Online

Pašreiz BMWPower skatās 212 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Pārsēsties no TDS uz..?

AutorsZiņojums
Oldijs
06. Nov 2012, 14:13 #1

Kopš: 20. Jun 2012

No: Ainaži

Ziņojumi: 1397

Braucu ar: Igauņu divipieci

Ir pienācis tas brīdis kad man palicis dziļi zb E34 TDS`.
Šajā jautājumā ir interese iestādīt tur kaut ko citu, cik noprotu uz M57 3.0d ir diezgan liels čakars ar elektrību sataisīt, bet ir vēl varianti -

M30B35,
M60B30/40 un sagāzēt to pasākumu (zinu forši nav, bet daudz jābraukā)

Kurš no motoriem būs draudzīgāks ar gāzi un cik liels gemars ir pārtaisīt dīzeli uz benzīnu (abos gadījumos gan m30 un m60)?

Gribu to darīt tāpēc ka bundža laba un ritošo tikko pārlasiju.

[ Šo ziņu laboja Oldijs, 06 Nov 2012, 14:13:52 ]

Offline
HUBLOC
06. Nov 2012, 14:16 #2

Kopš: 02. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4658

Braucu ar: Q7

Skopais maksā 2x. Nezhelo ieguldito un pardod, ja bus gerai ka saki, tad panjems par ciparu, kas augtaks par tirgus nedaudz un tad perc vieta citu miseni.
Offline
Oldijs
06. Nov 2012, 14:22 #3

Kopš: 20. Jun 2012

No: Ainaži

Ziņojumi: 1397

Braucu ar: Igauņu divipieci


06 Nov 2012, 14:16:53 Rolanc rakstīja:
Skopais maksā 2x. Nezhelo ieguldito un pardod, ja bus gerai ka saki, tad panjems par ciparu, kas augtaks par tirgus nedaudz un tad perc vieta citu miseni.


Tur jau tā lieta ka nepaņems TDS`am diezgan paliels piz*ets, a ja mašīnai motors neiet, kāda vēl pārdošana?
Tāpēc izskatu variantus!
Manuprāt,labāk ielikt ~1`k Ls iekš tā kas ir un zināt kas tur apakšā stāv nevis pa ~1.5 meklēt viduvēju lamatu!
Offline
marihuans
06. Nov 2012, 14:30 #4

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23185

Braucu ar: 3 x 666



3.0d ielikt izmaksās stipri virs 1000ls ar darbu.
3.5 m30 motora swaps ar kārbu-200ls,gāze 500ls,pārreģistrēt ~30ls.
3.0 vai 4.0 attiecīgi 450ls un 650ls + gāze kādi 600-650ls.

Reāli rēķini pats

-----------------

T: 203-65-203
Offline
Oldijs
06. Nov 2012, 14:38 #5

Kopš: 20. Jun 2012

No: Ainaži

Ziņojumi: 1397

Braucu ar: Igauņu divipieci


06 Nov 2012, 14:30:26 marihuans rakstīja:


3.0d ielikt izmaksās stipri virs 1000ls ar darbu.
3.5 m30 motora swaps ar kārbu-200ls,gāze 500ls,pārreģistrēt ~30ls.
3.0 vai 4.0 attiecīgi 450ls un 650ls + gāze kādi 600-650ls.

Reāli rēķini pats


Nu jā, par to 3.0d tas +/- skaidrs, bet no motoriem, ja sagāzētu abus m30 un m60 kurš būtu loģiskāks risinājums? (izmaksas, detaļu pieejamība, ilgtermiņa dzīvotspējība)
Kā arī sīkumos lai no dīzeļa uz benzīnu pārietu daudz aizietu?
Offline
marihuans
06. Nov 2012, 14:42 #6

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23185

Braucu ar: 3 x 666

Nu 3.5 m30 būtu uzturēšanā stipri lētāks,arī detaļas ir piejamas vairāk.
Lai no dīzeļa uz benzīnu pārietu vajag nomainīt bākas sūkni un protams bāku izskalot,vēl jāmaina spidometrs. Reduktoru var atstāt to pašu,būs ekanomiskāks un garāki ātrumi



-----------------

T: 203-65-203
Offline
Oldijs
06. Nov 2012, 14:48 #7

Kopš: 20. Jun 2012

No: Ainaži

Ziņojumi: 1397

Braucu ar: Igauņu divipieci


06 Nov 2012, 14:42:07 marihuans rakstīja:
Nu 3.5 m30 būtu uzturēšanā stipri lētāks,arī detaļas ir piejamas vairāk.
Lai no dīzeļa uz benzīnu pārietu vajag nomainīt bākas sūkni un protams bāku izskalot,vēl jāmaina spidometrs. Reduktoru var atstāt to pašu,būs ekanomiskāks un garāki ātrumi




Nu jā, bet arī ir kāds normāls m30 kuru gāze neiznīcina pa pusgadu? Visus cik esmu redzējis/dzirdējis tik ir plaisas galvā blīves neturas un gaisa masas mērītaji atņirdzas..

TDS`am vai tad ir pietiekami garš reduktors lai pavilktu 3.0 vai 3.5?
Elektronika nekā baigi neatšķiras?
Offline
marihuans
06. Nov 2012, 15:11 #8

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23185

Braucu ar: 3 x 666

Slikti esi meklējis
Var atrast,jāmeklē no kādiem 90.-91.gada e32 ar automātu un bez vecās gāzes iekārtas,tiem visdzīvākie motori pēc pieredzes

Elektronika atšķiras protams,bet ja ņem ar visiem vadiem motoru,tad viss ir ok. Reduktoru var atstāt,tas 3.5 labi iegriež arī 2.65 attiecību

-----------------

T: 203-65-203
Offline
Oldijs
06. Nov 2012, 15:16 #9

Kopš: 20. Jun 2012

No: Ainaži

Ziņojumi: 1397

Braucu ar: Igauņu divipieci

Hmm, nu jā, protams gribētos jau vairāk V8, bet tur jaudas atšķirība starp 3.5 un 3.0 praktiski nav.
m60`tie motori būs krietni grūtāk uzturami ja?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo