Online

Pašreiz BMWPower skatās 102 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par TDS

AutorsZiņojums
Krabiz
26. Feb 2019, 07:43 #581

Kopš: 06. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: Dēli

Motora kompis(abi) palika vecais? Es ieteiktu papētit visu, ko atstāji no vecā motora, jo tik neparasta problēma nevar divreiz piemesties
Offline
sys9291
26. Feb 2019, 09:41 #582

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

katram kompim ir savs regulējums, jo kompji atšķiras gan fiziski gan softiski. Nav jau jēgas cilāt kompjus, ņemties ar IMO, vienkāršāk sūkni pieregulēt...lai panāktu rpm krišanas efektu, kā rakstīju augstāk. Ja gribās pa skaisto vajag PC, kas parāda degvielas padevi - un tad jāiestāda 6mg/hub.. Bet dzīve stāsta, ka TDS sūkņi ir tik bēdīgā stāvoklī (bija jau 10 gadus atpakaļ), ka principā vienīgais regulējums ir tāds, lai auto neraustītos un neslāptu nost...
P.S arī kompī ir iespējams nedaudz paregulēt parametrus elektroniski

[ Šo ziņu laboja sys9291, 26 Feb 2019, 09:42:56 ]

Offline
Kaspis2540
26. Feb 2019, 18:41 #583

Kopš: 18. Dec 2018

Ziņojumi: 9

Braucu ar:

Skaidrs, paldies, kad sanāks aizbraukšu piemest pie kompja un paregulēt
Offline
sys9291
26. Feb 2019, 20:41 #584

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


26 Feb 2019, 18:41:39 @Kaspis2540 rakstīja:
Skaidrs, paldies, kad sanāks aizbraukšu piemest pie kompja un paregulēt

principā jau arī pats vari izdarīt - ja uzgriežņu atslēga nav sveša... un ir toku komplekts un 10mm plānsienu muciņa, ko noziedot...
Offline
Asch
26. Feb 2019, 20:57 #585

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4187

Braucu ar:

Bet ta sukna bidisana gan ir savdabiga regulesana
Cik daudz kompi var redzet vispar? Nekad neesmu redzejis parametrus tdsam, tajos laikos, kad bija tadi agregati, pa lielam visi mauca uz chuju. Manam vecajam 324td Bauska Aivars ari klapeja uz chuju
Offline
sys9291
27. Feb 2019, 11:25 #586

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


26 Feb 2019, 20:57:28 @Asch rakstīja:
Bet ta sukna bidisana gan ir savdabiga regulesana
Cik daudz kompi var redzet vispar? Nekad neesmu redzejis parametrus tdsam, tajos laikos, kad bija tadi agregati, pa lielam visi mauca uz chuju. Manam vecajam 324td Bauska Aivars ari klapeja uz chuju

da kāda problēma redzēt - pieliekam veco labo DIS un skatamies...
Uz E39 visi BMW softi rāda
A vecos 24 dzinējus bez vadības ar pulksteni regulēja...uz milimetru daļām
Jebkurā gadījumā nekāda datora regulācija tiem brīnumiem vairs nav vajadzīga - te uzdevums saregulēt tā lai uz priekšu kust...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 27 Feb 2019, 11:26:01 ]

Offline
Kaspis2540
27. Feb 2019, 18:38 #587

Kopš: 18. Dec 2018

Ziņojumi: 9

Braucu ar:

Esmu arī pats regulējis iepriekš sūkni uz čuju kad bija vecais motors, bet nu tur jau viss mainās diezgan strauji un domāju tad vieglāk ir kad kompī var ko saskatīt nevis dauzīt bez poņas moš kādam ir tds čipots kompis bez imo?
Offline
sys9291
28. Feb 2019, 11:02 #588

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


27 Feb 2019, 18:38:58 @Kaspis2540 rakstīja:
Esmu arī pats regulējis iepriekš sūkni uz čuju kad bija vecais motors, bet nu tur jau viss mainās diezgan strauji un domāju tad vieglāk ir kad kompī var ko saskatīt nevis dauzīt bez poņas moš kādam ir tds čipots kompis bez imo?

mainās strauji - tas tiesa, bet tu nesteidzies un pēc katras kustības pārbaudi...toties pa lēto un pieredze rodas...
Offline
ivens7
09. Mar 2019, 08:44 #589

Kopš: 02. May 2009

Ziņojumi: 19

Braucu ar: e36/e34

Ir E34 tds uz daļām
Dzinējs pārbaudāms
Kārba ZF manuālis
Reduktors 2.65
Offline
slyth
26. Feb 2020, 08:51 #590

Kopš: 19. Sep 2017

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Sveiki. Interesē vai sūknis no e39 525tds derēs uz e34tds. Kods itkā sakrīt līdz pēdējiem cipariem, kaktu servisā teica ka derēšot, bet kā ir dzīvē?
Offline
sys9291
26. Feb 2020, 09:58 #591

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


26 Feb 2020, 08:51:30 @slyth rakstīja:
Sveiki. Interesē vai sūknis no e39 525tds derēs uz e34tds. Kods itkā sakrīt līdz pēdējiem cipariem, kaktu servisā teica ka derēšot, bet kā ir dzīvē?

ja E34 pēdējo gadu - tad vajadzētu derēt, bet rezultāts jebkurā gadījumā ļoti stipri apšaubāms...
Offline
slyth
26. Feb 2020, 10:03 #592

Kopš: 19. Sep 2017

Ziņojumi: 3

Braucu ar:


ja E34 pēdējo gadu - tad vajadzētu derēt, bet rezultāts jebkurā gadījumā ļoti stipri apšaubāms...


E34 95 gada. Tātad labāk neriskēt un ņemt sūkni no e34?
Offline
sys9291
26. Feb 2020, 10:12 #593

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

ja nummuri vienādi - derēs, BET nedzīvojam ilūzijās - TDS sūkņi beidzās 15 gadus atpakaļ un ticamības pakāpe, ka sūknis strādās ir tuvu 0
P.S 15 gadus atpakaļ pat jauns sūknis nejāja ilgāk par 1 mēnesi..., jo kvalitātes viņiem vairs vienkārši nebija...
Offline
Maxtouring
20. Apr 2020, 01:09 #594

Kopš: 20. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 39

Braucu ar: T-34

Labrit visiem, atradu sev E39 tds un vajag vinju nochipot, kads var palidzet? Varu ari nopirkt vadibas bloku ar chipu un ews
Offline
4iekursx
17. Mar 2022, 21:29 #595

Kopš: 30. Oct 2016

No: Saldus

Ziņojumi: 6

Braucu ar: E34

Palīdziet lūdzu ar padomu. E39 2.5tds braucot salūza turbo un visa eļļa no turbo palika uz motora. Turbo samainīju un uz vietas mašīna labi darbojās, tukšgaita bija laba, bet braucot mašīna sagurst un noslāpst, ilgi jādarbina lai piedarbinātu, nākošajā dienā pēc turbo maiņas, pielaižot uzreiz noslāpst, ievēroju arī, ka noslāpstot iedegās DDE lampiņa. Vai tā eļļa varētu būt satecējusi kur nevajag vai varētu būt vēl kāda cita problēma kura parādījās reizē ar turbo beigām? Pirms turbo problēmām mašīna gāja ļoti labi, ar piedarbināšanu un braukšanu nebija nekādas problēmas.

[ Šo ziņu laboja 4iekursx, 17 Mar 2022, 21:31:26 ]

Offline
malkijs
18. Jan 2023, 08:49 #596

Kopš: 30. Mar 2017

No: Madona

Ziņojumi: 47

Braucu ar:

Varbūt kāds var padalīties ar pieredzi, uzstādot tdsam RD28 plundžeru no patrola, apakšā piedzenošo šaibu atstāj no bmw vai patrola? Patrola šaibai mazāks pacēlums nekā bmw.
Offline
Digital
18. Jan 2023, 20:56 #597

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3718

Braucu ar: Elektrību


18 Jan 2023, 08:49:39 @malkijs rakstīja:
Varbūt kāds var padalīties ar pieredzi, uzstādot tdsam RD28 plundžeru no patrola, apakšā piedzenošo šaibu atstāj no bmw vai patrola? Patrola šaibai mazāks pacēlums nekā bmw.


Maina tikai plunžera komplektu.
Offline
malkijs
18. Jan 2023, 22:57 #598

Kopš: 30. Mar 2017

No: Madona

Ziņojumi: 47

Braucu ar:

Tām šaibām tapiņas diametri atsķirīgi ir. Salikām ar patrola šaibu. Tukšgaitai lieli apgriezieni.
Offline
Digital
19. Jan 2023, 08:51 #599

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3718

Braucu ar: Elektrību


18 Jan 2023, 22:57:49 @malkijs rakstīja:
Tām šaibām tapiņas diametri atsķirīgi ir. Salikām ar patrola šaibu. Tukšgaitai lieli apgriezieni.


Nu tur jau vēl jautājums, vai kāds vispār prot galvai pozīciju uzlikt, ja jau šādi jautājumi par kontruskciju.
Offline
Kaross
19. Jan 2023, 10:36 #600

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo