Online

Pašreiz BMWPower skatās 75 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
wanksta
04. Mar 2024, 19:29 #62341

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7240

Braucu ar: muti

F sērijās tā rupjā āda salonu apdarēs vai kas nu tas ir, diezgan riebīgs liekas uz tausti, atklāti sakot

[ Šo ziņu laboja wanksta, 04 Mar 2024, 19:47:37 ]

Offline
hasans
21. Mar 2024, 01:04 #62342

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7685

Braucu ar:

Kas ar šiem 2.0 tfsi motoriem? Uzticams vai nē? No audi melna bilde. Ar šo 7 ātrumu automātu var pirkt?
Pateicos jau iepriekš!
Links

[ Šo ziņu laboja hasans, 21 Mar 2024, 01:04:52 ]

Offline
Briize
21. Mar 2024, 07:52 #62343

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 593

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


21 Mar 2024, 01:04:25 @hasans rakstīja:
Kas ar šiem 2.0 tfsi motoriem? Uzticams vai nē? No audi melna bilde. Ar šo 7 ātrumu automātu var pirkt?
Pateicos jau iepriekš!
Links

Tad jau labāk ņem to F34 !
Man čoms tikko šitādam 2,0l tfsi sūdam tikai Škodas virsbūvē uztaisīja kapitalku, cilindriem bija hana, kompresija izbeigusies un visas lietas pie 150k km...

[ Šo ziņu laboja Briize, 21 Mar 2024, 07:52:48 ]

Offline
walcha07
21. Mar 2024, 08:14 #62344

Kopš: 15. Nov 2015

Ziņojumi: 69

Braucu ar:

Šo f11 nav neviens bijis skatīt Cēsu pusē?

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/530/bebfxj.html
Offline
shirminieks
21. Mar 2024, 08:38 #62345

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1375

Braucu ar: 81


21 Mar 2024, 08:14:06 @walcha07 rakstīja:
Šo f11 nav neviens bijis skatīt Cēsu pusē?

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/530/bebfxj.html



Esi pārliecināts, ka velies EURO6 dīzeli ar 300k nobraukumu? Tur tak garantēti dabūsi cīnīties ar cieto daļiņu skaitītāju
Offline
Briize
21. Mar 2024, 09:42 #62346

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 593

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


21 Mar 2024, 08:14:06 @walcha07 rakstīja:
Šo f11 nav neviens bijis skatīt Cēsu pusē?

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/530/bebfxj.html


Tieši par konkrēto f11 varu pateikt to, ka pie šī auto tirgotāja rudenī skatījāmies citu auto, jauns čalis, ja pareizi atceros, vārdā - Artūrs. Radās iespaids, ka ir godprātīgs un nekarina makaronus uz ausīm, līdz ar to tas konkrētā f11 nobraukums varētu būt patiess.
Atiecībā uz to, ko jau te minēja Širminieka kungs varu piebilst, ka iegādājoties auto ar n57 dzinēju un šādu nobraukumu tur uzreiz ir jāved uz servisu un jātaisa lielā apkope, jāmaina ķēdes, jāskatās, kas ir ar klaņu un pamatšālēm, jauns vārstu vāks, jātīra ar ultraskaņu ieplūdes kolektors, demferis drošvien arī viss ir plaisās, tie ir 3-4k euro uzreiz. Egr un atgāzu dzesēšanas siltummaini arī jānomaina, bet to izdarīs dīleris uz atsaukumu. Un protams arī jāskatas, kas ir ar kvēpu filtru, jānomaina pretspiediena dačiki un jaskatās kadu pretspiedienu rāda, ja kvēpu filtrs ir aizaudzis, tad tas vai nu jāmazgā vai jāliek jauns - aptuveni 2k euro.

[ Šo ziņu laboja Briize, 21 Mar 2024, 09:44:38 ]

Offline
RaL
21. Mar 2024, 10:17 #62347

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3385

Braucu ar: kruīzu


21 Mar 2024, 07:52:25 @Briize rakstīja:

21 Mar 2024, 01:04:25 @hasans rakstīja:
Kas ar šiem 2.0 tfsi motoriem? Uzticams vai nē? No audi melna bilde. Ar šo 7 ātrumu automātu var pirkt?
Pateicos jau iepriekš!
Links

Tad jau labāk ņem to F34 !
Man čoms tikko šitādam 2,0l tfsi sūdam tikai Škodas virsbūvē uztaisīja kapitalku, cilindriem bija hana, kompresija izbeigusies un visas lietas pie 150k km...


diezin vai ar 150k km

pirmajām versijām, jā, dzirdēti briesmu stāsti par eļļas ēšanu un remontiem pēc kuriem tāpat ēd eļļu, bet ar facelift it kā vairs neesot

Man ir tāds pats lci audi a5 sb ar 1.8tfsi (laikam gandrīz tāds pats motors), pagaidām 165k km, nav nekādu sūdzību, vēl nočipots pirms ~40k km.

Multitronici arī dzirdēti briesmu stāsti, bet arī vairāk par pirmajām versijām...

Offline
hasans
21. Mar 2024, 10:31 #62348

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7685

Braucu ar:


21 Mar 2024, 10:17:37 @RaL rakstīja:

21 Mar 2024, 07:52:25 @Briize rakstīja:

21 Mar 2024, 01:04:25 @hasans rakstīja:
Kas ar šiem 2.0 tfsi motoriem? Uzticams vai nē? No audi melna bilde. Ar šo 7 ātrumu automātu var pirkt?
Pateicos jau iepriekš!
Links

Tad jau labāk ņem to F34 !
Man čoms tikko šitādam 2,0l tfsi sūdam tikai Škodas virsbūvē uztaisīja kapitalku, cilindriem bija hana, kompresija izbeigusies un visas lietas pie 150k km...


diezin vai ar 150k km

pirmajām versijām, jā, dzirdēti briesmu stāsti par eļļas ēšanu un remontiem pēc kuriem tāpat ēd eļļu, bet ar facelift it kā vairs neesot

Man ir tāds pats lci audi a5 sb ar 1.8tfsi (laikam gandrīz tāds pats motors), pagaidām 165k km, nav nekādu sūdzību, vēl nočipots pirms ~40k km.

Multitronici arī dzirdēti briesmu stāsti, bet arī vairāk par pirmajām versijām...



Quattro nāk multitroniks vai s-troniks?
Edit: Atradu. Šim ir S-troniks, laikam labākākais automāts priekš šiem audi. Cik nu palasīju ārzemju auto forumos atsauksmes, tad baigām problēmām nevajadzētu būt ar to motoru līdz 250-300k
Protams ķēdes pats par sevi jāmaina.

[ Šo ziņu laboja hasans, 21 Mar 2024, 10:39:32 ]

Offline
Briize
21. Mar 2024, 10:44 #62349

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 593

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


21 Mar 2024, 10:17:37 @RaL rakstīja:

21 Mar 2024, 07:52:25 @Briize rakstīja:

21 Mar 2024, 01:04:25 @hasans rakstīja:
Kas ar šiem 2.0 tfsi motoriem? Uzticams vai nē? No audi melna bilde. Ar šo 7 ātrumu automātu var pirkt?
Pateicos jau iepriekš!
Links

Tad jau labāk ņem to F34 !
Man čoms tikko šitādam 2,0l tfsi sūdam tikai Škodas virsbūvē uztaisīja kapitalku, cilindriem bija hana, kompresija izbeigusies un visas lietas pie 150k km...


diezin vai ar 150k km

pirmajām versijām, jā, dzirdēti briesmu stāsti par eļļas ēšanu un remontiem pēc kuriem tāpat ēd eļļu, bet ar facelift it kā vairs neesot

Man ir tāds pats lci audi a5 sb ar 1.8tfsi (laikam gandrīz tāds pats motors), pagaidām 165k km, nav nekādu sūdzību, vēl nočipots pirms ~40k km.

Multitronici arī dzirdēti briesmu stāsti, bet arī vairāk par pirmajām versijām...



Tieši tā 150k km ! Un otrs gadījums bija ar kuru sastapos 2019gadā, kad meklēju auto, BRC tirgoja 2012.g Audi A5 hečbeku ar tieši tādu pašu dzinēju un tieši tādu pašu nobraukumu 150k km pa 15k euro, kas tobrīd bija aizdomīgi lēti, kad aizbraucām uz BRC tad pārdevejs atklāti pateica, ka tam auto ir vajadzīgs kapitālais remonts dzinējam, lopā rijot eļļu un nāk zili dūmi pa auspufu ! Man ar šiem diviem dzīve sastaptajiem piemēriem pietiek !

[ Šo ziņu laboja Briize, 21 Mar 2024, 10:44:24 ]

Offline
kkas
21. Mar 2024, 11:09 #62350

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8890

Braucu ar: zviedru ledusskapi


21 Mar 2024, 09:42:15 @Briize rakstīja:

21 Mar 2024, 08:14:06 @walcha07 rakstīja:
Šo f11 nav neviens bijis skatīt Cēsu pusē?

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/530/bebfxj.html


Tieši par konkrēto f11 varu pateikt to, ka pie šī auto tirgotāja rudenī skatījāmies citu auto, jauns čalis, ja pareizi atceros, vārdā - Artūrs. Radās iespaids, ka ir godprātīgs un nekarina makaronus uz ausīm, līdz ar to tas konkrētā f11 nobraukums varētu būt patiess.
Atiecībā uz to, ko jau te minēja Širminieka kungs varu piebilst, ka iegādājoties auto ar n57 dzinēju un šādu nobraukumu tur uzreiz ir jāved uz servisu un jātaisa lielā apkope, jāmaina ķēdes, jāskatās, kas ir ar klaņu un pamatšālēm, jauns vārstu vāks, jātīra ar ultraskaņu ieplūdes kolektors, demferis drošvien arī viss ir plaisās, tie ir 3-4k euro uzreiz. Egr un atgāzu dzesēšanas siltummaini arī jānomaina, bet to izdarīs dīleris uz atsaukumu. Un protams arī jāskatas, kas ir ar kvēpu filtru, jānomaina pretspiediena dačiki un jaskatās kadu pretspiedienu rāda, ja kvēpu filtrs ir aizaudzis, tad tas vai nu jāmazgā vai jāliek jauns - aptuveni 2k euro.


Šādu auto var atļauties tikai bagāti cilvēki. Tur vēl x drive kardāni, aizmugurē gan jau elektriskie amortiņi. Tur tas viss gan nobraukuma, gan vecuma dēļ pieteiksies agri vai vēlu.
Offline
RaL
21. Mar 2024, 11:28 #62351

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3385

Braucu ar: kruīzu


21 Mar 2024, 10:31:56 @hasans rakstīja:

21 Mar 2024, 10:17:37 @RaL rakstīja:

21 Mar 2024, 07:52:25 @Briize rakstīja:

21 Mar 2024, 01:04:25 @hasans rakstīja:
Kas ar šiem 2.0 tfsi motoriem? Uzticams vai nē? No audi melna bilde. Ar šo 7 ātrumu automātu var pirkt?
Pateicos jau iepriekš!
Links

Tad jau labāk ņem to F34 !
Man čoms tikko šitādam 2,0l tfsi sūdam tikai Škodas virsbūvē uztaisīja kapitalku, cilindriem bija hana, kompresija izbeigusies un visas lietas pie 150k km...


diezin vai ar 150k km

pirmajām versijām, jā, dzirdēti briesmu stāsti par eļļas ēšanu un remontiem pēc kuriem tāpat ēd eļļu, bet ar facelift it kā vairs neesot

Man ir tāds pats lci audi a5 sb ar 1.8tfsi (laikam gandrīz tāds pats motors), pagaidām 165k km, nav nekādu sūdzību, vēl nočipots pirms ~40k km.

Multitronici arī dzirdēti briesmu stāsti, bet arī vairāk par pirmajām versijām...



Quattro nāk multitroniks vai s-troniks?
Edit: Atradu. Šim ir S-troniks, laikam labākākais automāts priekš šiem audi. Cik nu palasīju ārzemju auto forumos atsauksmes, tad baigām problēmām nevajadzētu būt ar to motoru līdz 250-300k
Protams ķēdes pats par sevi jāmaina.


neizlasīju sludinājumu, likās, ka multitroniks
Quattro visi nāk ar to S-tronic, kas ir labāks un vismaz arī slēdzas kā kārba
Offline
RSAWorkshop
21. Mar 2024, 11:40 #62352

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6096

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


21 Mar 2024, 08:14:06 @walcha07 rakstīja:
Šo f11 nav neviens bijis skatīt Cēsu pusē?

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/530/bebfxj.html


Ja vēlies 10 gadus vecu auto ar 300k nobraukumu, kuram gala cipars varētu būt 19000-30000eur, tad var ņemt

Es pie tāda cipara labāk skatītos ko stipri svaigāku

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
walcha07
21. Mar 2024, 12:07 #62353

Kopš: 15. Nov 2015

Ziņojumi: 69

Braucu ar:


21 Mar 2024, 08:38:25 @shirminieks rakstīja:

21 Mar 2024, 08:14:06 @walcha07 rakstīja:
Šo f11 nav neviens bijis skatīt Cēsu pusē?

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/530/bebfxj.html




Esi pārliecināts, ka velies EURO6 dīzeli ar 300k nobraukumu? Tur tak garantēti dabūsi cīnīties ar cieto daļiņu skaitītāju


Tas, ka f-kai nebūs 150k tas jau skaidrs.
Offline
wanksta
21. Mar 2024, 13:58 #62354

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7240

Braucu ar: muti

Kāpēc lai būtu problēma nopirkt f11 ar 150km? Domāju, mobilē ir pilns ar tādiem, gan jau vienīgi nav pa 16k piepačkāts līdz nejēgai
Offline
shirminieks
21. Mar 2024, 16:54 #62355

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1375

Braucu ar: 81


21 Mar 2024, 09:42:15 @Briize rakstīja:

21 Mar 2024, 08:14:06 @walcha07 rakstīja:
Šo f11 nav neviens bijis skatīt Cēsu pusē?

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/530/bebfxj.html


Tieši par konkrēto f11 varu pateikt to, ka pie šī auto tirgotāja rudenī skatījāmies citu auto, jauns čalis, ja pareizi atceros, vārdā - Artūrs. Radās iespaids, ka ir godprātīgs un nekarina makaronus uz ausīm, līdz ar to tas konkrētā f11 nobraukums varētu būt patiess.
Atiecībā uz to, ko jau te minēja Širminieka kungs varu piebilst, ka iegādājoties auto ar n57 dzinēju un šādu nobraukumu tur uzreiz ir jāved uz servisu un jātaisa lielā apkope, jāmaina ķēdes, jāskatās, kas ir ar klaņu un pamatšālēm, jauns vārstu vāks, jātīra ar ultraskaņu ieplūdes kolektors, demferis drošvien arī viss ir plaisās, tie ir 3-4k euro uzreiz. Egr un atgāzu dzesēšanas siltummaini arī jānomaina, bet to izdarīs dīleris uz atsaukumu. Un protams arī jāskatas, kas ir ar kvēpu filtru, jānomaina pretspiediena dačiki un jaskatās kadu pretspiedienu rāda, ja kvēpu filtrs ir aizaudzis, tad tas vai nu jāmazgā vai jāliek jauns - aptuveni 2k euro.


Ja minimālā programma nopērkot auto (un tas ir ar pieņēmumu, ka tam nav nekādi slēpti defekti) ir samainīt ķēdes, klaņus, šāles, vārstu vāks, jātīra kolektors, jāmaina demferis, jātaisa EGR, siltummainis, pretspiediena sensori, un jāmaina kvēpu filtrs, par to visu vismaz 6-7kEUR, tad cik mazohistam ir jābūt lai parakstītos uz to. Un to visu izdarot Tev ir 10g vecs auto ar 300k nobraukumu pa 25kEUR.

Jebkurš adekvāts cilvēks, kas ciena sevi un savu laiku, oplīzē paņemtu jaunu Tiguan pa 37kEUR (vai kaut ko salīdzināmu) un brauktu laimīgs

Bet tā vietā austrumeiropas bāleliņi izvēlas nopirkt vecas preces, no kurām Rietumeiropā grib tikt vaļā - pietiek aplūkot UK lietoto auto tirgu lai saprastu kā bez austrumeiropas izkropļojuma izskatītos Eiropas autotirgus.

[ Šo ziņu laboja shirminieks, 21 Mar 2024, 16:54:57 ]

Offline
RolandsK
21. Mar 2024, 18:01 #62356

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3489

Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni

Un kam vajadzīgs kaut kāds tiguānis, kurš pašam derdzas. Jāpērk tas kas pašam patīk, izvērtējot finansiālās iespējas.
Offline
martins_usars
21. Mar 2024, 18:09 #62357

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 772

Braucu ar: kvēpu spēku

No M5 naļikā uz tiguanu pa 37k operatīvajā līzingā Powers 2024. gadā
Offline
shirminieks
21. Mar 2024, 18:57 #62358

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1375

Braucu ar: 81

Kāds vēl M5, tas tak ir parastākais 5er dīzelis
Offline
Sancix
21. Mar 2024, 18:59 #62359

Kopš: 03. May 2008

Ziņojumi: 6851

Braucu ar: to kas pa rokai


21 Mar 2024, 16:54:26 @shirminieks rakstīja:

21 Mar 2024, 09:42:15 @Briize rakstīja:

21 Mar 2024, 08:14:06 @walcha07 rakstīja:
Šo f11 nav neviens bijis skatīt Cēsu pusē?

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/530/bebfxj.html


Tieši par konkrēto f11 varu pateikt to, ka pie šī auto tirgotāja rudenī skatījāmies citu auto, jauns čalis, ja pareizi atceros, vārdā - Artūrs. Radās iespaids, ka ir godprātīgs un nekarina makaronus uz ausīm, līdz ar to tas konkrētā f11 nobraukums varētu būt patiess.
Atiecībā uz to, ko jau te minēja Širminieka kungs varu piebilst, ka iegādājoties auto ar n57 dzinēju un šādu nobraukumu tur uzreiz ir jāved uz servisu un jātaisa lielā apkope, jāmaina ķēdes, jāskatās, kas ir ar klaņu un pamatšālēm, jauns vārstu vāks, jātīra ar ultraskaņu ieplūdes kolektors, demferis drošvien arī viss ir plaisās, tie ir 3-4k euro uzreiz. Egr un atgāzu dzesēšanas siltummaini arī jānomaina, bet to izdarīs dīleris uz atsaukumu. Un protams arī jāskatas, kas ir ar kvēpu filtru, jānomaina pretspiediena dačiki un jaskatās kadu pretspiedienu rāda, ja kvēpu filtrs ir aizaudzis, tad tas vai nu jāmazgā vai jāliek jauns - aptuveni 2k euro.


Ja minimālā programma nopērkot auto (un tas ir ar pieņēmumu, ka tam nav nekādi slēpti defekti) ir samainīt ķēdes, klaņus, šāles, vārstu vāks, jātīra kolektors, jāmaina demferis, jātaisa EGR, siltummainis, pretspiediena sensori, un jāmaina kvēpu filtrs, par to visu vismaz 6-7kEUR, tad cik mazohistam ir jābūt lai parakstītos uz to. Un to visu izdarot Tev ir 10g vecs auto ar 300k nobraukumu pa 25kEUR.

Jebkurš adekvāts cilvēks, kas ciena sevi un savu laiku, oplīzē paņemtu jaunu Tiguan pa 37kEUR (vai kaut ko salīdzināmu) un brauktu laimīgs

Bet tā vietā austrumeiropas bāleliņi izvēlas nopirkt vecas preces, no kurām Rietumeiropā grib tikt vaļā - pietiek aplūkot UK lietoto auto tirgu lai saprastu kā bez austrumeiropas izkropļojuma izskatītos Eiropas autotirgus.

Ir pieejams F11 ar šo visu jau izdarītu, autoram info nosūtīju. Tiesa nav Face un tik ļoti pilns. Cena 12500 Eur
Offline
Aurius
21. Mar 2024, 19:16 #62360

Kopš: 12. Jun 2023

Ziņojumi: 113

Braucu ar:

.... lasu un gaidu visslaveno frāzi '''tie jaunie tak nav nekam derīgi, naudas abras vien, vo ceška tdiska vai vecie volviķi ir mašīnas'' - nu nebūs?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo