Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 111 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Berlingo/Partner vs. Caddy vs. Combo

AutorsZiņojums
romizz
11. Apr 2013, 18:54 #1

Kopš: 27. Jan 2008

No: Madona

Ziņojumi: 4271

Braucu ar: VAG

Darbiniekam vajag darba auto budžetā 1500 - 2000 LVL. Pašlaik mēģinu izvēlēties starp Partneri/Combo/Caddy.
Gribētu dzirdēt viedokļus par pieredzi starp modeļiem un motoriem dīzelis/benzīns.
Jābrauc ap 150 km dienā. Pārsvarā pa granti.
Celtspēja/ietilpība kuram vislielākā? Uz ko skatīties pērkot tāda veida transportu?


Ja kādam ir ko piedāvāt, tad PM.

Ieskatam
opel
Caddy
Partners

[ Šo ziņu laboja romizz, 11 Apr 2013, 19:03:47 ]

Offline
DrumB
11. Apr 2013, 19:32 #2

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Te būs

http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=22029&start=20
Offline
romizz
11. Apr 2013, 20:30 #3

Kopš: 27. Jan 2008

No: Madona

Ziņojumi: 4271

Braucu ar: VAG

Paldies, meklētājs neatrada. Admini šo tēmu var dzēst.
Offline
Archy96
09. Jan 2014, 01:06 #4

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1106

Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120

Moins!!!

Vienīgais topiks, ko atradu pa tēmu - var kāds pakomentēt iz savas pieredzes tāda darba zirga, kā WW Caddy uzturēšanas, lietošanas un remonta pieredzi???

Gads 2006 - 2010, benzīns/dīzelis????

No "kablukiem" man šis simpatizē kaut kā vislabāk, bet nav nācies nekad saskarties, paredzēts gasēt darba vajadzībām, šādus tādus dzelžus vadāt uc. drazu, braukts tiek aptuveni 30 - 60km dienā
Offline
Foxijs
09. Jan 2014, 01:16 #5

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3169

Braucu ar:

par šo cenu arī patreiz meklējam ar čomu kabluku, liekas ka jāņemj Combo, labs gads par to naudu, vienkārša piekare, vienīgi nez par to 1.7 dīzeli...
Offline
Archy96
09. Jan 2014, 01:29 #6

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1106

Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120

Jā, combo ir salīdzinoši lēts, bet man viņš kaut kā ne visai, izskatās pēc riktīga spaiņa, gan no iekšpuses, gan ārpuses, Caddy jau vairāk velk uz tāda drusku civilizētāka auto pusi, ar kuru ne tikai metāla stieņus vadāt, bet arī uz kalnu aizlaist un kur citur brīvdienās, bez sajūtas, ka sēdi gazika kravaskastē

Gribējās tīri par tehnisko pusi vairāk info, jo nevaru izlemt dīzelis vai benzīns/gāze variants

Offline
kawaracer
09. Jan 2014, 01:43 #7

Kopš: 04. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2691

Braucu ar: FXFBS

Archy, ja gribi daudz kraut - labāk ņem Doblo.
Aizmugurē lāgas un nav problēmas, kā PSA ražojumiem Berlingo/Partner ar tilta adatgultņiem!

Piemērs - ss.lv

-----------------
Rezerves daļas un serviss

Offline
Archy96
09. Jan 2014, 01:50 #8

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1106

Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120


09 Jan 2014, 01:43:57 kawaracer rakstīja:
Archy, ja gribi daudz kraut - labāk ņem Doblo.
Aizmugurē lāgas un nav problēmas, kā PSA ražojumiem Berlingo/Partner ar tilta adatgultņiem!

Piemērs - ss.lv

Man mega kravnesība nav vajadzīga, parasti grabažniekā kādus 80kg, max 150kg sakrāmēju, ne vairāk, manai gondai pie šāda varianta rati stāv / \, jau apriebies visu laiku mainīt atsperes, amīšus, un riepas, kuras dēļ nepareiza razvala jaunas uzliktas noēd pusgada laikā , cik viņiem vispār nomināla kravnesība paredzēta, kablukiem???

P.S. Franči pilnīgi garām, man vecajam darbā citrons berlingo, tika ņemts mazlietots no bankas ar mazu ciparu uz odo, bet birst tas vāģis pastāvīgi, kaut arī tiek lietots diezgan saudzīgi, turklāt birst nevis sīkumi, bet tā "pa lielo", nu neizceļās viņš ar izturību absolūti
Offline
Remjanis
09. Jan 2014, 07:07 #9

Kopš: 31. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 604

Braucu ar: Darba fordu

Mums firmā ir bijuši visi pieminētie,tikai dīzeļi.Nevarētu teikt,ka kāds īpaši juka vai nejuka.Tas no 0-150tkm.Uzskatu,ka galvenā jukšanas vaina ir darbinieks,kuram par auto ir galīgi po.Rīgā diezgan bieži ievēroju gan busus,gan kablukus,kas nebremzējot lido pāri visām bedrēm,pie uzsākšanas griež redlainā,utt. Protams,ka tad viss juks.Pērkot lietotu ir laimes spēle-Tu jau nezini kā ar viņu braukts un cik smagas kravas vai pat piekabes valkātas.
Offline
romizz
09. Jan 2014, 07:30 #10

Kopš: 27. Jan 2008

No: Madona

Ziņojumi: 4271

Braucu ar: VAG


09 Jan 2014, 01:06:47 Archy96 rakstīja:
Moins!!!

Vienīgais topiks, ko atradu pa tēmu - var kāds pakomentēt iz savas pieredzes tāda darba zirga, kā WW Caddy uzturēšanas, lietošanas un remonta pieredzi???

Gads 2006 - 2010, benzīns/dīzelis????

No "kablukiem" man šis simpatizē kaut kā vislabāk, bet nav nācies nekad saskarties, paredzēts gasēt darba vajadzībām, šādus tādus dzelžus vadāt uc. drazu, braukts tiek aptuveni 30 - 60km dienā


Vasaras sākumā nopirku darbam Combo 2006. gada pa ~2000 LVL. Visu vasaru bitenieks nobraukāja pa grunteni ~120-150 km dienā. Vadāja diezgan lielus smagumus. Problēmas, kas pa šo laiku (~30k km)- pazuda odometrs. 1,7 dīzelis. 5,5 l/100 km. Kopumā labs auto. Bet uz kalnu/balli ar tādu diez vai brauktu.
Offline
Pauliic
09. Jan 2014, 07:53 #11

Kopš: 01. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8768

Braucu ar: 10, 101

par frančiem

galvenais - neņemt benzīnu, tie ēd 10+ litrus uz 100km + neiet.

ar dīzeļiem kā tādiem problēmas nav bijušas, piekarē protams ik pār laikam kaut kas ir jāsamaina.



-----------------
Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes
Offline
xkikix
09. Jan 2014, 08:02 #12

Kopš: 20. Oct 2011

No: Baldone

Ziņojumi: 608

Braucu ar: Auto

parvietojos ar partner, 2000 gada un 2005 gada,
viens minus-aizmugurejais tilts, bet ta var braukt lidz bezsamanai! nepievils
Offline
Alien666
09. Jan 2014, 08:08 #13

Kopš: 10. Oct 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 280

Braucu ar: džipu


09 Jan 2014, 07:53:58 Pauliic rakstīja:
par frančiem

galvenais - neņemt benzīnu, tie ēd 10+ litrus uz 100km + neiet.

ar dīzeļiem kā tādiem problēmas nav bijušas, piekarē protams ik pār laikam kaut kas ir jāsamaina.


tik ik pa laikam pūš garām sprauslas un kūst virzuļi
Offline
Alien666
09. Jan 2014, 08:10 #14

Kopš: 10. Oct 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 280

Braucu ar: džipu

ja nebrauksi pats, bet dosi darbiniekam tad tikai VW
priekšā otrā golfa plaukts un aizmugurē lāgas
nav ko salauzt
un ar TDI motoru ar var nobraukt milionu
Offline
Jorens
09. Jan 2014, 09:08 #15

Kopš: 15. Jul 2003

Ziņojumi: 14704

Braucu ar: XC60, Cagiva Raptor 1000, Multispace

Japiekrīt par frančiem, vienīgais kas tur labs ir motori (dīzelis) pārējais kā jau frančiem

Pats lietoju nu jau otro Ford Connect
Offline
Modjo
09. Jan 2014, 11:02 #16

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Pareizi saka, ja brauks darbinieki, tad tikai VW.
Offline
alfijs44
09. Jan 2014, 11:14 #17

Kopš: 26. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Audi, Renault, BMW

Tajā cenu kategorijā sanāk tikai daudz maz sakarīgi kangoo, vai berlingo ja grib 2005. g. un uz augšu.
Caddy tikai vecais un tas ir aizvēsture.Ja ļoti grib DD tad ir jāņem kangoo 1.5 dci.
Combo kā jau vien lietotājs teica spainis no iekšpuses un ārpuses.
Bet, uzskatu, ka caddy ir vislabaakais taadeel arii visdaargaakais.
Offline
Robercz
09. Jan 2014, 11:25 #18

Kopš: 27. Jan 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 567

Braucu ar: 4

Ir darbam divi VW Caddy
2006. gadā ņēmām nullītes, šobrīd ir ~370K uz tāfeles abiem.
2.0sdi versija - iet uz gaisa, piekare, ja izmanto orģināldaļas, diezgan izturīga. Kravnesība ~300-350kg. Tfu, tfu, tfu, šo gadu laikā tik, cik apkopes un kkādas bukses pamainītas.
Kravas versija garajos pārbraucienos šoferim nav ērta. Esmu 185cm un man ir par maz vietas, nevaru izlaisties pie stūres normāli.
Rūsa īpaši nav sastopama, tik cik viņiem visiem ir slimība - krāsa lūp nost pie durvju ručkām, priekšējās arkās un pie sānu kravas durvīm.
Kāpēc ņēmu Caddy - ir aizspriedumi pret franču autobūvi + toreiz plānotās izmaksas bija izdevīgākās VW, no Ford un Fiat atteicos rūsas dēļ. Apskatīju uz to brīdi mazlietoto tirgu un visi kā viens bija ar diezgan manāmu puvekli + salonu darbinieki paši apstiprināja tādu slimību.
Zbis auto, neviena slikta vārda nevaru teikt.
Offline
Archy96
09. Jan 2014, 12:40 #19

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1106

Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120


09 Jan 2014, 11:25:43 Robercz rakstīja:
Ir darbam divi VW Caddy
2006. gadā ņēmām nullītes, šobrīd ir ~370K uz tāfeles abiem.
2.0sdi versija - iet uz gaisa, piekare, ja izmanto orģināldaļas, diezgan izturīga. Kravnesība ~300-350kg. Tfu, tfu, tfu, šo gadu laikā tik, cik apkopes un kkādas bukses pamainītas.
Kravas versija garajos pārbraucienos šoferim nav ērta. Esmu 185cm un man ir par maz vietas, nevaru izlaisties pie stūres normāli.
Rūsa īpaši nav sastopama, tik cik viņiem visiem ir slimība - krāsa lūp nost pie durvju ručkām, priekšējās arkās un pie sānu kravas durvīm.
Kāpēc ņēmu Caddy - ir aizspriedumi pret franču autobūvi + toreiz plānotās izmaksas bija izdevīgākās VW, no Ford un Fiat atteicos rūsas dēļ. Apskatīju uz to brīdi mazlietoto tirgu un visi kā viens bija ar diezgan manāmu puvekli + salonu darbinieki paši apstiprināja tādu slimību.
Zbis auto, neviena slikta vārda nevaru teikt.

To es arī gribēju dzirdēt, budžets plānojas kaut kur ap 6K eiro, šādā cenu kategorijā,cik skatījos, diezgan civilizētu eksemplāru varētu mēģināt atrast. Cik tam dīzeļa motorītim resurss aptuveni, līdz lielajiem remontiem - sūknis, , sprauslas utt???
Offline
Robercz
09. Jan 2014, 12:50 #20

Kopš: 27. Jan 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 567

Braucu ar: 4

VW 1,9 tdi kā tdi - trāpīsies kopts, daudzmaz saudzēts eksemplārs, īpašām problēmām nevajadzētu būt.
SDI - kā jau teicu, 370k un nekas neliecinātu, ka kkas nebūtu kā vajag.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo