Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 84 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
N53series
19. Jun 2017, 11:11 #39201

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


19 Jun 2017, 11:07:35 @kjemals rakstīja:
Jautājums. Vakar papētīju Inpā sprauslu korekcijas ,rezultāts: 1-6cyl; -0.13 1.63 -0.38 -1.09 1.92 -2.44 Šis ir norma vai ir slikti? Motors tukšgaitā strādā klusi un vienmērīgi, uzberot virsū ir nedaudz klakšķis.
Kāpēc skatījos, jo neapmierina patēriņš e39 525dA kūtij. Testā, Latgale-Rīga kruīzā 90-100kmh vid. zem 6.2l nenokritās. Kamēr čomam ar 3.0d un ručku tādā režīmā braucot ap 5l. Kur vēl vainas var būt?


taas paaudzes automaatam vien buus krietni vairaak [deelj taa/automaata].
p.s. pateerinjsh ir ljoti ok. domaaju, ka kaadi 95% shejienes diizelistu brauc ar krietni lielaaku. neaiztiec to dzineeju.
Offline
garsoalus
19. Jun 2017, 12:54 #39202

Kopš: 01. Aug 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 129

Braucu ar:

Vajag izvalcēt 2 r18 diskus ideāli ja var piebraukt pēc 18:00,diski uz auto
Offline
kjemals
19. Jun 2017, 13:25 #39203

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 298

Braucu ar: prieku

Jā, par to kaa tas tomāts slēdzas [man nepatīk), nebiju pieminejis, tīri papētot ka uzvedas taho, nekas labs tur nevar būt, bet vakar pie reizes niresetoju kārbu, ir nelielas izmaiņas. neesmu ar tomātiem braucis, bet tas normāli, ka uzdodot vidēji virsū katru reizi tiek izslidinats, t.i. apgriezieni uzkāpj uzreiz par 500rpm, tiek turēti, un tad attiecīgi atrums sak kāpt..
Offline
kristapszs
19. Jun 2017, 14:23 #39204

Kopš: 21. Aug 2012

Ziņojumi: 281

Braucu ar: kawasaki , e36, benz

sekojoša problēma- žurkai diezgan ātri beidzās pusasis nost, granāta apraujas. autiņš sportam ar b30 swapu. Protams, nekādas mežonīgās jaudas tur nav, bet ir metinātais reduktors, kas atstāj savu iespaidu. Gribēju painteresēties vai kādam ir reāla zāles pret šo?
Skatos it kā jaunas SKF pusasis (ir kādam atsauksmes varbut?) , bet saprotu, ka jaunas pusasis arī laikam ilgi neturēs dēļ metinātā + slodzes. Kādas ir opcijas? Kaut kā pastiprināt viņas, citu kombo likt? Kā visi drifteri ar to cīnās, vai ari tikai un vienīgā izeja ir kaut kādas titāna pusasis pirkt ?

[ Šo ziņu laboja kristapszs, 19 Jun 2017, 14:24:55 ]

Offline
RenegadeX
19. Jun 2017, 14:56 #39205

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3434

Braucu ar: e39, pc34


19 Jun 2017, 13:25:42 @kjemals rakstīja:
Jā, par to kaa tas tomāts slēdzas [man nepatīk), nebiju pieminejis, tīri papētot ka uzvedas taho, nekas labs tur nevar būt, bet vakar pie reizes niresetoju kārbu, ir nelielas izmaiņas. neesmu ar tomātiem braucis, bet tas normāli, ka uzdodot vidēji virsū katru reizi tiek izslidinats, t.i. apgriezieni uzkāpj uzreiz par 500rpm, tiek turēti, un tad attiecīgi atrums sak kāpt..

Tāpēc ka darbojas hidrotransformators
Offline
RenegadeX
19. Jun 2017, 15:07 #39206

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3434

Braucu ar: e39, pc34

Interesē katalogs ar shēmām/diagrammām Golf IV 1,6 benzīns 16v
Var info Pm
Offline
menusource
19. Jun 2017, 16:54 #39207

Kopš: 02. Dec 2013

Ziņojumi: 311

Braucu ar: mopēdu pa brīvībeni

ar ko atšķiras logic7 no hifi audio?
auto e70
Offline
uldens1
19. Jun 2017, 18:49 #39208

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15747

Braucu ar:


19 Jun 2017, 10:52:40 @MartinsFR rakstīja:
Sekojoša problēma - VW Golf IV, 1.9 TDI, 74KW, liekas, ka sākusi nedaudz svilpot turbīna.
Varat ieteikt labu servisu turbīnas restaurācijai/diagnostikai?

Kas ir ar šo -
Turbina.lv
svilpo tev drizak dēļ cauruma izputejā,jeb deļ tā ka izputejs izdedzis un vairs neslapē troksni kā nākas
Online
uldens1
19. Jun 2017, 18:50 #39209

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15747

Braucu ar:


19 Jun 2017, 11:08:44 @RSAWorkshop rakstīja:
vēlams jauna turbīna, īsti neviens te nejēdz restaurēt, visas viņas pāris mēnešus pēc remonta sāk sulot
turbomotors cik ir taisijis viss ir bijis labi
Online
RSAWorkshop
19. Jun 2017, 18:53 #39210

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6084

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Turbomotors ir 2x taisījis, abas bija garām, tek pēc 2-3 mēnešiem

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
uldens1
19. Jun 2017, 19:43 #39211

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15747

Braucu ar:


19 Jun 2017, 18:53:52 @RSAWorkshop rakstīja:
Turbomotors ir 2x taisījis, abas bija garām, tek pēc 2-3 mēnešiem
kartera spiediens pa lielu,jeb saliekot bij smiltis visas malās
Online
uldens1
19. Jun 2017, 19:48 #39212

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15747

Braucu ar:

izglitojoš video lai nerakstitu muļķibas par turbinām https://www.youtube.com/watch?v=g5CrYWX_c0w
Online
howitzer
19. Jun 2017, 19:52 #39213

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto


19 Jun 2017, 11:07:35 @kjemals rakstīja:
Jautājums. Vakar papētīju Inpā sprauslu korekcijas ,rezultāts: 1-6cyl; -0.13 1.63 -0.38 -1.09 1.92 -2.44 Šis ir norma vai ir slikti? Motors tukšgaitā strādā klusi un vienmērīgi, uzberot virsū ir nedaudz klakšķis.
Kāpēc skatījos, jo neapmierina patēriņš e39 525dA kūtij. Testā, Latgale-Rīga kruīzā 90-100kmh vid. zem 6.2l nenokritās. Kamēr čomam ar 3.0d un ručku tādā režīmā braucot ap 5l. Kur vēl vainas var būt?

Kādi bļin 5 litri no 1800kg smaga auto ar 3 litru motoru?
Dirš Tavs čoms kā Zariņu govs.
Mans 530D ar tomātu kruīzā ap 110-120 štopē 6.8l pēc OBC. Kaross atrestaurēja 1 sprauslu, rīt savākšu tačku, taču šaubos, vai diži nokritīsies tēriņš. Tam auto kaut kas ir jāēd, lai brauktu uz priekšu.... 5l ēd VAG 1.9 brīnumi.
Offline
N53series
19. Jun 2017, 20:07 #39214

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


19 Jun 2017, 19:52:31 @howitzer rakstīja:

19 Jun 2017, 11:07:35 @kjemals rakstīja:
Jautājums. Vakar papētīju Inpā sprauslu korekcijas ,rezultāts: 1-6cyl; -0.13 1.63 -0.38 -1.09 1.92 -2.44 Šis ir norma vai ir slikti? Motors tukšgaitā strādā klusi un vienmērīgi, uzberot virsū ir nedaudz klakšķis.
Kāpēc skatījos, jo neapmierina patēriņš e39 525dA kūtij. Testā, Latgale-Rīga kruīzā 90-100kmh vid. zem 6.2l nenokritās. Kamēr čomam ar 3.0d un ručku tādā režīmā braucot ap 5l. Kur vēl vainas var būt?

Kādi bļin 5 litri no 1800kg smaga auto ar 3 litru motoru?
Dirš Tavs čoms kā Zariņu govs.
Mans 530D ar tomātu kruīzā ap 110-120 štopē 6.8l pēc OBC. Kaross atrestaurēja 1 sprauslu, rīt savākšu tačku, taču šaubos, vai diži nokritīsies tēriņš. Tam auto kaut kas ir jāēd, lai brauktu uz priekšu.... 5l ēd VAG 1.9 brīnumi.


taada rezhiimaa es ar N53B30 varu ar pilnu baaku nobraukt 1200km. cik ir baaka? 65? nu, tad pateerinju var izrekjinaat katrs
Offline
kjuris
19. Jun 2017, 20:19 #39215

Kopš: 06. Jun 2008

No: Sigulda

Ziņojumi: 346

Braucu ar: Dzelzi


19 Jun 2017, 19:52:31 @howitzer rakstīja:

19 Jun 2017, 11:07:35 @kjemals rakstīja:
Jautājums. Vakar papētīju Inpā sprauslu korekcijas ,rezultāts: 1-6cyl; -0.13 1.63 -0.38 -1.09 1.92 -2.44 Šis ir norma vai ir slikti? Motors tukšgaitā strādā klusi un vienmērīgi, uzberot virsū ir nedaudz klakšķis.
Kāpēc skatījos, jo neapmierina patēriņš e39 525dA kūtij. Testā, Latgale-Rīga kruīzā 90-100kmh vid. zem 6.2l nenokritās. Kamēr čomam ar 3.0d un ručku tādā režīmā braucot ap 5l. Kur vēl vainas var būt?

Kādi bļin 5 litri no 1800kg smaga auto ar 3 litru motoru?
Dirš Tavs čoms kā Zariņu govs.
Mans 530D ar tomātu kruīzā ap 110-120 štopē 6.8l pēc OBC. Kaross atrestaurēja 1 sprauslu, rīt savākšu tačku, taču šaubos, vai diži nokritīsies tēriņš. Tam auto kaut kas ir jāēd, lai brauktu uz priekšu.... 5l ēd VAG 1.9 brīnumi.

Un pat tad, kad brauc no kalna un pūš vējš vajadzīgajā virzienā
Offline
RSAWorkshop
19. Jun 2017, 20:47 #39216

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6084

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


19 Jun 2017, 19:43:37 @uldens1 rakstīja:

19 Jun 2017, 18:53:52 @RSAWorkshop rakstīja:
Turbomotors ir 2x taisījis, abas bija garām, tek pēc 2-3 mēnešiem
kartera spiediens pa lielu,jeb saliekot bij smiltis visas malās
Jā, un galvenais, ka tikai turbomotora restaurētajām Un dīvaina sakritība, ka uzliekot jaunu pazūd noplūdes (tātad pazūd kartera spiediens) un arī smiltis tikpat mistiski pazūd

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
uldens1
19. Jun 2017, 20:57 #39217

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15747

Braucu ar:


19 Jun 2017, 20:47:35 @RSAWorkshop rakstīja:

19 Jun 2017, 19:43:37 @uldens1 rakstīja:

19 Jun 2017, 18:53:52 @RSAWorkshop rakstīja:
Turbomotors ir 2x taisījis, abas bija garām, tek pēc 2-3 mēnešiem
kartera spiediens pa lielu,jeb saliekot bij smiltis visas malās
Jā, un galvenais, ka tikai turbomotora restaurētajām Un dīvaina sakritība, ka uzliekot jaunu pazūd noplūdes (tātad pazūd kartera spiediens) un arī smiltis tikpat mistiski pazūd
nu hvz,tev vienigajam ari neviens sprauslas nemāk restaurēt,tikai vasja no kaut kadam garažam Tapec secinu ka saliec visu netiru,varbut kļudos
Online
RSAWorkshop
19. Jun 2017, 22:14 #39218

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6084

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


19 Jun 2017, 20:57:41 @uldens1 rakstīja:

19 Jun 2017, 20:47:35 @RSAWorkshop rakstīja:

19 Jun 2017, 19:43:37 @uldens1 rakstīja:

19 Jun 2017, 18:53:52 @RSAWorkshop rakstīja:
Turbomotors ir 2x taisījis, abas bija garām, tek pēc 2-3 mēnešiem
kartera spiediens pa lielu,jeb saliekot bij smiltis visas malās
Jā, un galvenais, ka tikai turbomotora restaurētajām Un dīvaina sakritība, ka uzliekot jaunu pazūd noplūdes (tātad pazūd kartera spiediens) un arī smiltis tikpat mistiski pazūd
nu hvz,tev vienigajam ari neviens sprauslas nemāk restaurēt,tikai vasja no kaut kadam garažam Tapec secinu ka saliec visu netiru,varbut kļudos
Parādi lūdzu to vietu, kur esmu teicis, ka man sprauslas restaurē kkāds Vasja no kkādām garāžām.

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
rekeds
19. Jun 2017, 22:28 #39219

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku


19 Jun 2017, 22:14:01 @RSAWorkshop rakstīja:
Parādi lūdzu to vietu, kur esmu teicis, ka man sprauslas restaurē kkāds Vasja no kkādām garāžām.


ekur ir.

man sprauslas restaurē kkāds Vasja no kkādām garāžām.

[ Šo ziņu laboja rekeds, 19 Jun 2017, 22:29:02 ]

Offline
funkyasshit
19. Jun 2017, 22:46 #39220

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Diršiet, cik gribiet, bet Latvijā notiek haltūras uz sprauslu un turbo remontu. Turbīnas vispār ir marazms. Uz kādiem rpm viņi viņas balansē? Visbiežākā problēma gan ir ģeometrija. Laikam viņiem nav informācījas kā saregulēt viņu.

Kāda bija Mahle procedūra liekot jaunu turbu? Jaunas turbo eļļas caurules, jauna eļļa, jauns eļļas filtrs, jauns eļļas uztvērējs. Savādāk garantiju nedod. Neatceros gan vai engine flush arī bija jāveic.

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 19 Jun 2017, 22:48:46 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo