Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 101 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Dzesēšanas sistēmas spiediens

AutorsZiņojums
Skecis
26. Dec 2011, 16:44 #1

Kopš: 10. Oct 2011

No: Cēsis

Ziņojumi: 19

Braucu ar: E34

Tādad jautājums ir: vai dzesēšanas sistēmā obligāti jābūt spiedienam? Itkā ir beigta atgaisošanas skrūve radiatorā un var dzirdēt, ka laiž garām gaisu, un pēc 2-5 min izbraukšanas temperatūra jau ir sasniegusi maksimālo robežu.
Offline
vadims
26. Dec 2011, 16:50 #2

Kopš: 27. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 1951

Braucu ar: piedziņu

Spiedienam dzeses sistēmā ir jābūt, to regulē vārsts kurš atrodas vāciņā/korķī Links
Offline
Skecis
26. Dec 2011, 16:59 #3

Kopš: 10. Oct 2011

No: Cēsis

Ziņojumi: 19

Braucu ar: E34

Bet vai strauja temp celšanās varētu būt saistīta ar to, ka nav spiediens sistēmā?
Offline
1litrs
26. Dec 2011, 17:02 #4

Kopš: 03. Mar 2011

No: Kuldīga

Ziņojumi: 59

Braucu ar:

Kamēr dzesēšanas šķidrums nav uzkarsis, sistēmā spiediens nav ar vai bez atgaisošanas vāciņa. Dzesēšanas šķidrumam ir jācirkulē jebkurā gadījumā. Pie augstiem grādiem sķidrums sāks vēlāk pārvērsties tvaikā, ja sistēmā būs augstāks spiediens. Nav labi bez tā korķīša, jo var būt noplūde, bet braukt vari.
Offline
kotuluuri
26. Dec 2011, 17:02 #5

Kopš: 23. Dec 2011

Ziņojumi: 70

Braucu ar:


26 Dec 2011, 16:59:20 Skecis rakstīja:
Bet vai strauja temp celšanās varētu būt saistīta ar to, ka nav spiediens sistēmā?


neee. tad tev ir spiediens vai nav spiediens? un cik liels ir tas spiediens? trubas pie radiatora uzpushaska kaa parvariti ciisini?

[ Šo ziņu laboja kotuluuri, 26 Dec 2011, 17:03:10 ]

Offline
vadims
26. Dec 2011, 17:03 #6

Kopš: 27. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 1951

Braucu ar: piedziņu

Ir jābūt atgaisotai dzeses sistēmai un zem noteikta spiediena, ja kāds no mezgliem viņu netur, tad ir jāmeklē vainas dzinējā, blīvē vai sūknī
Offline
Skecis
26. Dec 2011, 17:06 #7

Kopš: 10. Oct 2011

No: Cēsis

Ziņojumi: 19

Braucu ar: E34


26 Dec 2011, 17:02:49 kotuluuri rakstīja:

26 Dec 2011, 16:59:20 Skecis rakstīja:
Bet vai strauja temp celšanās varētu būt saistīta ar to, ka nav spiediens sistēmā?


neee. tad tev ir spiediens vai nav spiediens? un cik liels ir tas spiediens? trubas pie radiatora uzpushaska kaa parvariti ciisini?


Nav spiediena, bet uz paneļa temp ļoti strauji ceļās
Offline
uldens1
26. Dec 2011, 17:18 #8

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15742

Braucu ar:


26 Dec 2011, 17:06:17 Skecis rakstīja:

26 Dec 2011, 17:02:49 kotuluuri rakstīja:

26 Dec 2011, 16:59:20 Skecis rakstīja:
Bet vai strauja temp celšanās varētu būt saistīta ar to, ka nav spiediens sistēmā?


neee. tad tev ir spiediens vai nav spiediens? un cik liels ir tas spiediens? trubas pie radiatora uzpushaska kaa parvariti ciisini?


Nav spiediena, bet uz paneļa temp ļoti strauji ceļās
saved pa priekšu kartiba dzesešanas sistemu un pec tam skaties talak.Gan jau ka galvas blive ar bus pizdohen jajau esi aizlaidis lidz sarkanajam
Offline
kotuluuri
26. Dec 2011, 17:36 #9

Kopš: 23. Dec 2011

Ziņojumi: 70

Braucu ar:


26 Dec 2011, 17:06:17 Skecis rakstīja:

26 Dec 2011, 17:02:49 kotuluuri rakstīja:

26 Dec 2011, 16:59:20 Skecis rakstīja:
Bet vai strauja temp celšanās varētu būt saistīta ar to, ka nav spiediens sistēmā?


neee. tad tev ir spiediens vai nav spiediens? un cik liels ir tas spiediens? trubas pie radiatora uzpushaska kaa parvariti ciisini?


Nav spiediena, bet uz paneļa temp ļoti strauji ceļās


iespejams tosols tev liist aaraa pa to atgaisosanas skruuvi.
Offline
Skecis
26. Dec 2011, 19:02 #10

Kopš: 10. Oct 2011

No: Cēsis

Ziņojumi: 19

Braucu ar: E34


26 Dec 2011, 17:36:30 kotuluuri rakstīja:

26 Dec 2011, 17:06:17 Skecis rakstīja:

26 Dec 2011, 17:02:49 kotuluuri rakstīja:

26 Dec 2011, 16:59:20 Skecis rakstīja:
Bet vai strauja temp celšanās varētu būt saistīta ar to, ka nav spiediens sistēmā?


neee. tad tev ir spiediens vai nav spiediens? un cik liels ir tas spiediens? trubas pie radiatora uzpushaska kaa parvariti ciisini?


Nav spiediena, bet uz paneļa temp ļoti strauji ceļās


iespejams tosols tev liist aaraa pa to atgaisosanas skruuvi.


Itkā nē
Offline
kotuluuri
26. Dec 2011, 19:04 #11

Kopš: 23. Dec 2011

Ziņojumi: 70

Braucu ar:

es tev neticu. tosols pie darba temperaturas noteikti pa turieni liist aaraa...
Offline
uldens1
26. Dec 2011, 19:06 #12

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15742

Braucu ar:


26 Dec 2011, 19:04:53 kotuluuri rakstīja:
es tev neticu. tosols pie darba temperaturas noteikti pa turieni liist aaraa...
nav obligati,ja tur sen jau neka nav iekšā
Offline
Skecis
26. Dec 2011, 19:23 #13

Kopš: 10. Oct 2011

No: Cēsis

Ziņojumi: 19

Braucu ar: E34


26 Dec 2011, 19:06:04 uldens1 rakstīja:

26 Dec 2011, 19:04:53 kotuluuri rakstīja:
es tev neticu. tosols pie darba temperaturas noteikti pa turieni liist aaraa...
nav obligati,ja tur sen jau neka nav iekšā


Tosola līmenis vislaik ir normāls
Offline
uldens1
26. Dec 2011, 19:27 #14

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15742

Braucu ar:


26 Dec 2011, 19:23:40 Skecis rakstīja:

26 Dec 2011, 19:06:04 uldens1 rakstīja:

26 Dec 2011, 19:04:53 kotuluuri rakstīja:
es tev neticu. tosols pie darba temperaturas noteikti pa turieni liist aaraa...
nav obligati,ja tur sen jau neka nav iekšā


Tosola līmenis vislaik ir normāls
tas ka parpludes bačoka ir iekša nenozime ka ari sistemā ir iekšā
Offline
werto
26. Dec 2011, 19:38 #15

Kopš: 30. Oct 2008

No: Tukums

Ziņojumi: 2827

Braucu ar: Golfu

man arī bija kranti tā atgaisošanas skrūve radiātoram,bet man pie darba temperatūras pa turieni laida garām antifrīzs.bet kā tur īsti ir ar to trubu,viņai jābūt pilnīgi mīkstai,vai mazliet cietai?
Offline
werto
26. Dec 2011, 20:03 #16

Kopš: 30. Oct 2008

No: Tukums

Ziņojumi: 2827

Braucu ar: Golfu

skaidrs.man jau gudrinieki gribēja ieskaidrot,ka trubai jābūt pilnīgi mīkstai.
Offline
pAnda
26. Dec 2011, 20:10 #17

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 163

Braucu ar: pliku e36

Sancix, Tu to nopietni par atgriešnu atpakaļ?...
Dažreiz nācās pieliet šķidrumu (pirms sūkņa maiņs, kurš suloja), bet nekad neko atpakaļ neesmu griezis. Protams, nepievelku vāciņu ar roreni...
Offline
uldens1
26. Dec 2011, 20:14 #18

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15742

Braucu ar:


26 Dec 2011, 20:10:34 pAnda rakstīja:
Sancix, Tu to nopietni par atgriešnu atpakaļ?...
Dažreiz nācās pieliet šķidrumu (pirms sūkņa maiņs, kurš suloja), bet nekad neko atpakaļ neesmu griezis. Protams, nepievelku vāciņu ar roreni...
muļķibas tas ir
Offline
pAnda
26. Dec 2011, 20:21 #19

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 163

Braucu ar: pliku e36

Man nav 'atvieglots' - stāv cieti
Es viņu varu pagriezt atpakaļ un tad viņš kustas šurpu/turpu ar nelielu atduri atpakaļgaitā. Bet vai tad viņš ir ciec (piedodiet, ciet)?...

[ Šo ziņu laboja pAnda, 26 Dec 2011, 20:23:31 ]

Offline
Skecis
26. Dec 2011, 20:37 #20

Kopš: 10. Oct 2011

No: Cēsis

Ziņojumi: 19

Braucu ar: E34

Ok itkaa doma skaidra, ir taakaa dazhi te rakstiija: sisteemaa nav dzesēsānas škjidruma... Atgaisoshanas skruuvi sataisiiju, un ar to viss kaartiibaa, bet tgd jautaajums ir sekojoš: Kaa lai tad es viņu dabūju tajā sistēmā? Par laimi peec gāzes sitēmas noņemšanas bija palikušas pāri dažas gāzes reduktora dzesešanas trubas, kuras ir saistītas ar dzesēšanas sistēmu un pa viņām nekā nenāk arā, vai varu tajās trubās pa taisno liet iekšā?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo