Online

Pašreiz BMWPower skatās 77 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 7. sērija » E38 (1994-2001)

Tēma: 740i E38 problēma

AutorsZiņojums
BMW740i
16. Feb 2014, 13:36 #21

Kopš: 15. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 29

Braucu ar: BMW 745i


16 Feb 2014, 07:17:11 ryder_e28 rakstīja:
Ja Tev bākā ir normāls benzīns un neēsi lējis no kannām ar visādiem mēsliem, kas to filtru visu laiku var aizraut ciet, tad aizbrauc uz diagnostiku, pieļauju, ka varētu būt mērītājs, bet iespēju ir 10000.


Statoil/Neste tikai un vienīgi, bet vienu mēnesi, ka mašīna nebija pie mani, ar viņu tika braukts, tā, ka benzīns rādās gandrīz 0, datorā bija palikuši 50km, un tas bija ziemā, pielēju labi daudz bākā, bet tāpat, un galvenais, ka tas ir neprognozējami, sākumā kad ieslēdz aukstu, tad jā zinu, ka vajadzēs uzdot gāzi, bet tas, ka vienā brīdi mašīna paņem un pati noslāpst, un kādas 5x pēc kārtas, kamēr pagāzēju, tad viss ir ok, sākumā man likās ka varētu iet ciet imobilaizers, jo vienu brīdi tā bija, viņam bija vāja bača un iedarbināt bija briesmas, un tā tika nobraukts kāds laiks, varbūt tas ko samaitāja, jo mašīna vienmēr no manas puses kopta. Kas tad tik daudz varētu būt, motoram pašam defektu nav noteikti, jo ar gāzi iet perfekti.
Offline
BMW740i
16. Feb 2014, 13:38 #22

Kopš: 15. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 29

Braucu ar: BMW 745i


16 Feb 2014, 09:11:47 ChekeMeke rakstīja:
No miizing, jabrauc uz gazes tikai, ja jau uz benzina neiet


Gribās lai mašīna ir ideālā stāvoklī, ja piemēram gribēšu pārdot vai ko, tādu neviens neņemtu, bet šaubos, ka kādreiz pārdošu, pārāk laba, ja neņem vērā tikai to defektu
Offline
BMW740i
16. Feb 2014, 13:40 #23

Kopš: 15. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 29

Braucu ar: BMW 745i


16 Feb 2014, 12:42:27 Driver rakstīja:
Nebrauc uz servisu, diagnostiku nevajag. Jo tur panjems naudu par paskatisanos un patteiks, ka jaremonte viss. Labak padarbojies pats, ja pec tris filtru mainjas nekas nepalidz, tad maini nost spiediena regulatoru. Kad tas auto tevi ZB, tad pado zinju, Nopirkshu auto ar visu defektu par 300eiro


Tā es tev viņu pārdotu pa 300eur, ar visu to defektu var pārdot pa 2500eur, lai arī ir šis defekts, bet nekas cits nav nojāts, un braukts ar viņu akurāti un neārdos :P, šito salabošu tad vispār būs ideāls, salons pats tev nesanāks pa 300eur ;D
Offline
Driver
16. Feb 2014, 18:15 #24

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Tavs auto maksa tik, cik neejosh semaks ar dzineja defektu

Edit: tev ir srots, ne normals semaks

[ Šo ziņu laboja Driver, 16 Feb 2014, 18:18:30 ]



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
ryder_e28
16. Feb 2014, 18:17 #25

Kopš: 12. Jul 2008

Ziņojumi: 1434

Braucu ar: E61/// A6

Dodu 500 eur
Offline
Driver
16. Feb 2014, 18:20 #26

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

550, ja tur bus hidro grabaznieks...
Ar parasto pardoshu tev par 450

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Mednieks
16. Feb 2014, 19:35 #27

Kopš: 24. Oct 2008

Ziņojumi: 721

Braucu ar: sievietēm


16 Feb 2014, 13:40:57 BMW740i rakstīja:

16 Feb 2014, 12:42:27 Driver rakstīja:
Nebrauc uz servisu, diagnostiku nevajag. Jo tur panjems naudu par paskatisanos un patteiks, ka jaremonte viss. Labak padarbojies pats, ja pec tris filtru mainjas nekas nepalidz, tad maini nost spiediena regulatoru. Kad tas auto tevi ZB, tad pado zinju, Nopirkshu auto ar visu defektu par 300eiro


Tā es tev viņu pārdotu pa 300eur, ar visu to defektu var pārdot pa 2500eur, lai arī ir šis defekts, bet nekas cits nav nojāts, un braukts ar viņu akurāti un neārdos :P, šito salabošu tad vispār būs ideāls, salons pats tev nesanāks pa 300eur ;D

Manam 535 bija līdzīga vaina, tur pat pie drivera aizdzinu, un konstatēja gaisa masas mērītāju, paņēmu vietā lietotu par 35 Ls un viss aizgāja + vēl jānomaina spoles.
Offline
Driver
16. Feb 2014, 21:23 #28

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Dievinu semakus ar gaazi ganjau tur remonts bus letaks kaa tava gadijuma - gaisa meritajs

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
AF
16. Feb 2014, 21:47 #29

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


16 Feb 2014, 21:23:02 Driver rakstīja:
Dievinu semakus ar gaazi ganjau tur remonts bus letaks kaa tava gadijuma - gaisa meritajs
nu neatklāj kārtis, uzturam intrigu
Offline
BMW740i
16. Feb 2014, 23:49 #30

Kopš: 15. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 29

Braucu ar: BMW 745i


16 Feb 2014, 18:15:44 Driver rakstīja:
Tavs auto maksa tik, cik neejosh semaks ar dzineja defektu

Edit: tev ir srots, ne normals semaks


Ja atrodi kādu muļķi kurš tev pārdotu semaku, pa 500eur, tad padod ziņu, nopirkšu aizmugurējo lūpu pa 10eur, manai mazs caurums apakšā
Offline
BMW740i
16. Feb 2014, 23:56 #31

Kopš: 15. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 29

Braucu ar: BMW 745i


16 Feb 2014, 19:35:39 Mednieks rakstīja:

16 Feb 2014, 13:40:57 BMW740i rakstīja:

16 Feb 2014, 12:42:27 Driver rakstīja:
Nebrauc uz servisu, diagnostiku nevajag. Jo tur panjems naudu par paskatisanos un patteiks, ka jaremonte viss. Labak padarbojies pats, ja pec tris filtru mainjas nekas nepalidz, tad maini nost spiediena regulatoru. Kad tas auto tevi ZB, tad pado zinju, Nopirkshu auto ar visu defektu par 300eiro


Tā es tev viņu pārdotu pa 300eur, ar visu to defektu var pārdot pa 2500eur, lai arī ir šis defekts, bet nekas cits nav nojāts, un braukts ar viņu akurāti un neārdos :P, šito salabošu tad vispār būs ideāls, salons pats tev nesanāks pa 300eur ;D

Manam 535 bija līdzīga vaina, tur pat pie drivera aizdzinu, un konstatēja gaisa masas mērītāju, paņēmu vietā lietotu par 35 Ls un viss aizgāja + vēl jānomaina spoles.


Būs vien kaut kur jāizdzen, tikai vēl nav jausmas kur
Offline
Driver
16. Feb 2014, 23:58 #32

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Neuztraucuies par 700eiro ir man piedavati sapisti e38.
Un tev ir sapists semaks...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
JDS
17. Feb 2014, 00:02 #33

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10606

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


16 Feb 2014, 23:58:40 Driver rakstīja:
Neuztraucuies par 700eiro ir man piedavati sapisti e38.
Un tev ir sapists semaks...

Buutu labaak cilveekam piedaavaajis noveerst probleemu
Offline
otomars
17. Feb 2014, 00:05 #34

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu


17 Feb 2014, 00:02:46 JDS rakstīja:

16 Feb 2014, 23:58:40 Driver rakstīja:
Neuztraucuies par 700eiro ir man piedavati sapisti e38.
Un tev ir sapists semaks...

Buutu labaak cilveekam piedaavaajis noveerst probleemu

tas maksaas pusi no semaka veertiibas
Offline
Driver
17. Feb 2014, 00:52 #35

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


17 Feb 2014, 00:05:06 otomars rakstīja:

17 Feb 2014, 00:02:46 JDS rakstīja:

16 Feb 2014, 23:58:40 Driver rakstīja:
Neuztraucuies par 700eiro ir man piedavati sapisti e38.
Un tev ir sapists semaks...

Buutu labaak cilveekam piedaavaajis noveerst probleemu

tas maksaas pusi no semaka veertiibas

Man pamatotas aizdomas, ka jaa. Pusi no atlikusas vertibas, kad bus skaidrs, kas tur nav beigts, nevis ir

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
17. Feb 2014, 01:01 #36

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


17 Feb 2014, 00:58:25 user rakstīja:
ja mašīnai nepieciešams remonts, tad kāpēc to nevar veikt arī par pusi no auto vērtības - tāpēc jau jābrauc ar auto, kuru var atļauties remontēt, vai te neviens neko neremontē

Ja nevar pieliet pilnu baaku ar e98, kas biezi sastadis jau ieverojamu dalju no auto vertibas, tad diezvai remontu par vel ieverojamaku dalju vertibas velesies veikt

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
abyss
17. Feb 2014, 09:34 #37

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7916

Braucu ar: e39 523

Es jau šeit redzu 2 problēmu cēloņus, neviens gan diemžēl nav tieši saistīts ar tiešo defektu, bet var palīdzēt novērst turpmākos defektus:

1)Gāze
2)Nedod auto citiem

Ievērojot šos divus punktus auto ripos vēl ilgi(ja tiks novērsts esošais defekts, kurš ir izveidojies rupji pārkāpjot 2 iepriekšminētos punktus)
Offline
BMW740i
17. Feb 2014, 10:34 #38

Kopš: 15. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 29

Braucu ar: BMW 745i


17 Feb 2014, 09:34:23 abyss rakstīja:
Es jau šeit redzu 2 problēmu cēloņus, neviens gan diemžēl nav tieši saistīts ar tiešo defektu, bet var palīdzēt novērst turpmākos defektus:

1)Gāze
2)Nedod auto citiem

Ievērojot šos divus punktus auto ripos vēl ilgi(ja tiks novērsts esošais defekts, kurš ir izveidojies rupji pārkāpjot 2 iepriekšminētos punktus)


Gāzes iekārta ir uzstādīta dārga, un pirms mazāk kā 2 gadiem, kā arī pirms lietoju gāzi, mašīnu vismaz uz benzīna savas 10min darbinu, šajā gadījumā vai tad gāze var radīt kādas briesmīgas sekas?
Offline
BMW740i
17. Feb 2014, 10:39 #39

Kopš: 15. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 29

Braucu ar: BMW 745i


17 Feb 2014, 01:01:14 Driver rakstīja:

17 Feb 2014, 00:58:25 user rakstīja:
ja mašīnai nepieciešams remonts, tad kāpēc to nevar veikt arī par pusi no auto vērtības - tāpēc jau jābrauc ar auto, kuru var atļauties remontēt, vai te neviens neko neremontē

Ja nevar pieliet pilnu baaku ar e98, kas biezi sastadis jau ieverojamu dalju no auto vertibas, tad diezvai remontu par vel ieverojamaku dalju vertibas velesies veikt


Labāk man gāzt e98, ja godīgi visu laiku, visi tikai lietojuši e95, vēl kur biju padzirdējis, ka 98 pārāk ņiprs un var radīt kādu defektu motoriem, nauda nebūs problēma, ja patiesi e98 manam BMW būs labāks par e95.
Offline
BMW740i
17. Feb 2014, 10:43 #40

Kopš: 15. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 29

Braucu ar: BMW 745i


16 Feb 2014, 23:58:40 Driver rakstīja:
Neuztraucuies par 700eiro ir man piedavati sapisti e38.
Un tev ir sapists semaks...


Vakar nobraucu 200km, protams, aukstam bija tā pati problēma, pačakarējos pie gaisa masas mērītāja, vismaz tagad siltam nav nekādu problēmu, pat motors neraustās pie maziem apgriezieniem, iet ideāli, un jauda arī vairs neraustās, tikai tagad jātiek galā ar to, ka viņš auksts man joprojām tā pat čakarējas ( Sapists būtu tad, ja man viņš neietu, un raustītos uz jebkā, un visu laiku, bet tas man ir tikai aukstai, takā ir atšķirība sapistas mašīnas sapista mašīna vai ejoša ar salabojamu defektu.

[ Šo ziņu laboja BMW740i, 17 Feb 2014, 10:46:34 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo