Online

Pašreiz BMWPower skatas 90 viesi un 32 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Banānrepublika IV

AutorsZiņojums
Artest
22. Aug 2019, 10:44 #24021

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 660

Braucu ar: baudu un papīra naudu, kā arī ar R1 jaudu

Pēc līknes var saprast, ka samazinās avāriju un mirušo skaits, jo cilvēki labāk iemācās braukt. Tagad ir 2reizes vairāk māšīnu kā agrāk un vēl telefonu lietošana, bet avāriju skaits mazāks? Tas tāpēc, ka nejau satiksme, mašīnu skaits un telefoni ietekmē to visu, bet vadītāja prasmes, tikai nejēgas taisa avārijas, neprasme ievērot distanci, neprasme rubīt fišku kas notiek uz ceļa, neprasme apdzīt, neprasme sajust sevi un mašīnu, vajag kārtīgāk csdd eksāmenā atsijāt un tad būs mazāk avāriju, jo nejau telefoni un citas lietas vainīgas, bet nemākulība braukt. Vislielākie avāriju taisītāji ir: 1.fāteri kuriem ir 50+ un kuri jau 20gadus stūrē un domā ka ir profi, bet nesaprot ka pēc 50 jau neesi tik labs kā pirms, tad 2.caciņas un omītes, kurām pilnas galvas ar huijnu un atraujas domas no satiksmes un protams 3.tie kas jau gadu ir ar svaigu aplieciibu un domaa ka nu jau ir profi, un ja veel izdomaa apguut bmw prasmes
Offline
bum_bumz
22. Aug 2019, 11:08 #24022

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 3189

Braucu ar: E34


22 Aug 2019, 10:44:41 @Artest rakstīja:
Pēc līknes var saprast, ka samazinās avāriju un mirušo skaits, jo cilvēki labāk iemācās braukt. Tagad ir 2reizes vairāk māšīnu kā agrāk un vēl telefonu lietošana, bet avāriju skaits mazāks? Tas tāpēc, ka nejau satiksme, mašīnu skaits un telefoni ietekmē to visu, bet vadītāja prasmes, tikai nejēgas taisa avārijas, neprasme ievērot distanci, neprasme rubīt fišku kas notiek uz ceļa, neprasme apdzīt, neprasme sajust sevi un mašīnu, vajag kārtīgāk csdd eksāmenā atsijāt un tad būs mazāk avāriju, jo nejau telefoni un citas lietas vainīgas, bet nemākulība braukt. Vislielākie avāriju taisītāji ir: 1.fāteri kuriem ir 50+ un kuri jau 20gadus stūrē un domā ka ir profi, bet nesaprot ka pēc 50 jau neesi tik labs kā pirms, tad 2.caciņas un omītes, kurām pilnas galvas ar huijnu un atraujas domas no satiksmes un protams 3.tie kas jau gadu ir ar svaigu aplieciibu un domaa ka nu jau ir profi, un ja veel izdomaa apguut bmw prasmes

neapdris fāterus , turpat jau 40 gadus stūrēju tev safilmēt tizlus 20g. gurķus, 30+ kingus, kuri nerāda pagriezienus, tarkšķ un parkojas šķērsām
Ja nopietni - svaigs sniedziņš, netīrīts, tik uzbērta sāls, pretī braucošs baļķenieks piemēž visus logus - nedrošs braucējs tad ātri var atrasties dziļā, modernā grāvī. Cēlonis tam nebūt nebūs 100% nemākulība, bet daļēji sekas no infrastruktūras, tās apkalpotājiem un citiem satiksmes dalībniekiem.
Offline
user
22. Aug 2019, 11:12 #24023

Kopš: 28. Nov 2002

Ziņojumi: 27387

Braucu ar:


22 Aug 2019, 10:44:41 @Artest rakstīja:
Pēc līknes var saprast, ka samazinās avāriju un mirušo skaits, jo cilvēki labāk iemācās braukt. Tagad ir 2reizes vairāk māšīnu kā agrāk un vēl telefonu lietošana, bet avāriju skaits mazāks? Tas tāpēc, ka nejau satiksme, mašīnu skaits un telefoni ietekmē to visu, bet vadītāja prasmes, tikai nejēgas taisa avārijas, neprasme ievērot distanci, neprasme rubīt fišku kas notiek uz ceļa, neprasme apdzīt, neprasme sajust sevi un mašīnu, vajag kārtīgāk csdd eksāmenā atsijāt un tad būs mazāk avāriju, jo nejau telefoni un citas lietas vainīgas, bet nemākulība braukt. Vislielākie avāriju taisītāji ir: 1.fāteri kuriem ir 50+ un kuri jau 20gadus stūrē un domā ka ir profi, bet nesaprot ka pēc 50 jau neesi tik labs kā pirms, tad 2.caciņas un omītes, kurām pilnas galvas ar huijnu un atraujas domas no satiksmes un protams 3.tie kas jau gadu ir ar svaigu aplieciibu un domaa ka nu jau ir profi, un ja veel izdomaa apguut bmw prasmes


vadītāju prasmes noteikti kopumā nav nekādas labās.. bojā gājušo skaits samazinās arī dēļ drošākiem auto.. ir atšķirība vai ar žiguli iepis kokā vai ko jaunāku
Offline
hronists
22. Aug 2019, 11:16 #24024

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13974

Braucu ar: Svensk hjul


22 Aug 2019, 11:08:53 @bum_bumz rakstīja:

neapdris fāterus ,


lasot poweru liekas, ka daļai šeit esošo šķiet, ka vecums paies garām un viņi jau nu savos 50+ būs tikpat izveicīgi kā tagad
Offline
Mikuzz
22. Aug 2019, 11:17 #24025

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 40438

Braucu ar: Transporta līdzekli


22 Aug 2019, 10:27:35 @Nixx rakstīja:
Mani tomēr pārsteidz dienvidnieku labie rezultāti uz EU vidējā fona

Ceļi tur ir reāls izaicinājums, daudzkur vnk nobraukšana no ceļa = haivej to heven. Viņu klinšu aizas nav mūsu aizaugušie grāvji
Braukšanas kultūra - nu arī so-so, it kā tolerē, bet nu uzsit reizēm baigo road rage. + 2 riteņotie ir reāli gangsta
Noteikumu / ātrumu limitu ievērošana Vīniņš vēderā pēc 20:00 tur ir visiem
Tehnika - pilsētās labāka par mūsējo, bet laukos tāpat ir ļoti švaka


Tu jātur acis uz ceļa, nevar glāstīt instagramu
Un pieļauju ka tur visi mauc, nevis nepārliecināti, pie katra lielā ceļa, met uz pirkstiem-paspēšu, nepaspēšu, un lec ārā, kad jau noteikti ir par vēlu :lv:
Offline
user
22. Aug 2019, 11:21 #24026

Kopš: 28. Nov 2002

Ziņojumi: 27387

Braucu ar:


22 Aug 2019, 11:16:26 @hronists rakstīja:

22 Aug 2019, 11:08:53 @bum_bumz rakstīja:

neapdris fāterus ,


lasot poweru liekas, ka daļai šeit esošo šķiet, ka vecums paies garām un viņi jau nu savos 50+ būs tikpat izveicīgi kā tagad


līdz 60 gadu vecumam ar izveicību nevajadzētu būt problēmām.. autosportā augstā līmenī piedalīties tajā vecumā vēl var
Offline
Artest
22. Aug 2019, 11:55 #24027

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 660

Braucu ar: baudu un papīra naudu, kā arī ar R1 jaudu


22 Aug 2019, 11:08:53 @bum_bumz rakstīja:

22 Aug 2019, 10:44:41 @Artest rakstīja:
Pēc līknes var saprast, ka samazinās avāriju un mirušo skaits, jo cilvēki labāk iemācās braukt. Tagad ir 2reizes vairāk māšīnu kā agrāk un vēl telefonu lietošana, bet avāriju skaits mazāks? Tas tāpēc, ka nejau satiksme, mašīnu skaits un telefoni ietekmē to visu, bet vadītāja prasmes, tikai nejēgas taisa avārijas, neprasme ievērot distanci, neprasme rubīt fišku kas notiek uz ceļa, neprasme apdzīt, neprasme sajust sevi un mašīnu, vajag kārtīgāk csdd eksāmenā atsijāt un tad būs mazāk avāriju, jo nejau telefoni un citas lietas vainīgas, bet nemākulība braukt. Vislielākie avāriju taisītāji ir: 1.fāteri kuriem ir 50+ un kuri jau 20gadus stūrē un domā ka ir profi, bet nesaprot ka pēc 50 jau neesi tik labs kā pirms, tad 2.caciņas un omītes, kurām pilnas galvas ar huijnu un atraujas domas no satiksmes un protams 3.tie kas jau gadu ir ar svaigu aplieciibu un domaa ka nu jau ir profi, un ja veel izdomaa apguut bmw prasmes

neapdris fāterus , turpat jau 40 gadus stūrēju tev safilmēt tizlus 20g. gurķus, 30+ kingus, kuri nerāda pagriezienus, tarkšķ un parkojas šķērsām
Ja nopietni - svaigs sniedziņš, netīrīts, tik uzbērta sāls, pretī braucošs baļķenieks piemēž visus logus - nedrošs braucējs tad ātri var atrasties dziļā, modernā grāvī. Cēlonis tam nebūt nebūs 100% nemākulība, bet daļēji sekas no infrastruktūras, tās apkalpotājiem un citiem satiksmes dalībniekiem.

Easy situācija pat iesācējam, ja māk braukt, ceļu vismaz uz trīs sekundēm pat ar acīm ciet jāmak nostūrēt un ierēķināt iespējamās situācijas. Pa 14gadiem tikai vienreiz esmu saskaņoto rakstījis
Offline
user
22. Aug 2019, 11:56 #24028

Kopš: 28. Nov 2002

Ziņojumi: 27387

Braucu ar:




shēmotāji un terorisma finansētāji pēc savas netīrās naudas stāv
Offline
cmax
22. Aug 2019, 11:59 #24029

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 377

Braucu ar:


22 Aug 2019, 11:17:22 @Mikuzz rakstīja:

22 Aug 2019, 10:27:35 @Nixx rakstīja:
Mani tomēr pārsteidz dienvidnieku labie rezultāti uz EU vidējā fona

Ceļi tur ir reāls izaicinājums, daudzkur vnk nobraukšana no ceļa = haivej to heven. Viņu klinšu aizas nav mūsu aizaugušie grāvji
Braukšanas kultūra - nu arī so-so, it kā tolerē, bet nu uzsit reizēm baigo road rage. + 2 riteņotie ir reāli gangsta
Noteikumu / ātrumu limitu ievērošana Vīniņš vēderā pēc 20:00 tur ir visiem
Tehnika - pilsētās labāka par mūsējo, bet laukos tāpat ir ļoti švaka


Tu jātur acis uz ceļa, nevar glāstīt instagramu
Un pieļauju ka tur visi mauc, nevis nepārliecināti, pie katra lielā ceļa, met uz pirkstiem-paspēšu, nepaspēšu, un lec ārā, kad jau noteikti ir par vēlu :lv:

Vot vot, visa uzmanība uz ceļu nevis pusaizmidzies ar roku uz 12.
Offline
uldens1
22. Aug 2019, 12:01 #24030

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 10213

Braucu ar:


22 Aug 2019, 10:44:41 @Artest rakstīja:
Pēc līknes var saprast, ka samazinās avāriju un mirušo skaits, jo cilvēki labāk iemācās braukt. Tagad ir 2reizes vairāk māšīnu kā agrāk un vēl telefonu lietošana, bet avāriju skaits mazāks? Tas tāpēc, ka nejau satiksme, mašīnu skaits un telefoni ietekmē to visu, bet vadītāja prasmes, tikai nejēgas taisa avārijas, neprasme ievērot distanci, neprasme rubīt fišku kas notiek uz ceļa, neprasme apdzīt, neprasme sajust sevi un mašīnu, vajag kārtīgāk csdd eksāmenā atsijāt un tad būs mazāk avāriju, jo nejau telefoni un citas lietas vainīgas, bet nemākulība braukt. Vislielākie avāriju taisītāji ir: 1.fāteri kuriem ir 50+ un kuri jau 20gadus stūrē un domā ka ir profi, bet nesaprot ka pēc 50 jau neesi tik labs kā pirms, tad 2.caciņas un omītes, kurām pilnas galvas ar huijnu un atraujas domas no satiksmes un protams 3.tie kas jau gadu ir ar svaigu aplieciibu un domaa ka nu jau ir profi, un ja veel izdomaa apguut bmw prasmes
Lai nebūtu tukša diršana tad iemet statistikas datus,bet paredzu ka šitā ir tukša runa kurai ar realitāti nekāda sakara
Offline
DeeCee
22. Aug 2019, 12:05 #24031

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3580

Braucu ar:


22 Aug 2019, 11:56:24 @user rakstīja:
shēmotāji un terorisma finansētāji pēc savas netīrās naudas stāv


paraudi vēl ka paķīti aizvēra un neļauj cilvēkiem strādāt
Online
hronists
22. Aug 2019, 12:05 #24032

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13974

Braucu ar: Svensk hjul


22 Aug 2019, 12:01:51 @uldens1 rakstīja:

22 Aug 2019, 10:44:41 @Artest rakstīja:
Pēc līknes var saprast, ka samazinās avāriju un mirušo skaits, jo cilvēki labāk iemācās braukt. Tagad ir 2reizes vairāk māšīnu kā agrāk un vēl telefonu lietošana, bet avāriju skaits mazāks? Tas tāpēc, ka nejau satiksme, mašīnu skaits un telefoni ietekmē to visu, bet vadītāja prasmes, tikai nejēgas taisa avārijas, neprasme ievērot distanci, neprasme rubīt fišku kas notiek uz ceļa, neprasme apdzīt, neprasme sajust sevi un mašīnu, vajag kārtīgāk csdd eksāmenā atsijāt un tad būs mazāk avāriju, jo nejau telefoni un citas lietas vainīgas, bet nemākulība braukt. Vislielākie avāriju taisītāji ir: 1.fāteri kuriem ir 50+ un kuri jau 20gadus stūrē un domā ka ir profi, bet nesaprot ka pēc 50 jau neesi tik labs kā pirms, tad 2.caciņas un omītes, kurām pilnas galvas ar huijnu un atraujas domas no satiksmes un protams 3.tie kas jau gadu ir ar svaigu aplieciibu un domaa ka nu jau ir profi, un ja veel izdomaa apguut bmw prasmes
Lai nebūtu tukša diršana tad iemet statistikas datus,bet paredzu ka šitā ir tukša runa kurai ar realitāti nekāda sakara


ka tikai nesanāk, ka visvairāk sitās vecuma grupa līdz ~30-35
Offline
upgrayedd
22. Aug 2019, 12:12 #24033

Kopš: 10. Jan 2018

Ziņojumi: 109

Braucu ar:

Smagos ceļu satiksmes negadījumos iekļuvušā vieglā autovadītāja portrets ir vīrietis vecumā no 18 līdz 29 gadiem, kurš 80% gadījumu pārkāpumus izdarījis jau iepriekš, iekļūstot kādā negadījumā.


Turpretī smagos ceļu satiksmes negadījumos biežāk iekļuvušo gājēju portrets ir vīrietis vecumā virs 60 gadiem, kas negadījumā smagi ievainots vai gājis bojā. Katrs sestais ir bijis alkohola reibumā.


Tas gan par 2016. gadu.

[ Šo ziņu laboja upgrayedd, 22 Aug 2019, 12:14:38 ]

Offline
uldens1
22. Aug 2019, 12:33 #24034

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 10213

Braucu ar:


22 Aug 2019, 12:05:15 @hronists rakstīja:

22 Aug 2019, 12:01:51 @uldens1 rakstīja:

22 Aug 2019, 10:44:41 @Artest rakstīja:
Pēc līknes var saprast, ka samazinās avāriju un mirušo skaits, jo cilvēki labāk iemācās braukt. Tagad ir 2reizes vairāk māšīnu kā agrāk un vēl telefonu lietošana, bet avāriju skaits mazāks? Tas tāpēc, ka nejau satiksme, mašīnu skaits un telefoni ietekmē to visu, bet vadītāja prasmes, tikai nejēgas taisa avārijas, neprasme ievērot distanci, neprasme rubīt fišku kas notiek uz ceļa, neprasme apdzīt, neprasme sajust sevi un mašīnu, vajag kārtīgāk csdd eksāmenā atsijāt un tad būs mazāk avāriju, jo nejau telefoni un citas lietas vainīgas, bet nemākulība braukt. Vislielākie avāriju taisītāji ir: 1.fāteri kuriem ir 50+ un kuri jau 20gadus stūrē un domā ka ir profi, bet nesaprot ka pēc 50 jau neesi tik labs kā pirms, tad 2.caciņas un omītes, kurām pilnas galvas ar huijnu un atraujas domas no satiksmes un protams 3.tie kas jau gadu ir ar svaigu aplieciibu un domaa ka nu jau ir profi, un ja veel izdomaa apguut bmw prasmes
Lai nebūtu tukša diršana tad iemet statistikas datus,bet paredzu ka šitā ir tukša runa kurai ar realitāti nekāda sakara


ka tikai nesanāk, ka visvairāk sitās vecuma grupa līdz ~30-35
tak skaidrs ka želejgalvas sitās nejau penži
Offline
wanksta
22. Aug 2019, 13:48 #24035

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 5069

Braucu ar: muti

http://www.ptac.gov.lv/lv/news/ptac-soda-sia-ke...-cenu-noradisana

Nu tad beidzot, es jau domāju cik ilgi tas sviests turpināsies
Sods, kaut arī smieklīgs bet tomēr
Offline
Yanny
22. Aug 2019, 16:01 #24036

Kopš: 19. Jul 2002

Ziņojumi: 18544

Braucu ar: G05, F36


22 Aug 2019, 11:56:24 @user rakstīja:

shēmotāji un terorisma finansētāji pēc savas netīrās naudas stāv


Guseļnikova interviju ir vērts izlasīt. Diena un Dienas Bizness. Dažas zīmīgas domas. Bet nu jā, viņs jau urlāts , ko tur

-----------------
No matter how big your house is,how recent your car is,or how big your bank account is. Our graves will always be the same size. Stay humble.
Offline
kaprons
25. Aug 2019, 22:18 #24037

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 1715

Braucu ar: mīšanas transport-līdzekli

Parakstās kam nav slinkums kāda vēl nah Ulbroka Garkalnei Berģiem Baltezeram jābūt vienā katlā ar Ādažiem Carnikavu
https://manabalss.lv/apvienot-garkalnes-un-adazu-novadus/show
(pat ja Ādažos dzīvo @sn vienalga tas nav tik sūdīgi kā Ulbroka nevienu negribēju aizskart)
Paldies!
Offline
sn
26. Aug 2019, 01:31 #24038

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1874895

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

Ādažiem nah nevajag Garkalnes mēri, pie kura regulāri dodas Bez Tabu un prasa kāpēc dažiem koplietošanas ceļiem priekšā ir vārti vai barjeras, bet mērim viss po, jo čoms tak kukuli ir iedevis

vienreiz pat Garkalnes mērs to uzmācīgo žurnālistu durvīs ievēra

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
bmwaddict
26. Aug 2019, 01:35 #24039

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 6400

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


22 Aug 2019, 16:01:56 @Yanny rakstīja:

22 Aug 2019, 11:56:24 @user rakstīja:

shēmotāji un terorisma finansētāji pēc savas netīrās naudas stāv


Guseļnikova interviju ir vērts izlasīt. Diena un Dienas Bizness. Dažas zīmīgas domas. Bet nu jā, viņs jau urlāts , ko tur


+1 par interviju
Offline
Mixzzz
26. Aug 2019, 02:02 #24040

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1627

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


25 Aug 2019, 22:18:52 @kaprons rakstīja:
Parakstās kam nav slinkums kāda vēl nah Ulbroka Garkalnei Berģiem Baltezeram jābūt vienā katlā ar Ādažiem Carnikavu
https://manabalss.lv/apvienot-garkalnes-un-adazu-novadus/show
(pat ja Ādažos dzīvo @sn vienalga tas nav tik sūdīgi kā Ulbroka nevienu negribēju aizskart)
Paldies!
Komatus māki? Vismaz 2x jāpārlasa, lai kko saprastu.
Offline

Moderatori: AV, CP17, Exclusivity, GirtzB, Jagr, OX, PG, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, xjs_4, zzips