Online

Pašreiz BMWPower skatas 17 viesi un 4 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
HiJaCKeR
11. Oct 2019, 18:11 #8821

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2643

Braucu ar: BMW E90 330i


11 Oct 2019, 17:54:34 @mm325 rakstīja:
E91 pfl. Radio brīžam pazūd un navigācijas grozamā poga tajā brīdī paliek vaļīga. Bluetooth arī neiet, nevar telefonu pieslēgt.
Kas ir aizgājis pa pieskari?

Bluetooth bloks iespējams
Offline
soulfreak
11. Oct 2019, 20:25 #8822

Kopš: 01. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5914

Braucu ar: tīru sirdsapziņu


10 Oct 2019, 15:54:06 @RR04 rakstīja:

10 Oct 2019, 15:52:01 @Mixzzz rakstīja:

08 Oct 2019, 14:20:20 @RR04 rakstīja:
Izklausās pēc baigajiem laukiem
Welcome to Riga....Vislielākie lauki LV ceļu ziņā.

Tas vairāk bija attiecināts uz personāžu, kurš uzstūķē lielākus balonus nekā ražotājs paredz, tad saprot, ka strīķē arkās un, tad meklē augstākas atsperes


Rīdziniek, nekas nestrīķē! Gribu augstākas atsperes, lai var izbraukt čakeni un purčiku
Offline
GirtzB
11. Oct 2019, 22:44 #8823

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20703

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

ņem atsperes no x.
Alpinas recepte x atsperes un collu lielāks ārējais diametrs.
alpinas x stock izmēri 235/35 ZR19 un 265/30 ZR19
atbilst 215/55 R17

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 11 Oct 2019, 22:52:07 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Tuloo
14. Oct 2019, 10:14 #8824

Kopš: 08. Jan 2019

Ziņojumi: 50

Braucu ar:

Ieteikumi izvēloties E90 ? Vēlos pārriet no E60 3.0d uz E90 , bet laikam, ka šoreiz 2.0 benzīnu, 1.8 benzīnu, vienalga.. sanāk maz braukt un dīzelis vairs neatmaksājas, jauda ir, viss strādā, neplīst, bet gribas benzīnu..

Vājās vietas šiem dzinējiem? Ķēde?

Gribas to 6-cilindru, bet tie tikai no 2.3, 2.5 sākas cik zinu, bet nav vajadzība pēc tik liela,bail, ka 4-cilindru motors varētu pievilt bembim.
Offline
cufiks
14. Oct 2019, 10:17 #8825

Kopš: 03. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 7001

Braucu ar: pirkstu pa Tirzu

Visi 4cyl ir sūdi un lielākoties arī 6cyl! Pāriet no 6cyl dīzeļa uz tādu sūdu ir ekvivalents mazohismam!
Offline
chaboska
14. Oct 2019, 10:22 #8826

Kopš: 22. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 963

Braucu ar:

Tāpēc labāk vien paliec pie dīzeļa un ņem fl 2.0d
Offline
Tuloo
14. Oct 2019, 10:26 #8827

Kopš: 08. Jan 2019

Ziņojumi: 50

Braucu ar:

Okey, nu, man tas 3.0d ļoti iepaticies, 7 gadu laikā vispār nekādu problēmu nav bijis, laikam 2 sprauslas lietotas ieliku un turpināju braukt... Ķēde pat nav mainīta.

Okey, apdomāšos, 2.0d feislifta ir okey?
Offline
cufiks
14. Oct 2019, 10:28 #8828

Kopš: 03. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 7001

Braucu ar: pirkstu pa Tirzu

Ne nav, bet labāks par benzīnniekiem toč ir
Offline
DOPING
14. Oct 2019, 17:55 #8829

Kopš: 09. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4841

Braucu ar: BMW

E93 ar elektrisko stūres reiku, vajag noregulēt savirzi pēc piekares remonta. Kur vest? Wess + Inchcape? Vai parastie kantori arī jēdz šitos noregulēt?
Offline
yanjux
14. Oct 2019, 19:28 #8830

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4355

Braucu ar: mīkstu jumtu

2x biju m riepās ganību dambī.
Ar parasto reiku.
Nedēļas beigās vedīšu auto ar elektrisko.
Redzēs kādi būs rezultāti
Pagaidām likās ka zin ko dara.
Offline
agaFU
14. Oct 2019, 23:13 #8831

Kopš: 21. May 2006

No: Madona

Ziņojumi: 1675

Braucu ar: E-36 nemotoru

Var kāds piekodēt e91 ABS bloku mašīnai?
Offline
Mixzzz
15. Oct 2019, 04:30 #8832

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1598

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


14 Oct 2019, 10:26:45 @Tuloo rakstīja:
Okey, nu, man tas 3.0d ļoti iepaticies, 7 gadu laikā vispār nekādu problēmu nav bijis, laikam 2 sprauslas lietotas ieliku un turpināju braukt... Ķēde pat nav mainīta.

Okey, apdomāšos, 2.0d feislifta ir okey?
Nu ja gribi tarskošu un vibrējošu sūdu, tad feel free, bet reāli neiesaku. 6 cyl dirselis ir vēl kcik ok, jau vismaz vienmērīgāks, bet benzīns būs daudz labāk par N47 noteikti.
Offline
cufiks
15. Oct 2019, 08:36 #8833

Kopš: 03. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 7001

Braucu ar: pirkstu pa Tirzu


15 Oct 2019, 04:30:13 @Mixzzz rakstīja:

14 Oct 2019, 10:26:45 @Tuloo rakstīja:
Okey, nu, man tas 3.0d ļoti iepaticies, 7 gadu laikā vispār nekādu problēmu nav bijis, laikam 2 sprauslas lietotas ieliku un turpināju braukt... Ķēde pat nav mainīta.

Okey, apdomāšos, 2.0d feislifta ir okey?
Nu ja gribi tarskošu un vibrējošu sūdu, tad feel free, bet reāli neiesaku. 6 cyl dirselis ir vēl kcik ok, jau vismaz vienmērīgāks, bet benzīns būs daudz labāk par N47 noteikti.



Nu protams, pencīnnieks būs klusāks - līdz sāks grabēt valvetronic un noklapēs

M57 vai M3, citu opciju nav
Offline
RSAWorkshop
15. Oct 2019, 08:38 #8834

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3343

Braucu ar: e39

Valvetronic negrab

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
cufiks
15. Oct 2019, 08:56 #8835

Kopš: 03. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 7001

Braucu ar: pirkstu pa Tirzu

Netraucē biedēt cilvēkus prom no ļaunuma (e9x sērijas benzīnmotoriem)

Daudziem jau sen zināms, ka M57 ir vienīgā pareizā izvēle, šim pilsonim vēl ne..
Offline
Mixzzz
15. Oct 2019, 09:34 #8836

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1598

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


15 Oct 2019, 08:56:19 @cufiks rakstīja:
Netraucē biedēt cilvēkus prom no ļaunuma (e9x sērijas benzīnmotoriem)

Daudziem jau sen zināms, ka M57 ir vienīgā pareizā izvēle, šim pilsonim vēl ne..
Beidz mēģināt cilvēkus pataisīt par lauķiem
Offline
cufiks
15. Oct 2019, 09:44 #8837

Kopš: 03. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 7001

Braucu ar: pirkstu pa Tirzu

Lauķim būt ir labi un veselīgi
Offline
RR04
15. Oct 2019, 09:56 #8838

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 917

Braucu ar: Nofleksētu jumtu

E92 ar N47, jau labu laiku lietošanā. Problēmu nekādu. Nomaini ķēdes un mauc laimīgs
Offline
RSAWorkshop
15. Oct 2019, 10:39 #8839

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3343

Braucu ar: e39


15 Oct 2019, 08:56:19 @cufiks rakstīja:
Netraucē biedēt cilvēkus prom no ļaunuma (e9x sērijas benzīnmotoriem)

Daudziem jau sen zināms, ka M57 ir vienīgā pareizā izvēle, šim pilsonim vēl ne..

Hz kāds tur ļaunums, visi sakrāmētie iet un bez problēmām, jauda ir, patēriņš normāls Lauvas tiesa problēmu meklēšanā gan ir Kaspičam

[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 15 Oct 2019, 10:40:17 ]



-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
AdultHitler
15. Oct 2019, 12:05 #8840

Kopš: 17. Feb 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 32

Braucu ar:


Nu protams, pencīnnieks būs klusāks - līdz sāks grabēt valvetronic un noklapēs

M57 vai M3, citu opciju nav


Neredzu problēmas nedz ar dzinēju un nedz arī ar valvetronic nomaiņu.
Par VVT e-motoru maksāju 25eiras, kad bija jāmaina nost - papildus piedāvāja, vai negribot sensoru par to pašu naudu - kopā 50eiro, viens brauciens uz šrotu un kādas 3h jaucot un liekot atpakaļ vārstu vāku paša rokām.
Vairāk maksāju par diviem mēnešiem kasko, kā bija tēriņi, lai 220k nogājušam auto nomainītu VVT.


Visi ir raudājuši nopakaļ, ka esot miskaste un problēma aiz problēmas un valvetronic ir lielākais BMW izgudrotais mēsls ! Bet tie arī ir cilvēki ar viedokli, ko bazūnē pakaļ kādam, kas izteicis savu foruma komentārā.

Lien ārā citi standarta BMW gļuki (nomainīti tris ABS sensori, navigācijas bloks uz FL, strūres pastriprinātājs, piemetināts jauns izpūtējs, nomainīts akumulators, amortizatori, papildus ūdens sūknis,vārstu blīvslēgi, ķēde profilaksei un lambda), bet lai teiktu, ka valvetronic pie kopta auto statusa būtu nāves smaka - nezinu gan.

[ Šo ziņu laboja AdultHitler, 15 Oct 2019, 12:07:34 ]

Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips