Online

Pašreiz BMWPower skatās 81 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
bmw_e36
24. Jun 2017, 21:54 #6061

Kopš: 16. Jun 2010

No: Madona

Ziņojumi: 51

Braucu ar: E90 318d Msport


24 Jun 2017, 21:36:57 @HiJaCKeR rakstīja:

24 Jun 2017, 21:28:16 @bmw_e36 rakstīja:

24 Jun 2017, 17:35:35 @sadiecrie rakstīja:
Ir jēga pirkt e90 2008.gada ar 318d N47 motoru? Īpašnieks nesen ir nomainījis ķēdi un visu citu, kas ir jāmaina, visu to darījis BMW servisā.

Vēl ir pāris piedāvājumi ar 320d M47 motoriem, kuriem nesen mainīts sajūgs.

Ārzemju forumos gandrīz visi iesaka izvairīties no 2007. - 2009. gada 318d modeļiem. Tiešām ar viņiem ir tik traģiski ? Nav tā, ka nav turbo = mazāk problēmu?


es vairs neņemtu e90 ar n47 dzinēju un visiem 318d vajadzētu būt turbo.
skaties vien uz 325d vai 330d būs daudz labāk.
man piemēram ir 318d ar n47 143bhp dzinēju kuru vēl nočipoju uz 173bhp, bet baigās dzinējs nobeidzās, ar ķēdi viss ir ok, bet kloķenes gultnis kāds saplīsa kad lielāku slodzi uzliku uz dažām minūtēm, bet tākā jau ir izstērēti £5.5k šim auto tad vien nāksies taisīt lai nezaudētu vairāk naudu. bet nākošo nkteikti ņemšu 330d vai 335d, bet tas kad nākošgad.

cik tagad esu lasījis par n47 dzinējiem tad tikai problēmas ar tiem. kamēr iet tikmēr ir labi (pats nesūdzējos, bet gribējās ko jaudīgāku)

tākā ieteiktu skatīties vairāk uz 3.0d dzinējiem

3.0d arī čiposi?


kapēc tā jautā? kaut kas slikts ja auto nočipo?
Offline
Kaross
24. Jun 2017, 22:06 #6062

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4325

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Slikts nav nekas, tikai atsevišķiem indivīdiem ar kukaiņiem galvā ir savi uzskati, kurus uzspiež citiem un uzskata par pareiziem.
Tā ir tāda latviešu tautas iezīme. Zināt, mācēt visu un arī mācīt citiem.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
24. Jun 2017, 22:06 #6063

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4325

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


24 Jun 2017, 21:20:51 @sadiecrie rakstīja:

24 Jun 2017, 20:01:05 @GS rakstīja:
No kurienes tu izraki ka tur nav turbo ? Man liekas neturbo dīzeli kas atbilst euro normām nemaz nav iespējams uzražot.


Sorry, ja klūdos.
Čalis kurš atrādīja teica vairākas reizes, ka nav turbo Pats neticēju, skatījos motoru arī neredzēju ( vai acis nav īstajā vietā ). Izbraucu - vispār nejutu turbo klātbūtni..

Kaross chill, jautāju tikai.


Kā jau teicu. Pēc ~1993.gada nav NEVIENA BMW dīzeļa bez turbīnas.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
HiJaCKeR
24. Jun 2017, 22:12 #6064

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4528

Braucu ar: BMW E90 330i


24 Jun 2017, 22:06:17 @Kaross rakstīja:
Slikts nav nekas, tikai atsevišķiem indivīdiem ar kukaiņiem galvā ir savi uzskati, kurus uzspiež citiem un uzskata par pareiziem.
Tā ir tāda latviešu tautas iezīme. Zināt, mācēt visu un arī mācīt citiem.

kas ta sunim asti cels ja ne pats
Offline
sadiecrie
24. Jun 2017, 22:16 #6065

Kopš: 18. Jun 2017

Ziņojumi: 12

Braucu ar: e90


24 Jun 2017, 22:06:56 @Kaross rakstīja:

24 Jun 2017, 21:20:51 @sadiecrie rakstīja:

24 Jun 2017, 20:01:05 @GS rakstīja:
No kurienes tu izraki ka tur nav turbo ? Man liekas neturbo dīzeli kas atbilst euro normām nemaz nav iespējams uzražot.


Sorry, ja klūdos.
Čalis kurš atrādīja teica vairākas reizes, ka nav turbo Pats neticēju, skatījos motoru arī neredzēju ( vai acis nav īstajā vietā ). Izbraucu - vispār nejutu turbo klātbūtni..

Kaross chill, jautāju tikai.


Kā jau teicu. Pēc ~1993.gada nav NEVIENA BMW dīzeļa bez turbīnas.


Ņemšu vērā. Paldies par info.
Offline
kkkkk
24. Jun 2017, 22:23 #6066

Kopš: 28. Jan 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 545

Braucu ar: e91xd


24 Jun 2017, 22:06:17 @Kaross rakstīja:
Slikts nav nekas, tikai atsevišķiem indivīdiem ar kukaiņiem galvā ir savi uzskati, kurus uzspiež citiem un uzskata par pareiziem.
Tā ir tāda latviešu tautas iezīme. Zināt, mācēt visu un arī mācīt citiem.


saki, ka ja4ipo es vel nevienu neesmu sanemies no4ipot, bet varbut pirmo 3litrinieku ja4ipo
Offline
pokemaster
25. Jun 2017, 09:24 #6067

Kopš: 27. Jan 2016

No: Cēsis

Ziņojumi: 76

Braucu ar: sabiedrisko

Kādas iespējas dabūt auto uz servi 15 km attālumā?
Automāts e91. Vibrācijas demferis aizlidoja, siksna nost.
Cik var braukt bez dzeses vai vispār var?
Kā javelk automātu?
Offline
minimamuts
25. Jun 2017, 11:53 #6068

Kopš: 18. Jan 2011

Ziņojumi: 129

Braucu ar: BMW E91 lci 330d, Audi 90q TDI

Sveiki, varbūt kāds ir saskāries ar tādu problēmu, ka maģis slēdzas ārā, kad palaist radio, auto e91 facelift laikam cic. Navigācija visa strādā, pārējais ar, bet kad uzliek radio, viņš paskan kādu 1minuti un maģis izslēdzas un pēc pāris sekundēm atkal ieslēdzas?
Un vai kāds ir mainījis apšivku ručkas, apšivkas labas, bet rokturi ir pabojāti. Vai tās ir iespējams samainīt?
Offline
rr23
25. Jun 2017, 12:22 #6069

Kopš: 25. Jun 2017

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

Sveiki!
Gribēju pavaicāt sekojošu lietu. Jau 5 gadus braukāju ar 2007.gada BMW E90 325 6 cilindi, benzīns, bet pēdējā laikā mašīna aizvien vairāk un vairāk sāk patērēt eļļu + parādījušies dūmi, pie aktīvākas akseleratora pedēļa uzspiešaans. Ikdienā nevarētu teikt, ka daudz gonkotu, drīzāk braucu akurati, bet tāpat sanāk kāds 1 L eļļas uz kādiem 600-700 km. Un kādreiz pielēju eļļu, bet tas nebija tik bieži, tagad faktiski gandrīz katru mēnesi jāpapildina bet braucu es ļoti maz ar to auto.
Vai kādam ir nojausma, kas varētu būt par problēmu? Tikai zinu, ka attaisot motora eļļas vāku, vienmēr tāda kā degoša smaka nāk no motora.

Vai kāds ir saskāries ar kaut ko tādu un kādas varētu būt aptuvenās izmaksas? Jo gribu saprast, vai ir vispār vērts labot to auto, jo negribas šādā ne pārāk jaunā auto ieguldīt lielu piķi kapitālajā remontā. Tad jau labāk tiešām domāt par kādu citu auto. Kaut gan protams šis auto man ļoti patīk un ja varētu sataisīt pa saprātīgām summām tad protams, ka to taisītu un braukātu vēl. Jo auto nobraukums 130 tk.
Offline
N53series
25. Jun 2017, 12:27 #6070

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


25 Jun 2017, 12:22:06 @rr23 rakstīja:
Sveiki!
Gribēju pavaicāt sekojošu lietu. Jau 5 gadus braukāju ar 2007.gada BMW E90 325 6 cilindi, benzīns, bet pēdējā laikā mašīna aizvien vairāk un vairāk sāk patērēt eļļu + parādījušies dūmi, pie aktīvākas akseleratora pedēļa uzspiešaans. Ikdienā nevarētu teikt, ka daudz gonkotu, drīzāk braucu akurati, bet tāpat sanāk kāds 1 L eļļas uz kādiem 600-700 km. Un kādreiz pielēju eļļu, bet tas nebija tik bieži, tagad faktiski gandrīz katru mēnesi jāpapildina bet braucu es ļoti maz ar to auto.
Vai kādam ir nojausma, kas varētu būt par problēmu? Tikai zinu, ka attaisot motora eļļas vāku, vienmēr tāda kā degoša smaka nāk no motora.

Vai kāds ir saskāries ar kaut ko tādu un kādas varētu būt aptuvenās izmaksas? Jo gribu saprast, vai ir vispār vērts labot to auto, jo negribas šādā ne pārāk jaunā auto ieguldīt lielu piķi kapitālajā remontā. Tad jau labāk tiešām domāt par kādu citu auto. Kaut gan protams šis auto man ļoti patīk un ja varētu sataisīt pa saprātīgām summām tad protams, ka to taisītu un braukātu vēl. Jo auto nobraukums 130 tk.


pie 130kkm nobraukuma 1L elljas uz 600km?
Offline
Mikuzz
25. Jun 2017, 12:29 #6071

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41348

Braucu ar: Transporta līdzekli

N sērija
Offline
darknmy
25. Jun 2017, 12:34 #6072

Kopš: 23. Jul 2014

Ziņojumi: 1113

Braucu ar: X3 3.0i


25 Jun 2017, 12:22:06 @rr23 rakstīja:
Sveiki!
Gribēju pavaicāt sekojošu lietu. Jau 5 gadus braukāju ar 2007.gada BMW E90 325 6 cilindi, benzīns, bet pēdējā laikā mašīna aizvien vairāk un vairāk sāk patērēt eļļu + parādījušies dūmi, pie aktīvākas akseleratora pedēļa uzspiešaans. Ikdienā nevarētu teikt, ka daudz gonkotu, drīzāk braucu akurati, bet tāpat sanāk kāds 1 L eļļas uz kādiem 600-700 km. Un kādreiz pielēju eļļu, bet tas nebija tik bieži, tagad faktiski gandrīz katru mēnesi jāpapildina bet braucu es ļoti maz ar to auto.
Vai kādam ir nojausma, kas varētu būt par problēmu? Tikai zinu, ka attaisot motora eļļas vāku, vienmēr tāda kā degoša smaka nāk no motora.

Vai kāds ir saskāries ar kaut ko tādu un kādas varētu būt aptuvenās izmaksas? Jo gribu saprast, vai ir vispār vērts labot to auto, jo negribas šādā ne pārāk jaunā auto ieguldīt lielu piķi kapitālajā remontā. Tad jau labāk tiešām domāt par kādu citu auto. Kaut gan protams šis auto man ļoti patīk un ja varētu sataisīt pa saprātīgām summām tad protams, ka to taisītu un braukātu vēl. Jo auto nobraukums 130 tk.

ja Tev ir N52 iespējams alusil cilindru beigas

pārdod rumbulā vai maini motoru
Offline
N53series
25. Jun 2017, 12:37 #6073

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

un kas tad ir ar to N seeriju?

afftar - ir sliktas zinjas. taas ir: ar taadu elljas pateerinju, 99% probabilitaate, ka esi nokaavis katus. visticamaakais, arii zondes ir nomociitas.
jauni kati+zondes [tas, kaa vajadzeetu remonteet] ir ap 2K naudaas.
lietoti/citi, zondes - ja maina tikai apspraagushaas: leetaak, bet, protams, ne 100 naudas.
iemesli:
1. kartera ventilaacijas vaarsts pilniigi izjucis.
2. vaarstu bliivsleegi. tie gan nekljuust kokaini pie 130kkm. bet nu nobraukumam es neticu, piedod.
Offline
N53series
25. Jun 2017, 12:37 #6074

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


25 Jun 2017, 12:34:08 @darknmy rakstīja:

25 Jun 2017, 12:22:06 @rr23 rakstīja:
Sveiki!
Gribēju pavaicāt sekojošu lietu. Jau 5 gadus braukāju ar 2007.gada BMW E90 325 6 cilindi, benzīns, bet pēdējā laikā mašīna aizvien vairāk un vairāk sāk patērēt eļļu + parādījušies dūmi, pie aktīvākas akseleratora pedēļa uzspiešaans. Ikdienā nevarētu teikt, ka daudz gonkotu, drīzāk braucu akurati, bet tāpat sanāk kāds 1 L eļļas uz kādiem 600-700 km. Un kādreiz pielēju eļļu, bet tas nebija tik bieži, tagad faktiski gandrīz katru mēnesi jāpapildina bet braucu es ļoti maz ar to auto.
Vai kādam ir nojausma, kas varētu būt par problēmu? Tikai zinu, ka attaisot motora eļļas vāku, vienmēr tāda kā degoša smaka nāk no motora.

Vai kāds ir saskāries ar kaut ko tādu un kādas varētu būt aptuvenās izmaksas? Jo gribu saprast, vai ir vispār vērts labot to auto, jo negribas šādā ne pārāk jaunā auto ieguldīt lielu piķi kapitālajā remontā. Tad jau labāk tiešām domāt par kādu citu auto. Kaut gan protams šis auto man ļoti patīk un ja varētu sataisīt pa saprātīgām summām tad protams, ka to taisītu un braukātu vēl. Jo auto nobraukums 130 tk.

ja Tev ir N52 iespējams alusil cilindru beigas

pārdod rumbulā vai maini motoru


wat?
Offline
josi
25. Jun 2017, 13:21 #6075

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Ne-BMW


25 Jun 2017, 12:37:15 @N53series rakstīja:
iemesli:
1. kartera ventilaacijas vaarsts pilniigi izjucis.
2. vaarstu bliivsleegi. tie gan nekljuust kokaini pie 130kkm. bet nu nobraukumam es neticu, piedod.

3. Konkrēti N52B25 - saguruši virzuļu gredzeni.
Offline
N53series
25. Jun 2017, 13:56 #6076

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


25 Jun 2017, 13:21:55 @josi rakstīja:

25 Jun 2017, 12:37:15 @N53series rakstīja:
iemesli:
1. kartera ventilaacijas vaarsts pilniigi izjucis.
2. vaarstu bliivsleegi. tie gan nekljuust kokaini pie 130kkm. bet nu nobraukumam es neticu, piedod.

3. Konkrēti N52B25 - saguruši virzuļu gredzeni.


Kaa taa sagurshana izpaudaas? Iecepushies? Nodilushi lupataas? Sapliisushi sektoros?
Ja atlaidushies,tad - taas jau ir sekas. Aciimredzot,nenormaals termaalais rezhiims bijis.
Tb,taas jau ir sekas. Vajadzeetu saprast ceeloni!
Offline
josi
25. Jun 2017, 14:47 #6077

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Ne-BMW

Cēlonis ir neveiksmīga virzuļgrupas konstrukcija, te tas ir izanalizēts sīkāk.

Offline
N53series
25. Jun 2017, 15:13 #6078

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


25 Jun 2017, 14:47:32 @josi rakstīja:
Cēlonis ir neveiksmīga virzuļgrupas konstrukcija, te tas ir izanalizēts sīkāk.




super! labs info! paldies!
es gan iisti nesapratu - tos 0.16mm vinjsh meera it kaa jaunam virzulim, bet: bildee lietots, da jautaajums: kur vinjsh dabuuja jaunu?
neapstriidu probleemu [jaunajai versijai tieshaam ir nopietnaaka augsheejaa gredzena termaalaa aizsardziia + elljas drenazha], bet - vnk jautaajums/i.
Offline
rr23
25. Jun 2017, 17:14 #6079

Kopš: 25. Jun 2017

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

Paldies par palīdzību, iespējamās problēmas ir ieskicētas. Tagad jautājums, kur to var sakarīgi saremontēt (izņemot oficiālos dīlerus)?
Offline
Red_Devil
25. Jun 2017, 21:06 #6080

Kopš: 14. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 413

Braucu ar: E91 LCI

Pērku, e91 facelift modelim jumta reliniem škērsstienus.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo