Online

Pašreiz BMWPower skatās 116 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: BMW E60/E61 - Audi A6 C6 (2007-2009)

AutorsZiņojums
CP17
05. Feb 2013, 22:22 #81

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


05 Feb 2013, 22:19:52 protams rakstīja:

05 Feb 2013, 22:13:20 232 rakstīja:
Paņemts 2004 e60, 525 benzīns.

Nekāds jaunais, bet patiešām ļoti labā stāvoklī un pilns faršš (Head Up, Logic 7, Navi pro, Bēšs komforta salons tiešām PERFEKTĀ stāvoklī u.tml.).

Pēc izjūtām nesalīdzināmi svaigāks par dažiem aplūkotajiem 2007 gada eksemplāriem - kuram saguris salons, kuram piekusis motors, kuram smadzenēs tārpi...

Tas pirmais arguments.
Otrais, bet ne mazāk svarīgais - vecā tipa benzīnnieks (līdz 2005) 2.5 bmw meistaru vidū tiek situēts kā vienkāršākais un uzticamākais no e60 dzinējiem.
Pēc tā arī vadījos.

Paldies visiem par padomiem.
Esmu apmierināts.

Bildes

Un uz e60 topiku
Offline
232
05. Feb 2013, 22:28 #82

Kopš: 05. Feb 2007

Ziņojumi: 82

Braucu ar:

CP17, starp citu, redzēts ceturtdien, kamēr gaidīju diagnostikas rezultātus.

Bilžu nebūs - slinkums
Offline
CP17
05. Feb 2013, 22:34 #83

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


05 Feb 2013, 22:28:14 232 rakstīja:
CP17, starp citu, redzēts ceturtdien, kamēr gaidīju diagnostikas rezultātus.

Kur ta?
Offline
232
05. Feb 2013, 22:36 #84

Kopš: 05. Feb 2007

Ziņojumi: 82

Braucu ar:

Permalat
Offline
CP17
05. Feb 2013, 22:38 #85

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


05 Feb 2013, 22:36:53 232 rakstīja:
Permalat

Kur tāds vispār atrodas?
Offline
mc
05. Feb 2013, 22:41 #86

Kopš: 11. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 48014

Braucu ar: lēnu žurciņu


05 Feb 2013, 22:40:30 niknais rakstīja:
da tas paļubomu dīķis vai kāds cits murgotājs
pa cik tirgo 540 ?

-----------------


Offline
232
05. Feb 2013, 22:42 #87

Kopš: 05. Feb 2007

Ziņojumi: 82

Braucu ar:

Uzmetu aci, likās, ka numurzīme bij CP17. Melns e61. Nu, moš sajaucu.
Offline
shirminieks
06. Feb 2013, 00:00 #88

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1310

Braucu ar: 81


05 Feb 2013, 22:42:55 232 rakstīja:
Uzmetu aci, likās, ka numurzīme bij CP17. Melns e61. Nu, moš sajaucu.


CP17 ir BA1 numurs..
Offline
shirminieks
06. Feb 2013, 00:15 #89

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1310

Braucu ar: 81


06 Feb 2013, 00:11:00 user rakstīja:

24 Jan 2013, 14:41:49 Puxxx rakstīja:
jo meklēt 2009 e60 ir neprāts - tad kāp iekšā f10 un miers!


vot šo es arī nesaprotu.. kāpēc cilvēki salonā pērk jaunus auto, kuri jau iznāca pirms pāris gadiem.. ja zini, ka pēc viena gada par to pašu cenu būs jau jaunais modelis?


1. Jaunais modelis vienmēr ir nedaudz dārgāks

2. Jaunas parasti nav tik atstrādāts (visādas bērnu slimības, izteikts piemērs varētu būt '01 - '03 gada e65). Garantija visu sedz, bet tāpat pisaks, ka auto uz servisu jāvadā, etc.

3. Ja vajag mašīnu tagad, tad huļiš gaidīt gadu???
Offline
Murphy
06. Feb 2013, 08:06 #90

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8471

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport


05 Feb 2013, 22:13:20 232 rakstīja:
Paņemts 2004 e60, 525 benzīns.

Nekāds jaunais, bet patiešām ļoti labā stāvoklī un pilns faršš (Head Up, Logic 7, Navi pro, Bēšs komforta salons tiešām PERFEKTĀ stāvoklī u.tml.).

Pēc izjūtām nesalīdzināmi svaigāks par dažiem aplūkotajiem 2007 gada eksemplāriem - kuram saguris salons, kuram piekusis motors, kuram smadzenēs tārpi...

Tas pirmais arguments.
Otrais, bet ne mazāk svarīgais - vecā tipa benzīnnieks (līdz 2005) 2.5 bmw meistaru vidū tiek situēts kā vienkāršākais un uzticamākais no e60 dzinējiem.
Pēc tā arī vadījos.

Paldies visiem par padomiem.
Esmu apmierināts.


Nebija gadījumā tas kuram sludinājumā bija rakstīts ka iepriekšējais īpašnieks ķirurgs?

Perekups tirgoja?
Offline
232
06. Feb 2013, 14:38 #91

Kopš: 05. Feb 2007

Ziņojumi: 82

Braucu ar:

Murphy, tas pats!

Nebij gan perekups. Un iepriekšējais īpašnieks TIEŠĀM ir bijis ķirurgs. Lai gan tas mani galīgi neinteresēja... ja nu vienīgi ir nepieciešama palīdzība, tad man ir vizitka, ko atradu visu dokumentu čupā. Varu iedot kontaktus.
Offline
Murphy
06. Feb 2013, 14:45 #92

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8471

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport

Es atkal nobijos no tā auto, pēc apraksta izklausījās pēc perekupa, domāju ka nav vērts nemaz braukt skatīties

Lai labi ripo
Offline
VMR
13. Jun 2013, 10:51 #93

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10289

Braucu ar: sporta variantu

Ir kāds saskāries ar Audi A6 3.0 TFSI Quattro? Vai tiešām tās ķēdes jamiem stiepjās? Kāds ir pilsētas patēriņš?
Offline
dainiiz
13. Jun 2013, 10:54 #94

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5241

Braucu ar: 125mm

keedes pie 400 k uz 3.0tdi q veel nav izstiepušaas, domaaju ka nekas traks nav ar to stiepšanos, uz 2.7 bit stiepaas vairaak.

par pateeriniem nepateiksu, bet maz nebuus.

p.s stiepšanaas arii vairaak vai mazaak ir attiecinaamas uz ellas intervaaliem, ellas kvalitaati utt, un to jau peerkot lietotu nekad nezinaasi.
Offline
dainiiz
13. Jun 2013, 10:58 #95

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5241

Braucu ar: 125mm


06 Feb 2013, 14:38:18 232 rakstīja:
Murphy, tas pats!

Nebij gan perekups. Un iepriekšējais īpašnieks TIEŠĀM ir bijis ķirurgs. Lai gan tas mani galīgi neinteresēja... ja nu vienīgi ir nepieciešama palīdzība, tad man ir vizitka, ko atradu visu dokumentu čupā. Varu iedot kontaktus.


kaadaa kraasaa peleeks? un kaa sauc kirugu? es vinam drosinu masiinu no TOS,
vairaak kaa nozagti stiklini un spoguli pa 5 gadiem nav bijis
Offline
AV
13. Jun 2013, 11:02 #96

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17399

Braucu ar: 500


13 Jun 2013, 10:51:45 VMR rakstīja:
Ir kāds saskāries ar Audi A6 3.0 TFSI Quattro? Vai tiešām tās ķēdes jamiem stiepjās? Kāds ir pilsētas patēriņš?

Drosi zinu, ka kede stiepjas 3.2 benzinam, nacas to risinat. LVL 1000 @ AutoUnion bija letakais risinajums, ko izdevas atrast (moller attiecigi prasija 2-2.5x vairak). Vairums servisu vienkarsi neuznemas so darbu, jo vajag kautkadu specializetu audi instrumentu.
Konkretajam motoram tas ir LOTI izplatits defekts, jo kede ir konstruktivi nepilniga. Tas kedes, ko nomaina, esot atskirigas konstrukcijas, attiecigi problemai vairs nevajadzetu atkartoties.

[ Šo ziņu laboja AV, 13 Jun 2013, 11:04:04 ]

Offline
VMR
13. Jun 2013, 11:26 #97

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10289

Braucu ar: sporta variantu

Bļin, nevaru izšķirties - 3.0 dīzeli vai to 3.0 TFSI. Zinu, ka 2.0 TFSI iekš A4 ir motors, ideāla jaudas un patēriņa attiecība, bet A6 bundžā tāds nāk ļoti reti, paplikās komplektācijās un priekš A6 varētu būt arī par īsu. 3.0 tfsi nāk ar krietni patīkamākiem nobraukumiem nekā dīzeļi, karoč, hvz Iesakiet kko
Offline
dainiiz
13. Jun 2013, 11:44 #98

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5241

Braucu ar: 125mm

par diizeliem runaajot-
juuk nost sprauslas un rezultaataa sakuust virzuli, saproti pats tad ir motoora maina, paskaties cik de staav masiinas ar motoora defektiem, tas arii lielaajkoties ir sis iemesls

galvaam puush bliives aaraa, lielaakoties peec chiposanaas, ja galva ir paarkarseeta tad lietota 400ls par pusi,

veel probleema viniem ir ja nesaliek ieksaa originaalas kveelsveces, bet piemeeram bosch, konkreets piemeers, ir sobriid pazinam, pirms 3 meenesi samianiija sveces, tagad izpuuta galvas bliivi, un sveces vairaak aaraa dabuut nevar, jo iesaa staav bosch kuras ir "uzpampusas"

tad veel probleemas 3.0tdi ir klapes mehaanismi kuras juuk nost, bet taas var atprogrammeet, maksaa kaut kas ap 100ls

nu un protams keedes kuras iet kaa garaa zarna un mainaas palielam taupot nervus un meistaru iznemot motooru.



p.s apdomaa 2.0 variantu un a4 loti labi dinamiski motoori, apkopees leetaaki, jaa biski skalaaki, tachu naudas zinaa ja kas notiks, domaaju ka buusi laimiigs un domaasi labi ka tas nenotika ar 3.0 vai 2.7tdi

[ Šo ziņu laboja dainiiz, 13 Jun 2013, 11:46:27 ]

Offline
dainiiz
13. Jun 2013, 11:49 #99

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5241

Braucu ar: 125mm

un vispaar iesaku 535d Fl, aizmirsiisi par sitaam suudainajaam probleemaam ar 55 keedeeem, un skruuveet BMW ir kaifs, bet tas jau uz tevi neattiecas.

pluss, 3.0 tdi audi pret 535d, ir kaa divritenis pret motorolleri, galvastiesu aatraaks.
Offline
RaL
13. Jun 2013, 11:49 #100

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3382

Braucu ar: kruīzu


13 Jun 2013, 11:44:56 dainiiz rakstīja:
par diizeliem runaajot-

p.s apdomaa 2.0 variantu un a4 loti labi dinamiski motoori, apkopees leetaaki, jaa biski skalaaki, tachu naudas zinaa ja kas notiks, domaaju ka buusi laimiigs un domaasi labi ka tas nenotika ar 3.0 vai 2.7tdi


par 2.0tdi jau arī nekas labs nav dzirdēts.
tepat kaut kur powerā bija topiks speciāli tam motoram par problēmām...


VMR, to 3.0TFSI doma bija sagāzēt vai uz benzīna braukāt? tīri intereses pēc...

[ Šo ziņu laboja raivis88, 13 Jun 2013, 11:51:50 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo