Online

Pašreiz BMWPower skatās 152 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: Piekabe vieglajam auto

AutorsZiņojums
RolandsK
11. Mar 2021, 20:20 #81

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3486

Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni

Arī sāk interesēt budžeta vienasīgā 750kG piekabe. Tiešām ar torsioniem ir tik slikti un obligāti jāpērk lāgas-amortizators
Offline
MPBK
11. Mar 2021, 20:39 #82

Kopš: 24. Feb 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1918

Braucu ar: 500 un 800


11 Mar 2021, 20:20:39 @RolandsK rakstīja:
Arī sāk interesēt budžeta vienasīgā 750kG piekabe. Tiešām ar torsioniem ir tik slikti un obligāti jāpērk lāgas-amortizators

Viņiem laikam lielākā bēda ka nedrīkst pārkraut.
Man ir ar lāgām rydwan 750 kg. Tad 1 t bez problēmām
Un vēl ar torsionu viņš tukš baigi lēkā

[ Šo ziņu laboja MPBK, 11 Mar 2021, 20:40:34 ]

Offline
oxys
11. Mar 2021, 20:52 #83

Kopš: 15. Jun 2005

Ziņojumi: 2369

Braucu ar:


11 Mar 2021, 20:20:39 @RolandsK rakstīja:
Arī sāk interesēt budžeta vienasīgā 750kG piekabe. Tiešām ar torsioniem ir tik slikti un obligāti jāpērk lāgas-amortizators


Atkarīgs no tā, kam tev vajag to piekabi. Kraut vienmēr virs 500kg, tad torsionu nevar ņemt.
Es vedu tīri sadzīviskas lietas nu piemēram kādu disku komplektu vai dīvānu vai vienkārši negabarītu no veikala, neko sliktu pateikt pagaidām nevaru. Esmu braucis gan ar lāgu gan torsionu piekabi, nezinu neesmu manījis, ka kāda tukša lēkātu vairāk par otru. Drīzāk nedaudz piekrauts torsions vairāk lēkā. Torsionu piekabe ir zemāka un tas citiem būs pluss, taču citiem mīnuss.

Torsionu pārkraut nevajag, vari internetā papētīt viņa uzbūves principu un vissticamākais ātri sapratīsi kādēļ. Cik paredzēts tik ar max jākrauj.

Vados pēc principa, kad nepieciešams vest kaut ko 1t+ tad nomā paņemt piekabi tai reizei nesagādā problēmas.

(es runāju par nelielām 2 -2,5 piekabēm, ar lielākām neesmu saskāries)

[ Šo ziņu laboja oxys, 11 Mar 2021, 20:53:56 ]

Offline
Endurotraveller
11. Mar 2021, 21:05 #84

Kopš: 02. Sep 2013

Ziņojumi: 59

Braucu ar:

Paldies visiem par praktisko informāciju!
Offline
RolandsK
11. Mar 2021, 21:09 #85

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3486

Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni

Nedaudz papētīju. Torsiona pricips kaut kā neizskatās ļoti uzticams. Būs jāpadomā cena pret to, ko iegūst.
Offline
oxys
11. Mar 2021, 22:18 #86

Kopš: 15. Jun 2005

Ziņojumi: 2369

Braucu ar:


11 Mar 2021, 21:09:06 @RolandsK rakstīja:
Nedaudz papētīju. Torsiona pricips kaut kā neizskatās ļoti uzticams. Būs jāpadomā cena pret to, ko iegūst.


Tas gan nav īsti tas, ko tu esi atradis. Vari pameklēt vēl, taču jā doma līdzīga kvadrātcaurulē iebāzta ass ar 4 gumijas gabaliem, kas tad arī pats sevī tur visu amortizē un uzņem triecienus. Attiecīgi pārkraušana nepaliks bez sekām ilgtermiņā. Kā jau teicu, skaties pats kam piekabe tiks pielietota. Ja gribi vienu moci vest vai tjošai dīvānu, tad reāli ir vienalga, taču ja regulāri beramās kravas un 20cementa maisus, tad ir jāsāk rēķināt.
Offline
Grivins
12. Mar 2021, 12:26 #87

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 351

Braucu ar: BMW M1000RR #68

Vadājot motociklus ir jūtama liela atšķirība. Ar torsioniem ļoti lēkā tās piekabes. Nomā bija mēģinātas dažādas, kā arī fāterim ir divasīgā ar torsioniem un neviena nepatika, tādēļ izvēlējos ar atsperlāgām.
Offline
Grivins
13. Mar 2021, 21:53 #88

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 351

Braucu ar: BMW M1000RR #68

Neesmu saskāries ar piekabēm, kurām būtu torsioni un amortizatori. Tikko apskatīju fātera divasīgo piekabi un tā ir tikai ar torsioniem, bez amortizatoriem.
Pieļauju, ka ar torsioniem un amīšiem ir cita braukšana.
Offline
Kalnz
13. Mar 2021, 23:02 #89

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14293

Braucu ar:

Ja kādam interesē varu piedāvāt praktiski jaunu, 2.7x1.2metri (laikam) ar lāgām + amortizātoriem piekabi par 700eur

+ atgāžama, izcili lai kvadru iestumtu

[ Šo ziņu laboja Kalnz, 13 Mar 2021, 23:05:49 ]

Offline
suslik
14. Mar 2021, 15:40 #90

Kopš: 19. Mar 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 461

Braucu ar: Craftsman, Cub Cadet, Vespa

Esmu lietojis vairākas piekabes, gan ar torseoniem gan lāgām. Ja jāved kaut kas zem 400kg tad lāgas ar amīšiem būs komfortablākais variants, varēs lidot uz 100 pa granteni un viss tur labi amortizēsies utt, bet ja jāved tuvu tonnai un vairāk, tad torseoni, mazāks gājiens, mazāk švankājās. Visi lielie auto treileri uz uz torseoniem plus amīšiem.
Offline
MrBadman
13. Apr 2021, 20:52 #91

Kopš: 12. Apr 2019

No: Ikšķile

Ziņojumi: 384

Braucu ar: Vecu MB, vecu BMW motociklu

Žēl izmest jaunas riepas. Divas jaunas riepas - der bričkai: 185R14C, ražotājs Sailun. Nopēkot i-veikalā, uzmontējot tika secināts - viena riepa Ok, otru nevar nobalancēt, nav īsti apaļa, met. Riepas nav brauktas, viena laba, otru var kā rezerves riteni bričkai. Cena , 20,- € par abām, lai vietu neaizņem
PM vai, ja ātri vajg, tad uz cauruli - 22nulle62(3xpa6).
Offline
fujaks
13. Apr 2021, 22:37 #92

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2891

Braucu ar: prātu

Varbūt kāds darbojas ar piekabēm vai ir kādas labas atsauksmes?

Interesē platforma ar bortiem, trapiem un vinču.

Vismaz 4m gara un 2 m plata.

Jo lielāka kravnesība, jo labāk.

Pielietojums - parsvarà pa laukiem sūdus, malku un zemi vadāt, reizi pusgadā aizbraukt uz Poliju vai Vāciju evakuēt darba busu.

Varbūt kāds jau šim izgājis cauri un var iemācīt no savām kļūdām?

Offline
KillerE90
13. Apr 2021, 23:05 #93

Kopš: 10. Aug 2020

No: Rēzekne

Ziņojumi: 169

Braucu ar: LC 120

Čau.
Eksistē tādas piekabes ar bortiem, kurām var uzlikt tentu, un bez tenta uzkraut virsū džipu (2300kg) ?
Offline
fujaks
13. Apr 2021, 23:46 #94

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2891

Braucu ar: prātu

Condor III

Pats skatos uz šitādu, tur aprakstā ir rakstīts, ka par 3000 zlotiem var dabūt arī tentu virsū.
Offline
littleshark
27. Apr 2021, 15:21 #95

Kopš: 23. May 2010

Ziņojumi: 115

Braucu ar: bmw

atvienojot piekabi no auto, mašīna sāk domāt, ka piekabe joprojām ir pievienota, un signalizē par to, ka piekabei nedeg neviens lukturis.
varbūt kādam tā ir bijis, kā atrisināt problēmu? mašīna-insigniJa.
Offline
raikonens
27. Apr 2021, 16:48 #96

Kopš: 17. Apr 2017

Ziņojumi: 29

Braucu ar:


27 Apr 2021, 15:21:58 @littleshark rakstīja:
atvienojot piekabi no auto, mašīna sāk domāt, ka piekabe joprojām ir pievienota, un signalizē par to, ka piekabei nedeg neviens lukturis.
varbūt kādam tā ir bijis, kā atrisināt problēmu? mašīna-insigniJa.
[/quote
Man auto tā uzvedās, ja nav izrauts adapteris uz to daudzkontaktu štekeri
Offline
littleshark
27. Apr 2021, 16:51 #97

Kopš: 23. May 2010

Ziņojumi: 115

Braucu ar: bmw


27 Apr 2021, 16:48:20 @raikonens rakstīja:

27 Apr 2021, 15:21:58 @littleshark rakstīja:
atvienojot piekabi no auto, mašīna sāk domāt, ka piekabe joprojām ir pievienota, un signalizē par to, ka piekabei nedeg neviens lukturis.
varbūt kādam tā ir bijis, kā atrisināt problēmu? mašīna-insigniJa.
[/quote
Man auto tā uzvedās, ja nav izrauts adapteris uz to daudzkontaktu štekeri



es vienu reizi atstāju viņu neizrautu ar to viss sākās. tagad netieku vaļā no šī fakta, mēģinājis esmu visādi viņu pievienot/atvienot kopā ar piekabi/bez uttttt.
Offline
Kalnz
27. Apr 2021, 17:46 #98

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14293

Braucu ar:

Štekeris iet uz īso, izpūt ar kompresoru
Offline
littleshark
27. Apr 2021, 20:28 #99

Kopš: 23. May 2010

Ziņojumi: 115

Braucu ar: bmw

Nav reakcijas. Laikam jājauc tas štekeris laukā,
Offline
Kalnz
27. Apr 2021, 21:16 #100

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14293

Braucu ar:

Pārdodu praktisku piekabi!

https://www.ss.com/msg/lv/transport/other/trail...2342669963557706

PM
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo