Online

Pašreiz BMWPower skatas 39 viesi un 28 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Banānrepublika IV

AutorsZiņojums
bmwaddict
21. Aug 2019, 20:59 #24021

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 6235

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


21 Aug 2019, 20:24:59 @kaprons rakstīja:
fak, un tas ar ikgadēju tehnisko apskati.
varbūt vajag ik pa pus gadam(ja pieņem, ka tehniskā apskate ir sodīšana par sliktu uzvedību)(uz ko vēl var bik uzvārīt arī )
https://www.tvnet.lv/6758680/latvija-tresais-au...puru-raditajs-es


kaa redzams ne drakoniskie aatruma ierobezhojumi ne radari neliidz. latvijaa nu jau brauc kaa totaalas seenes bet avaarijas kaa ir taa ir. probleema ir citur - tas ir pat ezim skaidrs. suudiiga infrastruktuura, slikti celji un paarspiileeti sodi rezulteejaas uz to, ka uzmaniiba tiek veersta nevis uz to kas notiek uz celja bet paniski jaaskataas uz spidometru ka nepaarsliid paari atljautajam un veel arii jaaizvairaas no bedreem. dazhiem tas robezhojas ar sirdsleekmi citi brauc jau pilniigaa pohujaa mirst no garlaiciibas un veel glaasta skaarienjuutiigos.

teikshu godiigi kad aizbraucu uz lv sajuuta uz celja ir itkaa buutu paleeninaataa filmaa, maksimaalais aatrums ierobezhots bet biistamas situaacijas nemazinaas. ne jau aatrums ir probleema..

vispaart driizaak jaaizveertee arii suudiigu laikapstaaklju ietekme. gan jau ka lietainaas dienaas avaariju ir vairaak, un tad veel ziemas periods konkreets gemars tai valstii, nezinu..
Offline
Staris
21. Aug 2019, 21:14 #24022

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 27323

Braucu ar: ra ucuarB

Tas jau sen ir skaidrs, ka ne jau ātrums atbilstošās situācijās rada bīstamību, bet gan neadekvāti auto vadītāji + tehniskais ceļu/auto stāvoklis.
Latvijā kvalitatīvajos ceļa posmos mierīgi varētu 140km/h mizot pa tukšu šosi, ja vien nebūtu retardi, kuri pat pie 70km/h var kādu nogalināt dēļ sava idiotisma.
Offline
AVI
22. Aug 2019, 09:25 #24023

Kopš: 09. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 10074

Braucu ar: Air baltic

Tarkšķ pa telefonu, vnk guļ, kaut ko sapņo, urbinās degunā utt. Īsāk sakot, vairums domā tikai par sevi!

Un protams dzērājšoferi audzē šo ciparu.

-----------------
Omega-3 Omega-6 best performance
RomboutsUNMalongo kafija
PM
Offline
soulfreak
22. Aug 2019, 09:44 #24024

Kopš: 01. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5897

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

Ja neglaudītu ekrānu, tad avāriju skaits samazinātis pa 70%!
Offline
RonaldinsH
22. Aug 2019, 10:02 #24025

Kopš: 19. Nov 2015

Ziņojumi: 827

Braucu ar:

Ņemot vērā, cik traģiski agrāk bija, tad šie pēdējie dati jau pat liekas kā nenormāls progress

[ Šo ziņu laboja RonaldinsH, 22 Aug 2019, 10:22:55 ]

Offline
EimZ
22. Aug 2019, 10:11 #24026

Kopš: 09. Jan 2008

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3504

Braucu ar:

Kkad pagājušonedēļ zīmīgs skats bija tieši pretī stacionārajam fotoradaram starp Pļaviņām un Jēkabpili- nobraukts ezis.
neesmu veicis pētījumu, taču pavisam droši apgalvoju, ka dalba*obi, kas pēc fotoradara zīmes sabremzējas pat zem atļautā, ceļam neseko, ar visām no tā izrietošajām sekām.
interesanti būtu uzzināt, vai kāds piemaksā tiem, kuri sabremzējas -20 km/h līdz atļautajam?

-----------------
Paldies par manu ļoti svarīgo viedokli, bez kura šis Visums vienkārši neizdzīvos!™
Offline
RG
22. Aug 2019, 10:12 #24027

Kopš: 02. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 658

Braucu ar:

Pie tās tabulas būtu labi pielikt automobiļu skaitu uz ceļiem.
Offline
RVR
22. Aug 2019, 10:13 #24028

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 18553

Braucu ar: RVR


22 Aug 2019, 10:12:26 @RG rakstīja:
Pie tās tabulas būtu labi pielikt automobiļu skaitu uz ceļiem.


Tieši tā.
Jo 1990. gadā automašīnu bija daudzkārt mazāk.
Līdz ar to progress patiesībā ir vēl lielāks, nekā šie cipari parāda.

[ Šo ziņu laboja RVR, 22 Aug 2019, 10:14:37 ]

Offline
Amakatanav
22. Aug 2019, 10:25 #24029

Kopš: 06. Jul 2009

Ziņojumi: 1407

Braucu ar: muti pa ausīm.

+ 1990-2005 nebīja mobīlo tel sērga pie stūres
Offline
Nixx
22. Aug 2019, 10:27 #24030

Kopš: 20. Apr 2017

Ziņojumi: 768

Braucu ar:

Mani tomēr pārsteidz dienvidnieku labie rezultāti uz EU vidējā fona

Ceļi tur ir reāls izaicinājums, daudzkur vnk nobraukšana no ceļa = haivej to heven. Viņu klinšu aizas nav mūsu aizaugušie grāvji
Braukšanas kultūra - nu arī so-so, it kā tolerē, bet nu uzsit reizēm baigo road rage. + 2 riteņotie ir reāli gangsta
Noteikumu / ātrumu limitu ievērošana Vīniņš vēderā pēc 20:00 tur ir visiem
Tehnika - pilsētās labāka par mūsējo, bet laukos tāpat ir ļoti švaka
Offline
bum_bumz
22. Aug 2019, 10:31 #24031

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 3151

Braucu ar: E34


22 Aug 2019, 09:44:30 @soulfreak rakstīja:
Ja neglaudītu ekrānu, tad avāriju skaits samazinātis pa 70%!

+17
Nihilisms nenormāls, pagriezienu slēdži nolauzti!
Oponēšu bmwaddict, ka sodi par [lieliem], īstenībā, par maziem. Katrai trubas glaudīšanai vajag 500 iegriezt vai apliecību nost uz 3 mēnešiem, manevriem bez signāla - vismaz dubultot sodu.
Jaunā infrastruktūra, protams arī rullē. No asfalta līdz 2 metrus dziļam grāvim atstāts nepilns metrs apmales ...

[ Šo ziņu laboja bum_bumz, 22 Aug 2019, 10:32:22 ]

Offline
RonaldinsH
22. Aug 2019, 10:33 #24032

Kopš: 19. Nov 2015

Ziņojumi: 827

Braucu ar:

Un jāņem vēl vērā, ka tajā rakstā tie ir dati uz 1 miljonu iedzīvotāju un ņemot vērā, ka Latvijā pat nav 2 miljoni iedzīvotāji, tad viena liela avārija gada laikā var pamatīgi ietekmēt šo statistiku.

Rumānijā - 1885 bojāgājušie
Bulgārija - 617 bojāgājušie
Horvātija - 319 bojāgājušie
Latvija - 150 bojāgājušie
utt

Un, ja paskatamies vislabākos rādītājus -
Dānija - 172 bojāgājušie
Īrija - 143 bojāgājušie
Lielbritānija - 1850 bojāgājušie

Viss jau atkarīgs, kā šos datus izvērtē.

[ Šo ziņu laboja RonaldinsH, 22 Aug 2019, 10:37:58 ]

Offline
Artest
22. Aug 2019, 10:44 #24033

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 656

Braucu ar: baudu un papīra naudu, kā arī ar R1 jaudu

Pēc līknes var saprast, ka samazinās avāriju un mirušo skaits, jo cilvēki labāk iemācās braukt. Tagad ir 2reizes vairāk māšīnu kā agrāk un vēl telefonu lietošana, bet avāriju skaits mazāks? Tas tāpēc, ka nejau satiksme, mašīnu skaits un telefoni ietekmē to visu, bet vadītāja prasmes, tikai nejēgas taisa avārijas, neprasme ievērot distanci, neprasme rubīt fišku kas notiek uz ceļa, neprasme apdzīt, neprasme sajust sevi un mašīnu, vajag kārtīgāk csdd eksāmenā atsijāt un tad būs mazāk avāriju, jo nejau telefoni un citas lietas vainīgas, bet nemākulība braukt. Vislielākie avāriju taisītāji ir: 1.fāteri kuriem ir 50+ un kuri jau 20gadus stūrē un domā ka ir profi, bet nesaprot ka pēc 50 jau neesi tik labs kā pirms, tad 2.caciņas un omītes, kurām pilnas galvas ar huijnu un atraujas domas no satiksmes un protams 3.tie kas jau gadu ir ar svaigu aplieciibu un domaa ka nu jau ir profi, un ja veel izdomaa apguut bmw prasmes
Offline
bum_bumz
22. Aug 2019, 11:08 #24034

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 3151

Braucu ar: E34


22 Aug 2019, 10:44:41 @Artest rakstīja:
Pēc līknes var saprast, ka samazinās avāriju un mirušo skaits, jo cilvēki labāk iemācās braukt. Tagad ir 2reizes vairāk māšīnu kā agrāk un vēl telefonu lietošana, bet avāriju skaits mazāks? Tas tāpēc, ka nejau satiksme, mašīnu skaits un telefoni ietekmē to visu, bet vadītāja prasmes, tikai nejēgas taisa avārijas, neprasme ievērot distanci, neprasme rubīt fišku kas notiek uz ceļa, neprasme apdzīt, neprasme sajust sevi un mašīnu, vajag kārtīgāk csdd eksāmenā atsijāt un tad būs mazāk avāriju, jo nejau telefoni un citas lietas vainīgas, bet nemākulība braukt. Vislielākie avāriju taisītāji ir: 1.fāteri kuriem ir 50+ un kuri jau 20gadus stūrē un domā ka ir profi, bet nesaprot ka pēc 50 jau neesi tik labs kā pirms, tad 2.caciņas un omītes, kurām pilnas galvas ar huijnu un atraujas domas no satiksmes un protams 3.tie kas jau gadu ir ar svaigu aplieciibu un domaa ka nu jau ir profi, un ja veel izdomaa apguut bmw prasmes

neapdris fāterus , turpat jau 40 gadus stūrēju tev safilmēt tizlus 20g. gurķus, 30+ kingus, kuri nerāda pagriezienus, tarkšķ un parkojas šķērsām
Ja nopietni - svaigs sniedziņš, netīrīts, tik uzbērta sāls, pretī braucošs baļķenieks piemēž visus logus - nedrošs braucējs tad ātri var atrasties dziļā, modernā grāvī. Cēlonis tam nebūt nebūs 100% nemākulība, bet daļēji sekas no infrastruktūras, tās apkalpotājiem un citiem satiksmes dalībniekiem.
Offline
user
22. Aug 2019, 11:12 #24035

Kopš: 28. Nov 2002

Ziņojumi: 27025

Braucu ar:


22 Aug 2019, 10:44:41 @Artest rakstīja:
Pēc līknes var saprast, ka samazinās avāriju un mirušo skaits, jo cilvēki labāk iemācās braukt. Tagad ir 2reizes vairāk māšīnu kā agrāk un vēl telefonu lietošana, bet avāriju skaits mazāks? Tas tāpēc, ka nejau satiksme, mašīnu skaits un telefoni ietekmē to visu, bet vadītāja prasmes, tikai nejēgas taisa avārijas, neprasme ievērot distanci, neprasme rubīt fišku kas notiek uz ceļa, neprasme apdzīt, neprasme sajust sevi un mašīnu, vajag kārtīgāk csdd eksāmenā atsijāt un tad būs mazāk avāriju, jo nejau telefoni un citas lietas vainīgas, bet nemākulība braukt. Vislielākie avāriju taisītāji ir: 1.fāteri kuriem ir 50+ un kuri jau 20gadus stūrē un domā ka ir profi, bet nesaprot ka pēc 50 jau neesi tik labs kā pirms, tad 2.caciņas un omītes, kurām pilnas galvas ar huijnu un atraujas domas no satiksmes un protams 3.tie kas jau gadu ir ar svaigu aplieciibu un domaa ka nu jau ir profi, un ja veel izdomaa apguut bmw prasmes


vadītāju prasmes noteikti kopumā nav nekādas labās.. bojā gājušo skaits samazinās arī dēļ drošākiem auto.. ir atšķirība vai ar žiguli iepis kokā vai ko jaunāku
Offline
hronists
22. Aug 2019, 11:16 #24036

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13842

Braucu ar: Svensk hjul


22 Aug 2019, 11:08:53 @bum_bumz rakstīja:

neapdris fāterus ,


lasot poweru liekas, ka daļai šeit esošo šķiet, ka vecums paies garām un viņi jau nu savos 50+ būs tikpat izveicīgi kā tagad
Online
Mikuzz
22. Aug 2019, 11:17 #24037

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 40308

Braucu ar: Transporta līdzekli


22 Aug 2019, 10:27:35 @Nixx rakstīja:
Mani tomēr pārsteidz dienvidnieku labie rezultāti uz EU vidējā fona

Ceļi tur ir reāls izaicinājums, daudzkur vnk nobraukšana no ceļa = haivej to heven. Viņu klinšu aizas nav mūsu aizaugušie grāvji
Braukšanas kultūra - nu arī so-so, it kā tolerē, bet nu uzsit reizēm baigo road rage. + 2 riteņotie ir reāli gangsta
Noteikumu / ātrumu limitu ievērošana Vīniņš vēderā pēc 20:00 tur ir visiem
Tehnika - pilsētās labāka par mūsējo, bet laukos tāpat ir ļoti švaka


Tu jātur acis uz ceļa, nevar glāstīt instagramu
Un pieļauju ka tur visi mauc, nevis nepārliecināti, pie katra lielā ceļa, met uz pirkstiem-paspēšu, nepaspēšu, un lec ārā, kad jau noteikti ir par vēlu :lv:
Offline
user
22. Aug 2019, 11:21 #24038

Kopš: 28. Nov 2002

Ziņojumi: 27025

Braucu ar:


22 Aug 2019, 11:16:26 @hronists rakstīja:

22 Aug 2019, 11:08:53 @bum_bumz rakstīja:

neapdris fāterus ,


lasot poweru liekas, ka daļai šeit esošo šķiet, ka vecums paies garām un viņi jau nu savos 50+ būs tikpat izveicīgi kā tagad


līdz 60 gadu vecumam ar izveicību nevajadzētu būt problēmām.. autosportā augstā līmenī piedalīties tajā vecumā vēl var
Offline
Artest
22. Aug 2019, 11:55 #24039

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 656

Braucu ar: baudu un papīra naudu, kā arī ar R1 jaudu


22 Aug 2019, 11:08:53 @bum_bumz rakstīja:

22 Aug 2019, 10:44:41 @Artest rakstīja:
Pēc līknes var saprast, ka samazinās avāriju un mirušo skaits, jo cilvēki labāk iemācās braukt. Tagad ir 2reizes vairāk māšīnu kā agrāk un vēl telefonu lietošana, bet avāriju skaits mazāks? Tas tāpēc, ka nejau satiksme, mašīnu skaits un telefoni ietekmē to visu, bet vadītāja prasmes, tikai nejēgas taisa avārijas, neprasme ievērot distanci, neprasme rubīt fišku kas notiek uz ceļa, neprasme apdzīt, neprasme sajust sevi un mašīnu, vajag kārtīgāk csdd eksāmenā atsijāt un tad būs mazāk avāriju, jo nejau telefoni un citas lietas vainīgas, bet nemākulība braukt. Vislielākie avāriju taisītāji ir: 1.fāteri kuriem ir 50+ un kuri jau 20gadus stūrē un domā ka ir profi, bet nesaprot ka pēc 50 jau neesi tik labs kā pirms, tad 2.caciņas un omītes, kurām pilnas galvas ar huijnu un atraujas domas no satiksmes un protams 3.tie kas jau gadu ir ar svaigu aplieciibu un domaa ka nu jau ir profi, un ja veel izdomaa apguut bmw prasmes

neapdris fāterus , turpat jau 40 gadus stūrēju tev safilmēt tizlus 20g. gurķus, 30+ kingus, kuri nerāda pagriezienus, tarkšķ un parkojas šķērsām
Ja nopietni - svaigs sniedziņš, netīrīts, tik uzbērta sāls, pretī braucošs baļķenieks piemēž visus logus - nedrošs braucējs tad ātri var atrasties dziļā, modernā grāvī. Cēlonis tam nebūt nebūs 100% nemākulība, bet daļēji sekas no infrastruktūras, tās apkalpotājiem un citiem satiksmes dalībniekiem.

Easy situācija pat iesācējam, ja māk braukt, ceļu vismaz uz trīs sekundēm pat ar acīm ciet jāmak nostūrēt un ierēķināt iespējamās situācijas. Pa 14gadiem tikai vienreiz esmu saskaņoto rakstījis
Offline
user
22. Aug 2019, 11:56 #24040

Kopš: 28. Nov 2002

Ziņojumi: 27025

Braucu ar:




shēmotāji un terorisma finansētāji pēc savas netīrās naudas stāv
Offline

Moderatori: AV, CP17, Exclusivity, GirtzB, Jagr, OX, PG, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, muldis, noisex, xjs_4, zzips