Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 52 viesi un 27 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par TDS

AutorsZiņojums
Kaspis2540
26. Feb 2019, 00:06 #581

Kopš: 18. Dec 2018

Ziņojumi: 9

Braucu ar:

Nu itkā varētu arī tā būt ka nav noregulēts sūknis, bet tad jautājums akā sūknis izregulējas brīdī kad motoru ar visu sūkni no viena rāmja uz otru pārmet izņem čotka ejošu, ieliec savā un atkal lidz 2k neceļ, sūknis, turbīna, sprauslas citas bet gaita kā vecajam motoram
Offline
Krabiz
26. Feb 2019, 07:43 #582

Kopš: 06. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 704

Braucu ar: Dēli

Motora kompis(abi) palika vecais? Es ieteiktu papētit visu, ko atstāji no vecā motora, jo tik neparasta problēma nevar divreiz piemesties
Offline
sys9291
26. Feb 2019, 09:41 #583

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 3341

Braucu ar: F20 R1200RT

katram kompim ir savs regulējums, jo kompji atšķiras gan fiziski gan softiski. Nav jau jēgas cilāt kompjus, ņemties ar IMO, vienkāršāk sūkni pieregulēt...lai panāktu rpm krišanas efektu, kā rakstīju augstāk. Ja gribās pa skaisto vajag PC, kas parāda degvielas padevi - un tad jāiestāda 6mg/hub.. Bet dzīve stāsta, ka TDS sūkņi ir tik bēdīgā stāvoklī (bija jau 10 gadus atpakaļ), ka principā vienīgais regulējums ir tāds, lai auto neraustītos un neslāptu nost...
P.S arī kompī ir iespējams nedaudz paregulēt parametrus elektroniski

[ Šo ziņu laboja sys9291, 26 Feb 2019, 09:42:56 ]

Offline
Kaspis2540
26. Feb 2019, 18:41 #584

Kopš: 18. Dec 2018

Ziņojumi: 9

Braucu ar:

Skaidrs, paldies, kad sanāks aizbraukšu piemest pie kompja un paregulēt
Offline
sys9291
26. Feb 2019, 20:41 #585

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 3341

Braucu ar: F20 R1200RT


26 Feb 2019, 18:41:39 @Kaspis2540 rakstīja:
Skaidrs, paldies, kad sanāks aizbraukšu piemest pie kompja un paregulēt

principā jau arī pats vari izdarīt - ja uzgriežņu atslēga nav sveša... un ir toku komplekts un 10mm plānsienu muciņa, ko noziedot...
Offline
Asch
26. Feb 2019, 20:57 #586

Kopš: 29. Jan 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 3716

Braucu ar: nasing spešal

Bet ta sukna bidisana gan ir savdabiga regulesana
Cik daudz kompi var redzet vispar? Nekad neesmu redzejis parametrus tdsam, tajos laikos, kad bija tadi agregati, pa lielam visi mauca uz chuju. Manam vecajam 324td Bauska Aivars ari klapeja uz chuju
Offline
sys9291
27. Feb 2019, 11:25 #587

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 3341

Braucu ar: F20 R1200RT


26 Feb 2019, 20:57:28 @Asch rakstīja:
Bet ta sukna bidisana gan ir savdabiga regulesana
Cik daudz kompi var redzet vispar? Nekad neesmu redzejis parametrus tdsam, tajos laikos, kad bija tadi agregati, pa lielam visi mauca uz chuju. Manam vecajam 324td Bauska Aivars ari klapeja uz chuju

da kāda problēma redzēt - pieliekam veco labo DIS un skatamies...
Uz E39 visi BMW softi rāda
A vecos 24 dzinējus bez vadības ar pulksteni regulēja...uz milimetru daļām
Jebkurā gadījumā nekāda datora regulācija tiem brīnumiem vairs nav vajadzīga - te uzdevums saregulēt tā lai uz priekšu kust...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 27 Feb 2019, 11:26:01 ]

Offline
Kaspis2540
27. Feb 2019, 18:38 #588

Kopš: 18. Dec 2018

Ziņojumi: 9

Braucu ar:

Esmu arī pats regulējis iepriekš sūkni uz čuju kad bija vecais motors, bet nu tur jau viss mainās diezgan strauji un domāju tad vieglāk ir kad kompī var ko saskatīt nevis dauzīt bez poņas moš kādam ir tds čipots kompis bez imo?
Offline
sys9291
28. Feb 2019, 11:02 #589

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 3341

Braucu ar: F20 R1200RT


27 Feb 2019, 18:38:58 @Kaspis2540 rakstīja:
Esmu arī pats regulējis iepriekš sūkni uz čuju kad bija vecais motors, bet nu tur jau viss mainās diezgan strauji un domāju tad vieglāk ir kad kompī var ko saskatīt nevis dauzīt bez poņas moš kādam ir tds čipots kompis bez imo?

mainās strauji - tas tiesa, bet tu nesteidzies un pēc katras kustības pārbaudi...toties pa lēto un pieredze rodas...
Offline
ivens7
09. Mar 2019, 08:44 #590

Kopš: 02. May 2009

Ziņojumi: 19

Braucu ar: e36/e34

Ir E34 tds uz daļām
Dzinējs pārbaudāms
Kārba ZF manuālis
Reduktors 2.65
Offline
slyth
26. Feb 2020, 08:51 #591

Kopš: 19. Sep 2017

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Sveiki. Interesē vai sūknis no e39 525tds derēs uz e34tds. Kods itkā sakrīt līdz pēdējiem cipariem, kaktu servisā teica ka derēšot, bet kā ir dzīvē?
Offline
sys9291
26. Feb 2020, 09:58 #592

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 3341

Braucu ar: F20 R1200RT


26 Feb 2020, 08:51:30 @slyth rakstīja:
Sveiki. Interesē vai sūknis no e39 525tds derēs uz e34tds. Kods itkā sakrīt līdz pēdējiem cipariem, kaktu servisā teica ka derēšot, bet kā ir dzīvē?

ja E34 pēdējo gadu - tad vajadzētu derēt, bet rezultāts jebkurā gadījumā ļoti stipri apšaubāms...
Offline
slyth
26. Feb 2020, 10:03 #593

Kopš: 19. Sep 2017

Ziņojumi: 3

Braucu ar:


ja E34 pēdējo gadu - tad vajadzētu derēt, bet rezultāts jebkurā gadījumā ļoti stipri apšaubāms...


E34 95 gada. Tātad labāk neriskēt un ņemt sūkni no e34?
Offline
sys9291
26. Feb 2020, 10:12 #594

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 3341

Braucu ar: F20 R1200RT

ja nummuri vienādi - derēs, BET nedzīvojam ilūzijās - TDS sūkņi beidzās 15 gadus atpakaļ un ticamības pakāpe, ka sūknis strādās ir tuvu 0
P.S 15 gadus atpakaļ pat jauns sūknis nejāja ilgāk par 1 mēnesi..., jo kvalitātes viņiem vairs vienkārši nebija...
Offline
Maxtouring
20. Apr 2020, 01:09 #595

Kopš: 20. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 39

Braucu ar: T-34

Labrit visiem, atradu sev E39 tds un vajag vinju nochipot, kads var palidzet? Varu ari nopirkt vadibas bloku ar chipu un ews
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips