Online

Pašreiz BMWPower skatās 76 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
N53series
17. Jun 2017, 14:06 #17901

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


17 Jun 2017, 13:39:24 @zardoss rakstīja:

16 Jun 2017, 16:24:09 @N53series rakstīja:

16 Jun 2017, 16:16:53 @Tikai_lasu rakstīja:
Tāpēc, ka pārējo var piedzīt. Ja tu to nevari izdarīt, tad ar ko tu nesi labāks par gāznieku- līkroci?


pag, tu toch neceert teemu taapeec - labaak bez secinaajumiem, tie ir neadekvaati!


te jau rodas jautaajums kuri tad no bmw softiem/modeljiem ideaali njem pretii to gaazi lai nebuutu probleemu?

Te jau teema par to,lai visu nedemoleetu aaraa.. ideaali? Nevaru iedomaaties..
Man baigi piedur,kaads klususms peeksnji iestajies no gaazinieku puses
Offline
Vecais
17. Jun 2017, 15:19 #17902

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI

Kā man besī drukāt, bet uzrakstīšu... un nesēžu es te katru dienu lai drukātu.
Pozitīvais moments ir , beidzot aiziet tehniska rakstura diskusijas.

Redzu , ka esi ieminējies ar kuru motoru ir auzas... un jā, problēmas sagādā BMW dzinēji kas sākas ar valvetronic ēras sākumu. Pirms gadiem desmit kad trāpījās pirmais gāzējamais N52... vislielākā problēma - nav retinājuma. Attiecīgi pazūd viens atbalsta punkts LPG ECU lai spētu pinvērtīgi sekot līdzi OEM ECU.
Kad atradu alternatīvu ar ko aizstāt vakumu(mēģinājumi bij vairāki), lai varētu piedzīt kartes, tad sapratu, ka kalibrējot auto adoptācijas aiziet. Bet tā arī nav bēda.. uztaisīju savu kalibrēšanas algoritmu kur ir 5+5+5+5+5+5 kalibrēšanas laiki pirmajā steidžā ar 40+40+40+40+40+40 stabilizāciju... kopā seši steidži ar lielākiem laikiem.. un ar mazu mks compare range.
Tas ka vairums propanizētāji nemaz neiedziļinās kas/kur/kā un nevelta laiku lai meklētu risinājumus ir cita lieta.
Ar visu to nav tā, ka šie motori ir medusmaize... lai piedzītu 5% robežās tur ir ko noņemties. Plus tur ir jābūt ļoti stabilām komponentēm.
Plus nolietojums šiem motoriem jau otrizējā tirgū sarežģī visu vēlvairāk...

2/3 atbrauc ar šādu skatu ->


Protams panelī pat cheks nedeg... viss ir stīgā.
Reti kad BMW ir auto kas nav nopists / nekopts tehniski... nerunāju par stilīgajiem diskiem un sapulētu līdz spogulim. Un kāds kaifs ir strādāt ar tehniski kopiem auto.. to jebkurš pateiks
Momenti kad klients piekrīt atvērt maku lai varu savest viņa drotu kārtībā ir retāk par tiem - ".. liekam virsū lpg, tad jau manīs kā būs.."

[ Šo ziņu laboja Vecais, 17 Jun 2017, 15:46:49 ]



-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
N53series
17. Jun 2017, 15:49 #17903

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

Woow. Shodienas pozitiivais paarsteigums! Tie steidzi - toch tas,par ko vakar ar chomu runaajaam.. sak,kaads to dara?
Piedevaam,baigaa tempaa jaadarbojaas. Ja tie integratori buus 10+ sekundes arpus +/-10..15% koridora - adaptaacijas paarraksta. Ja gadaas paaris sekundees dabuut integratorus aarpus 30% koridora - ms43 un co izmet trim kljuudas,msv70 paarraksta adaptaacijas. Tb,peedeejaa gadiijumaa - principaa: jaadzesh taas auzas (jeb jaasleedzaas uz benziinu,jaagaida,kad paarrakstiis atpakalj) un jaasaak pasaakums no jauna..

Un visam pa virsu galvenaas auzas - adaptaaciju koridoru references tie vadiibas bloki atjauno ar vairaaku minuushu kaveeshanos.. tas pat obd lasiishanu padara pusjeedziigu..
Offline
zardoss
17. Jun 2017, 16:17 #17904

Kopš: 22. Nov 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 407

Braucu ar: E-34 M50B25

nu tad sanaak kad tomeer var plus miinus salikt parametrus
Offline
N53series
17. Jun 2017, 16:26 #17905

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


17 Jun 2017, 16:17:14 @zardoss rakstīja:
nu tad sanaak kad tomeer var plus miinus salikt parametrus


Episks teksts.
Nee,nesanaak.
Cilindru individuaalaas adaptaacijas netiek realizeetas.
Kaa saprotu,spiediens gaazes reikaa ir alja +/-10..15%,pareizi? Tb,jau aarpus robezhaam - buus adaptaaciju diapazonu paarrakstiishana.
Vnk Vecais mineetais ljauj tehniski korekti realizeet to,ko speej tas gaazes kompis. Ko,kaa saprotu,nejedz lielaakaa dalja gaazinieku. Vismaz vakardienas kadrs taisiija neizpratnes pilnu seju.
Toties bija gatavs meeriit platjoslas zondi ar oscili..interesanti,kaa..
Offline
Instigater
17. Jun 2017, 16:35 #17906

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Var, bet gandrīz neviens to nedara. Es gan uzskatu, ka lidz galam korekti nogazificēt neizdosies, ir milzīga starpība vai degviela ir šķidra, vai gāzveida.
Es savam otram auto ME7.1 čipu pats nu jau kādu 40.versiju priekš gāzītes saveidoju. I tāpat vēl ir kur piečakarēties, piemēram, tupais BRC gāzes kompis nav kalibrējams, līdz ar to pieļaujamas ir tikai original benzīna sprauslas un tikai paša BRC konkrētas gāzes sprauslas, kas, savukārt, nozīmē, ka pārslēdzoties jebkurā gadījumā lambda kaut nedaudz, bet aizpeldēs kaut vai dēl dažādiem sprauslu nolietojumiem.

[ Šo ziņu laboja Instigater, 17 Jun 2017, 16:42:46 ]

Offline
zardoss
17. Jun 2017, 16:37 #17907

Kopš: 22. Nov 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 407

Braucu ar: E-34 M50B25

nu vismaz zinaam kurs zin mazliet vairaak no gaaziniekiem.....


zinaashu vismaz pie kaa braukt ja kaadreiz sadomaashu sagaazeeties

[ Šo ziņu laboja zardoss, 17 Jun 2017, 16:40:56 ]

Offline
zardoss
17. Jun 2017, 16:42 #17908

Kopš: 22. Nov 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 407

Braucu ar: E-34 M50B25

bet ja pa lielam labaak gaazeejas pavecaaki bmw modelji vai pasvaigaaki lai buutu shaadas probleemas mazaak? teiksim m50b20 - m62b44tu kursh buutu tas zelta viduscelsh probleemu zinjaa, shobriid neiet runa par jaudu, jo pa lielam liela dalja grib vienkaarshi braukt ikdienaa nevis sipties ap savu drotu regulaari pa servi

[ Šo ziņu laboja zardoss, 17 Jun 2017, 16:53:03 ]

Offline
N53series
17. Jun 2017, 16:53 #17909

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

Par aizdedzes fundamentaalu skjiibumu nav veerts runaat,to nevar noveerst. Bet,tas ir milziigs. Naakoshaa teema - ja aizdedze par veelu,aknaas dabuu izpluude.kati.
Lai buutu skaidraaks,ko noziimee nespeeja izliidzinaat cilindrus.
Piemeeram,auto brauc 90km/h. Tam videeji vajadziigi kaadi 25Zs jeb 20kW.
Spraudlu pielaides razhiibaa: +/-10%. Ja razbalanss optimistiskaa scenaarijaa sastaada pusi no max,tie ir 10%. Taadaa gadiijumaa vienam cilindam l buus 0.9, otram 1.1. Kas nozimee: 10% degvielas sadegs kataa. Tb,ap 1kW katraa bankaa. Degshanas vietaa t sasniedz chetru ciparu skaitli. Videejaa t par paarsimts oC augstaaka kaa ideaali izbalanseetu cilindru gadiijumaa.
Te jaabriinaas,kaa tie kati vispaar tur!
Offline
N53series
17. Jun 2017, 16:55 #17910

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


17 Jun 2017, 16:42:55 @zardoss rakstīja:
bet ja pa lielam labaak gaazeejas pavecaaki bmw modelji vai pasvaigaaki lai buutu shaadas probleemas mazaak? teiksim m50b20 - m62b44tu kursh buutu tas zelta viduscelsh probleemu zinjaa, shobriid neiet runa par jaudu, jo pa lielam liela dalja grib vienkaarshi braukt ikdienaa nevis sipties ap savu drotu regulaari pa servi


Ja drots liidz kaut kaadam 2002.gadam,veel speekaa svakaas co normas. Kas noziimee - pat ar nosvilinaatiem katiem izies. Nav tur ne vanosu,ne sarezgjiitu adaptaaciju,ne platjoslas zondu. Vo,m50 arii jaagaazee!
Offline
zardoss
17. Jun 2017, 19:13 #17911

Kopš: 22. Nov 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 407

Braucu ar: E-34 M50B25


17 Jun 2017, 16:55:24 @N53series rakstīja:

17 Jun 2017, 16:42:55 @zardoss rakstīja:
bet ja pa lielam labaak gaazeejas pavecaaki bmw modelji vai pasvaigaaki lai buutu shaadas probleemas mazaak? teiksim m50b20 - m62b44tu kursh buutu tas zelta viduscelsh probleemu zinjaa, shobriid neiet runa par jaudu, jo pa lielam liela dalja grib vienkaarshi braukt ikdienaa nevis sipties ap savu drotu regulaari pa servi


Ja drots liidz kaut kaadam 2002.gadam,veel speekaa svakaas co normas. Kas noziimee - pat ar nosvilinaatiem katiem izies. Nav tur ne vanosu,ne sarezgjiitu adaptaaciju,ne platjoslas zondu. Vo,m50 arii jaagaazee!


taatad nonaakam pie secinaajuma, ja njemam par piemeeru e39 tad der vinji visi kas naak pirms facelift respektiivi liidz 2000 gadam, savaadaak jau biju nodomaajis kad nedriikst njemt kaa piemeeru 528+gaze jo dablvanoss ar eksistee ne tikai sngle

[ Šo ziņu laboja zardoss, 17 Jun 2017, 19:16:39 ]

Offline
Shkodists
19. Jun 2017, 15:47 #17912

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro

No visa augstāk aprakstītā neko nesapratu. Nav mana specialitāte. Tik radās jautājums, vai volvo 3.2 motoram, kas ap 2008.gadu nāca xc70, xc90 un laikam arī xc60, arī tikpat sarežģīti? Citiem vārdiem sakot, vai man jābrauc pie gudrākiem vīriem, kas pārbauda, vai BRC gāzes iekārtas licēji nav kaut ko greizi salikuši. Ir doma vismaz kādus 5 gadus ar šo autiņu braukt. Negribētos izsvilināt vārstus. It kā jau auto uz gāzes brauc labi visā apgriezienu diapazonā. Nejūtu būtisku atšķirību no benzīna. Tik nedaudz tupāks.
Offline
Instigater
19. Jun 2017, 21:58 #17913

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Brauc tik! par ietaupīto nakamo motoru iemetīsi, kad šitais noklabēs. Nedomāju, ka tev kāds viņam gāzei optimizētu čipu rakstīs, un, pat, ja rakstīs, tad cena drošvien pārsniegs nākamā motora cenu.
Offline
kkas
19. Jun 2017, 22:32 #17914

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8885

Braucu ar: zviedru ledusskapi

piemet lētāko obd un paskaties kas notiek ar LTFT
fueltrimu dažādos režīmos.
kā būtu jābūt hvz, mnan pie Heinriha regulētā LTFT variē no 1-3% liesajā, kāds tepat bija postējis, ka gāzei labāk nedaudz liesāk, nekā pāris % treknajā

Read more at: https://www.obd-codes.com/faq/fuel-trims.php
Copyright OBD-Codes.com
Offline
N53series
19. Jun 2017, 22:56 #17915

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


19 Jun 2017, 22:32:42 @kkas rakstīja:
piemet lētāko obd un paskaties kas notiek ar LTFT
fueltrimu dažādos režīmos.
kā būtu jābūt hvz, mnan pie Heinriha regulētā LTFT variē no 1-3% liesajā, kāds tepat bija postējis, ka gāzei labāk nedaudz liesāk, nekā pāris % treknajā

Read more at: https://www.obd-codes.com/faq/fuel-trims.php
Copyright OBD-Codes.com


Tu sarakstiiji pilniigu sviestu..
Offline
Shkodists
20. Jun 2017, 08:12 #17916

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


19 Jun 2017, 21:58:33 @Instigater rakstīja:
Brauc tik! par ietaupīto nakamo motoru iemetīsi, kad šitais noklabēs. Nedomāju, ka tev kāds viņam gāzei optimizētu čipu rakstīs, un, pat, ja rakstīs, tad cena drošvien pārsniegs nākamā motora cenu.

Tā jau ir, lietoti motor ss.lv it kā ir dabūjami pa 450 - 800EUR. Nekāds kosmoss nav un šim katlam gāze ātri atmaksājas- apetīte pilsētā ir jo īpaši liela
Offline
oswald
20. Jun 2017, 08:18 #17917

Kopš: 12. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1745

Braucu ar: banderomobīli 4x4

pirkt auto, likt gāzi, mainīt motoru tas nu gan ir sakarīgs piedāvājums
Offline
kkas
20. Jun 2017, 08:20 #17918

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8885

Braucu ar: zviedru ledusskapi


19 Jun 2017, 22:56:15 @N53series rakstīja:

19 Jun 2017, 22:32:42 @kkas rakstīja:
piemet lētāko obd un paskaties kas notiek ar LTFT
fueltrimu dažādos režīmos.
kā būtu jābūt hvz, mnan pie Heinriha regulētā LTFT variē no 1-3% liesajā, kāds tepat bija postējis, ka gāzei labāk nedaudz liesāk, nekā pāris % treknajā

Read more at: https://www.obd-codes.com/faq/fuel-trims.php
Copyright OBD-Codes.com


Tu sarakstiiji pilniigu sviestu..


tad apgaismo lūdzu alu cilvēku ar pareizajām zināšanām, lai nemaldinu tautu un varu Heinriham pieprasīt korektu regulējumu
Offline
N53series
20. Jun 2017, 09:33 #17919

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


20 Jun 2017, 08:20:19 @kkas rakstīja:

19 Jun 2017, 22:56:15 @N53series rakstīja:

19 Jun 2017, 22:32:42 @kkas rakstīja:
piemet lētāko obd un paskaties kas notiek ar LTFT
fueltrimu dažādos režīmos.
kā būtu jābūt hvz, mnan pie Heinriha regulētā LTFT variē no 1-3% liesajā, kāds tepat bija postējis, ka gāzei labāk nedaudz liesāk, nekā pāris % treknajā

Read more at: https://www.obd-codes.com/faq/fuel-trims.php
Copyright OBD-Codes.com


Tu sarakstiiji pilniigu sviestu..


tad apgaismo lūdzu alu cilvēku ar pareizajām zināšanām, lai nemaldinu tautu un varu Heinriham pieprasīt korektu regulējumu



tev vispirms ir jaasaprot, kaa darbojas visa taa fuel trim, kaa straadaa STFT, LTFT. man blogaa ir paaris teemas.
tas nav paris teikumu variants.
Offline
Shkodists
20. Jun 2017, 12:39 #17920

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


20 Jun 2017, 08:18:09 @oswald rakstīja:
pirkt auto, likt gāzi, mainīt motoru tas nu gan ir sakarīgs piedāvājums

Nu nez, man iepriekšējais auto, ja pareizi atminos, bija uz gāzes noskrējis 270 000km. Bija diviem vārstiem sēžās remontētas un paši vārsti mainīti. Neredzu baigo problēmu pēc 4-5 gadu braukšanas iemest citu motoru vai to pašu saremontēt
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo