Online

Pašreiz BMWPower skatās 76 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
pviljams
08. Jan 2017, 12:55 #17541

Kopš: 22. Sep 2011

Ziņojumi: 100

Braucu ar: auto


07 Jan 2017, 21:15:53 @ens rakstīja:

07 Jan 2017, 09:56:34 @pviljams rakstīja:
Jūs tiešām viņu visu izbraucat līdz galam, kamēr nopīkst un tukšs, brauc uz beņas? Es neskatoties uz to cik palicis ik pa 300-350km (48l balons) gāžu pilnu..

Kas par motoru?
Man 53L balons vidēji uz 200km pietiek pa pilsētu.


Divlitriigs studentmobilis.
Tas, ka pec beigsanaas var restarteet un veel pusstundu sildiities gan izbaudiits un izmantots
Offline
Shkodists
09. Jan 2017, 16:20 #17542

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


05 Jan 2017, 09:51:31 @kexxx rakstīja:
Ja līdz reduktoram ir divmetrīgas šļaukas un/vai tas ir pieslēgts nepareizi ( virknē), tad tas varētu būt ļoti ticams iemesls, kāpēc aukstumā pārslēdzas krietni vēlāk

Manam drapakam kkādi "meistari" bij pieslēguši virknē pie pečkas izejošās šļaukas- ar ieslēgtu pečku vispār teju līdz darba temp bija jāgaida



Reduktoram ieeja pirms pečkas ar troiņiku pieslēgta. Izeja laikam tad ar troiņiku tāpat pie pečkas izejas. Baigi nepētīju. Tas tad laikam saucas paralēli pieslēgts. Reduktors ir stipri augstu. Kādi padsmit centimetri virs motora vāka.

Valmieras gāzes meistars piedāvāja pārlikt citā vietā, krietni zemāk. Taču viņš kā reizi piedāvaja likt virknē mazajā lokā. Īsti nav skaidrs, kāpēc tad virknē nav labi?
Offline
subaru
09. Jan 2017, 16:37 #17543

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10173

Braucu ar: rokām uz stūres


07 Jan 2017, 11:39:16 @Vecais rakstīja:

07 Jan 2017, 07:54:43 @subaru rakstīja:

06 Jan 2017, 20:23:53 @Vecais rakstīja:
Vēl pastāv iespēja, ka visu balonu nemaz neizbrauc... un tavi neuzpildītie litri jau ir balonā.

Un es viņu varētu neizraukt, jo... ?


Daudzkas kar būt... vārsti 1. 2. Reduktors, reduktora atspere, pievadkanāls, šķidrais filtrs, map's....


nu sk ... laikam neķert kreņķi un braukt tik
Offline
subaru
09. Jan 2017, 16:39 #17544

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10173

Braucu ar: rokām uz stūres


07 Jan 2017, 09:56:34 @pviljams rakstīja:
Jūs tiešām viņu visu izbraucat līdz galam, kamēr nopīkst un tukšs, brauc uz beņas? Es neskatoties uz to cik palicis ik pa 300-350km (48l balons) gāžu pilnu..


a ja ir pabūts kādā trasē, tad ir ņeždaņčiks - pīkstiens jau pie 250 km, nevis 350

un vispār - tas range baigi svaŗstās .. vismaz man ... jo nav tāda standarta braukšana, ka varētu zināt cik ir iztērēts - kur vairāk šoseja, kur vairāk grantenes ... patēriņi ta atšķiras ...
Offline
sergis15
09. Jan 2017, 17:05 #17545

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11943

Braucu ar: pikapu


08 Jan 2017, 11:22:50 @dzuris rakstīja:

08 Jan 2017, 11:10:07 @sergis15 rakstīja:

08 Jan 2017, 10:57:33 @dzuris rakstīja:

08 Jan 2017, 10:56:55 @sergis15 rakstīja:

08 Jan 2017, 10:45:59 @dzuris rakstīja:

08 Jan 2017, 10:44:00 @sergis15 rakstīja:

08 Jan 2017, 10:39:33 @dzuris rakstīja:

08 Jan 2017, 10:33:27 @sergis15 rakstīja:

08 Jan 2017, 10:07:21 @dzuris rakstīja:
Kads realitate ir sastapies ar dizelis gaze. ? Ja paterins ar diesel ir max 10l tad kada ekonomija no gazes sanak?

biju redzējis tikai fūres.
cik sapratu, tur jaucas 50 uz 50
pret dīzeļa cenu ekonomija laikam sanāk kkur 25%


Esmu paris vieglos manijis, tapec ta sainteresejos (neko netaisos likt, tiri zinjkare)

dīīrs

Tu uzliki?

nē, nelikšu


Diiiirs

nopietni, februālī pēc skates likšu sludeklī
moš sanāks sagrabināt f07


Diesel?

skatos uz beņu
523-530

-----------------

Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
kexxx
09. Jan 2017, 17:22 #17546

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11573

Braucu ar:


09 Jan 2017, 16:20:37 @Shkodists rakstīja:

05 Jan 2017, 09:51:31 @kexxx rakstīja:
Ja līdz reduktoram ir divmetrīgas šļaukas un/vai tas ir pieslēgts nepareizi ( virknē), tad tas varētu būt ļoti ticams iemesls, kāpēc aukstumā pārslēdzas krietni vēlāk

Manam drapakam kkādi "meistari" bij pieslēguši virknē pie pečkas izejošās šļaukas- ar ieslēgtu pečku vispār teju līdz darba temp bija jāgaida



Reduktoram ieeja pirms pečkas ar troiņiku pieslēgta. Izeja laikam tad ar troiņiku tāpat pie pečkas izejas. Baigi nepētīju. Tas tad laikam saucas paralēli pieslēgts. Reduktors ir stipri augstu. Kādi padsmit centimetri virs motora vāka.

Valmieras gāzes meistars piedāvāja pārlikt citā vietā, krietni zemāk. Taču viņš kā reizi piedāvaja likt virknē mazajā lokā. Īsti nav skaidrs, kāpēc tad virknē nav labi?


virknē nav labi, jo reduktoram pirmkārt šļauku diametrs parasti ir mazāks, nekā rūpnīcas šļaukām plus reduktors kā tāds virknes slēguma gadījumā ir papildus pretestība plūsmai... rezultātā sūdīgāk sils pečka. nu nav tas pareizi, var palasīt dajebkuru gāzes iekārtas manuāli, visur ir shēma ar paralēlo slēgumu

cik garas šļaukas ir līdz tam reduktoram? varbūt kkur tizli ielocīta kāda šļauka un rezultātā nav nomālas plūsmas...

EDIT pārlikt citā vietā būtu laba ideja, ja tā rezultātā šļauku garums ievērojami samazinātos...

aa, vēl viens variants, uz kuru pats uzrāvos- pārtaisīju no virknes uz paralēlo, bet neizpētīju troiņikus, kurus veikalā biju nopircis
sāku braukt- čozanah, nu nesilst tas reduktors ne sūda. pajaucu, mēģināju papūst gaisu cauri, neiet normāli... sāku pētīt troiņikus un vienā kkāds rūpnīcas atlējums palicis, kā rezultātā caurums praktiski ciet un šķidrums knapi tiek cauri... izurbu ar urbi un voila- karst kā traks

[ Šo ziņu laboja kexxx, 09 Jan 2017, 17:25:42 ]

Offline
Mixzzz
09. Jan 2017, 17:30 #17547

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2632

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Ieliku sūknīti pečkai, tagad zbis silda, tik vēl jāpaskatās kādas t ir reduktoram...
Offline
Shkodists
09. Jan 2017, 17:39 #17548

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro



Valmieras gāzes meistars piedāvāja pārlikt citā vietā, krietni zemāk. Taču viņš kā reizi piedāvaja likt virknē mazajā lokā. Īsti nav skaidrs, kāpēc tad virknē nav labi?


virknē nav labi, jo reduktoram pirmkārt šļauku diametrs parasti ir mazāks, nekā rūpnīcas šļaukām plus reduktors kā tāds virknes slēguma gadījumā ir papildus pretestība plūsmai... rezultātā sūdīgāk sils pečka. nu nav tas pareizi, var palasīt dajebkuru gāzes iekārtas manuāli, visur ir shēma ar paralēlo slēgumu

cik garas šļaukas ir līdz tam reduktoram? varbūt kkur tizli ielocīta kāda šļauka un rezultātā nav nomālas plūsmas...

EDIT pārlikt citā vietā būtu laba ideja, ja tā rezultātā šļauku garums ievērojami samazinātos...

aa, vēl viens variants, uz kuru pats uzrāvos- pārtaisīju no virknes uz paralēlo, bet neizpētīju troiņikus, kurus veikalā biju nopircis
sāku braukt- čozanah, nu nesilst tas reduktors ne sūda. pajaucu, mēģināju papūst gaisu cauri, neiet normāli... sāku pētīt troiņikus un vienā kkāds rūpnīcas atlējums palicis, kā rezultātā caurums praktiski ciet un šķidrums knapi tiek cauri... izurbu ar urbi un voila- karst kā traks


Līdz reduktoram nav vairāk kā 30 cm šļaukas. Moš tad ir OK tas slēgums un problēmu rada kāds gaisa burbulis sistēmā?
Offline
kexxx
09. Jan 2017, 17:52 #17549

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11573

Braucu ar:

kāda vispār pārslēgšanās temperatūra ir iedakterēta?


Offline
Shkodists
09. Jan 2017, 19:12 #17550

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


09 Jan 2017, 17:52:22 @kexxx rakstīja:
kāda vispār pārslēgšanās temperatūra ir iedakterēta?




Ko tas maina? panelī temperatūru rāda ap 75grādi un tikai tad pārslēdzas. Tas gan tad, kad ārā ir aukstāks par -15grādiem. Ja ārā siltāks, tad pārslēdzas pie temperatūras dačika ap 40 grādi. Šodien bija -1 un pārslēdzās ļoti ātri - pēc nobrauktiem 2km
Offline
kexxx
09. Jan 2017, 19:39 #17551

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11573

Braucu ar:


09 Jan 2017, 19:12:17 @Shkodists rakstīja:

09 Jan 2017, 17:52:22 @kexxx rakstīja:
kāda vispār pārslēgšanās temperatūra ir iedakterēta?




Ko tas maina? panelī temperatūru rāda ap 75grādi un tikai tad pārslēdzas. Tas gan tad, kad ārā ir aukstāks par -15grādiem. Ja ārā siltāks, tad pārslēdzas pie temperatūras dačika ap 40 grādi. Šodien bija -1 un pārslēdzās ļoti ātri - pēc nobrauktiem 2km


paneļa rādījumus vari neskatīties, jo
1) paneļa rādījumu nolasa no dzinēja temp devēja, kurš uzstādīts karstākajā vietā un tur ir pavisam cita temperatūra, nekā reduktorā
2) bultiņa uz paneļa dzīvo savu dzīvi, to kontrolē kompis, nekādus precīzus grādus viņa nerāda


ja gāzei pārslēgšanās temp iestatīta kādi 50-60 grādi, varētu mēģināt pa nolaist uz leju, līdz kādiem 35-40 grādiem, ja pēc pārslēgšanās neraustās utt, tad tā arī varētu braukāt
Offline
Shkodists
10. Jan 2017, 07:10 #17552

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


09 Jan 2017, 17:52:22 @kexxx rakstīja:
kāda vispār pārslēgšanās temperatūra ir iedakterēta?


Par temperatūru nezinu. Pie gāzes meistariem, kas man netālu, nevar BRC pieslēgties. Vismaz nepiedāvāja.Valmierā atradu vienu servisu, kas tikai apkopes taisa. Ar uzstādīšanu vairs nenodarbojas. Rīt būs jāaizbrauc uz diagnostiku.Paskatījos netā, kā poļi uzstāda BRC iekārtas.Vairāki bija ielikuši reduktoru turpat, kur manējam. Iespējams, nav vaina reduktora pieslēgumā.

Man gan neticas, ka tikai temperatūras iestatījums būs pie vainas, jo lielos mīnusos braucot tajā pašā maršrutā ar to pašu vidējo ātrumu patēriņa atšķirība bija 4 litri/100km pret laika apstākļiem ar +6.
Offline
Shkodists
10. Jan 2017, 08:43 #17553

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


05 Jan 2017, 14:02:07 @marcis74 rakstīja:

05 Jan 2017, 08:27:50 @Shkodists rakstīja:
Iestājoties aukstumam piefiksēju vienu nesaprotamu sakarību. Siltajā laikā uz gāzi pārslēdzas, kad antifrīza temperatūras dačiks pacēlās par divām iedaļām, kas varētu būt 40grādi. Tagad, kad ir auksts, datčiks uzkāpj līdz 70-80 grādiem un tikai tad pārslēdzas uz gāzi. Šodien 5 min sildīju un pēc tam vēl 7 min braucu pa pilsētu 60km/h. Tikai tad pārslēdzās. Superbam ar 1.8T un gāzi parasti jau pēc 2km arī pie -20 pārslēdzās.
Varbūt BRC iekārtai kaut kāda īpatnība?


Man i bijis, ka pa dzesēšanas sistēmu klejo kaut kāds burbulis, kuru, izdzenot, ziemā gāze pieslēdzas pie 40 C.


Un kā tu to izdzini ārā? Man arī radās jautājums, vai pārvietojot reduktoru zemāk nebūs mazāka iespējamība tam burbulim traucēt reduktora apsildi? Teorētiski tam burbulim vajadzētu aiziet uz augstāko punktu. Man šajā gadījumā tas ir kā reizi reduktors.
Offline
Kalnz
10. Jan 2017, 08:59 #17554

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14295

Braucu ar:

Kura šobrīd ir labākā 4tās paaudzes iekārta? BRC?
Offline
Shkodists
10. Jan 2017, 09:51 #17555

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


10 Jan 2017, 08:59:33 @Kalnz rakstīja:
Kura šobrīd ir labākā 4tās paaudzes iekārta? BRC?

Laikam jau katrs liela savējo
Kad 5-6 gadus atpakaļ liku 4.paaudzi, man stāstīja, ka STAG un citi poļi esot jau labāki par itāļiem. Uzliku STAG un biju apmierināts'.
Pa netu parakājoties xc90 un Toyota džipmašīnām ļoti populāri ir BRC. Vai labi, neņemos spriest.
Offline
kexxx
10. Jan 2017, 11:44 #17556

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11573

Braucu ar:


10 Jan 2017, 08:43:04 @Shkodists rakstīja:

05 Jan 2017, 14:02:07 @marcis74 rakstīja:

05 Jan 2017, 08:27:50 @Shkodists rakstīja:
Iestājoties aukstumam piefiksēju vienu nesaprotamu sakarību. Siltajā laikā uz gāzi pārslēdzas, kad antifrīza temperatūras dačiks pacēlās par divām iedaļām, kas varētu būt 40grādi. Tagad, kad ir auksts, datčiks uzkāpj līdz 70-80 grādiem un tikai tad pārslēdzas uz gāzi. Šodien 5 min sildīju un pēc tam vēl 7 min braucu pa pilsētu 60km/h. Tikai tad pārslēdzās. Superbam ar 1.8T un gāzi parasti jau pēc 2km arī pie -20 pārslēdzās.
Varbūt BRC iekārtai kaut kāda īpatnība?


Man i bijis, ka pa dzesēšanas sistēmu klejo kaut kāds burbulis, kuru, izdzenot, ziemā gāze pieslēdzas pie 40 C.


Un kā tu to izdzini ārā? Man arī radās jautājums, vai pārvietojot reduktoru zemāk nebūs mazāka iespējamība tam burbulim traucēt reduktora apsildi? Teorētiski tam burbulim vajadzētu aiziet uz augstāko punktu. Man šajā gadījumā tas ir kā reizi reduktors.


Ja kārtīgi uzsilušam motoram pie reduktora var pielikt un noturēt roku, tad tā ir droša pazīme, ka tas nesilst normāli... Pat kompi nevajag
Offline
equations
10. Jan 2017, 16:44 #17557

Kopš: 12. Nov 2008

Ziņojumi: 1318

Braucu ar:

Kas notiek ar lpg cenam?

LT - jau cenas svarstas no 0,60 - 0,64, PL jau pacelies lidz 0,54 (bij ap 0.40)
Offline
kkas
10. Jan 2017, 16:50 #17558

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8890

Braucu ar: zviedru ledusskapi


10 Jan 2017, 08:59:33 @Kalnz rakstīja:
Kura šobrīd ir labākā 4tās paaudzes iekārta? BRC?

kuru katrs meistars ir izkodis un māk, tā arī ir labākā. katram sava.
Offline
martinels
10. Jan 2017, 18:10 #17559

Kopš: 21. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 856

Braucu ar: priekšu pa priekšu


10 Jan 2017, 16:44:33 @equations rakstīja:
Kas notiek ar lpg cenam?

LT - jau cenas svarstas no 0,60 - 0,64, PL jau pacelies lidz 0,54 (bij ap 0.40)

Te vēl nav tādas uzlekušas
http://www.mylpg.eu/lpg-prices-across-europe
bet vispār cena svārstās atkarībā no stock cenām, paskaties grafikus, tad sapratīsi
Offline
Shkodists
10. Jan 2017, 18:18 #17560

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


10 Jan 2017, 16:44:33 @equations rakstīja:
Kas notiek ar lpg cenam?

LT - jau cenas svarstas no 0,60 - 0,64, PL jau pacelies lidz 0,54 (bij ap 0.40)

Naftas cenas tak pieauga. Benzīns un dīzelis ātri jau pacēlās. Gāze vēl biku kavējas, kā parasti.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo