Online

Pašreiz BMWPower skatās 112 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: M50B25 nevar piedarbināt

AutorsZiņojums
TVanags
20. Dec 2013, 19:41 #81

Kopš: 18. Dec 2013

Ziņojumi: 46

Braucu ar:

Paldies tiem, kas deva kadus padomu, un paldies ari tiem, kas vienkarsi stulbi pagarinaja diskusiju.
Laikam turpinasu vien pats meklet vainu - saksu ar kompi, ko jau diskusijas apraksta, ja nemaldos, teicu ka taisos mainit
Offline
Castor
20. Dec 2013, 19:49 #82

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i

Cik ilgi tu mainīsi visu pēc kārtas? Lētāk un vienkāršāk būs samaksāt meistaram.
Offline
TVanags
20. Dec 2013, 19:53 #83

Kopš: 18. Dec 2013

Ziņojumi: 46

Braucu ar:


20 Dec 2013, 19:40:19 JZ rakstīja:

20 Dec 2013, 14:54:21 TVanags rakstīja:
Driver, laikam tomer neesi nemaz tik gudrs..
Nevajag pargudri dirst, ja nesaproti kas notiek.
Man nav tas gadijums par ko tu runa. Suknim jaiesledzas iesledzot aizdedzi un jaizsledzas kad pietiekami liels spiediens


drivers pareizi visu tev pateica, savukārt tam specam, kas tev izstāstija tādu sūkņa darbības algoritmu, pajautā, kas ir tas apaļais pļurķis, kam pienāk vakuuma trubiņa klāt un ko kad tas dara

jo visiem citiem tā gājuma bmw neviens degvielas spiedienu nemēra, sūkni slēdz iekšā tad, kad ECU saprot ka motors griežas (un papildus, uz īsu brīdi, kā kuram modelim, kad tiek atslēgtas vai atvērtas durvis aizslēgtam/pastāvējušam auto), daļai m20 bija arī loģika, kas sūkni iedarbina uz dažām sekundēm (un nav NEKĀDA sakara ar spiedienu, tikai laiku), kad tiek pagriezta aizdedzes atslēga

ja nav dzirksteles un nestrādā sprauslas UN nestrādā degvielas sūknis brīdī, kad tu griez starteri ar aizdedzes atslēgu, tad ECU gluži vienkārši nezin kur atrodas kloķvārpsta, tb nezin ka motors vispār griežas, un tas nozīmē ka nestrādā kloķvārstas devējs (vai signāls neaiziet līdz ECU), vainu ir jāsāk meklēt tur, nevajag uzreiz

pirms slēgt pie diagnostikas kompjiem, vajag nedaudz pastudēt tā ECU darbības algoritmu, un pie tiem, kas nedēļu diagnosticē šādu problēmu, auto vairs neved nekad

p.s. induktīvā tipa sensoram ar testeri to darbību pārbaudīt nevari, tikai to vai spolīte ir daudz maz vesela, bet tas vēl negarantē, ka saražotie impulsi būs ar pietiekamu amplitūdu, lai ECU tos spētu apstrādāt tālāk

p.s.s. un, jā, to pretestību, ceru, mēriji nevis pie štekera motora galvas priekšā, bet gan uz ECU štekera piniem

atzisos ka sakuma nemeriju pie ECU, bet pec tam meriju ari tur, un starpibas nekadas.
Ja suknis neizsledzas pie attieciga spiediena, ta ka lai izskaidro to, ka pie tuksas bakas iesledzot aizdedzi suknis neizsledzas? Iesledzot aizdzedzi suknis uz kadu sekundi iesledzas, izsledzot un iesledzot pec kadas minutes suknis iesledzas un daudz isaku laiku (tas bija kamer masina vel stradaja) varetu but ka pats stekeris pie kompja cakarejas? Ja tas butu klokenes devejs tad vins nebutu sakuma cakarejies - tad iet, tad atkal neiet, un ta visu laiku cakarejos.. Masina citreiz noslapa rucot brivgaita, tad nevareja kadu laiku vinu piedarbinat, pec tam atkal vareja, un tagad nomira pavisam
Offline
TVanags
20. Dec 2013, 19:56 #84

Kopš: 18. Dec 2013

Ziņojumi: 46

Braucu ar:


20 Dec 2013, 19:49:00 Castor rakstīja:
Cik ilgi tu mainīsi visu pēc kārtas? Lētāk un vienkāršāk būs samaksāt meistaram.

ko es mainiju? Klokenes deveju esmu nomainijis, un masinai vel kompi domaju mainit.. Tas galigi nebus ne letak, ne vienkarsak ka atvilkt lidz rigai, atrast labu meistaru

un ka jau teicu - man nevajag padomus no siem "gudrajiem" pratiem, kas saka lai uz servisu velku
Offline
JZ
20. Dec 2013, 20:03 #85

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

tu ķeries pie lietām, no kaut kā nedaudz saproti, kā pie glābšanas rinķa, jo bail pat mēģināt saprast kādēļ tas motors negrib darboties

ja tu saki - nav dzirksteles, nav sprauslu darbības, nav signāla uz degvielas releju - tad VIENĪGAIS, ar ko vispār ir jāsāk - ir tas kloķenes stāvokļa devējs

kad būs dzirkstele un sprauslas raustīsies, tad varēsi čakarēties ar savu mirstošo degvielas sūkni

un sūds par to pretestību, bez oscilogrāfa tu nevari pateikt vai tas induktīvais devējs patiešām strādā vai nē, ir gan viena "lauku metode" kā to piespiedu kārtā paraustīt, bet nu, ja ir tik švaki ar saprašanu par elektroniku, tad to vienkārši nav vērts stāstīt...
Offline
TVanags
20. Dec 2013, 20:06 #86

Kopš: 18. Dec 2013

Ziņojumi: 46

Braucu ar:


20 Dec 2013, 20:03:44 JZ rakstīja:
tu ķeries pie lietām, no kaut kā nedaudz saproti, kā pie glābšanas rinķa, jo bail pat mēģināt saprast kādēļ tas motors negrib darboties

ja tu saki - nav dzirksteles, nav sprauslu darbības, nav signāla uz degvielas releju - tad VIENĪGAIS, ar ko vispār ir jāsāk - ir tas kloķenes stāvokļa devējs

kad būs dzirkstele un sprauslas raustīsies, tad varēsi čakarēties ar savu mirstošo degvielas sūkni

un sūds par to pretestību, bez oscilogrāfa tu nevari pateikt vai tas induktīvais devējs patiešām strādā vai nē, ir gan viena "lauku metode" kā to piespiedu kārtā paraustīt, bet nu, ja ir tik švaki ar saprašanu par elektroniku, tad to vienkārši nav vērts stāstīt...

un man tagad butu jaiet uz veikalu un japerk kartejais klokenes devejs, ar kuru masina tapat nedarbosies? Nu pastasti, ludzu, to lauku variantu, tad noskaidrosim vik tad nu stulbs es esmu
Offline
Castor
20. Dec 2013, 20:07 #87

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i

Offline
AF
20. Dec 2013, 20:16 #88

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

tak ko pisties,kkad ar draugiem saskārāmies ar līdzīgu problēmu, bija 2 varianti kloķenes devējs, vai sūknis, vnk paņēmām parastu santehnikas spiediena rādītāju

uztaisījām pāreju un iestellējām aiz sūkņa, parādīja vāju spiedienu, nomainot viss aizgāja.
Pie reizes arī kloķenes devēju nomainījām, jo tā rādītāji tomēr atšķīrās no ražotāja norādītajiem.

Ko autoram saku, tad vnk pamēri tā ibanā sūķna spiedienu, tas maksās ar degvielu 5ls un taisnus pirkstus, un tad sapratīsi via ir tev kloķenes devējs jāmaina, vai hz kas
Offline
stucers
20. Dec 2013, 20:17 #89

Kopš: 11. Jan 2012

Ziņojumi: 1573

Braucu ar:

Pirms pāris gadiem man bija līdzīgas problēmas.. Kā atrisināju? Ar belarusu kādu pusstundu vilka otrajā robā uz 20kmh līdz pieleca. Iesaku pamēģināt, kamēr sauss asfalts, jo pa sniegu būs sūdīgi vilkt
Offline
AF
20. Dec 2013, 20:18 #90

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

nu ibio šī metode ir drastiska
Offline
JZ
20. Dec 2013, 20:23 #91

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

belarus un staipīšana striķī nebija tā "lauku metode", ko es biju domājis

induktīvais devējs dod nelielu maiņstrāvas impulsu katru reizi, kad tam pietuvina un attālina magnetisku materiālu, jo ātrāk to dara un mazāks attālums ir tam materiālam līdz devējam, jo lielāks izsistais impulss, tātad var uzmeistarot parikti un manuāli raustīt to devēju, un tad skatīties vai ecu sāk sajust tos impulsus, bet nu šitas ir čerņa

p.s. un lieciet degvielas sūknim/spiedienam mieru, tam nav nekāda sakara vēl ar aprakstītajām problēmām (arī tā noslāpšana braucot reizi pa reizei)

[ Šo ziņu laboja JZ, 20 Dec 2013, 20:24:40 ]

Offline
TVanags
20. Dec 2013, 20:23 #92

Kopš: 18. Dec 2013

Ziņojumi: 46

Braucu ar:


20 Dec 2013, 20:17:45 stucers rakstīja:
Pirms pāris gadiem man bija līdzīgas problēmas.. Kā atrisināju? Ar belarusu kādu pusstundu vilka otrajā robā uz 20kmh līdz pieleca. Iesaku pamēģināt, kamēr sauss asfalts, jo pa sniegu būs sūdīgi vilkt

un ja pielec, tad nekad vairs nenoslapec un atstat lai visu laiku ruc uz kadiem 1500 apgriezieniem?
Offline
AF
20. Dec 2013, 20:31 #93

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


20 Dec 2013, 20:23:43 JZ rakstīja:
belarus un staipīšana striķī nebija tā "lauku metode", ko es biju domājis

induktīvais devējs dod nelielu maiņstrāvas impulsu katru reizi, kad tam pietuvina un attālina magnetisku materiālu, jo ātrāk to dara un mazāks attālums ir tam materiālam līdz devējam, jo lielāks izsistais impulss, tātad var uzmeistarot parikti un manuāli raustīt to devēju, un tad skatīties vai ecu sāk sajust tos impulsus, bet nu šitas ir čerņa

p.s. un lieciet degvielas sūknim/spiedienam mieru, tam nav nekāda sakara vēl ar aprakstītajām problēmām (arī tā noslāpšana braucot reizi pa reizei)


a vot i figu! Bija arī tā, ka varēja piedarbinat, parūca kadas paris min tad noslāpst, un pēc kāda laika arī varēja, tad ilgāku laiku nevarēja pielaist un t.t. īsāk sakot baigi viltīgi!
Offline
JZ
20. Dec 2013, 20:34 #94

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:



pilsoņa pienākumu izpildiju, turpiniet bez manis
Offline
AF
20. Dec 2013, 20:39 #95

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Piebildīšu ka manis aprakstītajā situācijā autinš arī braucot mēdza noslāpt un pēc kāda laika piešķilties.

Nekur neuzbāžu savu veidokli, vnk iesaku tiešām pārbaudīt to spiedienu, tas neko daudz neprasa, mēs trijatā kādu pus dienu galvu lauzām, ar jautajumu wtf? Beigās vienkārši uz dullo izlēmām spiedienu pamērīt un tā lūk. Hz kāds tam izskaidrojums, varbūt aizdirsies, vai pusmiris, īsāk sakot pie kājas, šrotā 10ls un auto joprojām brauc.
Offline
TVanags
20. Dec 2013, 21:10 #96

Kopš: 18. Dec 2013

Ziņojumi: 46

Braucu ar:


20 Dec 2013, 20:23:43 JZ rakstīja:
belarus un staipīšana striķī nebija tā "lauku metode", ko es biju domājis

induktīvais devējs dod nelielu maiņstrāvas impulsu katru reizi, kad tam pietuvina un attālina magnetisku materiālu, jo ātrāk to dara un mazāks attālums ir tam materiālam līdz devējam, jo lielāks izsistais impulss, tātad var uzmeistarot parikti un manuāli raustīt to devēju, un tad skatīties vai ecu sāk sajust tos impulsus, bet nu šitas ir čerņa

p.s. un lieciet degvielas sūknim/spiedienam mieru, tam nav nekāda sakara vēl ar aprakstītajām problēmām (arī tā noslāpšana braucot reizi pa reizei)



itka sapratu domu, tikai nespeju iedomaties pagaidam kada ta iekarta varetu izskatities
Offline
Driver
20. Dec 2013, 21:11 #97

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


20 Dec 2013, 14:54:21 TVanags rakstīja:
Ljer, ljer, ljer...
Suknim... ...jaizsledzas kad pietiekami liels spiediens


Ja tev to pateica tavs meistars, tad vinjs ir zaabaks.
Ja tu tam noticeji, tad esi losis.
Ja tu to izdomaji pats, tad esi loshzabaks kvadrata²
Neatkarigi no kuras dirsas tas e34 butu izvilkts un neatkarigi no taa no cik un kadiem e34 tas gateris ir salikts, tur virsu stav dme bosch motronic 3.1, 3.3.1 vai siemens ms40.0/40.1 un tur nav nekada sakara ar izsledzas, kad sasniegts spiediens

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
20. Dec 2013, 21:18 #98

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Esmu gatavs ar jebkuru poweristu saderet (ne mazak kaa taa auto veriba neejosa stavokli), ka tas auto ruuks max dazu stundu laika un max 50ls ieguldot.

Varu saderet ar auto saimnieku, ja palaizu, tad braucu majas ar to auto, ja nee, tad noskaitu tolmeta cenu par to drotu un saimniekam ir kaposts par ko pieljurbaties...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
TVanags
20. Dec 2013, 21:30 #99

Kopš: 18. Dec 2013

Ziņojumi: 46

Braucu ar:


20 Dec 2013, 20:39:30 fondrahtenbergs rakstīja:
Piebildīšu ka manis aprakstītajā situācijā autinš arī braucot mēdza noslāpt un pēc kāda laika piešķilties.

Nekur neuzbāžu savu veidokli, vnk iesaku tiešām pārbaudīt to spiedienu, tas neko daudz neprasa, mēs trijatā kādu pus dienu galvu lauzām, ar jautajumu wtf? Beigās vienkārši uz dullo izlēmām spiedienu pamērīt un tā lūk. Hz kāds tam izskaidrojums, varbūt aizdirsies, vai pusmiris, īsāk sakot pie kājas, šrotā 10ls un auto joprojām brauc.

nu man medza noslapt tikai brivgaita rucot
Bet vai simptomi bija lidzigi ka mana gadijuma?
Offline
Driver
20. Dec 2013, 21:34 #100

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


20 Dec 2013, 21:30:30 TVanags rakstīja:

20 Dec 2013, 20:39:30 fondrahtenbergs rakstīja:
Piebildīšu ka manis aprakstītajā situācijā autinš arī braucot mēdza noslāpt un pēc kāda laika piešķilties.

Nekur neuzbāžu savu veidokli, vnk iesaku tiešām pārbaudīt to spiedienu, tas neko daudz neprasa, mēs trijatā kādu pus dienu galvu lauzām, ar jautajumu wtf? Beigās vienkārši uz dullo izlēmām spiedienu pamērīt un tā lūk. Hz kāds tam izskaidrojums, varbūt aizdirsies, vai pusmiris, īsāk sakot pie kājas, šrotā 10ls un auto joprojām brauc.

nu man medza noslapt tikai brivgaita rucot
Bet vai simptomi bija lidzigi ka mana gadijuma?

Jaa, jaa... Kad Suknis saka nepumpet spiedienu, mashina brauca kads no ekstrasensu cinju finalistiem, kas to uzzinaja bez manometra un ar domu speeku atsledza (lai nenokautu motoru krumu gonkas) vispirms dzirksteli, tad sprauslas un beigas ari suuknja releju
Tikai sudi tie, ka ekstrasenss aizkskreja majas un aizmirsa ar domu speeku atblokjet dme
...un kopsh tas dienas neviens no 6 meistariem un 10gudrajiem nezin, kas noticis un ko lai iesaak...

[ Šo ziņu laboja Driver, 20 Dec 2013, 21:35:57 ]



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo