Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 79 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: Bremžu disku virpošana

AutorsZiņojums
Lenko
07. Oct 2013, 18:40 #41

Kopš: 03. Feb 2012

No: Kandava

Ziņojumi: 477

Braucu ar: Moto no EU


07 Oct 2013, 13:43:53 JZ rakstīja:


ja pēc šīs priekšā teikšanas nevar saprast, kas ir kas, tad vajag iet ķieģeļus krāmēt stroikā, vai bedres rakt, nevis ap automašīnām darboties

Liec miera laukus,tur biezi vien ir meistari ar lielaku atdevi ka lielpilseta,bez tam cilvis(pirmais posts) tik normali uzjautaja atsauksmes par konkretu vietu un lietu,tas nenozime,ka vinjs pats tagad skruve utt.
Offline
Puce
07. Oct 2013, 18:51 #42

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6424

Braucu ar: BMW 315 e21

ADParts servisā ar ir tāds virpojamais, lai varētu novirpot diskus uz auto. Manuprāt ļoti normāls verķis un noteikti noderīgs gadījumos, kad paši bremžu diski ir pietiekami dārgi vai arī diezgan svaigi, lai tos būtu vērts apvirpot. Turklāt virpojot uz paša auto, bremžu diski novirpojas taisnāk, jo tiek virpots uz ass uz kuras tie diski griezīsies. Tas nozīmē, ja arī būs līka ass, tad bremžu diski griezīsies taisni pret šo asi un nebūs vibrācijas.. Un ja novirposi diskus uz līkas 40 gadus vecas padomju virpas, tad tie būs tikai taisni uz tās virpas..

Jāņem arī vērā, ka ne vienmēr disku bojātājs ir strauja bremzēšana. Bieži vien ir ieķīlējušas bremzes, kas tos pārkarsē un strauja atdzesēšana savērpj..

Kā arī teksti, ka bremžu diski jau nemaksā neko daudz galīgi ir garām. Kaut kādi sūdi no plastilīna ar nemaksā daudz. Bet vai tādus ir jāliek un jāmaina ik pēc katra 160-0 izgājiena?

Palabojiet, ja es kaut ko ne to saku..


-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
JZ
07. Oct 2013, 21:03 #43

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


07 Oct 2013, 17:01:14 xn3x rakstīja:

07 Oct 2013, 13:43:53 JZ rakstīja:


tā stūres vai bremžu pedāļa kustība uzreiz nenozīmē ka bremžu disks ir līks (pieņemam ka riepa un riteņa disks ir taisni), bet drīzumā tas novedīs arī pie diska samešanās , un, lai sajauktu galvu pilnībā - pāris simtdaļas metošs disks var bremzēt pilnīgi perfekti, bez jebkādas stūres raustīšanas

bremžu klucim nav paredzēts spiesties klāt pie tīra tērauda, ātrumkārbas sajūgā var novērot tieši to pašu, tas, ka tā metāla virsma ir zilgana nenozīmē ka tā ir kaut kad pārkarsēta (bet neizslēdz tādu iespēju)

ja pēc šīs priekšā teikšanas nevar saprast, kas ir kas, tad vajag iet ķieģeļus krāmēt stroikā, vai bedres rakt, nevis ap automašīnām darboties


No šejienes lūdzu sīkāk... Iepriekšējam drapakam nācās kādus 3 bremžu disku komplektus nomainīt pēdējo 2 lietošanas gadu laikā, jo visu laiku sametās. Jā, arī suportu vadīklas tika eļļotas, manžetes mainītas utt. utt., bet rezultāts tas pats N servisos biju, ieskaitot dīlera.
Gribētos zināt, ko iesākt, ja tagadējam kas tāds piemetās.


kafijas biezumos nezīlēju, nepateikšu kas tur tieši bijis pie vainas, bet var būt viss kas, nedaudz gaiss bremžu sistēmā, kāds cilindrīts, kas nekustas tik labi kā cits, kas atrodas tai pat kontūrā, kāda vadīkla, kas, neskatoties uz to ka ar pirkstiem kustinot ir brīva un saeļļota, dēļ pārlieku lielā nodiluma, pie slodzes tomēr ķīlē, kāds gultnis nedaudz padilis, un rezultātā riteņa asij jau ir brīvkustība, kā rezultātā, kopā ar citām iepriekš minētām lietām, pie noteiktām rezonansēm kluči tiek nevienmērīgi spiesti pie diskiem, un kuri attiecīgi nevienmērīgi pārklājas ar kluču materiālu (un tas ir tas, par ko es iepriekš runāju, kas ir jāatjauno ar to vairākkārtējo straujo bremzēšanu no 160 uz 60), jo tas kluču materiāls uz tērauda diska rada papildus berzi pret kluci, kad tiek spiests bremžu pedālis, bet, ja daudz sēņo, tad daļa no tā var nevienmērīgi nodilst kopā ar bremžu diska materiālu, atsedzot tīru tēraudu - kas slīd, nomērams ar mikrometru tas dilums vēl īsti nav, disks taisns, bet vietām tas "slīd" un vietām "ņem", un tās vietas, kas "ņem" turpina atjaunoties ar to kluča materiālu, jo ir karstākas salīdzinājumā ar vietām (kur ir tīrs tērauds), kur klucis paslīd garām un tādējādi nedzen tur iekšā temperatūru

tāda ir īsā pamācība bremžu vibrēšanas iemeslos

cilvēki, parasti, tad uzliek tos jaunos bremžu diskus un turpina sēņot un čakarēt kopā svaigos diskus, un atkal viss sākas no gala

bremzēm, tāpat kā motoriem, reizi pa reizei jāļauj arī pastrādāt, tad šādas problēmas būs daudz retāk
Offline
Dzhanis
07. Oct 2013, 21:14 #44

Kopš: 29. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3734

Braucu ar: kreiso labejo


07 Oct 2013, 18:51:48 Puce rakstīja:
ADParts servisā ar ir tāds virpojamais, lai varētu novirpot diskus uz auto. Manuprāt ļoti normāls verķis un noteikti noderīgs gadījumos, kad paši bremžu diski ir pietiekami dārgi vai arī diezgan svaigi, lai tos būtu vērts apvirpot. Turklāt virpojot uz paša auto, bremžu diski novirpojas taisnāk, jo tiek virpots uz ass uz kuras tie diski griezīsies. Tas nozīmē, ja arī būs līka ass, tad bremžu diski griezīsies taisni pret šo asi un nebūs vibrācijas.. Un ja novirposi diskus uz līkas 40 gadus vecas padomju virpas, tad tie būs tikai taisni uz tās virpas..





laikam nekad neesi redzejis kaa virpo bremzu diskus ari uz 40 gadus vecas virpas (piedzeries Osvalds elektrikis neskaitaas) lol nau verc.
Offline
Laoshi
07. Oct 2013, 21:17 #45

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


07 Oct 2013, 21:14:46 Dzhanis rakstīja:

07 Oct 2013, 18:51:48 Puce rakstīja:
ADParts servisā ar ir tāds virpojamais, lai varētu novirpot diskus uz auto. Manuprāt ļoti normāls verķis un noteikti noderīgs gadījumos, kad paši bremžu diski ir pietiekami dārgi vai arī diezgan svaigi, lai tos būtu vērts apvirpot. Turklāt virpojot uz paša auto, bremžu diski novirpojas taisnāk, jo tiek virpots uz ass uz kuras tie diski griezīsies. Tas nozīmē, ja arī būs līka ass, tad bremžu diski griezīsies taisni pret šo asi un nebūs vibrācijas.. Un ja novirposi diskus uz līkas 40 gadus vecas padomju virpas, tad tie būs tikai taisni uz tās virpas..





laikam nekad neesi redzejis kaa virpo bremzu diskus ari uz 40 gadus vecas virpas (piedzeries Osvalds elektrikis neskaitaas) lol nau verc.


Izbeidz. Adparts ir labākais veikals, kur var nopirkt diskus par kosmosu un viņus uzreiz jāvirpo, to arī tur izdarīs. Pārējie diski ir sūds, jo viņus vnk nopērk jaunus pēc laika, tā dara tikai lūzeri.
Offline
JZ
07. Oct 2013, 21:18 #46

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


07 Oct 2013, 18:51:48 Puce rakstīja:
ADParts servisā ar ir tāds virpojamais, lai varētu novirpot diskus uz auto. Manuprāt ļoti normāls verķis un noteikti noderīgs gadījumos, kad paši bremžu diski ir pietiekami dārgi vai arī diezgan svaigi, lai tos būtu vērts apvirpot. Turklāt virpojot uz paša auto, bremžu diski novirpojas taisnāk, jo tiek virpots uz ass uz kuras tie diski griezīsies. Tas nozīmē, ja arī būs līka ass, tad bremžu diski griezīsies taisni pret šo asi un nebūs vibrācijas.. Un ja novirposi diskus uz līkas 40 gadus vecas padomju virpas, tad tie būs tikai taisni uz tās virpas..


es aprakstiju kritiku par to konkrēto virpojamo "aparātu" (jo līdz instrumentam tur ir ļoti tālu) iepriekš jau, izlasi vēlreiz kādēļ tas nav labs variants, tie diski nav jāvirpo, bet gan jāslīpē vai jāfrēzē, tā ir galvenā kļūda

un ne visas padomju 40 un vairāk gadu vecas virpas ir līkas, pat nezinu kā īsti atbildēt uz tādu repliku...
Offline
edzhaans
07. Oct 2013, 21:22 #47

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Visi tik raksta par bremžu diskiem, supportiem, riepām. Tjipa tikai tas purina ?
Offline
Laoshi
07. Oct 2013, 21:30 #48

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


07 Oct 2013, 21:22:49 edzhaans rakstīja:
Visi tik raksta par bremžu diskiem, supportiem, riepām. Tjipa tikai tas purina ?


Nu kādi 3 bamšļi arī normāli purina
Offline
edzhaans
07. Oct 2013, 21:32 #49

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


07 Oct 2013, 21:30:43 Laoshi rakstīja:

07 Oct 2013, 21:22:49 edzhaans rakstīja:
Visi tik raksta par bremžu diskiem, supportiem, riepām. Tjipa tikai tas purina ?


Nu kādi 3 bamšļi arī normāli purina

Reāli, neesmu pārleicināts, bet varētu būt sakars ar pirkstiem un stūres stieņiem, ja tur šarnīros ir brīvgaita tad tur normāli purina. Pārbaudīt būs lētāk nekā virpot.
Bet bamšļi krata tas gan
Offline
edzulis
07. Oct 2013, 21:35 #50

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Runā, ka pie Marihuāna izķerot pat lietotus klučus. Pie tam paliekot parādā
Offline
PASSATizhi
07. Oct 2013, 21:36 #51

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

nekad neesmu virpojis. ja ir līki, tātad paši diski ir mēsli. pie kluču maiņas, nodiluma malas smuki ar fleksi noņemu
Offline
Puce
07. Oct 2013, 21:37 #52

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6424

Braucu ar: BMW 315 e21

JZ:
Es jau neminēju, ka visas virpas ir līkas. Doma bija, ka uz virpas novirpos tik taisni, cik tā virpa ir taisna.

Un ko kā tu to domāji, ka frēzēšana vai slīpēšana ir labāka? Kas tieši ir nepareizi virpojot?



-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Driver
07. Oct 2013, 21:55 #53

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

nu laikam vairak piekritishu JZ viedoklim, kaa ari tomer uzskatishu, ka korektak butu virpot nonjemta veida, uz labas un kvalitativas virpas un ar prasmigam rokam...
kaa ari uzstadit uz tainsas un tiiras virsmas, nevis jaunu disku un norusejushas un sudainas stupicas

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
xn3x
07. Oct 2013, 22:03 #54

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2663

Braucu ar: ģimenes universāli


07 Oct 2013, 21:03:34 JZ rakstīja:

07 Oct 2013, 17:01:14 xn3x rakstīja:

07 Oct 2013, 13:43:53 JZ rakstīja:


tā stūres vai bremžu pedāļa kustība uzreiz nenozīmē ka bremžu disks ir līks (pieņemam ka riepa un riteņa disks ir taisni), bet drīzumā tas novedīs arī pie diska samešanās , un, lai sajauktu galvu pilnībā - pāris simtdaļas metošs disks var bremzēt pilnīgi perfekti, bez jebkādas stūres raustīšanas

bremžu klucim nav paredzēts spiesties klāt pie tīra tērauda, ātrumkārbas sajūgā var novērot tieši to pašu, tas, ka tā metāla virsma ir zilgana nenozīmē ka tā ir kaut kad pārkarsēta (bet neizslēdz tādu iespēju)

ja pēc šīs priekšā teikšanas nevar saprast, kas ir kas, tad vajag iet ķieģeļus krāmēt stroikā, vai bedres rakt, nevis ap automašīnām darboties


No šejienes lūdzu sīkāk... Iepriekšējam drapakam nācās kādus 3 bremžu disku komplektus nomainīt pēdējo 2 lietošanas gadu laikā, jo visu laiku sametās. Jā, arī suportu vadīklas tika eļļotas, manžetes mainītas utt. utt., bet rezultāts tas pats N servisos biju, ieskaitot dīlera.
Gribētos zināt, ko iesākt, ja tagadējam kas tāds piemetās.


kafijas biezumos nezīlēju, nepateikšu kas tur tieši bijis pie vainas, bet var būt viss kas, nedaudz gaiss bremžu sistēmā, kāds cilindrīts, kas nekustas tik labi kā cits, kas atrodas tai pat kontūrā, kāda vadīkla, kas, neskatoties uz to ka ar pirkstiem kustinot ir brīva un saeļļota, dēļ pārlieku lielā nodiluma, pie slodzes tomēr ķīlē, kāds gultnis nedaudz padilis, un rezultātā riteņa asij jau ir brīvkustība, kā rezultātā, kopā ar citām iepriekš minētām lietām, pie noteiktām rezonansēm kluči tiek nevienmērīgi spiesti pie diskiem, un kuri attiecīgi nevienmērīgi pārklājas ar kluču materiālu (un tas ir tas, par ko es iepriekš runāju, kas ir jāatjauno ar to vairākkārtējo straujo bremzēšanu no 160 uz 60), jo tas kluču materiāls uz tērauda diska rada papildus berzi pret kluci, kad tiek spiests bremžu pedālis, bet, ja daudz sēņo, tad daļa no tā var nevienmērīgi nodilst kopā ar bremžu diska materiālu, atsedzot tīru tēraudu - kas slīd, nomērams ar mikrometru tas dilums vēl īsti nav, disks taisns, bet vietām tas "slīd" un vietām "ņem", un tās vietas, kas "ņem" turpina atjaunoties ar to kluča materiālu, jo ir karstākas salīdzinājumā ar vietām (kur ir tīrs tērauds), kur klucis paslīd garām un tādējādi nedzen tur iekšā temperatūru

tāda ir īsā pamācība bremžu vibrēšanas iemeslos

cilvēki, parasti, tad uzliek tos jaunos bremžu diskus un turpina sēņot un čakarēt kopā svaigos diskus, un atkal viss sākas no gala

bremzēm, tāpat kā motoriem, reizi pa reizei jāļauj arī pastrādāt, tad šādas problēmas būs daudz retāk

Paldies! Laikam tiešām pie vainas tas, ka 99% bremzēju minimāli.
Labi, ka ātrāk šito neizstāstīji, citādāk varbūt es joprojām ar e36 braukātu
Offline
JZ
07. Oct 2013, 22:15 #55

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


07 Oct 2013, 21:37:24 Puce rakstīja:
JZ:
Es jau neminēju, ka visas virpas ir līkas. Doma bija, ka uz virpas novirpos tik taisni, cik tā virpa ir taisna.

Un ko kā tu to domāji, ka frēzēšana vai slīpēšana ir labāka? Kas tieši ir nepareizi virpojot?



nevar tā vienkāršos vārdos izstāstīt cilvēkam bez priekšzināšanām, vibrācija + harmonikas = nelīdzena virsma, ar planējamo frēzi vai akmeni var dabūt daudz taisnāku (visos virzienos) un līdzenāku virsmu vienlaicīgi noņemot mazāk materiāla diskam nekā tas iespējams tajos apstākļos ar to "virpu", var paveikties un reizēm kaut kam jēdzīgam sanākt, bet tas nav darbs
Offline
Puce
07. Oct 2013, 22:55 #56

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6424

Braucu ar: BMW 315 e21

Diemžēl nezinu, kas ir planējamā frēze, bet šis konkrētais aparāts ir ar diviem asmeņiem. Es pat teiktu frēzēm, kas ņem nost uzreiz no abām diska pusēm. Turklāt var iestādīt, lai ņem pa vienai simtdaļai lēnā garā virzoties no diska centra uz ārpusi.. Pats darba rīks tiek pieskrūvēts pie bremžu suporta stiprinājuma vietām, tā ka tiek novirpots taisni pret tām. Manuprāt tur viss ir ok. Ja jau pats adolfs savam Evo X pie mums virpoja, salocītos, mega lielos, bremžu diskus.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
dizeluserviss
08. Oct 2013, 11:16 #57

Kopš: 12. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 24

Braucu ar:

Varbūt ari riepas vaina,var eksperementēt mainot riepas,bet bremžu diskus labāk mainīt.
Offline
titus
08. Oct 2013, 11:36 #58

Kopš: 08. Feb 2005

Ziņojumi: 215

Braucu ar:

Ir virpoti bremžu diski uz virpas,rezultāts ideāls,tikai ir jāmāk virpot un diskus savērpt var vēsi.
Offline
jaanis6666
30. Jan 2015, 22:30 #59

Kopš: 30. Jan 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

es esmu virpotājs un kvalitatīvi novirpoju bremžu diskus bez vibrācijas kaa arī ir iespēja daudz ko citu izvirpot . iespēja arī ir lietiem diskiem centrus izvirpot lielākus , un starplikas uzvirpot , par cenām sarunāsim . 29857621
Offline
depo
30. Jan 2015, 22:32 #60

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20925

Braucu ar: Zirgu

Forši, ka tu uzrakstīji kur atrodies - Zimbabvē laikam? Neesi Sporca draugs, izskatās, ka kopā esiet bastojuši pirmās 3 klases Iemācies elementāri trīs vārdus gramatiski pareizi salikt teikumā

[ Šo ziņu laboja depo, 30 Jan 2015, 22:36:35 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo