Online

Pašreiz BMWPower skatas 61 viesi un 26 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
Vantage
23. Mar 2017, 08:31 #43501

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 3253

Braucu ar: '06 IS250; '83 21060

Tāda sajūta, ka visai diezelgeitai var uzlikt mīksto un jāņem f10 ar 528/530 atmosfērisko dzinēju. tur visas probzas atkrīt un maz kam birt. nav turbo, nav valvetronic, viss basic
Offline
Elviss
23. Mar 2017, 09:52 #43502

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 16786

Braucu ar: F11 530D, VAZ 2101 80'


23 Mar 2017, 08:31:54 @Vantage rakstīja:
Tāda sajūta, ka visai diezelgeitai var uzlikt mīksto un jāņem f10 ar 528/530 atmosfērisko dzinēju. tur visas probzas atkrīt un maz kam birt. nav turbo, nav valvetronic, viss basic

Neesmu dzirdējis par F10\11 dīzeļu problēmām. Par nobrauktiem štruntiem nerunāju.
Tāpēc arī savējo nopirku kā pirmo savu dīzeli.
Pagaidām vienīgā problēma piekares baloni, bet F10 tas atkrīt. Un Latvijā to benzīnu pēc tam pārdot būs grūti.

[ Šo ziņu laboja Elviss, 23 Mar 2017, 09:54:39 ]



-----------------
Offline
Vantage
23. Mar 2017, 10:23 #43503

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 3253

Braucu ar: '06 IS250; '83 21060


23 Mar 2017, 09:52:16 @Elviss rakstīja:

23 Mar 2017, 08:31:54 @Vantage rakstīja:
Tāda sajūta, ka visai diezelgeitai var uzlikt mīksto un jāņem f10 ar 528/530 atmosfērisko dzinēju. tur visas probzas atkrīt un maz kam birt. nav turbo, nav valvetronic, viss basic

Neesmu dzirdējis par F10\11 dīzeļu problēmām. Par nobrauktiem štruntiem nerunāju.
Tāpēc arī savējo nopirku kā pirmo savu dīzeli.
Pagaidām vienīgā problēma piekares baloni, bet F10 tas atkrīt. Un Latvijā to benzīnu pēc tam pārdot būs grūti.


tu nopirki ar kādu noskrējienu uz tāfeles?

nu un vel aktīvā stūre u.c, loriņi, bet tas jau visiem f10/11.

par pārdošanu gan tur piekrītu, cik redzu ssā vieni tie paši benza varianti, 523 vispār par kapeikām
Offline
wanksta
23. Mar 2017, 10:26 #43504

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 3847

Braucu ar: muti


23 Mar 2017, 09:52:16 @Elviss rakstīja:
Neesmu dzirdējis par F10\11 dīzeļu problēmām. Par nobrauktiem štruntiem nerunāju.
Tāpēc arī savējo nopirku kā pirmo savu dīzeli.
Pagaidām vienīgā problēma piekares baloni, bet F10 tas atkrīt. Un Latvijā to benzīnu pēc tam pārdot būs grūti.


Tas, ka neesi dzirdējis, nenozīmē, ka nav, līdz pat kompresijas pazušanai
Protams, vākos iebūvētās kartera ventilācijas par labām cenām utt

Un pneimopiekare, lai gan nedaudz labāka kā uz e60, tapat ir tupa kaa vecs koka cirvis

[ Šo ziņu laboja wanksta, 23 Mar 2017, 10:27:05 ]

Offline
FisherS
23. Mar 2017, 10:48 #43505

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 509

Braucu ar: trīslitrīgu dīzeli


22 Mar 2017, 23:33:42 @raivizz rakstīja:
Tas 3.0 bendzīns būs daudz izdevīgāks uzturēšanas ziņā, nekā tie visi dīzeļi


Jau minēju, ka neņemot vērā degvielas tipa veidu.
Piekare jālabo līdz ar eļļas maiņām fantastisko ceļu dēļ.
Bez oem piekares amīši švakāki un būs jāmaina reizi 2gados.

Papildus var rēķināt klāt sākotnējos izdevumus ņemot vērā, ka auto cena ir zemāka nēkā vidēji de.

Pa lielām šaibām easy 1k eur e60 jānoliek galdā pa gadu.
Offline
stanley
23. Mar 2017, 10:49 #43506

Kopš: 08. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4177

Braucu ar:


22 Mar 2017, 17:32:38 @daticho rakstīja:
viss tak tur idenstisks




tapat ka e60, f10 525d karba no 518/520d.

https://a.d-cd.net/78f6fe4s-480.jpg

[ Šo ziņu laboja stanley, 23 Mar 2017, 10:51:48 ]

Offline
6500
23. Mar 2017, 10:56 #43507

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 14967

Braucu ar:

Atkal apspriezam citu personu auto remontus un slimigas vietas...ko pa ausu galiem esat saklausijusies...

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
12
23. Mar 2017, 10:56 #43508

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1459

Braucu ar: E 39 3.0 dA. E 46 2,0d. Volvo 460, Euro 6.


23 Mar 2017, 10:48:02 @FisherS rakstīja:

22 Mar 2017, 23:33:42 @raivizz rakstīja:
Tas 3.0 bendzīns būs daudz izdevīgāks uzturēšanas ziņā, nekā tie visi dīzeļi


Jau minēju, ka neņemot vērā degvielas tipa veidu.
Piekare jālabo līdz ar eļļas maiņām fantastisko ceļu dēļ.
Bez oem piekares amīši švakāki un būs jāmaina reizi 2gados.

Papildus var rēķināt klāt sākotnējos izdevumus ņemot vērā, ka auto cena ir zemāka nēkā vidēji de.

Pa lielām šaibām easy 1k eur e60 jānoliek galdā pa gadu.

1 k katru gadu? Kas tam e 60/61 tik traki juuk?
Offline
FisherS
23. Mar 2017, 11:15 #43509

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 509

Braucu ar: trīslitrīgu dīzeli


23 Mar 2017, 10:56:35 @12 rakstīja:

23 Mar 2017, 10:48:02 @FisherS rakstīja:

22 Mar 2017, 23:33:42 @raivizz rakstīja:
Tas 3.0 bendzīns būs daudz izdevīgāks uzturēšanas ziņā, nekā tie visi dīzeļi


Jau minēju, ka neņemot vērā degvielas tipa veidu.
Piekare jālabo līdz ar eļļas maiņām fantastisko ceļu dēļ.
Bez oem piekares amīši švakāki un būs jāmaina reizi 2gados.

Papildus var rēķināt klāt sākotnējos izdevumus ņemot vērā, ka auto cena ir zemāka nēkā vidēji de.

Pa lielām šaibām easy 1k eur e60 jānoliek galdā pa gadu.

1 k katru gadu? Kas tam e 60/61 tik traki juuk?


Nesaku, ka katru gadu, saku ka easy var nolikt 1k galdā. Piemērs: priekšējā riteņa gultņa maiņa: ~300eur

Iepriekšējā posta mērķis bija potenciālā e60 īpašnieka informēšana, par ļoti iespējamiem izdevumiem. Lai pēctam nebūtu jāstāsta, ka bmw sūds.
E60 kā tāds ir patīkams auto braukšanai, savedot visus mezglus kārtībā pēc auto iegādes var braukt bēdu nezinot tik eļļu mainot un labot piekari labo ceļu dēļ un maksāt ~250eur auto nodokli gadā.

[ Šo ziņu laboja FisherS, 23 Mar 2017, 11:22:58 ]

Offline
vadjiksBMW
23. Mar 2017, 11:26 #43510

Kopš: 16. Aug 2016

Ziņojumi: 183

Braucu ar:


23 Mar 2017, 11:15:23 @FisherS rakstīja:

23 Mar 2017, 10:56:35 @12 rakstīja:

23 Mar 2017, 10:48:02 @FisherS rakstīja:

22 Mar 2017, 23:33:42 @raivizz rakstīja:
Tas 3.0 bendzīns būs daudz izdevīgāks uzturēšanas ziņā, nekā tie visi dīzeļi


Jau minēju, ka neņemot vērā degvielas tipa veidu.
Piekare jālabo līdz ar eļļas maiņām fantastisko ceļu dēļ.
Bez oem piekares amīši švakāki un būs jāmaina reizi 2gados.

Papildus var rēķināt klāt sākotnējos izdevumus ņemot vērā, ka auto cena ir zemāka nēkā vidēji de.

Pa lielām šaibām easy 1k eur e60 jānoliek galdā pa gadu.

1 k katru gadu? Kas tam e 60/61 tik traki juuk?


Nesaku, ka katru gadu, saku ka easy var nolikt 1k galdā. Piemērs: priekšējā riteņa gultņa maiņa: ~300eur




1k gadā salasīt kkādos remontos/apkopēs būtībā jebkādam lietotam vecam auto ir elementāri.
Sprauslas, bremžu diski, riepas, eļļas, filtri, hrenona spuldzes, amji u.c.sūdi, kkas no šitā ir beikts ļooooti lielai daļai jebkādas markas auto, ja gribas, lai viss ir ok un labo to auto cipars ātri saskries.
Offline
Elviss
23. Mar 2017, 11:29 #43511

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 16786

Braucu ar: F11 530D, VAZ 2101 80'


23 Mar 2017, 10:23:37 @Vantage rakstīja:

23 Mar 2017, 09:52:16 @Elviss rakstīja:

23 Mar 2017, 08:31:54 @Vantage rakstīja:
Tāda sajūta, ka visai diezelgeitai var uzlikt mīksto un jāņem f10 ar 528/530 atmosfērisko dzinēju. tur visas probzas atkrīt un maz kam birt. nav turbo, nav valvetronic, viss basic

Neesmu dzirdējis par F10\11 dīzeļu problēmām. Par nobrauktiem štruntiem nerunāju.
Tāpēc arī savējo nopirku kā pirmo savu dīzeli.
Pagaidām vienīgā problēma piekares baloni, bet F10 tas atkrīt. Un Latvijā to benzīnu pēc tam pārdot būs grūti.


tu nopirki ar kādu noskrējienu uz tāfeles?

nu un vel aktīvā stūre u.c, loriņi, bet tas jau visiem f10/11.

par pārdošanu gan tur piekrītu, cik redzu ssā vieni tie paši benza varianti, 523 vispār par kapeikām

150k
Un līdz tagadējiem 179k tikai apkopes un 3 piekares baloni.

[ Šo ziņu laboja Elviss, 23 Mar 2017, 11:34:22 ]



-----------------
Offline
Artis_D
23. Mar 2017, 11:35 #43512

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13204

Braucu ar: BMW

priekšējais gultnis nemaksā e60 300 eur, kas par pasakām.
Offline
FisherS
23. Mar 2017, 11:42 #43513

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 509

Braucu ar: trīslitrīgu dīzeli


23 Mar 2017, 11:35:14 @Artis_D rakstīja:
priekšējais gultnis nemaksā e60 300 eur, kas par pasakām.

Sorry, par diviem gultņiem domāju.
Offline
Grivins
23. Mar 2017, 11:43 #43514

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 134

Braucu ar: X-trail Tekna


23 Mar 2017, 10:56:35 @12 rakstīja:

23 Mar 2017, 10:48:02 @FisherS rakstīja:

22 Mar 2017, 23:33:42 @raivizz rakstīja:
Tas 3.0 bendzīns būs daudz izdevīgāks uzturēšanas ziņā, nekā tie visi dīzeļi


Jau minēju, ka neņemot vērā degvielas tipa veidu.
Piekare jālabo līdz ar eļļas maiņām fantastisko ceļu dēļ.
Bez oem piekares amīši švakāki un būs jāmaina reizi 2gados.

Papildus var rēķināt klāt sākotnējos izdevumus ņemot vērā, ka auto cena ir zemāka nēkā vidēji de.

Pa lielām šaibām easy 1k eur e60 jānoliek galdā pa gadu.

1 k katru gadu? Kas tam e 60/61 tik traki juuk?

Gada laikā 2950eur, ieskaitot apkopes un riepas. Nobraukti 45k
P.s. E60 2006.g. 530d
Bet tas bija 2014.g.

[ Šo ziņu laboja Grivins, 23 Mar 2017, 11:44:54 ]

Offline
Grauztukoris
23. Mar 2017, 11:45 #43515

Kopš: 03. Mar 2017

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

Varbūt kādam ir kāds koments par šo?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/525....html?1490262311
Offline
vadjiksBMW
23. Mar 2017, 13:01 #43516

Kopš: 16. Aug 2016

Ziņojumi: 183

Braucu ar:


23 Mar 2017, 11:45:50 @Grauztukoris rakstīja:
Varbūt kādam ir kāds koments par šo?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/525....html?1490262311


šausmīga paskata vecs TDS, ar raibu salonu, kas lasīts no HZ cik auto, kuram rūsa visur lec ārā, pa 2.5k
Tepat powerā ir tirgoti krietni svaigāki 3.0D pa tādām un lētākām cenām, kas vizuāli vsm izskatījās pieņemami.
Par parpircējiem tirgonis toč var necepties, tas lūznis max Marihuānam varētu interesēt.

[ Šo ziņu laboja vadjiksBMW, 23 Mar 2017, 13:02:33 ]

Offline
Jantarix
23. Mar 2017, 13:11 #43517

Kopš: 29. Mar 2006

Ziņojumi: 1544

Braucu ar: Turbo Mersedesu

Ir kāds skatījies vai ir info par šo?
ss
Offline
Vantage
23. Mar 2017, 13:19 #43518

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 3253

Braucu ar: '06 IS250; '83 21060


23 Mar 2017, 13:01:15 @vadjiksBMW rakstīja:

23 Mar 2017, 11:45:50 @Grauztukoris rakstīja:
Varbūt kādam ir kāds koments par šo?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/525....html?1490262311


šausmīga paskata vecs TDS, ar raibu salonu, kas lasīts no HZ cik auto, kuram rūsa visur lec ārā, pa 2.5k
Tepat powerā ir tirgoti krietni svaigāki 3.0D pa tādām un lētākām cenām, kas vizuāli vsm izskatījās pieņemami.
Par parpircējiem tirgonis toč var necepties, tas lūznis max Marihuānam varētu interesēt.


ko tu tur muldi

tas ir labs un pārbaudīts dzinējs. tā ir leģendārā E39 virsbūve un vel ir M-Paka, neaizmirstam, ka tā ir oriģinālā (sānu moldings kā pareizi vajadzētu tur būt) Salons ir individuālā pasūtījuma, paskaties cik tādu ir mobilē.

Es varētu piepisties, ka īpašnieks var būt kapeikpisējs, jo makdonalda krūze salonā, bet filmēts kautkādā bedrē kur neviens makdonalds nav 10km rādiusā.

Labs auto!
Offline
Ruudis
23. Mar 2017, 13:33 #43519

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 694

Braucu ar: melnu kūti

2.5TDSam 180hp?
Offline
sn
23. Mar 2017, 13:38 #43520

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14317

Braucu ar: bmw


23 Mar 2017, 10:56:01 @6500 rakstīja:
Atkal apspriezam citu personu auto remontus un slimigas vietas...ko pa ausu galiem esat saklausijusies...
veironam tās riepas par 20k sadaloties 15min laikā braucot virs 300km/h. Nu sūds kaut kāds, e36 labāks :32_gados_pie_mammas:

-----------------
jo mazāk pelni, jo jaunāks iPhone
Offline

Moderatori: AV, CP17, DoubleD, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, muldis, noisex, zzips