Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 135 viesi un 25 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
edwin
01. Dec 2020, 22:23 #9601

Kopš: 19. Jun 2009

Ziņojumi: 511

Braucu ar: e61 535d


01 Dec 2020, 22:13:30 @HiJaCKeR rakstīja:

01 Dec 2020, 22:06:00 @edwin rakstīja:
Kāds spečuks var palīdzēt ar virzienu?

E92 2010.g N57D30
Problēma tāda, ka no rītiem piestartējot motoru tas ~10 sec rūc labi, un nekas neliecina par to ka būtu kāds defekts, bet tad pēkšņi sāk raustīties apgriezieni, sajūta tāda, ka neiet vairāki cilindri un pa izpūtēju sāk nākt tādi indīgi dūmi.
Tā raustīšanās ilgst apmēram 15 sec un tad pārstāj. Pēc tam auto iet nevainojami un nekas neliecina par to, ka pirms tam ir bijis kāds defekts.

Tikko, kā pirmās pārbaudītas sprauslas uz stenda un saliktas jaunas kvēlsveces kā arī kvēlsveču bloks ir kārtībā.

Autiņam oriģināli 200k. Kvēpu filtrs deimžēl izgriests un noprogrammēts.

Man reāli zūd versijas

tas ir normāli ar amputētu DPF

Tieši kas tur ir normāli? Pie šādām izplūdes gāzēm tas filtrs būtu momentā ciet.
30 k jau nobraukti bez filtra bez problēmām, Viss saprāta robežās, jauda nav neadekvāti palielināta vai kas taml.
Offline
edwin
01. Dec 2020, 22:27 #9602

Kopš: 19. Jun 2009

Ziņojumi: 511

Braucu ar: e61 535d


01 Dec 2020, 22:13:46 @yanjux rakstīja:

01 Dec 2020, 22:06:00 @edwin rakstīja:
Kāds spečuks var palīdzēt ar virzienu?

E92 2010.g N57D30
Problēma tāda, ka no rītiem piestartējot motoru tas ~10 sec rūc labi, un nekas neliecina par to ka būtu kāds defekts, bet tad pēkšņi sāk raustīties apgriezieni, sajūta tāda, ka neiet vairāki cilindri un pa izpūtēju sāk nākt tādi indīgi dūmi.
Tā raustīšanās ilgst apmēram 15 sec un tad pārstāj. Pēc tam auto iet nevainojami un nekas neliecina par to, ka pirms tam ir bijis kāds defekts.

Tikko, kā pirmās pārbaudītas sprauslas uz stenda un saliktas jaunas kvēlsveces kā arī kvēlsveču bloks ir kārtībā.

Autiņam oriģināli 200k. Kvēpu filtrs deimžēl izgriests un noprogrammēts.

Man reāli zūd versijas


EGR




Tas kā prikols, vai ka tik viegla vaina, bet nevar atrast?
EGR noprogrammēts, Vai viņš var tā pie katras augsta motora startēšanas mēhiski pačakarēt situācju un tad viss ok?

P.S.
Info taisnajiem. Automobilis pa Rīgu nepārvietojās un prinču maigās plaušas nebendē.
Offline
vadjiksBMW
01. Dec 2020, 22:28 #9603

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Nu indīga smirdoņa ir kā reiz no tā, ka kata nav un tādi dīzeļi smird visi, jo nesadeg līdz galam degviela po hodu, tas, ka kādā brīdī smirdēt sāk vēl vairāk nekā smird visu laiku jau ir papildus defekts, līdz ar raustīšanos.
Tiešām pie tādas problēmas neparādās kaut vai kļūdas , par kaspiča vienmēr piesauktajiem live rādījumiem vēl nerunājot
Offline
Locis
01. Dec 2020, 22:35 #9604

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10806

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Kaut kas jau nebija pirms tam kārtībā, ja pie 200k jau vajadzēja griezt ārā dpf.
Offline
HiJaCKeR
01. Dec 2020, 22:35 #9605

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4496

Braucu ar: BMW E90 330i


01 Dec 2020, 22:23:14 @edwin rakstīja:

01 Dec 2020, 22:13:30 @HiJaCKeR rakstīja:

01 Dec 2020, 22:06:00 @edwin rakstīja:
Kāds spečuks var palīdzēt ar virzienu?

E92 2010.g N57D30
Problēma tāda, ka no rītiem piestartējot motoru tas ~10 sec rūc labi, un nekas neliecina par to ka būtu kāds defekts, bet tad pēkšņi sāk raustīties apgriezieni, sajūta tāda, ka neiet vairāki cilindri un pa izpūtēju sāk nākt tādi indīgi dūmi.
Tā raustīšanās ilgst apmēram 15 sec un tad pārstāj. Pēc tam auto iet nevainojami un nekas neliecina par to, ka pirms tam ir bijis kāds defekts.

Tikko, kā pirmās pārbaudītas sprauslas uz stenda un saliktas jaunas kvēlsveces kā arī kvēlsveču bloks ir kārtībā.

Autiņam oriģināli 200k. Kvēpu filtrs deimžēl izgriests un noprogrammēts.

Man reāli zūd versijas

tas ir normāli ar amputētu DPF

Tieši kas tur ir normāli? Pie šādām izplūdes gāzēm tas filtrs būtu momentā ciet.
30 k jau nobraukti bez filtra bez problēmām, Viss saprāta robežās, jauda nav neadekvāti palielināta vai kas taml.

flapus var mēģināt izņemt un izprogrammēt, tad gan noteikti aizies kā vajag
Offline
Kaross
01. Dec 2020, 23:18 #9606

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


01 Dec 2020, 22:27:58 @edwin rakstīja:

01 Dec 2020, 22:13:46 @yanjux rakstīja:

01 Dec 2020, 22:06:00 @edwin rakstīja:
Kāds spečuks var palīdzēt ar virzienu?

E92 2010.g N57D30
Problēma tāda, ka no rītiem piestartējot motoru tas ~10 sec rūc labi, un nekas neliecina par to ka būtu kāds defekts, bet tad pēkšņi sāk raustīties apgriezieni, sajūta tāda, ka neiet vairāki cilindri un pa izpūtēju sāk nākt tādi indīgi dūmi.
Tā raustīšanās ilgst apmēram 15 sec un tad pārstāj. Pēc tam auto iet nevainojami un nekas neliecina par to, ka pirms tam ir bijis kāds defekts.

Tikko, kā pirmās pārbaudītas sprauslas uz stenda un saliktas jaunas kvēlsveces kā arī kvēlsveču bloks ir kārtībā.

Autiņam oriģināli 200k. Kvēpu filtrs deimžēl izgriests un noprogrammēts.

Man reāli zūd versijas


EGR




Tas kā prikols, vai ka tik viegla vaina, bet nevar atrast?
EGR noprogrammēts, Vai viņš var tā pie katras augsta motora startēšanas mēhiski pačakarēt situācju un tad viss ok?

P.S.
Info taisnajiem. Automobilis pa Rīgu nepārvietojās un prinču maigās plaušas nebendē.



Simptomi kā beigtam EGR.
Vēl jau jautājums kā un kur programmēts. Ja Balvos pie Alkaana kompjutermeistara, tad nebrīnies, ka tas auto visādus brīnumus dara.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
vadjiksBMW
01. Dec 2020, 23:39 #9607

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

psc laikam nav nekas, kas tajā nabaga auto nebūtu sapists tiešām brīnums, kāpēc vēl nav nočipots pie čoma garāžā pa lēto

[ Šo ziņu laboja vadjiksBMW, 01 Dec 2020, 23:40:07 ]

Offline
Atizz
02. Dec 2020, 10:04 #9608

Kopš: 03. Jan 2010

Ziņojumi: 307

Braucu ar: e91

Kādas atsauksmes par 318d motoriem N47? Ir kaut kādas liela starpība starp 2.0d un 1.8d, tieši tehniksi?
Offline
sys9291
02. Dec 2020, 10:33 #9609

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


02 Dec 2020, 10:04:34 @Atizz rakstīja:
Kādas atsauksmes par 318d motoriem N47? Ir kaut kādas liela starpība starp 2.0d un 1.8d, tieši tehniksi?

nav ne vainas, ja laicīgi mainīta sadales ķēde.
Abi dzinēji līdzīgi - bet pārtaisīt 18 par 20 nesanāks, pārāk daudz atšķirību... pie kam 18 manuālim nav klapes kolektorā...
Offline
akrobaac
03. Dec 2020, 13:16 #9610

Kopš: 10. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 402

Braucu ar: e90

kur var nopirkt e90 aizmugurējo pagriezienu dzeltenās spuldzes?

-----------------
Kvalitatīvi jumtu materiāli - www.vinteko.lv
Offline
DOPING
03. Dec 2020, 13:26 #9611

Kopš: 09. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5400

Braucu ar: BMW

Man ir Osram pieejamas, skaties PM

-----------------
Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
Offline
who
03. Dec 2020, 15:44 #9612

Kopš: 18. May 2014

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 92

Braucu ar: e91

Kur vislabāk ieteiktu mainīt dzinēja ķēdi un sajūgu ar sparatu reizē, auto e91 bez xdraiva, dzinējs n47 2.0d 135kw
Offline
akrobaac
04. Dec 2020, 16:18 #9613

Kopš: 10. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 402

Braucu ar: e90

uzlika jaunus bremžu diskus un klučus - tagad čīkst! nebija lētie. kluči jāmaina?

-----------------
Kvalitatīvi jumtu materiāli - www.vinteko.lv
Offline
HS
04. Dec 2020, 16:25 #9614

Kopš: 24. Apr 2014

No: Mazsalaca

Ziņojumi: 1101

Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@

uzliku comline diskus un klučus, vispār nečīkst
Offline
krushh
04. Dec 2020, 17:47 #9615

Kopš: 28. Feb 2014

Ziņojumi: 481

Braucu ar: 1313, 98


04 Dec 2020, 16:18:33 @akrobaac rakstīja:
uzlika jaunus bremžu diskus un klučus - tagad čīkst! nebija lētie. kluči jāmaina?


Supporti satīrīti? Vadīklas neķīlē?
Offline
desadesa
04. Dec 2020, 18:01 #9616

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k


04 Dec 2020, 16:18:33 @akrobaac rakstīja:
uzlika jaunus bremžu diskus un klučus - tagad čīkst! nebija lētie. kluči jāmaina?


Čīkst uzlikas
Offline
krushh
04. Dec 2020, 18:03 #9617

Kopš: 28. Feb 2014

Ziņojumi: 481

Braucu ar: 1313, 98


04 Dec 2020, 18:01:01 @desadesa rakstīja:

04 Dec 2020, 16:18:33 @akrobaac rakstīja:
uzlika jaunus bremžu diskus un klučus - tagad čīkst! nebija lētie. kluči jāmaina?


Čīkst uzlikas


Brake squeal is common and can be caused by a number of conditions: Worn pads, glazed pads and rotors, broken anti rattle clips, lack of pad insulation or insulation shims, and incorrect rotor surface cut or no surface cut at all.
Offline
Janis_Janis
04. Dec 2020, 20:08 #9618

Kopš: 15. Nov 2018

Ziņojumi: 151

Braucu ar:

M47 120kw pie kā un pa cik ķēdi nomainīt?
Offline
smilee45
04. Dec 2020, 20:48 #9619

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 935

Braucu ar:


04 Dec 2020, 20:08:40 @Janis_Janis rakstīja:
M47 120kw pie kā un pa cik ķēdi nomainīt?

Ķedes vietā nomaini eļļu un brauc tālāk
Tie dzinēji tagad ir sasnieguši protams kā kurš, bet 500-600k nobraukumu, bez jelkādām ķēžu maiņām
Offline
vadjiksBMW
04. Dec 2020, 22:04 #9620

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Jāsaka, ka piekrītu, ka nav jēgas viņiem mainīt ķēdes.
Ja nu tomēr nagi neiz mainīt nelikt BGA
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo