Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 105 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Dārza darbi un tehnika

AutorsZiņojums
CP17
04. Aug 2021, 14:56 #5621

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


09 Nov 2020, 20:26:32 @Modrs rakstīja:
a tu nākamsezon paprovē zemākos apgriezienos ieslēgt nažus. redzēsi, ka siksna daudz ilgāk kalpos. Pagājušajā gadā man bija Al-ko T16, kurš ir identisks tavam vikingam, un es vienmēr atmetu gāzi , kad ieslēdzu nažus, lai nečakarētu ne siksnu, ne sajūgu


jap, šogad vēl neesmu siksnu mainījis paldies
Offline
subaru
04. Aug 2021, 22:48 #5622

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10173

Braucu ar: rokām uz stūres


04 Aug 2021, 14:47:12 @CP17 rakstīja:
tak pa kurmjiem šeit jau pagājušo gadu visu izrunājām
http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=24...art=4780#6105991

Tur nākamajā lpp Zuc visu labi aprakstīja.


šito info kaut kā profukal.

bet nu pirmo kurmi ar krokodilu lamatām noķēru 20 min pēc lamatu ielikšanas.
Uz stiepļu lamatu pāra šodien izvilku vienu kurmi. stiepļu lamatām figņa, ka vjag vairāk kašāties, lai ieliktu (aizņem vairāk vietas) un neredz kad ir nostrādājušas.

ble bet ar gāzi gribētos uzjobņīt kaut vai prikola pēc ... tik jāsaktās kaut kur tālāk no mājas, lai nesagāž terasi, šķūni vai tualeti
Offline
subaru
04. Aug 2021, 22:55 #5623

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10173

Braucu ar: rokām uz stūres


04 Aug 2021, 14:56:32 @CP17 rakstīja:

09 Nov 2020, 20:26:32 @Modrs rakstīja:
a tu nākamsezon paprovē zemākos apgriezienos ieslēgt nažus. redzēsi, ka siksna daudz ilgāk kalpos. Pagājušajā gadā man bija Al-ko T16, kurš ir identisks tavam vikingam, un es vienmēr atmetu gāzi , kad ieslēdzu nažus, lai nečakarētu ne siksnu, ne sajūgu


jap, šogad vēl neesmu siksnu mainījis paldies

kaut kā šito esmu palaidis garām - tātad naži jāpieslēdz pie maziem apgriezieniem ? pa cik motorstundām jūs tās siksnas maināt? Man stigai nav daudz - kādas 60 motorstundas šobrīd.
kad var saprast, ka ir laiks mainīt nažu siksnas?
Offline
CP17
04. Aug 2021, 23:07 #5624

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


04 Aug 2021, 22:55:06 @subaru rakstīja:

04 Aug 2021, 14:56:32 @CP17 rakstīja:

09 Nov 2020, 20:26:32 @Modrs rakstīja:
a tu nākamsezon paprovē zemākos apgriezienos ieslēgt nažus. redzēsi, ka siksna daudz ilgāk kalpos. Pagājušajā gadā man bija Al-ko T16, kurš ir identisks tavam vikingam, un es vienmēr atmetu gāzi , kad ieslēdzu nažus, lai nečakarētu ne siksnu, ne sajūgu


jap, šogad vēl neesmu siksnu mainījis paldies

kaut kā šito esmu palaidis garām - tātad naži jāpieslēdz pie maziem apgriezieniem ? pa cik motorstundām jūs tās siksnas maināt? Man stigai nav daudz - kādas 60 motorstundas šobrīd.
kad var saprast, ka ir laiks mainīt nažu siksnas?
tad kad pārplīst edit: pēc ieteikumiem šogad rukāju uz max abarotiem, saslēdzot nometu tā lai nenomirst kad saslēdz. MH laikam 98
ā, vienu gultni propelleram nomainīju pavasarī, sāka ļurkāties, bet to sapisu pa iepriekšējām sezonām.

[ Šo ziņu laboja CP17, 04 Aug 2021, 23:15:35 ]

Offline
subaru
05. Aug 2021, 07:51 #5625

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10173

Braucu ar: rokām uz stūres

nu pļauju gan es vienmēr uz max apgriezieniem. nažus arī pieslēdzu uz max. kad bija jauns, tad pieslēdzās ātri un teju nemanāmi. bet pēc vairākiem pļāvieniem sāka pieslēgties ar pasmagu notirināšanos.
Offline
CP17
05. Aug 2021, 13:04 #5626

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


05 Aug 2021, 07:51:08 @subaru rakstīja:
nu pļauju gan es vienmēr uz max apgriezieniem. nažus arī pieslēdzu uz max. kad bija jauns, tad pieslēdzās ātri un teju nemanāmi. bet pēc vairākiem pļāvieniem sāka pieslēgties ar pasmagu notirināšanos.

nezinu kā tavam, bet mans kā ieliec atpakaļ gaitā, vai ja pacel pakaļu tad izruba asmeņus, attiecīgi sanāk diezgan bieži sajūgt tos asmeņus, un sapist/pārplēst siksnu, vai izraut zobus viņai, ja to dara uz augstiem abarotiem, gāja laikam pāris siksnas sezonā, šogad viss čiki
Offline
Lafter
05. Aug 2021, 13:07 #5627

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 26967

Braucu ar: wv


04 Aug 2021, 14:44:04 @subaru rakstīja:
kaķis kaut kāds tur vibrē apkārt pa āru ... hvz cik un ko ķer ... vai nu neķer nemaz vai ķer par maz

nopirktu depiņā lamatas ... pirmajā vakarā vienu īpatni jau noķēru. pēc tam 2x ir bijis, ka nostrādājušas, bet kurmis nav - izskatās, ka kaut kā neveiksmīgi aizracies garām vai kā.

to karbīdu jāpamēģina ... moš vēl kaut kā gāzi var salaist ejās un piemest spičku ?

vai no auto izpūtēja trubu ielaist ... tik pieļauju, ka eur6 dīzelim nekas tur baigi kaitīgs nebūs .. jāmeklē veca žurka ar nenoregulētu aizdedzi

Kaķis tatad nav îstais. Vajag vienacainu rudu miskastnieku. Kas ir apvainojies uz visu pasauli

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.


Spama topiks
Offline
subaru
05. Aug 2021, 14:40 #5628

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10173

Braucu ar: rokām uz stūres


05 Aug 2021, 13:04:02 @CP17 rakstīja:

05 Aug 2021, 07:51:08 @subaru rakstīja:
nu pļauju gan es vienmēr uz max apgriezieniem. nažus arī pieslēdzu uz max. kad bija jauns, tad pieslēdzās ātri un teju nemanāmi. bet pēc vairākiem pļāvieniem sāka pieslēgties ar pasmagu notirināšanos.

nezinu kā tavam, bet mans kā ieliec atpakaļ gaitā, vai ja pacel pakaļu tad izruba asmeņus, attiecīgi sanāk diezgan bieži sajūgt tos asmeņus, un sapist/pārplēst siksnu, vai izraut zobus viņai, ja to dara uz augstiem abarotiem, gāja laikam pāris siksnas sezonā, šogad viss čiki

ā .. nu man hidrostatiskā transmisija ... nekur nav jāliek - pedālis uz priekšu, pedālis atpakaļ.
atpakaļbraucot, a netur nospiestu pogu, tad nevis atrubās asmeņi, bet slāpst nost vnk. (safetīīī )
karoč jālieto, jāskatās kā kalpo

[ Šo ziņu laboja subaru, 05 Aug 2021, 14:41:11 ]

Offline
CP17
05. Aug 2021, 14:55 #5629

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

man laikam elektro, jā arī ir kājas poga lai neizrubās asmeņi atpakaļgaitā, bet neparocīga(kājīga), tāpēc 1x pamēģināju, nu nah.
Varbūt neprecīzi uzrakstīju:
Asmeņi atrubās ja pacel pakaļu(kaut uzreiz apsēdies atpakaļ), vai pabrauc 17cm atpakaļ gaitā.
Noslāpst nokāpjot, bet neslāpst iemetot atpakaļ gaitā, domāju ka šis tev tāpat

[ Šo ziņu laboja CP17, 05 Aug 2021, 14:59:49 ]

Offline
Janciigais
05. Aug 2021, 15:02 #5630

Kopš: 02. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 450

Braucu ar: Spiningu

Man cub cadet xt1 ir opcija, ka var ieslēgt režīmu, lai braucot uz aizmuguri neatslēdz pļauteni, default gan ir tā, ka izslēdz, nezinu vai citiem var to izdarīt. Savukārt pļauteni praktiski nevaru ieslēgt, ja nav max apgriezieni, noslāpst.
Offline
CP17
05. Aug 2021, 15:11 #5631

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


05 Aug 2021, 15:02:50 @Janciigais rakstīja:
Man cub cadet xt1 ir opcija, ka var ieslēgt režīmu, lai braucot uz aizmuguri neatslēdz pļauteni, default gan ir tā, ka izslēdz, nezinu vai citiem var to izdarīt. Savukārt pļauteni praktiski nevaru ieslēgt, ja nav max apgriezieni, noslāpst.

katram sava pievada sistēma, sajūgs, zs, slodzes, abaroti utt... man šitas https://www.ginalas.lv/stihl/lv/produkcija/stih.../mt-6127-zl.html

tagad vnk klausu Modrs padomam, un tas tiešām strādā

09 Nov 2020, 20:26:32 @Modrs rakstīja:
a tu nākamsezon paprovē zemākos apgriezienos ieslēgt nažus. redzēsi, ka siksna daudz ilgāk kalpos. Pagājušajā gadā man bija Al-ko T16, kurš ir identisks tavam vikingam, un es vienmēr atmetu gāzi , kad ieslēdzu nažus, lai nečakarētu ne siksnu, ne sajūgu
Offline
Modrs
07. Aug 2021, 19:54 #5632

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10313

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

sanāca biš pašeptēties gar dzelžiem un pilnībā izjaucu/saliku vienu 24zs brigga v-twinu 724cc.

Es jau zināju kas sagaida. Godīgi sakot viena liela briesmu lieta - reti šķidras dzesēšanas ribas, galvām gandrīz nemaz to nav, jo slīpi pāri iet ieplūdes kanāli. Dzesēšanas "kožuks" arī tāds nekāds ar lielām spraugām visās malās. Sadalenei augšējā sēža vārīga un dilst.
Bet trakākais tas, ka man bija extended life series versija trāpījusies, bet cilindri vienkārši lopā izdiluši.

Tad vēl pa ilgiem laikiem virspusēji paskrūvēju tecumseh 18zs formula matoru. Tur arī viss tā šķidri ar dzesēšanu un defaltā motors zvana

Īsi sakot, mans v-twin motoru tops ir Kwakwasaki->Honda (bet ne GCV sērijas, bet GXV)->Kohler Command (bet arī courage saiģot)->Predator/loncin veidīgie un tikai tad briggs
Offline
Modrs
07. Aug 2021, 20:07 #5633

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10313

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


04 Aug 2021, 22:55:06 @subaru rakstīja:

04 Aug 2021, 14:56:32 @CP17 rakstīja:

09 Nov 2020, 20:26:32 @Modrs rakstīja:
a tu nākamsezon paprovē zemākos apgriezienos ieslēgt nažus. redzēsi, ka siksna daudz ilgāk kalpos. Pagājušajā gadā man bija Al-ko T16, kurš ir identisks tavam vikingam, un es vienmēr atmetu gāzi , kad ieslēdzu nažus, lai nečakarētu ne siksnu, ne sajūgu


jap, šogad vēl neesmu siksnu mainījis paldies

kaut kā šito esmu palaidis garām - tātad naži jāpieslēdz pie maziem apgriezieniem ? pa cik motorstundām jūs tās siksnas maināt? Man stigai nav daudz - kādas 60 motorstundas šobrīd.
kad var saprast, ka ir laiks mainīt nažu siksnas?


es vēl nevienai no savām ļerkatām ar mehānisku nažu ieslēgšanu siksnu neesmu mainījis. Bet gaitas siksnas gan reizi divos vai 3 gados gan bet varbūt tikai tāpēc, ka izmantoju vietējās bodēs nopērkamās, kuras vnk saplaisā

bet nu ieslēgt elektro nažus max apgriezienos ir tas pats, kas mašīnai sajūgu atmest ar pirkstgaliem uzreiz.
protams, ja būs pārāk mazi apgriezieni un viencilindra motors, tad var noslāpt. Bet, regulāri lietojot, domāju, ka var atrast optimālus apgriezienus, pie kuriem ieslēgt nažus.

bet par tām drošībām atpakaļgaitā ir sekojoši - neesmu baigi eksperimentējis ar elektro ieslēgšanu, bet parastajiem mehāniskajiem nažu ieslēgšanas pļāvējiem visa drošības ķēde beidzas pie aizdedzes spoles slāpēšanas vada. Ja motoram ir karbūzis ar solenoīdu, tad to spoles vadu var atvienot un motoru noslāpēt varēs pēc pāris sekundēm, kad solenoīda adata būs noslēgusi karbūzī degvielas kanālu.

Bet tas tāds riskants variants gadījumos, ja pļāvēju lieto sievišķi un bērni
Offline
DeeCee
14. Aug 2021, 13:50 #5634

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

KKur Juglas rajonā(aka nebraucot uz kaut kādu dirsu pārdaugavā) ir palicis kāds dārza tehnikas veikals kur uz vietas nopirkt/piemērīt lielā trimmera siksnu, vakar abas lences noplīsa

[ Šo ziņu laboja DeeCee, 14 Aug 2021, 13:51:01 ]

Offline
MPBK
14. Aug 2021, 16:43 #5635

Kopš: 24. Feb 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1918

Braucu ar: 500 un 800

sils Rumbulā
Offline
subaru
17. Aug 2021, 08:58 #5636

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10173

Braucu ar: rokām uz stūres


16 Aug 2021, 17:43:43 @TomeksU rakstīja:
Jautājums siltumnīcu spečukiem.
Domāju siltumnīcai likt pilienu laistīšanas sistēmu. Aug tomāti un gurķi.
Ir kādas īpašas lietas, kas jāievēro?
Atradu, ka ir taimeri ar kuriem var iestatīt laistīšanas laiku. Vai tos var ieregulēt piemēram uz nedēļu, ka lej katru dienu vakaros?
Laistīšana būs no ūdena bačoka, kuba, kas pacelts 1m augstumā no zemes.

Kā sistēmu labāk likt? Taisīt loku un tad vienāda garuma atzarus?


uzliku šo: https://averto.lv/lv/siltumnicas/pilienlaistisa...-pro-ar-taimeri/
siltumnīca 3x6m ar 3 dobēm.
kubs 2m augstumā, bet darbojoties arī mierīgi ar 1m augstumu. Darbojas lieliski. Taimeris primitīvs, bet darbojas kā vajag.
Vienīgais, ka gurķiem var vajadzēt vairāk ūdeni nekā tomātiem - tad vai nu gurķus vēl pielaista klāt ar šļūteni/lejkannu, vai arī gurķiem sasprauž pa 2 laistītājiem uz katru stādu.
Offline
stenderz
24. Aug 2021, 09:09 #5637

Kopš: 03. May 2014

No: Kuldīga

Ziņojumi: 66

Braucu ar: kas ir

Vajag piemeklēt raiderim nažu siksnu. Kur rīgā ir lielākā izvēle?
Pēc modeļa piemeklēt nederēs
Offline
Luseniuss
06. Sep 2021, 17:38 #5638

Kopš: 18. Jun 2021

Ziņojumi: 1542

Braucu ar:

Vistamāk, skauģi uzlikuši lāstu.
Offline
W116
06. Sep 2021, 21:37 #5639

Kopš: 16. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 142

Braucu ar: W116


06 Sep 2021, 15:36:48 @Nixx rakstīja:
Kurmis mani novedis līdz ārprātam

Slazdus ielikt nemāku. Iedomājos, mož ar elektrību viņu var pakutināt ? Vai grilgāzi ?



mēs laižam iekšā ūdeni - uz pāris stundām atstājam, lai pludina - uz kādu laiku ir miers.

Pirms tam likām ultraskaņas atbaidītājus - nelikās baigi efektīvi un vēl tā skaņa ik pa 30 sekundēm
Offline
predat0r
07. Sep 2021, 14:13 #5640

Kopš: 24. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 104

Braucu ar: muti

Kāds var ieteikt, kur Rīgā vai apkaimē var dabūt rezerves daļas zāles pļāvējiem?
Interesē konkrēti šim modelim:
McCULLOCH M46-501CMDW
Principā vajag detaļu, kas redzama bildē.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo