Online

Pašreiz BMWPower skatās 97 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Land Rover Range Rover/Disco u.c.

AutorsZiņojums
LR
10. Jul 2019, 08:40 #341

Kopš: 10. Jun 2013

Ziņojumi: 46

Braucu ar:


09 Jul 2019, 11:54:13 @kriii rakstīja:
Ko varat pateikt par šitādu bobiku - https://lv.brcauto.eu/automobilis/c812343-land-...3.0l-automatiska

Neplānojas kā vienīgais auto, bet gribas arī atpakaļ no copes atbraukt ar viņu, nevis evakuatoru


Šim viss ir labi. Ja patīk ar to braukt, tad citādi nav kur piesieties. Liels, plašs, būs kur aprīkojumu salikt, piekabināt laivas utt. Var mierīgi būt arī kā vienīgais auto.
Elektroniskā pilnpiedziņas kontrole ir ļoti laba. Saslēdz dubļus, sniegu un brauc.
Patēriņš būs lielāks kā kādiem konkurentiem, jo aerodinamiku neviens nav atcēlis. Bet tā ļoti labs auto.
Offline
LR
10. Jul 2019, 08:45 #342

Kopš: 10. Jun 2013

Ziņojumi: 46

Braucu ar:


30 Apr 2019, 09:59:21 @arnijs_e39 rakstīja:
Kur Rigas rajona meklēt Land Rover Discovery detaļas? Lietotas, Berģos zinu.

Atkarīgs kādas vajag. Lietotas pārsvarā caur paziņām. Jāzin tik kam stāv 1 kam 2 Disco aiz šķūnīša
Vēl ir tāds Laurens Auto Ķengragā pie kortiem. Tie pa laikam kādu Landroveri atvelk no britiem sadalīt.

Jaunas no auto bodēm. Ja kas specifiskāks, tad ATA Serviss Matīsa ielā. Bet vislabāk no kāda .co.uk veikala.
Offline
PitonZ
30. Jul 2019, 10:15 #343

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1980

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem

Disco4 3.0D jaunu kloķeni vispār var kkur nopirkt?
Offline
RaimisK
30. Jul 2019, 10:23 #344

Kopš: 02. Oct 2005

Ziņojumi: 3227

Braucu ar: erenpreisu

Tikai nenopērc China jaunu. Neviens normāls meistars neņems pretī.
Lietotu labu samaklēt grūti, motoru sborā arī.
Ja pārlūza vai tuvu tam, tad aptuveni ar 5k remontu rēķinies.
Offline
PitonZ
30. Jul 2019, 10:37 #345

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1980

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem

jauns OEM bloks ar kloķeni 7k
Offline
wanksta
05. Dec 2019, 22:08 #346

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7225

Braucu ar: muti

Jautājums mok kas zin
Jaguar XF 2.7 un trī ļitru dīzeļi, tie ir tie paši, kas reindžroveros, ar lūztošajām kloķenēm utt?
Online
primy
05. Dec 2019, 22:15 #347

Kopš: 19. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1034

Braucu ar: plīsušu menisku

2.7D/TDV6/HDi Edit
Engine configuration & engine displacement
60-degree V6 engine, single- and twin-turbo diesel, 2,720 cc (2.7 L; 166.0 cu in), bore x stroke 81 mm × 88 mm (3.19 in × 3.46 in), compression ratio 17.3:1

Cylinder block & crankcase
Compacted graphite iron cross bolted block

Cylinder heads & valvetrain
High strength aluminium, DOHC with four valves per cylinder

Aspiration
Single turbocharger or twin-turbochargers with air-to-air intercooler, electronically actuated variable geometry with transient over-boost capability, port deactivation system

Fuel system & engine management
Siemens Common rail (CR) direct diesel injection, maximum injection pressure of 1,650 bars (23,900 psi), piezo injectors

DIN-rated motive power & torque outputs
140 kW (190 PS; 188 hp), 440 N⋅m (325 lbf⋅ft) – Ford Territory, Land Rover Discovery 3, Range Rover Sport
152 kW (207 PS; 204 hp), 440 N⋅m (325 lbf⋅ft) – Citroën C5, Citroën C6, Jaguar S-Type, Jaguar XF, Jaguar XJ, Peugeot 407, Peugeot 607
References
“Ford, PSA Announce New V6 Diesel” Auto Report, 10 June 2003
3.0D/TDV6/SDV6 Edit
Engine configuration & engine displacement
60-degree V6 engine, twin-turbo diesel, 2,993 cc (3.0 L; 182.6 cu in), bore x stroke 84 mm × 90 mm (3.31 in × 3.54 in), compression ratio 16.4:1

Cylinder block & crankcase
Compacted graphite iron cross bolted block

Cylinder heads & valvetran
High strength aluminium, DOHC with 4 valves per cylinder

Aspiration
Twin-turbochargers with air-to-air intercooler, electronically actuated variable geometry with transient over-boost capability, port deactivation system

Fuel system & engine management
Siemens Common rail (CR) direct diesel injection, maximum injection pressure of 2,000 bars (29,000 psi), piezo injectors

DIN-rated motive power & torque outputs
180 kW (245 PS; 241 hp), 450 N⋅m (332 lbf⋅ft) – Citroën C5, Citroën C6, Peugeot 407, Peugeot 407 Coupé
180 kW (245 PS; 241 hp), 500 N⋅m (369 lbf⋅ft) – Jaguar XF, Land Rover Discovery 4, Range Rover Sport
190 kW (258 PS; 255 hp), 600 N⋅m (443 lbf⋅ft) – Land Rover Discovery 4, Discovery 5, Range Rover Sport
202 kW (275 PS; 271 hp), 600 N⋅m (443 lbf⋅ft) – Jaguar XF, Jaguar XJ, Range Rover
221 kW (300 PS; 296 hp), 700 N⋅m (516 lbf⋅ft) – Jaguar XJ, Range Rover Velar
225 kW (306 PS; 302 hp), 700 N⋅m (516 lbf⋅ft) – Range Rover Sport
Offline
kli
03. Aug 2020, 17:28 #348

Kopš: 05. Mar 2012

Ziņojumi: 420

Braucu ar:

Ir kādam bijusi saskarsme ar Land Rover Discovery II? Nepieciešams otrs auto suņa vizināšanai un šis modelis varētu būt ok variants. Pa dubļiem un laukiem braukt neplānoju.
Ieskatam viens sludinājums no ss.lv. Varbūt kāds zin kaut ko par konkrēto auto - ss.lv Land Rover Discovery II

[ Šo ziņu laboja kli, 03 Aug 2020, 17:34:58 ]

Offline
janisdaubergs
03. Aug 2020, 17:52 #349

Kopš: 12. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 403

Braucu ar: E46 m54b30 cabrio

Kaimiņam ir, labs auto, vairs nav baigais pielietojums, gadu gaitā nav bijuši lieli ieguldījumi:
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/land-rove...very/bemlmk.html
Sorry tas gan laikam nākamais modelis vai fl..

[ Šo ziņu laboja janisdaubergs, 03 Aug 2020, 17:53:40 ]

Offline
Solihull
04. Aug 2020, 10:05 #350

Kopš: 29. Jun 2020

Ziņojumi: 321

Braucu ar: bonatti grey


03 Aug 2020, 17:28:34 @kli rakstīja:
Ir kādam bijusi saskarsme ar Land Rover Discovery II? Nepieciešams otrs auto suņa vizināšanai un šis modelis varētu būt ok variants. Pa dubļiem un laukiem braukt neplānoju.
Ieskatam viens sludinājums no ss.lv. Varbūt kāds zin kaut ko par konkrēto auto -


Galvenais skatities kas ar rūsu - grīda, rāmis(īpaši pakala), bagaznieka eņģes. Vizuāli izskatās sapucēts, taču jāskatās kas apakša notiek, no kurienes un cik daudz tek eļļa un citi šķidrumi.Hadene vienkārša un ļoti izturīga. Detalas nav dārgas, ir pieejamas, un ja speciāli nelauzisi pa mežiem tad nekas baigi arī neluzis. Prieks si laika advanceta ACE un pakaļas pneima lielakajai daļai jau ir amputeti vai nefunkcionējoši. Funkcionējoši abi sie mezgli varētu norādīt uz to ka uz auto nauda tiešām nav zelota un apkopts ir godam. Motors it ka primitīvs un izturīgs, taču ja neseko līdzīgi mierīgi var izbeigties arī ātrāk. taču atšķirība no pirmās paaudzes vadība jau elektroniska. Kopuma ietiektu skatities uz FL modeļiem, tie sakas no 2002 gada, tur tieši motora elektronikas vadības kaites novērstas un paris zirdziņi klāt. Kopuma ok auto, mierīgi var arī pats skrūvēt ja ir vēlme. Erts, ligans, super ietilpīgs kugis.
Offline
kli
04. Aug 2020, 17:46 #351

Kopš: 05. Mar 2012

Ziņojumi: 420

Braucu ar:


04 Aug 2020, 10:05:28 @Solihull rakstīja:

03 Aug 2020, 17:28:34 @kli rakstīja:
Ir kādam bijusi saskarsme ar Land Rover Discovery II? Nepieciešams otrs auto suņa vizināšanai un šis modelis varētu būt ok variants. Pa dubļiem un laukiem braukt neplānoju.
Ieskatam viens sludinājums no ss.lv. Varbūt kāds zin kaut ko par konkrēto auto -


Galvenais skatities kas ar rūsu - grīda, rāmis(īpaši pakala), bagaznieka eņģes. Vizuāli izskatās sapucēts, taču jāskatās kas apakša notiek, no kurienes un cik daudz tek eļļa un citi šķidrumi.Hadene vienkārša un ļoti izturīga. Detalas nav dārgas, ir pieejamas, un ja speciāli nelauzisi pa mežiem tad nekas baigi arī neluzis. Prieks si laika advanceta ACE un pakaļas pneima lielakajai daļai jau ir amputeti vai nefunkcionējoši. Funkcionējoši abi sie mezgli varētu norādīt uz to ka uz auto nauda tiešām nav zelota un apkopts ir godam. Motors it ka primitīvs un izturīgs, taču ja neseko līdzīgi mierīgi var izbeigties arī ātrāk. taču atšķirība no pirmās paaudzes vadība jau elektroniska. Kopuma ietiektu skatities uz FL modeļiem, tie sakas no 2002 gada, tur tieši motora elektronikas vadības kaites novērstas un paris zirdziņi klāt. Kopuma ok auto, mierīgi var arī pats skrūvēt ja ir vēlme. Erts, ligans, super ietilpīgs kugis.


Paldies par info!
Offline
ak
05. Aug 2020, 12:29 #352

Kopš: 24. Jul 2003

Ziņojumi: 275

Braucu ar: LR

Specifiski par D2 pieredzes nav, bet ja skatās uz pieredzi ar Defenderim, kam ir daudz līdzīga, tad ir jārēķinās, ka kardāna krustiņi ir jāmaina reizi gadā, ja pērk lētus, stūres pirksti iztur 1-2 gadus, vienalga kādi. Ja negribas bukses piekarē regulāri manīt, tad ir jēga tās visas nomainīt uz poliuterāna. Ieteiktu pievērst uzmanību eļļas noplūdēm, īpaši no sadales kārbas. Dažreiz, lai tās likvidētu, lētāk ir nopirkt jaunu sadaleni, jo kardāni mēdz izdeldēt kārbas alumīnija korpusu. Uzsākot braukt vai pārslēdzot ātrumus, klankšķis var nozīmēt, ka kaut kas ir stipri izdilis starp riteņiem un ātrumkārbu - pusasis, diferenciāļi utt.

LR nav lēts auto uzturēšanā. Un ja iepriekšējais īpašnieks ir taupījis naudu to uzturot, izmaksas var būt palielas. Piekares daļas šim auto nav diez ko lētas, ja jāmaina daudz un liek normālas, nevis lētākās pieejamās. Cenu starpība vienai detaļai starp ražotājiem parasti ir vairākās reizēs un var gadīties, ka labs "after mkarkets" ir dārgāks par LR OEM.

No otras puses - šis brauks ilgi grabēdams un ļurkājoties arī, ja to neuzturēs
Offline
Solihull
05. Aug 2020, 12:38 #353

Kopš: 29. Jun 2020

Ziņojumi: 321

Braucu ar: bonatti grey


05 Aug 2020, 12:29:46 @ak rakstīja:
Specifiski par D2 pieredzes nav, bet ja skatās uz pieredzi ar Defenderim, kam ir daudz līdzīga, tad ir jārēķinās, ka kardāna krustiņi ir jāmaina reizi gadā, ja pērk lētus, stūres pirksti iztur 1-2 gadus, vienalga kādi. Ja negribas bukses piekarē regulāri manīt, tad ir jēga tās visas nomainīt uz poliuterāna. Ieteiktu pievērst uzmanību eļļas noplūdēm, īpaši no sadales kārbas. Dažreiz, lai tās likvidētu, lētāk ir nopirkt jaunu sadaleni, jo kardāni mēdz izdeldēt kārbas alumīnija korpusu. Uzsākot braukt vai pārslēdzot ātrumus, klankšķis var nozīmēt, ka kaut kas ir stipri izdilis starp riteņiem un ātrumkārbu - pusasis, diferenciāļi utt.

LR nav lēts auto uzturēšanā. Un ja iepriekšējais īpašnieks ir taupījis naudu to uzturot, izmaksas var būt palielas. Piekares daļas šim auto nav diez ko lētas, ja jāmaina daudz un liek normālas, nevis lētākās pieejamās. Cenu starpība vienai detaļai starp ražotājiem parasti ir vairākās reizēs un var gadīties, ka labs "after mkarkets" ir dārgāks par LR OEM.

No otras puses - šis brauks ilgi grabēdams un ļurkājoties arī, ja to neuzturēs


Defenderim un Discovey 2 līdzīgs ir tikai motors vienā paaudzē - TD5. Nekas cits tur nav līdzīgs. Taisnība tev ir par Discovery 1 un Defenderu - tur zem virsbūves gandrīz viss ir 1:1 tehniski, razdatkai tik cita attiecība un tiešām nebūtiski sīkumi. Par detaļu cenu starpību piekrītu, OEM no Aftermarket var atšķirties pat 10 reizes, nepārspīlējot. Tiesa gan, ir ļoti daudz interneta veikali kas ir tendēti tieši uz land roveriem - britiem tā ir stihija, kultūra, sauc kā gribi. Pieejams viss, sākot no buksēm līdz hardcore offroad tūningam, standarta piegāde līdz durvīm atgādā 1 nedēļas laikā.
Par detaļu cenām - jā, dārgāks kā VW POLO 1.2, taču salīdzinot ar konkurentiem - citiem rāminiekiem, piem, LC, Patrol, LR aftermarkets ir krietni lielāks un pieejamāks. Piem, lift kiti, ražoti pie pašiem britiem, nevis ķīnas, D1 sākās no 200 ar kko kapeikām, D2 čutj dārgāk. Iz savas un novērotās pieredzes - problēmas sākas kad sāk 'tūnēt' un plēst mežā. Liek milzīgas riepas, liftus, pārējo atstājot novārtā. Ja brauc ar samēriga izmēra riepām (zem 33" un īpaši nelifto (MAX 2", var braukt ilgi un laimīgi. Un pat šie minētie - 33" riepas un 2" lifts jau prasa pastiprinātu uzmanību piekarei. No autora jautājuma gan sapratu, ka šim tas nedraud.

[ Šo ziņu laboja Solihull, 05 Aug 2020, 12:41:17 ]

Offline
user
03. Sep 2020, 10:17 #354

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 12969

Braucu ar:

Steidzami vajag priekšā kreiso mironi (laikam ar visu pusasi tikai nāk) 2005. gada Range rover (L322) 4.4. benzins.

labi, ja var uzreiz arī nomainīt. PM
Offline
klifiks
15. Nov 2020, 23:42 #355

Kopš: 10. Jul 2015

Ziņojumi: 11

Braucu ar:

Ir noskatīts Land Rover Discovery 3, 2.7D, mehānika.
Cik dārgi ir remonti, kas lācītim vēdarā, vai labāk ko citu. Netaisos ar viņu pa dubļiem braukāt un bezceļiem
Paldies
Offline
primy
16. Nov 2020, 17:49 #356

Kopš: 19. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1034

Braucu ar: plīsušu menisku

Vājā vieta kloķene.
Bagāžnieka vāka mehānisms.
Jāskatās, kad mainīts pneimas kompresors.
Stabilizatora bukses aizmugurē un tā pat peldošās ir pizģec samainīt nepaceļot kuzavu no rāmja.

Viss pārējais tur ir vienkāršs.
Nezinu, kā tagad ar detaļu cenām, ja pērk pats aftermarketus tad nekas dārgs uzturēšanā.
Svarīgākais mezgls, kloķene. Original turēja aptuveni 140k km
Offline
user
16. Nov 2020, 18:39 #357

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 12969

Braucu ar:

ja nebrauc dubļos un bezceļos, neredzu jēgu no RR, jo tādos mērenos bezceļos viņš ir nereāli komfortabls un cool, bet pilsētā un uz šosejas milzīgs un nevadāms
Offline
user
16. Nov 2020, 20:32 #358

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 12969

Braucu ar:


16 Nov 2020, 20:29:30 @Nixx rakstīja:
Šodien uz krastenes nostājās blakus tāds dusmīgi rūcošs pasvaigs RR. Kā no viņa nesa pēc nesadeguša dīzeļa Vējš kkā jocīgi iegriezās, baigi varēja sajust. Pirms prasiet - citu mašīnu tuvumā nebija
Tad pie zaļā čals iebēra, cik nu jaudāja. Skaņa, jā :sex: Bet dinamika... Pietiks, ka pateikšu - man viņa dūmi nebija jāošņā pat ne tuvu


Tu apjēdz par ko Tu runā vispār? dīzelim, lielam džipam - kāda vēl faking dinamika


Offline
user
16. Nov 2020, 20:41 #359

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 12969

Braucu ar:


16 Nov 2020, 20:34:45 @Nixx rakstīja:

16 Nov 2020, 20:32:40 @user rakstīja:

16 Nov 2020, 20:29:30 @Nixx rakstīja:
Šodien uz krastenes nostājās blakus tāds dusmīgi rūcošs pasvaigs RR. Kā no viņa nesa pēc nesadeguša dīzeļa Vējš kkā jocīgi iegriezās, baigi varēja sajust. Pirms prasiet - citu mašīnu tuvumā nebija
Tad pie zaļā čals iebēra, cik nu jaudāja. Skaņa, jā :sex: Bet dinamika... Pietiks, ka pateikšu - man viņa dūmi nebija jāošņā pat ne tuvu


Tu apjēdz par ko Tu runā vispār? dīzelim, lielam džipam - kāda vēl faking dinamika






Bet tas bija čiiiiipotc un ķūnēc

Dzīvs dīzelis pa aauspufu gāzās ārā


jautrākais ir tas, ka to džipu īpašniekiem liekas, ka viņu dīzeļi iet
Offline
CP17
16. Nov 2020, 21:05 #360

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

LR discovery 4 biturbo 3.0D kko jau lec no vietas arii ap/virs 100 apdziit ar to trolejbusu nav probleemu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo