Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 98 viesi un 36 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Citi auto » Mercedes-Benz

Tēma: Merceds-Benz iegāde

AutorsZiņojums
Sandis_UR
28. Feb 2014, 12:53 #41

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3604

Braucu ar: MB W212 350; Brilliant rot Baur cabrio, Adventure, Renault Clio Sport


27 Feb 2014, 18:54:46 Sandis_UR rakstīja:
Ir doma par šāda aparata iegādi ap 2009-2011 gadu, ir kādam bijusi pieredze ar šīm mašīnām.

Vai ir vērts piemaksāt un ņemt ar jauno 7 pak autom. ātrumkārbu, jeb arī iepriekšējais variants ir ok.
Kādas problēmas ir bijušas? Cik bieži jātaisa apkopes un cik aptuveni izmaksā tekošie remonti?


Vai kāds var pakomentēt kautko par 350CDI motoru?
Offline
ixers
01. Mar 2014, 11:33 #42

Kopš: 29. Jul 2004

No: Ludza

Ziņojumi: 2808

Braucu ar: svešu auto


28 Feb 2014, 12:53:58 Sandis_UR rakstīja:

27 Feb 2014, 18:54:46 Sandis_UR rakstīja:
Ir doma par šāda aparata iegādi ap 2009-2011 gadu, ir kādam bijusi pieredze ar šīm mašīnām.

Vai ir vērts piemaksāt un ņemt ar jauno 7 pak autom. ātrumkārbu, jeb arī iepriekšējais variants ir ok.
Kādas problēmas ir bijušas? Cik bieži jātaisa apkopes un cik aptuveni izmaksā tekošie remonti?


Vai kāds var pakomentēt kautko par 350CDI motoru?

6 podi. Viss tur ir labi. Galvenais kā jebkuram motoram lai ir sekots līdzi ar apkopēm.
Offline
Jurbans22
01. Mar 2014, 13:34 #43

Kopš: 30. Oct 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 513

Braucu ar: adidas

braucu gadu arw210 3.0tdi avangarde automatu,nekadu bedu iznemot ielauztas kvelsveces,bet tas izboreja problemas pa salu nebija,ir sur tur rusina bet ko var gribet no 2000g auto,un ja tikai avangardu vairak ekstras koza roza utt
Offline
Sandis_UR
02. Mar 2014, 08:08 #44

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3604

Braucu ar: MB W212 350; Brilliant rot Baur cabrio, Adventure, Renault Clio Sport


01 Mar 2014, 13:34:03 Jurbans22 rakstīja:
braucu gadu arw210 3.0tdi avangarde automatu,nekadu bedu iznemot ielauztas kvelsveces,bet tas izboreja problemas pa salu nebija,ir sur tur rusina bet ko var gribet no 2000g auto,un ja tikai avangardu vairak ekstras koza roza utt


Kādam pierdze ar jaunakiem?
Offline
ixers
02. Mar 2014, 09:01 #45

Kopš: 29. Jul 2004

No: Ludza

Ziņojumi: 2808

Braucu ar: svešu auto


02 Mar 2014, 08:08:02 Sandis_UR rakstīja:

01 Mar 2014, 13:34:03 Jurbans22 rakstīja:
braucu gadu arw210 3.0tdi avangarde automatu,nekadu bedu iznemot ielauztas kvelsveces,bet tas izboreja problemas pa salu nebija,ir sur tur rusina bet ko var gribet no 2000g auto,un ja tikai avangardu vairak ekstras koza roza utt

Man ir neliela pieredze ar 212. viss labi.


Kādam pierdze ar jaunakiem?
Offline
Sandis_UR
02. Mar 2014, 09:50 #46

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3604

Braucu ar: MB W212 350; Brilliant rot Baur cabrio, Adventure, Renault Clio Sport


02 Mar 2014, 09:01:59 ixers rakstīja:

02 Mar 2014, 08:08:02 Sandis_UR rakstīja:

01 Mar 2014, 13:34:03 Jurbans22 rakstīja:
braucu gadu arw210 3.0tdi avangarde automatu,nekadu bedu iznemot ielauztas kvelsveces,bet tas izboreja problemas pa salu nebija,ir sur tur rusina bet ko var gribet no 2000g auto,un ja tikai avangardu vairak ekstras koza roza utt

Man ir neliela pieredze ar 212. viss labi.


Kādam pierdze ar jaunakiem?



Kur šādam aparātam veikt apkopes? Domeniksaa, jeb vēl ir kāda laba vieta?
Offline
ixers
02. Mar 2014, 11:17 #47

Kopš: 29. Jul 2004

No: Ludza

Ziņojumi: 2808

Braucu ar: svešu auto


02 Mar 2014, 09:50:45 Sandis_UR rakstīja:

02 Mar 2014, 09:01:59 ixers rakstīja:

02 Mar 2014, 08:08:02 Sandis_UR rakstīja:

01 Mar 2014, 13:34:03 Jurbans22 rakstīja:
braucu gadu arw210 3.0tdi avangarde automatu,nekadu bedu iznemot ielauztas kvelsveces,bet tas izboreja problemas pa salu nebija,ir sur tur rusina bet ko var gribet no 2000g auto,un ja tikai avangardu vairak ekstras koza roza utt

Man ir neliela pieredze ar 212. viss labi.


Kādam pierdze ar jaunakiem?



Kur šādam aparātam veikt apkopes? Domeniksaa, jeb vēl ir kāda laba vieta?

Ir vai nav garantij. AbRenes iela, TUF Biķernieku iela, Bosch car service. Ja es bieži LT, EE tad Silber auto
Offline
Sandis_UR
02. Mar 2014, 11:46 #48

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3604

Braucu ar: MB W212 350; Brilliant rot Baur cabrio, Adventure, Renault Clio Sport

Kurš varētu būt uzticamāks un ilgmūžīgāks 250 jeb 350?
Offline
ixers
02. Mar 2014, 12:19 #49

Kopš: 29. Jul 2004

No: Ludza

Ziņojumi: 2808

Braucu ar: svešu auto


02 Mar 2014, 11:46:11 Sandis_UR rakstīja:
Kurš varētu būt uzticamāks un ilgmūžīgāks 250 jeb 350?

Tie ir dažadi motori 250 ir 4 podi 350 ir 6 podi.
Ekspluatācijas izmaksu ziņām protams 4 podīgais.
Ņemu vērā ka 200, 220, 250 tajam ir viens pamats 4 cilindru motors, kur ar dažādiem modiem atšķiras jaudas. Faktiski 250 ir savilēts rūpnīcā 220. Skaidrojums neieslīgstot detaļās.
250 grieze ir 500 Nm, 350 ja pareizi atceros 620 Nm.
Ilgmūžibas ziņā hvz, abi labi. Pēc visas loģikas lielāks tilpums lielāks resurss. Atceris ka visi takši brauc ar 4 podīgajiem, brauc ilgi, daudz.
Offline
Sandis_UR
02. Mar 2014, 19:13 #50

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3604

Braucu ar: MB W212 350; Brilliant rot Baur cabrio, Adventure, Renault Clio Sport


02 Mar 2014, 12:19:53 ixers rakstīja:

02 Mar 2014, 11:46:11 Sandis_UR rakstīja:
Kurš varētu būt uzticamāks un ilgmūžīgāks 250 jeb 350?

Tie ir dažadi motori 250 ir 4 podi 350 ir 6 podi.
Ekspluatācijas izmaksu ziņām protams 4 podīgais.
Ņemu vērā ka 200, 220, 250 tajam ir viens pamats 4 cilindru motors, kur ar dažādiem modiem atšķiras jaudas. Faktiski 250 ir savilēts rūpnīcā 220. Skaidrojums neieslīgstot detaļās.
250 grieze ir 500 Nm, 350 ja pareizi atceros 620 Nm.
Ilgmūžibas ziņā hvz, abi labi. Pēc visas loģikas lielāks tilpums lielāks resurss. Atceris ka visi takši brauc ar 4 podīgajiem, brauc ilgi, daudz.


Es tieši domāju par 350, pēc darba tilpuma izksatās, ka tas ir arī tas pats motors, kas iepriekšējās paaudzes meršos, jeb es kļūdos?
Offline
ixers
02. Mar 2014, 19:22 #51

Kopš: 29. Jul 2004

No: Ludza

Ziņojumi: 2808

Braucu ar: svešu auto


02 Mar 2014, 19:13:50 Sandis_UR rakstīja:

02 Mar 2014, 12:19:53 ixers rakstīja:

02 Mar 2014, 11:46:11 Sandis_UR rakstīja:
Kurš varētu būt uzticamāks un ilgmūžīgāks 250 jeb 350?

Tie ir dažadi motori 250 ir 4 podi 350 ir 6 podi.
Ekspluatācijas izmaksu ziņām protams 4 podīgais.
Ņemu vērā ka 200, 220, 250 tajam ir viens pamats 4 cilindru motors, kur ar dažādiem modiem atšķiras jaudas. Faktiski 250 ir savilēts rūpnīcā 220. Skaidrojums neieslīgstot detaļās.
250 grieze ir 500 Nm, 350 ja pareizi atceros 620 Nm.
Ilgmūžibas ziņā hvz, abi labi. Pēc visas loģikas lielāks tilpums lielāks resurss. Atceris ka visi takši brauc ar 4 podīgajiem, brauc ilgi, daudz.


Es tieši domāju par 350, pēc darba tilpuma izksatās, ka tas ir arī tas pats motors, kas iepriekšējās paaudzes meršos, jeb es kļūdos?

vini mainijās. Kādreiz 350 reāli bija 3,5 l tagad vairs nav. Kas tur pa gadiem bija vai nebija nepateikšu. Kopumā kamēr nav bluetec, tikmēr pa lielam viens un tas pats

[ Šo ziņu laboja ixers, 02 Mar 2014, 19:35:02 ]

Offline
Sandis_UR
02. Mar 2014, 19:39 #52

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3604

Braucu ar: MB W212 350; Brilliant rot Baur cabrio, Adventure, Renault Clio Sport


02 Mar 2014, 19:22:55 ixers rakstīja:

02 Mar 2014, 19:13:50 Sandis_UR rakstīja:

02 Mar 2014, 12:19:53 ixers rakstīja:

02 Mar 2014, 11:46:11 Sandis_UR rakstīja:
Kurš varētu būt uzticamāks un ilgmūžīgāks 250 jeb 350?

Tie ir dažadi motori 250 ir 4 podi 350 ir 6 podi.
Ekspluatācijas izmaksu ziņām protams 4 podīgais.
Ņemu vērā ka 200, 220, 250 tajam ir viens pamats 4 cilindru motors, kur ar dažādiem modiem atšķiras jaudas. Faktiski 250 ir savilēts rūpnīcā 220. Skaidrojums neieslīgstot detaļās.
250 grieze ir 500 Nm, 350 ja pareizi atceros 620 Nm.
Ilgmūžibas ziņā hvz, abi labi. Pēc visas loģikas lielāks tilpums lielāks resurss. Atceris ka visi takši brauc ar 4 podīgajiem, brauc ilgi, daudz.


Es tieši domāju par 350, pēc darba tilpuma izksatās, ka tas ir arī tas pats motors, kas iepriekšējās paaudzes meršos, jeb es kļūdos?

vini mainijās. Kādreiz 350 reāli bija 3,5 l tagad vairs nav. Kas tur pa gadiem bija vai nebija nepateikšu. Kopumā kamēr nav bluetec, tikmēr pa lielam viens un tas pats

Es biju domaajis veco 320 cdi
Ir
Offline
ixers
02. Mar 2014, 19:40 #53

Kopš: 29. Jul 2004

No: Ludza

Ziņojumi: 2808

Braucu ar: svešu auto


02 Mar 2014, 19:39:19 Sandis_UR rakstīja:

02 Mar 2014, 19:22:55 ixers rakstīja:

02 Mar 2014, 19:13:50 Sandis_UR rakstīja:

02 Mar 2014, 12:19:53 ixers rakstīja:

02 Mar 2014, 11:46:11 Sandis_UR rakstīja:
Kurš varētu būt uzticamāks un ilgmūžīgāks 250 jeb 350?

Tie ir dažadi motori 250 ir 4 podi 350 ir 6 podi.
Ekspluatācijas izmaksu ziņām protams 4 podīgais.
Ņemu vērā ka 200, 220, 250 tajam ir viens pamats 4 cilindru motors, kur ar dažādiem modiem atšķiras jaudas. Faktiski 250 ir savilēts rūpnīcā 220. Skaidrojums neieslīgstot detaļās.
250 grieze ir 500 Nm, 350 ja pareizi atceros 620 Nm.
Ilgmūžibas ziņā hvz, abi labi. Pēc visas loģikas lielāks tilpums lielāks resurss. Atceris ka visi takši brauc ar 4 podīgajiem, brauc ilgi, daudz.


Es tieši domāju par 350, pēc darba tilpuma izksatās, ka tas ir arī tas pats motors, kas iepriekšējās paaudzes meršos, jeb es kļūdos?

vini mainijās. Kādreiz 350 reāli bija 3,5 l tagad vairs nav. Kas tur pa gadiem bija vai nebija nepateikšu. Kopumā kamēr nav bluetec, tikmēr pa lielam viens un tas pats

Es biju domaajis veco 320 cdi
Ir


Arī ir ok., ja ir iespēja ņem ar 7nieci kārbu
Vēl, šo jautājumu pačeko Krievijas klubu lapās. Turi ir plašs lietotāju loks, dažadi auto. Savulaik darīju oar vienu citu auto. Protams ir arī Latvijas MB kluba lapa, bet tur pa lielam iespaids, ka pamatā visi brauc ar stipri vecākiem auto. Attiecīgi uz savu jaut., vari arī nerast atbildi.

[ Šo ziņu laboja ixers, 02 Mar 2014, 19:47:07 ]

Offline
Mizx
02. Mar 2014, 20:35 #54

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG


02 Mar 2014, 19:40:39 ixers rakstīja:

Arī ir ok., ja ir iespēja ņem ar 7nieci kārbu
Vēl, šo jautājumu pačeko Krievijas klubu lapās. Turi ir plašs lietotāju loks, dažadi auto. Savulaik darīju oar vienu citu auto. Protams ir arī Latvijas MB kluba lapa, bet tur pa lielam iespaids, ka pamatā visi brauc ar stipri vecākiem auto. Attiecīgi uz savu jaut., vari arī nerast atbildi.
Tā īsti nebūs, Latvijas MB klubā ir arī personīga ilglaicīga pieredze par W212, bauc ar jauniem auto, vienkārši ar to nezīmējas. Tie, kam jaunie auto, tie paši tos neskrūvē, attiecīgi nav jautājumu, kādu atsperi var ielikt oriģinālās vietā un cik vijumi jānozāģē, lai zemāks. Kā arī ar jaunajiem maz problēmu, jo īpaši tādu pašam novēršamu.
Offline
Sandis_UR
02. Mar 2014, 23:18 #55

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3604

Braucu ar: MB W212 350; Brilliant rot Baur cabrio, Adventure, Renault Clio Sport


02 Mar 2014, 20:35:18 Mizx rakstīja:

02 Mar 2014, 19:40:39 ixers rakstīja:

Arī ir ok., ja ir iespēja ņem ar 7nieci kārbu
Vēl, šo jautājumu pačeko Krievijas klubu lapās. Turi ir plašs lietotāju loks, dažadi auto. Savulaik darīju oar vienu citu auto. Protams ir arī Latvijas MB kluba lapa, bet tur pa lielam iespaids, ka pamatā visi brauc ar stipri vecākiem auto. Attiecīgi uz savu jaut., vari arī nerast atbildi.
Tā īsti nebūs, Latvijas MB klubā ir arī personīga ilglaicīga pieredze par W212, bauc ar jauniem auto, vienkārši ar to nezīmējas. Tie, kam jaunie auto, tie paši tos neskrūvē, attiecīgi nav jautājumu, kādu atsperi var ielikt oriģinālās vietā un cik vijumi jānozāģē, lai zemāks. Kā arī ar jaunajiem maz problēmu, jo īpaši tādu pašam novēršamu.


Vienkārši gribu saprast cik uzticams W212 ir? Vajadzīgs auto, lai varētu veikt lielus atālumus ar labu komforta līmeni un patreiz vairāk imponē Mercedes nekā BMW, vai Volvo vai kāds AG grupas ražojums.

Ka arī gribu saprast, kuru motoru labāk izvēlieties jaudas/ekonomijas/uzticības ziņā.

Offline
ixers
02. Mar 2014, 23:23 #56

Kopš: 29. Jul 2004

No: Ludza

Ziņojumi: 2808

Braucu ar: svešu auto


02 Mar 2014, 23:18:19 Sandis_UR rakstīja:

02 Mar 2014, 20:35:18 Mizx rakstīja:

02 Mar 2014, 19:40:39 ixers rakstīja:

Arī ir ok., ja ir iespēja ņem ar 7nieci kārbu
Vēl, šo jautājumu pačeko Krievijas klubu lapās. Turi ir plašs lietotāju loks, dažadi auto. Savulaik darīju oar vienu citu auto. Protams ir arī Latvijas MB kluba lapa, bet tur pa lielam iespaids, ka pamatā visi brauc ar stipri vecākiem auto. Attiecīgi uz savu jaut., vari arī nerast atbildi.
Tā īsti nebūs, Latvijas MB klubā ir arī personīga ilglaicīga pieredze par W212, bauc ar jauniem auto, vienkārši ar to nezīmējas. Tie, kam jaunie auto, tie paši tos neskrūvē, attiecīgi nav jautājumu, kādu atsperi var ielikt oriģinālās vietā un cik vijumi jānozāģē, lai zemāks. Kā arī ar jaunajiem maz problēmu, jo īpaši tādu pašam novēršamu.


Vienkārši gribu saprast cik uzticams W212 ir? Vajadzīgs auto, lai varētu veikt lielus atālumus ar labu komforta līmeni un patreiz vairāk imponē Mercedes nekā BMW, vai Volvo vai kāds AG grupas ražojums.

Ka arī gribu saprast, kuru motoru labāk izvēlieties jaudas/ekonomijas/uzticības ziņā.



Tu jau sāc iet pa 3 riņķi.
Ja kotlete ir, tad pērc w212, tas ir labāks par 211. 211 tapa laikos kad Daimlers bija kopā ar Chrysler.
Par motoru, ja apkopēm kotletīte ir plānāka tad 200 tā sērija. Ka teica viens multfilmu varonis galvenai labi ieskrieties. Gan 4 podu, gan 6 podu ir labi motori. Salons ir labi pakots. Loģiski, režīmos pedal to metal 350 būs klusāks.
Izbrauc ar vienu un otru. 5 min un būs skaidrs, kas Tev pašam patīk.

[ Šo ziņu laboja ixers, 02 Mar 2014, 23:25:36 ]

Offline
gunbox
30. Jan 2016, 22:02 #57

Kopš: 29. Aug 2014

Ziņojumi: 111

Braucu ar:

E280 2005.gada 3,2D ar 5ātrumu automātu.
Var kāds pastāstīt par plusiem, mīnusiem. Ko skatīties pie pirkšanas? Esmu tikai divus apskatījis, bet abiem, liekas, problēma ar stūres pastiprinātāju vai taml., vienam dūcēja griežot, otram tik smaga kā bembim.

Kā īsti darbojas w211 pneimo piekare? Viņai zem ātrumpārslēga ir tāds kā virzulītis uz pogas, pareizi saprotu? Pneimo piekare ir saistīta ar C/S režīmiem?

[ Šo ziņu laboja gunbox, 30 Jan 2016, 22:13:55 ]

Offline
sliir
30. Jan 2016, 22:16 #58

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 126

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Starp 220/250 un 350 ir arī 270 CDI 5-cilindrinieks.
Offline
Sandis_UR
30. Jan 2016, 23:23 #59

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3604

Braucu ar: MB W212 350; Brilliant rot Baur cabrio, Adventure, Renault Clio Sport


30 Jan 2016, 22:02:16 gunbox rakstīja:
E280 2005.gada 3,2D ar 7ātrumu automātu.
Var kāds pastāstīt par plusiem, mīnusiem. Ko skatīties pie pirkšanas? Esmu tikai divus apskatījis, bet abiem, liekas, problēma ar stūres pastiprinātāju vai taml., vienam dūcēja griežot, otram tik smaga kā bembim.

Ja ir iespēja, pieliec biku klāt $ un paņem kautvai biku plikāku w212 ar 350 motoru. Ja atradīsi mašīnu ar nelielu noskrēju nenožēlosi. Ar savu jau 140 000km nobraucis, kopējais noskrejiens 220 00, lielas šaizes nav bijušas, daži elektriskie gļuki tikai.

Kā īsti darbojas w211 pneimo piekare? Viņai zem ātrumpārslēga ir tāds kā virzulītis uz pogas, pareizi saprotu? Pneimo piekare ir saistīta ar C/S režīmiem?
Offline
gunbox
31. Jan 2016, 00:45 #60

Kopš: 29. Aug 2014

Ziņojumi: 111

Braucu ar:


30 Jan 2016, 23:23:47 Sandis_UR rakstīja:

Ja ir iespēja, pieliec biku klāt $ un paņem kautvai biku plikāku w212 ar 350 motoru. Ja atradīsi mašīnu ar nelielu noskrēju nenožēlosi. Ar savu jau 140 000km nobraucis, kopējais noskrejiens 220 00, lielas šaizes nav bijušas, daži elektriskie gļuki tikai.


Tur vairs nesanāk biku. Tas ir 2x un pat vairāk. Vajadzīgs kā otrs auto. Finanses attiecīgi ierobežotas. Skatījos uz volvo s80 2007 gada kuzavā, bet visiem automāti grūstas. MB praktiski pārslēgšanos just nevarēja pat 5 robu kārbai. 7 robu vispar nevar saprast pārslēgšanās brīžus. Dēļ automāta ir ieinteresējis.
Apskatīju divus:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/e280/nphem.html
un
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/e280/chjii.html

Cena izskatās gan krietni uzskrūvēta priekš tā gada. Varbūt kāds var ko par šiem diviem pateikt?
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips