Online

Pašreiz BMWPower skatās 98 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: E34 priekšējā tilta sviras divi stāvokļi

AutorsZiņojums
FTW123
18. Aug 2011, 12:39 #1

Kopš: 18. Aug 2011

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

e34 priekšaējā tilta apakšejo sviru var nostiprināt pie sijas divos veidos - tuvāk vidum vai tālāk. Parteizi ir tuvāk vidum, bet ir jautājums, kādēļ BMW ir atstājis vēl vienu papildu caurumu? No praktiskās puses var pielikt arī malējajā caurumā, tādā veidā paplašinot priekšejās piekares platumu par pāris centimetriem un iegūstot lielāku stabilitāti. (Protams savirze ir jāpārregulē.) Taču šajā gadījumā pagriezienos riepas sāk ķerties pie spārna apakšējā stūra.
Offline
FTW123
20. Dec 2011, 15:02 #2

Kopš: 18. Aug 2011

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Pats iesāku pats arī atbildēšu, varbūt kādam noder. 1) Uz e34 prikšējā tilta svirai divi caurumi tādēļ ka tālākaias uz āru paredzēts 7niekam e32. 2) Uz e34 arī var uzlikt sviras tālākajā stāvoklī bet tad strauji bremzējot riteņi ķer arkas malu, tādēļ labāk uzlikt e32 sviru. Savirzi var noregulēt nav problēmu. "+" daudz mazāk pagriezienos slīd arā priekša, jeb pagriezienu var izņemt ar lielāku ātrumu. Viens "-" stūre ir nedaudz smagāka un otrs "-" no galējās pagrieziena pozīcijas atlaižot ratu riteņi paši neiet uz centru, mazliet jāpiepalīdz. Par cik pēdējais "-" izpaužas tikai parkojoties lielveikala autostāvvietā un pirmais ir maznozīmīgs kopējais ieguvums ir pozitīvs. Citādi viss ir ok nekas neķeras, arī vizuāli to ka riteņi ir pagājuši uz āru katrā puse pa kādu 1.5 centimetru tā uzreiz nevar pamanīt.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo