopš: 10. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: e30; e87


01 Mar 2014, 22:31:16 JZ rakstīja:
ko tieši tur var uzlikt otrādi? vienīgā lieta, ko varēja izdarīt nepareizi, bija sajaukt sadalenes zobratus, zobratam bija jābūt kopā ar sadaleni, vai vismaz no tāda pat motora, kaut kādām tur 2,0 vai 2,3 sadalenēm bija zobrati, kuru šplinte derēja, varēja pieskrūvēt ar, bet nolikt sadaleni vietā pēc oriģ metkām - nē

var arī nelikt pēc metkām, darās tas tieši tāpat kā m40 8v motoriem un m50/52 ar, tik, ja reiz nevar izdomāt kā salikt standarta m20 pēc manis aprakstītā, tad tas būtu lieki tērēts klaviatūras resurss rakstot pamācību kā to darīt ar līneālu, bīdmēru un mikrometru


kloķenei divi apgriezieni, sadalenei 1. ja liek vinkārši pēc atmetkām, neiedziļinoties, tad var uzlikt nepareizi..
Offline
JZ
01. Mar 2014, 22:49 #12

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


01 Mar 2014, 22:36:42 pekinens rakstīja:

01 Mar 2014, 22:31:16 JZ rakstīja:
ko tieši tur var uzlikt otrādi? vienīgā lieta, ko varēja izdarīt nepareizi, bija sajaukt sadalenes zobratus, zobratam bija jābūt kopā ar sadaleni, vai vismaz no tāda pat motora, kaut kādām tur 2,0 vai 2,3 sadalenēm bija zobrati, kuru šplinte derēja, varēja pieskrūvēt ar, bet nolikt sadaleni vietā pēc oriģ metkām - nē

var arī nelikt pēc metkām, darās tas tieši tāpat kā m40 8v motoriem un m50/52 ar, tik, ja reiz nevar izdomāt kā salikt standarta m20 pēc manis aprakstītā, tad tas būtu lieki tērēts klaviatūras resurss rakstot pamācību kā to darīt ar līneālu, bīdmēru un mikrometru


kloķenei divi apgriezieni, sadalenei 1. ja liek vinkārši pēc atmetkām, neiedziļinoties, tad var uzlikt nepareizi..


pisec... negribās jau likt to bildi, bet tomēr...

[ Šo ziņu laboja JZ, 01 Mar 2014, 22:59:45 ]

Offline
Driver
01. Mar 2014, 23:16 #13

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Zinu, ka dazi ir parslipejusi galvu par daudz, un nevis lai butu max power un delj nekompetences, bet gan tapec, ka galva 10x pa auto muzu njemta nost un n-tas reizes slipeta.
Tad nacas virzuljiem virpot nost gabalu. Ari gateris, bet...
Mosh nevis kopa licejs losis, bet uz vecaa motora jau stav novirpoti/citi virzulji.


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Dreimanis
01. Mar 2014, 23:18 #14

Kopš: 24. May 2007

No: Valmiera

Ziņojumi: 160

Braucu ar: 46to kūti


01 Mar 2014, 22:31:27 Rudza21 rakstīja:
biju arii atseviski sagrizis klokeni pret atziimi un galvu pret atziimi, tad licis virsuu un skruuveejis kopaa. rezultaataa vārsts atspiedies pret virzuli un klokeni nemaz nevar pagriezt ne uz prieksu ne atpakal jo vienkaarsi nokiilee.
forumaa neko liidziigu nevareeju atrast taapeec arii taisiiju jaunu topiku.
vienkaarsi interesee kur iisti taa vaina. riit pameeginaasu kaa JZ teica. cerams ka sanaaks. nevar jau zinaat kas ar to motoru pirms 10 gadiem biijis, varbuut jau kaads blokam skaidu noneemis


lai nevaretu klokjeni pagriezt ne uz priekshu ne atpaklaj tas noziimee ka 1 un 6 cilindra varsti tew taisa kaadus suudus(ir valjaaa) , bet ja tu pareizi sagriez sadaleni tad varstiem 1 un 6taja cil buutu jabut ciet un nevajadzeetu satikties ar virzuljiem.... tatad kkas nav ritiigi tew ar sadalenes zobratu, jo ja galvai buutu nonjemti nost kaut paaris mm tapat tew vajadzeetu varet pagriest klokjeni uz priekshu un atpakalju. man bija viens shitaads gadiijums bet ne ar bmw motoru saliku visu pa metkam un galigi nekas pretim neiet tad nu naacaas salikt peec zinashanaam.bet tas ari nav tik vienkarshi..

[ Šo ziņu laboja Dreimanis, 01 Mar 2014, 23:36:56 ]

Offline
Rudza21
01. Mar 2014, 23:29 #15

Kopš: 22. Nov 2010

No: Madona

Ziņojumi: 48

Braucu ar: E30 325

man ir tiesi taa ka abi maleejie virzuli ir augsaa kad klokene ir uz atziimes, tacu galvai priekseejajam cilindram abi vaarsti ir par kaadu pusmilimetru paveerti, viens vairaak viens mazaak - likaas jau taa aizdomiigi
Offline
JZ
01. Mar 2014, 23:29 #16

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

jūs te par augstāko matemātiku runāt esat sākuši 4tās klases skolnieku vidū
Offline
JZ
01. Mar 2014, 23:31 #17

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


01 Mar 2014, 23:29:13 Rudza21 rakstīja:
man ir tiesi taa ka abi maleejie virzuli ir augsaa kad klokene ir uz atziimes, tacu galvai priekseejajam cilindram abi vaarsti ir par kaadu pusmilimetru paveerti, viens vairaak viens mazaak - likaas jau taa aizdomiigi


ja tie vārsti ir pavērti un sadalenes zobrats stāv uz atzīmes - tas nozīmē ka ir uzlikts nepareizais zobrats, vai arī neproti atrast pareizo atzīmi
Offline
Rudza21
01. Mar 2014, 23:39 #18

Kopš: 22. Nov 2010

No: Madona

Ziņojumi: 48

Braucu ar: E30 325

sviitrina uz zobrata pret sviitrinu uz galvas malas, uz plkst. 1iem vai 2iem (vienkaarsiem vaardiem) tur iisti nav ko sajaukt
Offline
PowerBMW
01. Mar 2014, 23:45 #19

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5795

Braucu ar:


01 Mar 2014, 23:39:17 Rudza21 rakstīja:
sviitrina uz zobrata pret sviitrinu uz galvas malas, uz plkst. 1iem vai 2iem (vienkaarsiem vaardiem) tur iisti nav ko sajaukt

bet pa 180 grādiem sajaukt var! tik tad vērsti neķeras tik piešķilt nevar
pieredze 15 gadu atpakaļ
Offline
Rudza21
01. Mar 2014, 23:53 #20

Kopš: 22. Nov 2010

No: Madona

Ziņojumi: 48

Braucu ar: E30 325

kam negadaas . tam zobratam taalaak naak taa ''plastmasas saiba'' pie kuras taalaak skruuveejas rotorins. un to plastmasas saibu var pareizi uzlikt tikai tad ja ir pareizi uzlikts pats zobrats.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo