Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 94 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Automobiļu sacensības

Tēma: Tautas rallijs 2013

AutorsZiņojums
Czars
25. Apr 2013, 08:12 #121

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100


24 Apr 2013, 23:55:04 Fruktists rakstīja:
LAFu pie sačakarēšanas var vainot tikai tajā, ka pakļāvās pašu dalībnieku spiedienam... demokrātija nospēlēja ļaunu joku, ibio...

ko vini sachakareja, ja nav noslepums
Offline
s-line
25. Apr 2013, 08:29 #122

Kopš: 08. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2566

Braucu ar: kūtiņu


25 Apr 2013, 06:33:34 Apsitis rakstīja:


Vai tad nevar ar džipu? ja jau ir apskate,tad pods galvaa un atiet kautvai ar GAZ53
Jeb es kko jaucu un drīkstēs tikai ar vieglajiem?

Ir sadala, biezak uzdotie jautajumi!

Ar kādu auto var piedalīties?
Piedalīties var ar jebkuru vieglo auto kam ir derīga tehniskās apskates uzlīme, un kas atbilst Tautas rallija tehniskajiem noteikumiem. Nevar piedalīties ar profesionālajam sportam sagatavotu auto, piemēram, kam ir drošības karkass. Nevar piedalīties ar apvidus automobiļiem un krosouveriem, piemēram, BMW X sērija, Audi Q sērija, Toyota Land Cruiser, Mitsubishi Outlander utml.



nu džipi,miniveni,kravinieki tik vairotu jautrību un daudzveidību šajā pasākumā
nav jau teikts,ka vispār tādi būtu,bet mazums kāds aizvedis ģimeni uz baznīcu no rīta ar minivenu un pats pa taisno prom uz dopu
Offline
facex
25. Apr 2013, 09:07 #123

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 378

Braucu ar: Volgo un Pannu


25 Apr 2013, 06:33:34 Apsitis rakstīja:


Vai tad nevar ar džipu? ja jau ir apskate,tad pods galvaa un atiet kautvai ar GAZ53
Jeb es kko jaucu un drīkstēs tikai ar vieglajiem?

Ir sadala, biezak uzdotie jautajumi!

Ar kādu auto var piedalīties?
Piedalīties var ar jebkuru vieglo auto kam ir derīga tehniskās apskates uzlīme, un kas atbilst Tautas rallija tehniskajiem noteikumiem. Nevar piedalīties ar profesionālajam sportam sagatavotu auto, piemēram, kam ir drošības karkass. Nevar piedalīties ar apvidus automobiļiem un krosouveriem, piemēram, BMW X sērija, Audi Q sērija, Toyota Land Cruiser, Mitsubishi Outlander utml.



interesanti.... kādā kategorijā ietilpst pirmās paaudzes Forester?
vismaz auto moikās tas netiek klasificēts, kā krosovers vai džips
Offline
fimbars
25. Apr 2013, 12:00 #124

Kopš: 08. May 2011

No: Grobiņa

Ziņojumi: 240

Braucu ar: Troļļmobili


25 Apr 2013, 08:12:51 Czar rakstīja:

24 Apr 2013, 23:55:04 Fruktists rakstīja:
LAFu pie sačakarēšanas var vainot tikai tajā, ka pakļāvās pašu dalībnieku spiedienam... demokrātija nospēlēja ļaunu joku, ibio...

ko vini sachakareja, ja nav noslepums

Iznicinaja standartauto ka sugu bridi kad uz katram sacensibam pieteicas vairak par 100 dalibnieku.Pedeja gada tika mainiti tehniskie noteikumi un beigas tas viss sadalijas divas dalas-rallijsprinta un road klase.
Loti daudzi atbira,jo sprintu nevar finansiali pavilkt,bet road ar ralliju nav nekada lidziba.
Offline
Fruktists
25. Apr 2013, 12:24 #125

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:


25 Apr 2013, 08:12:51 Czar rakstīja:

24 Apr 2013, 23:55:04 Fruktists rakstīja:
LAFu pie sačakarēšanas var vainot tikai tajā, ka pakļāvās pašu dalībnieku spiedienam... demokrātija nospēlēja ļaunu joku, ibio...

ko vini sachakareja, ja nav noslepums


Kādreizējo standartauto ralliju... sāka pamazām skrūvēt tās mašīnas...nu vopšem pārvērtās standartauto rallijs par īsāku lielo ralliju, jo dalībnieki auga un attīstījās mašīnas saskrūvēja, bet tā vietā lai pārietu uz nākamo disciplīnu (Ralliju), mainīja noteikumus standartrallijā... Kādreiz LAFā baigā demokrātija valdīja, paši dalībnieki varēja sabalsot kādus noteikumus vien gribēja, kurš skaļāk bļāva tā arī visi sabalsoja
Offline
JZ
25. Apr 2013, 12:27 #126

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

~50-70 dalībnieki vēl bija daudz maz ok, tur vajadzēja arī apstāties un ierobežot max skaitu, bet zin kā - vairāk dalībnieku - lielāki ieņēmumi no dalības maksas, kas ar tur diezgan fantastiski auga no gada uz gadu

tad tehniskā puse, kad "otrie golfi" sāka raudāt ka redz nāk jaunie auto klāt, kam ir bloķi standartā, tad vajag tos atļaut arī priekš auto, kam tādi standartā nebija (sākumā tas tehniskajos noteikumos bija aizliegts), papildus tam kāds izdomā uzlikt kādu pāri ar kulaciņiem sinhru vietā, un, kad no "figūriņām" un kartingtrasēm aizgāja uz dopiem mežā, pēc pirmajiem kūleņiem kļūva skaidrs, ka bez dugām tas pasākums sāk kļūt ļoti bīstams, un tas arī pārvilka strīpu iespējai tur braukt ar standarta ielas auto, un kad dalībnieku skaits sāka sarukt, izdomāja - ļaujam tak braukt "īstajiem sportiniekiem" ar, tajā pašā ieskaitē...
Offline
Ruff
25. Apr 2013, 12:33 #127

Kopš: 23. Jul 2002

Ziņojumi: 14966

Braucu ar: Vogele Super 1800-3

JZ, atceries kā plānojām uz pēdējo bezdugu gonku ar Celicu braukt, bet es beigās netiku - Tu toreiz aizbrauci ar Vix?

-----------------
I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen
Offline
JZ
25. Apr 2013, 12:42 #128

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

nujā, tas jau toreiz vairs nebija uz uzvarēšanu, tik vizināties, un ar e30, ar kuru vinnēju pāris dopus pret fwd standartauto sporta meistariem

ar celiku tālāk brauca Kārlis ar Ediju, man kļuva strašna razgoņatsa ar to mašīnu
Offline
Czars
25. Apr 2013, 12:43 #129

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

paldies, par plašo skaidrojumu.
Kādu brīdi nav sanācis sekot līdzi. Kurš no abiem (Minirallijs vai TautasRallijs) tad ir labāks pasākums kurā piedalīties?

Kā TautasRallijā paliek ar laikiem. Gāž cik ātri var uz labāko rezultātu. Vai tomēr ir laiks kura robežās ir jāiebrauc?

Offline
fimbars
25. Apr 2013, 12:47 #130

Kopš: 08. May 2011

No: Grobiņa

Ziņojumi: 240

Braucu ar: Troļļmobili


25 Apr 2013, 12:33:32 Ruff rakstīja:
JZ, atceries kā plānojām uz pēdējo bezdugu gonku ar Celicu braukt, bet es beigās netiku - Tu toreiz aizbrauci ar Vix?

Saksim atcereties vecos laikus?
Varbut varam atzities kasd kurs ir un ar ko brauca?Diezgan daudzus vel atceros.
Mes 2005.gada.
Offline
Archuks
25. Apr 2013, 12:47 #131

Kopš: 31. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7947

Braucu ar: EVO


25 Apr 2013, 12:43:59 Czar rakstīja:
paldies, par plašo skaidrojumu.
Kādu brīdi nav sanācis sekot līdzi. Kurš no abiem (Minirallijs vai TautasRallijs) tad ir labāks pasākums kurā piedalīties?

Kā TautasRallijā paliek ar laikiem. Gāž cik ātri var uz labāko rezultātu. Vai tomēr ir laiks kura robežās ir jāiebrauc?


Tautas rallija slēgtajos dopos brauc uz ātrumu, bez nekādām regularitātēm.
Offline
Czars
25. Apr 2013, 12:49 #132

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100


25 Apr 2013, 12:47:41 Archuks rakstīja:
Tautas rallija slēgtajos dopos brauc uz ātrumu, bez nekādām regularitātēm.

tas priecē

[ Šo ziņu laboja Czar, 25 Apr 2013, 12:49:34 ]

Offline
fimbars
25. Apr 2013, 12:50 #133

Kopš: 08. May 2011

No: Grobiņa

Ziņojumi: 240

Braucu ar: Troļļmobili

Regularitates nevajag!Nodzen visu apetiti..
Un parbraucienu laikus ari vajag salikt ta lai nav jamauc uz LK parkapjot visus iespejamos noteikumus.
Offline
ParaTr00per
25. Apr 2013, 12:51 #134

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2048

Braucu ar: pakaļpiedziņas plastmasas spaini vai spaini bez vāka


25 Apr 2013, 12:50:59 fimbars rakstīja:
Regularitates nevajag!Nodzen visu apetiti..
Un parbraucienu laikus ari vajag salikt ta lai nav jamauc uz LK parkapjot visus iespejamos noteikumus.

regularitātes vajag, lai atdzesētu ar adrenalīnu uzkarsētās galvas
Offline
JZ
25. Apr 2013, 12:56 #135

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

1-2 regularitātes no kādiem 10 ātrumposmiem kopumā ir ok, pārbraucieni ar vidējo 70, lai paspētu uz lk, gan nav ok
Offline
fimbars
25. Apr 2013, 12:57 #136

Kopš: 08. May 2011

No: Grobiņa

Ziņojumi: 240

Braucu ar: Troļļmobili


25 Apr 2013, 12:51:50 ParaTr00per rakstīja:

25 Apr 2013, 12:50:59 fimbars rakstīja:
Regularitates nevajag!Nodzen visu apetiti..
Un parbraucienu laikus ari vajag salikt ta lai nav jamauc uz LK parkapjot visus iespejamos noteikumus.

regularitātes vajag, lai atdzesētu ar adrenalīnu uzkarsētās galvas

Labak iztrakoties slegta posma neka maukt uz pilnu parbrauciena.Regularitates kadreiz vismaz bija ari neslegtos celos.
Offline
Uzmeteejs
25. Apr 2013, 13:02 #137

Kopš: 12. Mar 2013

Ziņojumi: 1054

Braucu ar:


25 Apr 2013, 12:51:50 ParaTr00per rakstīja:

25 Apr 2013, 12:50:59 fimbars rakstīja:
Regularitates nevajag!Nodzen visu apetiti..
Un parbraucienu laikus ari vajag salikt ta lai nav jamauc uz LK parkapjot visus iespejamos noteikumus.

regularitātes vajag, lai atdzesētu ar adrenalīnu uzkarsētās galvas


regularitati vajag varbut ljoljikiem, kuriem baigi patik drochiit kalkulatoru, nevis groziit bubljiku. kaads tolks skuuveet mashiinu ar domu aatrak nobraukt, ar iespeeju varbut nokreshot un vinnet sekundes, ja beigas nokljudies kautkada regularitaatee, un dabuu soda minuutes, jo esi kautkadus debiilus ciparinjus nepareizi sareekjinaajis.

[ Šo ziņu laboja Uzmeteejs, 25 Apr 2013, 13:03:11 ]

Offline
fimbars
25. Apr 2013, 13:05 #138

Kopš: 08. May 2011

No: Grobiņa

Ziņojumi: 240

Braucu ar: Troļļmobili

Tiesi ta.Kadreiz par regularitatem brucinaja rokas tie kuriem ta brauksana gaja svakak.
Offline
JZ
25. Apr 2013, 13:19 #139

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

ideja jau ir tieši tajā ka tu neķīlē un netjūnē auto, brauc uz tirieni ar standartauto tādu, kāds tas ir, nereti šādi ķīlētāji vairāk tajā mašīnā sačakarē nekā uzlabo

ātrumposmi uz ātrāko laiku ir priekš pilota, regularitātes ir priekš stūrmaņa - tb pasākums ir abiem diviem, kas ir tikai godīgi, jo pārsvarā jau izmaksas sedz abi, nevajag sēdināt sev blakus tādu kas tik prot nolasīt līkumu, citādi nāksies pašam domāt vēl vai pareizajā minūtē brauc iekšā laika kontrolē, un tur zaudēt var daudz vairāk kā braucot regularitāti pēc iebūvētā odometra

citur pasaulē šādos pasākumos ir ritenis uz laiku jāmaina ar

p.s. tie, kas brauca patiešām ātri, brauca arī regularitātes bez jebkādām problēmām ļoti tuvu nullei, ar tupumu un neprasmi atrisināt un pārveidot supersarežģīto vienādojumu ātrums=attālums/laiks nav jālielās

[ Šo ziņu laboja JZ, 25 Apr 2013, 13:21:58 ]

Offline
fimbars
25. Apr 2013, 13:47 #140

Kopš: 08. May 2011

No: Grobiņa

Ziņojumi: 240

Braucu ar: Troļļmobili

Atrumposms nav tikai prieks pilota,vismaz braucot atri.
Nesaskatu regularitate neka noderiga.
But laika uz LK ir mazliet savadak.
Esi braucis regularitati tikai ar masinas odometru un hronometru?

[ Šo ziņu laboja fimbars, 25 Apr 2013, 13:49:00 ]

Offline

Moderatori: 6500, 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Krauze, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo