Online

Pašreiz BMWPower skatās 88 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Lielaks radiators 325i

AutorsZiņojums
Indo
16. Mar 2004, 09:43 #21

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4956

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


2004-03-14 15:48, Puce rakstīja:
Kā vēl viens risinājums ir lietot destilētu ūdeni.. ūdens labāk dzesē.. bet nu protams, tikai vasarā..



Un no kaa tad ellosies suuknis?
Online
Rozalija
16. Mar 2004, 10:15 #22

Kopš: 17. May 2002

Ziņojumi: 1965

Braucu ar:


2004-02-25 19:59, KarlisZ rakstīja:
Motors karst tikai tad ja pa granteni rpm ~5k tiek vilkts un ir kartigi vasara. Un tas nav tapec ka tur sistema nav kartiba, ko dariit ka motoric tads.



vajag vairāk vilkt lai straujāk pūš vējš un dzesējas
Offline
Indo
16. Mar 2004, 10:18 #23

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4956

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati

Ja viss ir teh. kaartiibaa pat pie +30 nekaadu probleemu ar karshanu nevajadzeetu buut.
Online
Sch
16. Mar 2004, 10:58 #24

Kopš: 28. May 2002

Ziņojumi: 417

Braucu ar: Toyota

Mož sagāzti radiatorā visādi pulveri, kas traucē normālu dzesēšanu. Var jau vienkārši pamēģināt uzlikt citu (tīru) radiatoru.
Offline
Indo
16. Mar 2004, 11:10 #25

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4956

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati

Vai arii ilgaaku laiku gaazhot uudeni sisteema vienkaarshi aiziet ciet.
Online
Zajec
16. Mar 2004, 11:38 #26

Kopš: 05. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 680

Braucu ar: JZ

Uzliec radiatoru no diizelja kursh ir lielaaks! Iztiiri visu sisteemu, iegaaz normaalu dzeseeshanas sikidrumu un visam jaabuut kaartiibaa

-----------------
Nepird ar pilnu dirsu!
Offline
Tigers
16. Mar 2004, 11:41 #27

Kopš: 29. Nov 2002

Ziņojumi: 477

Braucu ar: ///M3, X3 sd, 330xi M-tech II

Ūdenim ir labāka siltumatdeve, tāpēc to lieto motorsportā. Ūdenssūkonis protams noklāsies ātrāk, un ūdens arī jālej atkaļķots, protams, lai neaizaug kāds dzesēšanas kanāls.
Offline
Sch
16. Mar 2004, 11:51 #28

Kopš: 28. May 2002

Ziņojumi: 417

Braucu ar: Toyota

Būtu veļasmašīna tad Calgon palīdzētu
Offline
Puce
16. Mar 2004, 12:14 #29

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

Par ūdenssūkni piemirsu un šajā gadījumā BMW tas tiešām eļļojas no tosola. bet ja tas ir vajadzīgs priekš sačiem, tad domāju, ka tādu variantu varētu paprovēt.. Bet par ūdeni runājot tāpēc ar teicu, ka būtu jālej destilēts..

J.



2004-03-16 11:41, Tigers rakstīja:
Ūdenim ir labāka siltumatdeve, tāpēc to lieto motorsportā. Ūdenssūkonis protams noklāsies ātrāk, un ūdens arī jālej atkaļķots, protams, lai neaizaug kāds dzesēšanas kanāls.


-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Rons
16. Mar 2004, 13:19 #30

Kopš: 28. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3275

Braucu ar: 435iX un M6

Izboreejam termostatu un no problem...

-----------------
www.radari.lv
Offline
BADMANS
19. Mar 2004, 01:48 #31

Kopš: 08. Feb 2004

No: Cēsis

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: M3 EVO, 330Dieselpower


2004-03-16 13:19, Rons rakstīja:
Izboreejam termostatu un no problem...

ja sūdīga "mufta" var tāpat uzcept!!
Offline
-JUREVICH-
31. Aug 2004, 10:24 #32

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1108

Braucu ar: Iekšdedzi

ja taada shaize ar elektrisko,tad ventilatoram ir nobeidzies otrais robs.man stav ieksa 25plits,ventilators elektriskais pirms radiatora,bez problemaam.
Offline
martinez
31. Aug 2004, 10:48 #33

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29197

Braucu ar: cietu seju


2004-03-15 23:47, bmw328ix rakstīja:
Kursh zin kaa var atgaisot dzeseeshanas sisteemu ?

pie ūdenssūkņa ir viena skrūve laikam uz 13 (vismaz 324td).uzbrauc tādā vietā, kur purns stāv uz augšu, piešķil motoru un paskrūvē vaļā vai otrādi
Offline
Permalat
06. Feb 2005, 15:22 #34

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:

Gan drīz iestāsies pavasaris, un iepriekšminētās problēmas atkal kļūs aktuālas
1. E30 ir dažādas restītes (centrālās): slēgtās un vaļējās, ar spraugām starp ’ribām’. Lielajiem motoriem (B20, B23, B25) jaliek pēdējās. Nevajadzētu gaisa atveres aizsegt ar migliniekiem, taurītēm, u.c. lietām. Plastmasas gaisa savācējam aiz radiatora ir liela nozīme (tā saucamā ’turbīna’).
2. Termomuftai ir jābūt kārtībā. Termomftu var pārbaudīt sekojoši. Izslēgtam motoram jāpārbauda, vai muftai nav brīvgājiena gultņa vietā. Ja ir: metam ārā. Ja mufta ķīlējas, vai griežas ļoti viegli: metam ārā. Ja mufta aukstumā, pie auksta motora sāk nikni pūst: domājam par ārā mešanu. Ja mufta atzīta par iespējamu dzīvotāju, uzsildam motoru. Kad motors uzsilis (ārā puslīdz silts), gaidam, lai paveras termostats. Kad radiators uzkarst, piedodam gazi līdz kadiem 2000apgr. Pēc mirkļa (30sec) muftai jāieslēdzas. To var ļoti labi just: karsta gaisa pūtiens kļūst daudz, daudz spēcīgāks. Ja tā nenotiek, mufta nestrādā!! Var, protams, tirīt nost netīrumus atsperplāksnes rajonā, locīt to plāksnīti, bet tas nav labs/ilgstošs risinājums..P.S. Muftas ieslēgšanos var noteikt TIAKI strādājošam motoram, jo muftu ieslēdz viskozais šķidrums centrbēdzes spēka ietekmē!!!
3. Ja motoram liek elektrisko ventilatoru, T sensoram jābūt uz MOTORA GALVAS! Var izmantot esošo T sensoru, salodējot nelielu platīti vadībai. Ja izmanto tikai sensoru radiatorā, ar motora pārkaršanu BŪS problēmas. Tādēļ arī tie ventilatori ir 2 ātrumu Pie karstoša radiatora ieslēdzas jau 2.ātrums.
Offline
diesel
06. Feb 2005, 15:39 #35

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6135

Braucu ar: JG 9

... Permalatam žetons, labs razklads.[ This message was edited by: diesel on 2005-02-06 15:42 ]
Offline
edzulis
06. Feb 2005, 15:48 #36

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Vot man tieši ir tā 3 punktā esošā šaize tādēļ varu tikai piekrist!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo