Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 88 viesi un 55 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
32cm
25. Mar 2017, 13:29 #43501

Kopš: 14. Apr 2008

Ziņojumi: 2040

Braucu ar: EK

Visumā ir ļoti labs, komfortabls braucamais, ja neskaita, ka ir morāli novecojies. Galvenā un dārgā lieta ir Hydroactive piekare, kamēr viņa strādā ir ļoti forši, jo nejūt nelīdzenumus, bet atkal pa gludu šoseju ir braukt kā ar peldošu kuģi, tad labāk likt Sport režīmu un tad piekare ir nedaudz cietāka. Lielākā problēma ir tas, ka pie mūsu ceļiem, tajos hydro amortizators sakrājas putekļi un izberž caurumu, līdz ar to nevar uzpumpēt to piekari. Sēdekļu apsilde bieži vien viņiem nestrādā, jo tai nav automātiskā atslēgšanās.
Offline
Dzhonatans
25. Mar 2017, 13:33 #43502

Kopš: 21. Oct 2016

Ziņojumi: 195

Braucu ar:


25 Mar 2017, 13:29:48 @32cm rakstīja:
Visumā ir ļoti labs, komfortabls braucamais, ja neskaita, ka ir morāli novecojies. Galvenā un dārgā lieta ir Hydroactive piekare, kamēr viņa strādā ir ļoti forši, jo nejūt nelīdzenumus, bet atkal pa gludu šoseju ir braukt kā ar peldošu kuģi, tad labāk likt Sport režīmu un tad piekare ir nedaudz cietāka. Lielākā problēma ir tas, ka pie mūsu ceļiem, tajos hydro amortizators sakrājas putekļi un izberž caurumu, līdz ar to nevar uzpumpēt to piekari. Sēdekļu apsilde bieži vien viņiem nestrādā, jo tai nav automātiskā atslēgšanās.


a kas nav morāli novecojis?5x vairāk novecojis e39? vai a6? labi tas tā..

c5 izskatās vizuāli smuki,gaumīgi,salons ir ok,tik nez kas ar apdares materiāliem,un cik dārgi ir tie pumpējamie amīši?
Offline
Driver
25. Mar 2017, 13:40 #43503

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31490

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Morali novecojis vispar ir tads tups jedziens, kas ir parak plashi skakdrojams.

Ir tehnologija kaa izgatavot max labi, ir tehnologija, kaa izgatavot max leeti, lai tik funkciju pilda.

Tik galvena starpiba, ka parasts cilveks - auto lietotajs no inzeniertehniskajiem risinajumiem praktiksi neko nejedz. Nemaz nerunajot par detalizetam tehniskam niansem.

Tapec tada acis kautkads auto bus morali novecojis, laigan jau starta tas ir bijis lielaks hlams kaa cits auto, kas ir 10 un vairak gadus vecaks

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
oswald
25. Mar 2017, 13:42 #43504

Kopš: 12. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 649

Braucu ar: 2,7 V6 & 2,0 turbo full time awd

šiem ir versijas ar klasisko piekari...
man bija iepriekšējais modelis sen atpakaļ, bija paņemts ar 80k nobraukumu un pa 6 gadiem kādus 160 nobarucu. Ar hidro piekari nekad nebija problēmas. Auto netika žēlots- uz copi tika brauts, pa lauku ceļiem, mežiem. dīzelis 2.0 ir uzticams, 5 gadā tikai kvēlsveces nomainīju. eļļu neēda. Automāts gan viņam bija tizls, rausteklīgs un tups. šim gan manuālis cik skatos. Ietilpīgs bagāžnieks kā jau hečam-diemžēl šis modelis jau ir tikai sedans. izslavētie franču gļuki nebija, vienreiz masas vads apakšā pie kārbas papuva - ta gan brauco panelis bija kā Z/S eglīte, bet to ātri salaboja.
Patīkami, ka nerūsēja un bija labi aprīkots. zagļiem neinteresēja. Ar gribeju šo unīša versijā ņemt, bet tad pārgāju uz pilnpiedziņas auto...atpakaļ nevelk ja paceļ hadeni augšā, jams tāds ciets kā zirga rati....un bremzes regulāri bija jātīra..tas kas prātā no franču autobūves palicis. Tā nekādu problēmu nebija ar viņu.

[ Šo ziņu laboja oswald, 25 Mar 2017, 14:33:10 ]

Offline
Dzhonatans
25. Mar 2017, 13:49 #43505

Kopš: 21. Oct 2016

Ziņojumi: 195

Braucu ar:

jābrauc būs testēt kāds exemplārs,ja šiem ir prātīks tomāts,ka snav daunis varētu paņemt tomātu ,skaidrs ka to v6 dīzeli nah man nevajag , pietiks ar 2.0 vai 2.2 vis vnk 4 cilindri un mauc,esmu no daudziem dzirdējis ka tā hidro piekare esot baigi komfortabla!,kruta ka sacelt klīrensu var kā parketniekam
Offline
oswald
25. Mar 2017, 13:52 #43506

Kopš: 12. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 649

Braucu ar: 2,7 V6 & 2,0 turbo full time awd

2.2. neņem - tas ir problemātisks un čakarīgs apkopēs. 2,0 d ir pārbaudīta vērtībā - nāk visos franču auto+ fordos un kur tur vēl.nu ja un ziemā sili ilgi pa pilsētu braucot...bet tas jau pamatā visiem dīzeļiem tā ir ja nav papildus apsilde.

[ Šo ziņu laboja oswald, 25 Mar 2017, 13:56:26 ]

Offline
Dzhonatans
25. Mar 2017, 13:57 #43507

Kopš: 21. Oct 2016

Ziņojumi: 195

Braucu ar:


25 Mar 2017, 13:52:48 @oswald rakstīja:
2.2. neņem - tas ir problemātisks un čakarīgs apkopēs. 2,0 d ir pārbaudīta vērtībā - nāk visos franču auto+ fordos un kur tur vēl.nu ja un ziemā sili ilgi pa pilsētu braucot...bet tas jau pamatā visiem dīzeļiem tā ir ja nav papildus apsilde.


2.2 ir biturbo?
Offline
oswald
25. Mar 2017, 14:01 #43508

Kopš: 12. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 649

Braucu ar: 2,7 V6 & 2,0 turbo full time awd

nē ja pareizi atceros - viņš kaut kāds neveiksmīgs...vismaz visi par viņu spļaudījās gan servisos, gan zinu, kam tas motors ir izbeidzies..viņam eļļošanas problēmas un kas tur vēl. lai nomainītu kvēlsveces jāņem ieplūdnieks nost u.tt..un nav neko diži jaudīgāks, bet streb vairāk. Nezinu kāds viņš ir jaunajiem, neesmu pētījis tā teikt, bet jā google rāda bi-turbo.
Salona apdare bija ok priekš manis - ādas beņķi, elektro regulācija tiem ut.t. Par plastmasu salonā - mani tas neuztrauc bet tāda baigi cietā jamā nebija, kā japāņu autobūvē un durvju rokturi bija no alumīnija nevis plastmasas ,bet es neesmu tas kurš par to iespringst baigi.

[ Šo ziņu laboja oswald, 25 Mar 2017, 14:13:41 ]

Offline
Mikels
25. Mar 2017, 17:45 #43509

Kopš: 28. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2199

Braucu ar: cieņu


25 Mar 2017, 13:49:01 @Dzhonatans rakstīja:
jābrauc būs testēt kāds exemplārs,ja šiem ir prātīks tomāts,ka snav daunis varētu paņemt tomātu ,skaidrs ka to v6 dīzeli nah man nevajag , pietiks ar 2.0 vai 2.2 vis vnk 4 cilindri un mauc,esmu no daudziem dzirdējis ka tā hidro piekare esot baigi komfortabla!,kruta ka sacelt klīrensu var kā parketniekam
interesanti,ka powerā noliec dīzeļus,bet pats skaties uz sulas pakas izmēra franču dīzeļmiskasti

[ Šo ziņu laboja Mikels, 25 Mar 2017, 17:45:51 ]

Offline
oswald
25. Mar 2017, 17:51 #43510

Kopš: 12. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 649

Braucu ar: 2,7 V6 & 2,0 turbo full time awd

es arī dīzeļus noliedzu - šis bija mans vienīgais bet tehniski viss ar viņu bija ok, ja neskaita ziemas diskomfortu un traktorīgumu - zb , kad pēc sporta zāles/pirts vai aktīvas ziemas copes iekarsis iekāp tājā dīzelī - un logus pie mīnusiem aizrauj no iekšas.... nesila jams ziemā, bet to pašu varu teikt pat par jaunu fordu(bet gāja ņiprāk ar ala dsg powershift kārbu un +30 vairāk zirgiem izspiestiem ) , kuram bija tas pats hdi motors - ar nesila ne vella mīnusos...

[ Šo ziņu laboja oswald, 25 Mar 2017, 17:55:12 ]

Offline
32cm
25. Mar 2017, 19:40 #43511

Kopš: 14. Apr 2008

Ziņojumi: 2040

Braucu ar: EK

Protams, ka tie arī ir novecojuši, taču iedomājies to C5 ražo, ja nemaldos no 2006 gada, kaut kādā 11 gadā viņam bija facelift, kur reālā izmaiņa bija tikai priekša un motoru variācijas. Viņu ražo joprojām, pat radio ir vēl no vecajiem Berlingo, apsildes pogas no vecajiem C3 utt. 2.0 HDi dīzelis ir labakais variants, bet visdrīzāk tuvākais ieguldījums ir kata izgriešana/ nomaiņa un FAP filtra izņemšana. 2.7 HDI ir interesants variants, bet viņš ir diezgan cimperlīgs.


IClatvijā amortizātoru KATALOGU cenas, priekšā ~350 gab, aizmugurē ~270 eur/gab.





25 Mar 2017, 13:33:35 @Dzhonatans rakstīja:

25 Mar 2017, 13:29:48 @32cm rakstīja:
Visumā ir ļoti labs, komfortabls braucamais, ja neskaita, ka ir morāli novecojies. Galvenā un dārgā lieta ir Hydroactive piekare, kamēr viņa strādā ir ļoti forši, jo nejūt nelīdzenumus, bet atkal pa gludu šoseju ir braukt kā ar peldošu kuģi, tad labāk likt Sport režīmu un tad piekare ir nedaudz cietāka. Lielākā problēma ir tas, ka pie mūsu ceļiem, tajos hydro amortizators sakrājas putekļi un izberž caurumu, līdz ar to nevar uzpumpēt to piekari. Sēdekļu apsilde bieži vien viņiem nestrādā, jo tai nav automātiskā atslēgšanās.


a kas nav morāli novecojis?5x vairāk novecojis e39? vai a6? labi tas tā..

c5 izskatās vizuāli smuki,gaumīgi,salons ir ok,tik nez kas ar apdares materiāliem,un cik dārgi ir tie pumpējamie amīši?
Offline
Dzhonatans
25. Mar 2017, 20:20 #43512

Kopš: 21. Oct 2016

Ziņojumi: 195

Braucu ar:


25 Mar 2017, 17:45:24 @Mikels rakstīja:

25 Mar 2017, 13:49:01 @Dzhonatans rakstīja:
jābrauc būs testēt kāds exemplārs,ja šiem ir prātīks tomāts,ka snav daunis varētu paņemt tomātu ,skaidrs ka to v6 dīzeli nah man nevajag , pietiks ar 2.0 vai 2.2 vis vnk 4 cilindri un mauc,esmu no daudziem dzirdējis ka tā hidro piekare esot baigi komfortabla!,kruta ka sacelt klīrensu var kā parketniekam
interesanti,ka powerā noliec dīzeļus,bet pats skaties uz sulas pakas izmēra franču dīzeļmiskasti


tas ka dīzels ir sūds,tas ir fakts ja tiks pirkts dīzlelis,tas bus tikai tāpēc ka kādā konkrētā modelī nav prātīga bendzīna motora,bet nekadā gadījumā ekanomijas nolūkos,jo vecs dd izmaksā vairāk kā 3.0 bendzins,un uz dizelja ekanome pirmais ipašnieks visi pārējie maksā!
Offline
daulex
25. Mar 2017, 20:36 #43513

Kopš: 21. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 613

Braucu ar: Bardahl eļļu

Vot ta vajag rakstit sludinajumus

P.S. Ar mani, nekada sakara.
Offline
RS7
25. Mar 2017, 20:49 #43514

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 5035

Braucu ar: dīzeļ Teslu


25 Mar 2017, 20:20:40 @Dzhonatans rakstīja:

25 Mar 2017, 17:45:24 @Mikels rakstīja:

25 Mar 2017, 13:49:01 @Dzhonatans rakstīja:
jābrauc būs testēt kāds exemplārs,ja šiem ir prātīks tomāts,ka snav daunis varētu paņemt tomātu ,skaidrs ka to v6 dīzeli nah man nevajag , pietiks ar 2.0 vai 2.2 vis vnk 4 cilindri un mauc,esmu no daudziem dzirdējis ka tā hidro piekare esot baigi komfortabla!,kruta ka sacelt klīrensu var kā parketniekam
interesanti,ka powerā noliec dīzeļus,bet pats skaties uz sulas pakas izmēra franču dīzeļmiskasti


tas ka dīzels ir sūds,tas ir fakts ja tiks pirkts dīzlelis,tas bus tikai tāpēc ka kādā konkrētā modelī nav prātīga bendzīna motora,bet nekadā gadījumā ekanomijas nolūkos,jo vecs dd izmaksā vairāk kā 3.0 bendzins,un uz dizelja ekanome pirmais ipašnieks visi pārējie maksā!

kaut kādu huiņu tu dzen un pēc ekAnomijas varu pateikt ka stulbs ar esi

p.s vecus dīzeļus pērk dēļ NM.

[ Šo ziņu laboja RS7, 25 Mar 2017, 20:50:28 ]

Offline
oswald
25. Mar 2017, 20:56 #43515

Kopš: 12. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 649

Braucu ar: 2,7 V6 & 2,0 turbo full time awd

tā piekare netika galā ar asām bedrēm/šķēršļiem - guļošie, saknes uz meža stigām - sanāca ass tesiens pa piekari. Ziemās sniegu varēja netīrīt pagalmā - pacel auto un brauc forši bija, ka viņš pats uzturēja klīrensu - salādē pekeles bagāžniekā - jams uzpumpējas atpakaļ ....pie 110 km/h pats palika zemāks...lai cik neliktos dīvaini - caurejamība bija laba priekš FWD - ziemās pa meža ceļiem labi gāja, nekur īsti nebija jāvelk ārā
Offline
Dzhonatans
25. Mar 2017, 21:03 #43516

Kopš: 21. Oct 2016

Ziņojumi: 195

Braucu ar:


25 Mar 2017, 20:49:18 @RS7 rakstīja:

25 Mar 2017, 20:20:40 @Dzhonatans rakstīja:

25 Mar 2017, 17:45:24 @Mikels rakstīja:

25 Mar 2017, 13:49:01 @Dzhonatans rakstīja:
jābrauc būs testēt kāds exemplārs,ja šiem ir prātīks tomāts,ka snav daunis varētu paņemt tomātu ,skaidrs ka to v6 dīzeli nah man nevajag , pietiks ar 2.0 vai 2.2 vis vnk 4 cilindri un mauc,esmu no daudziem dzirdējis ka tā hidro piekare esot baigi komfortabla!,kruta ka sacelt klīrensu var kā parketniekam
interesanti,ka powerā noliec dīzeļus,bet pats skaties uz sulas pakas izmēra franču dīzeļmiskasti


tas ka dīzels ir sūds,tas ir fakts ja tiks pirkts dīzlelis,tas bus tikai tāpēc ka kādā konkrētā modelī nav prātīga bendzīna motora,bet nekadā gadījumā ekanomijas nolūkos,jo vecs dd izmaksā vairāk kā 3.0 bendzins,un uz dizelja ekanome pirmais ipašnieks visi pārējie maksā!

kaut kādu huiņu tu dzen un pēc ekAnomijas varu pateikt ka stulbs ar esi

p.s vecus dīzeļus pērk dēļ NM.




Tipa nopontijies.?zabaks...

Dd perk tipa lai iepisku kapeiku uz degvielas,beigas tas vis beidzas ar beigtam farsunkam,suknjiem,turbinem,kjedem,utt iedomu ekanomija
Offline
Mikuzz
25. Mar 2017, 21:13 #43517

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 39367

Braucu ar: Transporta līdzekli

Nav ko vecus takšus pirkt.
Offline
gaazesmird
25. Mar 2017, 21:15 #43518

Kopš: 27. Feb 2016

Ziņojumi: 2843

Braucu ar: ogres statoila soļkja mucu


25 Mar 2017, 21:03:37 @Dzhonatans rakstīja:

25 Mar 2017, 20:49:18 @RS7 rakstīja:

25 Mar 2017, 20:20:40 @Dzhonatans rakstīja:

25 Mar 2017, 17:45:24 @Mikels rakstīja:

25 Mar 2017, 13:49:01 @Dzhonatans rakstīja:
jābrauc būs testēt kāds exemplārs,ja šiem ir prātīks tomāts,ka snav daunis varētu paņemt tomātu ,skaidrs ka to v6 dīzeli nah man nevajag , pietiks ar 2.0 vai 2.2 vis vnk 4 cilindri un mauc,esmu no daudziem dzirdējis ka tā hidro piekare esot baigi komfortabla!,kruta ka sacelt klīrensu var kā parketniekam
interesanti,ka powerā noliec dīzeļus,bet pats skaties uz sulas pakas izmēra franču dīzeļmiskasti


tas ka dīzels ir sūds,tas ir fakts ja tiks pirkts dīzlelis,tas bus tikai tāpēc ka kādā konkrētā modelī nav prātīga bendzīna motora,bet nekadā gadījumā ekanomijas nolūkos,jo vecs dd izmaksā vairāk kā 3.0 bendzins,un uz dizelja ekanome pirmais ipašnieks visi pārējie maksā!

kaut kādu huiņu tu dzen un pēc ekAnomijas varu pateikt ka stulbs ar esi

p.s vecus dīzeļus pērk dēļ NM.




Tipa nopontijies.?zabaks...

Dd perk tipa lai iepisku kapeiku uz degvielas,beigas tas vis beidzas ar beigtam farsunkam,suknjiem,turbinem,kjedem,utt iedomu ekanomija


Nu tads viedoklis var but tikai lumpenjproletariaatam. veiksmigus pirkumus ekspert
Offline
fuelmax
25. Mar 2017, 21:16 #43519

Kopš: 23. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 167

Braucu ar: BMW e92 LCI 2.0D un Porsche Panamera 3.0TD V6

Ja auto tiek pienācīgi un laicīgi kopts, nevis tikai tad, kad kaut kas jau ir saplīsis, tad tas kalpo labi un ilgi. Protams, nerunāju par brāķi, defektu, kas jau ir cits stāsts. LLP
Offline
Magnum
25. Mar 2017, 21:22 #43520

Kopš: 26. Jul 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 389

Braucu ar: Volgo

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/730/afxdc.html

Ir kāds info?
Offline

Moderatori: AV, CP17, DoubleD, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, muldis, niknais, noisex, zzips