Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 45 viesi un 2 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
Negantelis
21. Nov 2020, 23:06 #9601

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1098

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.


21 Nov 2020, 20:33:19 @andzhi rakstīja:


21 Nov 2020, 19:54:10 @yanjux rakstīja:
Nezinu kādus sūda katalogus te visi izmanto, bet realoem.com rāda vienu siksnu un nekādas muļķības par citiem variantiem.

4PK x 790

11287794070

Tirdziņu atlikt.


Redzu. Par ko ari augstak rakstiju.
Ka ari redzu ka interneta veikalos tai alternativa no conti un dayco ir 810 elast, boscham garums nav rakstits, visadi pingpongi ir 790 bez pieraksta elast.
( par ko Negantelis ari takstija augstak) bet drosi vien panema 810 ne elast, tapec neder.

Te ari 2.0 kuram pec realoem ir 810 liek 830 (skatamies no 8.30 lidz 11.00)
https://youtu.be/ytYWx5c_Skg

Pa lielam man po%uj, man ari 2.0 un ja nederetu sikna pa 5eur, panemtu/pameginatu citu pa 15eur netaisot dilemu interneta.


Realoem paskatīties es māku.

Bet ja es nopēku siksnu un.iedodu servisā nomainīt,un man saka 790 esot par īsu un uzliek 810,un es jūtu ka griež rinķī "galos" bet 790 liekas smagi par īsu būs. 2cm tas ir nenormāls stiepiens, 5mm vēl varētu bet 20???. Realoem rāda 790, citur rāda 810, vewl citur parādās gan 790 gan 810. Vairāk kā 11 vietās skatos 50/50 kas piedāvā 790 kas 810 vewl pat 811. Kā tad īsti ir tā arī neviens nevar pateikt?
Offline
sys9291
21. Nov 2020, 23:23 #9602

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 2937

Braucu ar: F20 R1200RT


21 Nov 2020, 23:06:39 @Negantelis rakstīja:

21 Nov 2020, 20:33:19 @andzhi rakstīja:


21 Nov 2020, 19:54:10 @yanjux rakstīja:
Nezinu kādus sūda katalogus te visi izmanto, bet realoem.com rāda vienu siksnu un nekādas muļķības par citiem variantiem.

4PK x 790

11287794070

Tirdziņu atlikt.


Redzu. Par ko ari augstak rakstiju.
Ka ari redzu ka interneta veikalos tai alternativa no conti un dayco ir 810 elast, boscham garums nav rakstits, visadi pingpongi ir 790 bez pieraksta elast.
( par ko Negantelis ari takstija augstak) bet drosi vien panema 810 ne elast, tapec neder.

Te ari 2.0 kuram pec realoem ir 810 liek 830 (skatamies no 8.30 lidz 11.00)
https://youtu.be/ytYWx5c_Skg

Pa lielam man po%uj, man ari 2.0 un ja nederetu sikna pa 5eur, panemtu/pameginatu citu pa 15eur netaisot dilemu interneta.


Realoem paskatīties es māku.

Bet ja es nopēku siksnu un.iedodu servisā nomainīt,un man saka 790 esot par īsu un uzliek 810,un es jūtu ka griež rinķī "galos" bet 790 liekas smagi par īsu būs. 2cm tas ir nenormāls stiepiens, 5mm vēl varētu bet 20???. Realoem rāda 790, citur rāda 810, vewl citur parādās gan 790 gan 810. Vairāk kā 11 vietās skatos 50/50 kas piedāvā 790 kas 810 vewl pat 811. Kā tad īsti ir tā arī neviens nevar pateikt?

nu neesmu saskāries, ka realoem būtu kļūdas, kā nekā oficiālais BMW katalogs, (IC katalogs gan ir bezgala gļukains) bet ir viens BET - pārējās iesaistītās daļas ir tieši tādas kā jābūt? (a to mazums kāds kaut ko ķīmiķojis)
Offline
andzhi
21. Nov 2020, 23:24 #9603

Kopš: 09. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar:

Iepakojums vai numurs/nosaukums ir no ta 810?

Hvz, megini
DAYCO 4PK811EE
Vai
CONTITECH 4PK811 ELAST
Vai
Oem 11287794070
Offline
andzhi
21. Nov 2020, 23:29 #9604

Kopš: 09. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar:

Conti 790 elastu pat nepiedava.
Te vispar zem vienas siksnas abi numuri
https://partsbos.shop/v-belts-set/1373-CONTINEN...10858532796.html
Offline
sys9291
21. Nov 2020, 23:35 #9605

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 2937

Braucu ar: F20 R1200RT


21 Nov 2020, 23:29:46 @andzhi rakstīja:
Conti 790 elastu pat nepiedava.
Te vispar zem vienas siksnas abi numuri
https://partsbos.shop/v-belts-set/1373-CONTINEN...10858532796.html

cik atceros, kad mainīju mocim ģeneratora siksnu, elast nummuri atšķīrās no parastās. Pašu māca šaubas, bet viss kaut kā notikās pareizi...
A nav vienkāršāk aizdzīt uz servisu lai paši atrod vajadzīgo siksnu un nomaina?

[ Šo ziņu laboja sys9291, 21 Nov 2020, 23:35:38 ]

Offline
Negantelis
22. Nov 2020, 10:44 #9606

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1098

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.


21 Nov 2020, 23:23:38 @sys9291 rakstīja:

21 Nov 2020, 23:06:39 @Negantelis rakstīja:

21 Nov 2020, 20:33:19 @andzhi rakstīja:


21 Nov 2020, 19:54:10 @yanjux rakstīja:
Nezinu kādus sūda katalogus te visi izmanto, bet realoem.com rāda vienu siksnu un nekādas muļķības par citiem variantiem.

4PK x 790

11287794070

Tirdziņu atlikt.


Redzu. Par ko ari augstak rakstiju.
Ka ari redzu ka interneta veikalos tai alternativa no conti un dayco ir 810 elast, boscham garums nav rakstits, visadi pingpongi ir 790 bez pieraksta elast.
( par ko Negantelis ari takstija augstak) bet drosi vien panema 810 ne elast, tapec neder.

Te ari 2.0 kuram pec realoem ir 810 liek 830 (skatamies no 8.30 lidz 11.00)
https://youtu.be/ytYWx5c_Skg

Pa lielam man po%uj, man ari 2.0 un ja nederetu sikna pa 5eur, panemtu/pameginatu citu pa 15eur netaisot dilemu interneta.


Realoem paskatīties es māku.

Bet ja es nopēku siksnu un.iedodu servisā nomainīt,un man saka 790 esot par īsu un uzliek 810,un es jūtu ka griež rinķī "galos" bet 790 liekas smagi par īsu būs. 2cm tas ir nenormāls stiepiens, 5mm vēl varētu bet 20???. Realoem rāda 790, citur rāda 810, vewl citur parādās gan 790 gan 810. Vairāk kā 11 vietās skatos 50/50 kas piedāvā 790 kas 810 vewl pat 811. Kā tad īsti ir tā arī neviens nevar pateikt?

nu neesmu saskāries, ka realoem būtu kļūdas, kā nekā oficiālais BMW katalogs, (IC katalogs gan ir bezgala gļukains) bet ir viens BET - pārējās iesaistītās daļas ir tieši tādas kā jābūt? (a to mazums kāds kaut ko ķīmiķojis)


Lielais skriemelis un sūkņa tika nomainīti uz jauniem pēc oem numuriem.
Offline
sys9291
22. Nov 2020, 11:25 #9607

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 2937

Braucu ar: F20 R1200RT

nu tad atliek vēl siksnu pēc OEM nummuriem uzlikt un visam jābūt normāli...
Offline
sssandis
22. Nov 2020, 22:01 #9608

Kopš: 17. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 44

Braucu ar: tumšu E92

3. sērija, 2007. gads, 325d, M57, 145 kW, automātiskā kārba GA6HP19Z.

Kas varētu būt par problēmu, ka kārbai kamēr auksta, stāvot pilsētā pie krustojuma un uzsākot braukšanu (atlaižot bremzes) ir tāds kā sitiens? Ja stāvot pie krustojuma ieslēdz D/S, tad var just, ka kaut kas pārslēdzas/atslēdzas.
Ja brauc sport režīmā (D/S), tad viss ok, nav nekādu sitienu.
Ārpus pilsētas braucot visdrīzāk šo problēmu nemaz nejustu.

Eļļa kārbā un filtrs ir mainīts. Problēma ir vairākus gadus, kopš auto ir manā īpašumā. Pēc sajūtām liekas, ka nekas neprogresē.
Offline
desadesa
22. Nov 2020, 22:18 #9609

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 1005

Braucu ar: B8

Ir bijis līdzīgi. Vadības bloks bija sapisies un aizgājis vienam solenoīdam mīnusos. Noresetojām kārbu un brauc vēl šobaltdien
Offline
vadjiksBMW
22. Nov 2020, 22:36 #9610

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 1841

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Tas, kas tur itkā saslēdzas varētu būt mufta, sport režīmā itkā saslēdzas
Offline
Kaross
22. Nov 2020, 23:10 #9611

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3129

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

Kas ar adaptācijām? Ir nolasītas, dzēstas vai vispār kāds ir skatījies?
Software update ir taisīts?

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
sys9291
22. Nov 2020, 23:19 #9612

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 2937

Braucu ar: F20 R1200RT

Nu pareizāk iesākumam vajadzētu uz diagnostiku aizbraukt...Jo nekur jau nav teikts, ka problēma ir pašā kārbā...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 22 Nov 2020, 23:20:05 ]

Offline
sssandis
23. Nov 2020, 08:41 #9613

Kopš: 17. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 44

Braucu ar: tumšu E92

Adaptācija, manuprāt, ir taisīta, ja pareizi atceros. Rezultātā uz kādu laiku problēma bija pazudusi, varbūt sakritība.
Kārbai software update noteikti nav taisīts.


22 Nov 2020, 23:10:44 @Kaross rakstīja:
Kas ar adaptācijām? Ir nolasītas, dzēstas vai vispār kāds ir skatījies?
Software update ir taisīts?
Offline
BreenJones
23. Nov 2020, 12:22 #9614

Kopš: 25. Jun 2014

Ziņojumi: 95

Braucu ar:

Sveiki, vai te ir kāds Alpinas E90 pre FL īpašnieks, vai varbūt kāds speciālists kas var palīdzēt ar pareizo detaļu atrašanu? Gribu Iintercarā šo to uzsūtīt ritošajai , bremzēm utt , bet nevar saprast vai detaļas derēs nos tandarta bmw ..
Offline
desadesa
23. Nov 2020, 12:36 #9615

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 1005

Braucu ar: B8


23 Nov 2020, 08:41:41 @sssandis rakstīja:
Adaptācija, manuprāt, ir taisīta, ja pareizi atceros. Rezultātā uz kādu laiku problēma bija pazudusi, varbūt sakritība.
Kārbai software update noteikti nav taisīts.


22 Nov 2020, 23:10:44 @Kaross rakstīja:
Kas ar adaptācijām? Ir nolasītas, dzēstas vai vispār kāds ir skatījies?
Software update ir taisīts?



adaptācijas ir divas:
1) vadītāja
2) kārbas mehāniskā adaptācija
Offline
muks2891
23. Nov 2020, 19:35 #9616

Kopš: 23. Nov 2020

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Sveiki
E91 zem aizmugurējā sēdekļa krājas ūdens
Varbūt kāds var pateikt variantus no kurienes viņš tur tiek?
Offline
mairuks2
23. Nov 2020, 20:10 #9617

Kopš: 04. Oct 2020

Ziņojumi: 29

Braucu ar:

Var būt kāds pārdot BMW 320d e90 2005-2008 gadam melna krasa,vai ari 320d e91 melna krasa 2005-2008 gadam.ja ir ko piedavat rakstat pm
Offline
cookie_monster
23. Nov 2020, 21:06 #9618

Kopš: 16. Jun 2010

Ziņojumi: 31

Braucu ar: 530i


23 Nov 2020, 19:35:43 @muks2891 rakstīja:
Sveiki
E91 zem aizmugurējā sēdekļa krājas ūdens
Varbūt kāds var pateikt variantus no kurienes viņš tur tiek?


Paskaties šo: Youtube
Offline
cookie_monster
23. Nov 2020, 21:14 #9619

Kopš: 16. Jun 2010

Ziņojumi: 31

Braucu ar: 530i


22 Nov 2020, 22:01:17 @sssandis rakstīja:
3. sērija, 2007. gads, 325d, M57, 145 kW, automātiskā kārba GA6HP19Z.

Kas varētu būt par problēmu, ka kārbai kamēr auksta, stāvot pilsētā pie krustojuma un uzsākot braukšanu (atlaižot bremzes) ir tāds kā sitiens? Ja stāvot pie krustojuma ieslēdz D/S, tad var just, ka kaut kas pārslēdzas/atslēdzas.
Ja brauc sport režīmā (D/S), tad viss ok, nav nekādu sitienu.
Ārpus pilsētas braucot visdrīzāk šo problēmu nemaz nejustu.

Eļļa kārbā un filtrs ir mainīts. Problēma ir vairākus gadus, kopš auto ir manā īpašumā. Pēc sajūtām liekas, ka nekas neprogresē.



Man ir tieši tā pat. Neesmu eksperts, bet dzirdēju viedokli ka softs tā liek darīt, lai auksta mašīna nesāktu ripot atpakaļ it sevišķi pilsētās ar izteiktu reljefu.

[ Šo ziņu laboja cookie_monster, 23 Nov 2020, 21:14:53 ]

Offline
sys9291
23. Nov 2020, 22:52 #9620

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 2937

Braucu ar: F20 R1200RT


23 Nov 2020, 21:14:10 @cookie_monster rakstīja:

22 Nov 2020, 22:01:17 @sssandis rakstīja:
3. sērija, 2007. gads, 325d, M57, 145 kW, automātiskā kārba GA6HP19Z.

Kas varētu būt par problēmu, ka kārbai kamēr auksta, stāvot pilsētā pie krustojuma un uzsākot braukšanu (atlaižot bremzes) ir tāds kā sitiens? Ja stāvot pie krustojuma ieslēdz D/S, tad var just, ka kaut kas pārslēdzas/atslēdzas.
Ja brauc sport režīmā (D/S), tad viss ok, nav nekādu sitienu.
Ārpus pilsētas braucot visdrīzāk šo problēmu nemaz nejustu.

Eļļa kārbā un filtrs ir mainīts. Problēma ir vairākus gadus, kopš auto ir manā īpašumā. Pēc sajūtām liekas, ka nekas neprogresē.



Man ir tieši tā pat. Neesmu eksperts, bet dzirdēju viedokli ka softs tā liek darīt, lai auksta mašīna nesāktu ripot atpakaļ it sevišķi pilsētās ar izteiktu reljefu.

šīm kārbām bija softa update tieši šai problēmai, lai gan vairāk tā attiecināma uz benzīna dzinēju...bet dažiem dieseļiem itkā palīdzēja...
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips