Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 47 viesi un 32 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Land Rover Range Rover

AutorsZiņojums
tolx
02. Jul 2019, 15:16 #341

Kopš: 18. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 548

Braucu ar: mežinieku ar ventilatoru


02 Jul 2019, 13:55:48 @Gra rakstīja:
Tīri interesei, kā ir ar tiem RR no 2002-2005/6 kam iekšā ir BMW 3.0 dīzelis. Par dzinēju varētu būt viss skaidrs, bet tehniski ir visi tie paši gļuki vai ar viņiem vēl trakāk?
Kādreiz bija doma nopirkt tādu kā kartupeļu vedamo un lai vilktu piekabi ar glamūru.
Bet pēc visiem šiem nostāstiem neesmu vairs uz tādu skatījies.

Kā tad īsti ir?


Motors tur ir pati vārgākā versija, pat e39 bija jaudīgāks. So, kustēsies mironīgi.
Kārba to dīzeli netur, vienkārši konstruktīvi ir par vāju. Ja mocīsi pa laukiem, jo vairāk.
Pārējais - kā jau daudzpadsmit gadus vecam auto. Uzpasēts eksemplārs gan jau brauks ar nelieliem remontiem, nopistenis izmaksās kosmosu.
Elektriskie gļuki un pneima būs dārgākās sadaļas.
Offline
FR888
02. Jul 2019, 16:45 #342

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2615

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe


02 Jul 2019, 11:36:44 @user rakstīja:

02 Jul 2019, 10:30:07 @FR888 rakstīja:
es savukart ne iipasi saprotu to veco lamatu pirksanas filosofiju jo braukt ar vecu kajenni maksa tikpat cik ar jaunu man skiet. ne taa?


nu hvz, ja gribi dzelzi, kurš stāv lai šad tad aizbrauktu uz mežu, makšķerēt, medībās vai pa ziemu pabruakātu, tad ir atšķirībap a 10k vai pa 100k pirkt.. nu moš Tev nav , bet citiem ir atšķirība


nu ja tu lieto kaa aristokraats un taadu suudu vari vnk atlauties turet garaza starp desmit citiem tad jaa - var pirkt 2005 gada. bazar - 0.
Offline
kriii
09. Jul 2019, 11:54 #343

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 813

Braucu ar: f02, Pathfinder

Ko varat pateikt par šitādu bobiku - https://lv.brcauto.eu/automobilis/c812343-land-...3.0l-automatiska

Neplānojas kā vienīgais auto, bet gribas arī atpakaļ no copes atbraukt ar viņu, nevis evakuatoru
Offline
Marteens
09. Jul 2019, 14:54 #344

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9547

Braucu ar:


09 Jul 2019, 11:54:13 @kriii rakstīja:
Ko varat pateikt par šitādu bobiku - https://lv.brcauto.eu/automobilis/c812343-land-...3.0l-automatiska

Neplānojas kā vienīgais auto, bet gribas arī atpakaļ no copes atbraukt ar viņu, nevis evakuatoru


Kādā purvā makšķerē?
Offline
CP17
10. Jul 2019, 01:19 #345

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: BMW, RR, WV, Q, Harley, ski-doo, arctic cat u.c. nr1


09 Jul 2019, 11:54:13 @kriii rakstīja:
Ko varat pateikt par šitādu bobiku - https://lv.brcauto.eu/automobilis/c812343-land-...3.0l-automatiska

Neplānojas kā vienīgais auto, bet gribas arī atpakaļ no copes atbraukt ar viņu, nevis evakuatoru

Fāterīts ikdienas šturmē ar šitādu Rīgā, kā arī brīvdienās uz laukiem mauc, kārpās labi mālos, ar saviem entajiem režīmiem un klīrensiem, ko var teikt? hvz viss pa lielamlabi, jo pilns biturbo diesel kuru nejūt salonā, balta āda, 5cas kameras 360, multimedia kā bmw, amji cik saprotu uz spilveniem, hvz cik maksā viņi, pa lielam liels trolejbus, varbūt tas subjektīvi. prasītos krēslu ventelācija, kā arī trešā krēslu rinda ir liliputiem tikai. par remontiem tik cik kkādas bremžu šļaukas sāka korodēt... tās samainīja pa ~100€, Maina eļļu ik pa 10kkm un nepieļauj domu pagaidām kko citu ņemt vietā fāterīts.
Tas viss, mauc jau otro vai trešo jau gadu un ir sajūsmā pēc e70 40d
P.s.Šis nebūs īstais autiņš kur iemest asiņainu nozvejas/nomedījumu maisu bagāžniekā, vardūt ir kādas ne HSE versijas ar divām rindām, tad tur ar segām varētu izlīdzēties. Katrā ziņā senča suvu grūti tur iztēloties.

[ Šo ziņu laboja CP17, 10 Jul 2019, 03:57:22 ]



-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
CP17
10. Jul 2019, 06:34 #346

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: BMW, RR, WV, Q, Harley, ski-doo, arctic cat u.c. nr1

Tad labāk copei kaut kādu Hilux, Ranger, un tād' veidīgo... šitam būtu grūti pārvarēt tieksmi miklu lasi iemest bagāžniekā...

[ Šo ziņu laboja CP17, 10 Jul 2019, 06:37:11 ]



-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
LR
10. Jul 2019, 08:40 #347

Kopš: 10. Jun 2013

Ziņojumi: 46

Braucu ar:


09 Jul 2019, 11:54:13 @kriii rakstīja:
Ko varat pateikt par šitādu bobiku - https://lv.brcauto.eu/automobilis/c812343-land-...3.0l-automatiska

Neplānojas kā vienīgais auto, bet gribas arī atpakaļ no copes atbraukt ar viņu, nevis evakuatoru


Šim viss ir labi. Ja patīk ar to braukt, tad citādi nav kur piesieties. Liels, plašs, būs kur aprīkojumu salikt, piekabināt laivas utt. Var mierīgi būt arī kā vienīgais auto.
Elektroniskā pilnpiedziņas kontrole ir ļoti laba. Saslēdz dubļus, sniegu un brauc.
Patēriņš būs lielāks kā kādiem konkurentiem, jo aerodinamiku neviens nav atcēlis. Bet tā ļoti labs auto.
Offline
LR
10. Jul 2019, 08:45 #348

Kopš: 10. Jun 2013

Ziņojumi: 46

Braucu ar:


30 Apr 2019, 09:59:21 @arnijs_e39 rakstīja:
Kur Rigas rajona meklēt Land Rover Discovery detaļas? Lietotas, Berģos zinu.

Atkarīgs kādas vajag. Lietotas pārsvarā caur paziņām. Jāzin tik kam stāv 1 kam 2 Disco aiz šķūnīša
Vēl ir tāds Laurens Auto Ķengragā pie kortiem. Tie pa laikam kādu Landroveri atvelk no britiem sadalīt.

Jaunas no auto bodēm. Ja kas specifiskāks, tad ATA Serviss Matīsa ielā. Bet vislabāk no kāda .co.uk veikala.
Offline
PitonZ
30. Jul 2019, 10:15 #349

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1973

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem

Disco4 3.0D jaunu kloķeni vispār var kkur nopirkt?
Offline
RaimisK
30. Jul 2019, 10:23 #350

Kopš: 02. Oct 2005

Ziņojumi: 3179

Braucu ar: erenpreisu

Tikai nenopērc China jaunu. Neviens normāls meistars neņems pretī.
Lietotu labu samaklēt grūti, motoru sborā arī.
Ja pārlūza vai tuvu tam, tad aptuveni ar 5k remontu rēķinies.
Offline
PitonZ
30. Jul 2019, 10:37 #351

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1973

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem

jauns OEM bloks ar kloķeni 7k
Offline
wanksta
05. Dec 2019, 22:08 #352

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 5635

Braucu ar: muti

Jautājums mok kas zin
Jaguar XF 2.7 un trī ļitru dīzeļi, tie ir tie paši, kas reindžroveros, ar lūztošajām kloķenēm utt?
Offline
primy
05. Dec 2019, 22:15 #353

Kopš: 19. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 969

Braucu ar: plīsušu menisku

2.7D/TDV6/HDi Edit
Engine configuration & engine displacement
60-degree V6 engine, single- and twin-turbo diesel, 2,720 cc (2.7 L; 166.0 cu in), bore x stroke 81 mm × 88 mm (3.19 in × 3.46 in), compression ratio 17.3:1

Cylinder block & crankcase
Compacted graphite iron cross bolted block

Cylinder heads & valvetrain
High strength aluminium, DOHC with four valves per cylinder

Aspiration
Single turbocharger or twin-turbochargers with air-to-air intercooler, electronically actuated variable geometry with transient over-boost capability, port deactivation system

Fuel system & engine management
Siemens Common rail (CR) direct diesel injection, maximum injection pressure of 1,650 bars (23,900 psi), piezo injectors

DIN-rated motive power & torque outputs
140 kW (190 PS; 188 hp), 440 N⋅m (325 lbf⋅ft) – Ford Territory, Land Rover Discovery 3, Range Rover Sport
152 kW (207 PS; 204 hp), 440 N⋅m (325 lbf⋅ft) – Citroën C5, Citroën C6, Jaguar S-Type, Jaguar XF, Jaguar XJ, Peugeot 407, Peugeot 607
References
“Ford, PSA Announce New V6 Diesel” Auto Report, 10 June 2003
3.0D/TDV6/SDV6 Edit
Engine configuration & engine displacement
60-degree V6 engine, twin-turbo diesel, 2,993 cc (3.0 L; 182.6 cu in), bore x stroke 84 mm × 90 mm (3.31 in × 3.54 in), compression ratio 16.4:1

Cylinder block & crankcase
Compacted graphite iron cross bolted block

Cylinder heads & valvetran
High strength aluminium, DOHC with 4 valves per cylinder

Aspiration
Twin-turbochargers with air-to-air intercooler, electronically actuated variable geometry with transient over-boost capability, port deactivation system

Fuel system & engine management
Siemens Common rail (CR) direct diesel injection, maximum injection pressure of 2,000 bars (29,000 psi), piezo injectors

DIN-rated motive power & torque outputs
180 kW (245 PS; 241 hp), 450 N⋅m (332 lbf⋅ft) – Citroën C5, Citroën C6, Peugeot 407, Peugeot 407 Coupé
180 kW (245 PS; 241 hp), 500 N⋅m (369 lbf⋅ft) – Jaguar XF, Land Rover Discovery 4, Range Rover Sport
190 kW (258 PS; 255 hp), 600 N⋅m (443 lbf⋅ft) – Land Rover Discovery 4, Discovery 5, Range Rover Sport
202 kW (275 PS; 271 hp), 600 N⋅m (443 lbf⋅ft) – Jaguar XF, Jaguar XJ, Range Rover
221 kW (300 PS; 296 hp), 700 N⋅m (516 lbf⋅ft) – Jaguar XJ, Range Rover Velar
225 kW (306 PS; 302 hp), 700 N⋅m (516 lbf⋅ft) – Range Rover Sport
Offline
kli
03. Aug 2020, 17:28 #354

Kopš: 05. Mar 2012

Ziņojumi: 386

Braucu ar:

Ir kādam bijusi saskarsme ar Land Rover Discovery II? Nepieciešams otrs auto suņa vizināšanai un šis modelis varētu būt ok variants. Pa dubļiem un laukiem braukt neplānoju.
Ieskatam viens sludinājums no ss.lv. Varbūt kāds zin kaut ko par konkrēto auto - ss.lv Land Rover Discovery II

[ Šo ziņu laboja kli, 03 Aug 2020, 17:34:58 ]

Offline
janisdaubergs
03. Aug 2020, 17:52 #355

Kopš: 12. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 350

Braucu ar: E90/F11

Kaimiņam ir, labs auto, vairs nav baigais pielietojums, gadu gaitā nav bijuši lieli ieguldījumi:
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/land-rove...very/bemlmk.html
Sorry tas gan laikam nākamais modelis vai fl..

[ Šo ziņu laboja janisdaubergs, 03 Aug 2020, 17:53:40 ]

Offline
Solihull
04. Aug 2020, 10:05 #356

Kopš: 29. Jun 2020

Ziņojumi: 27

Braucu ar: Epsom green


03 Aug 2020, 17:28:34 @kli rakstīja:
Ir kādam bijusi saskarsme ar Land Rover Discovery II? Nepieciešams otrs auto suņa vizināšanai un šis modelis varētu būt ok variants. Pa dubļiem un laukiem braukt neplānoju.
Ieskatam viens sludinājums no ss.lv. Varbūt kāds zin kaut ko par konkrēto auto -


Galvenais skatities kas ar rūsu - grīda, rāmis(īpaši pakala), bagaznieka eņģes. Vizuāli izskatās sapucēts, taču jāskatās kas apakša notiek, no kurienes un cik daudz tek eļļa un citi šķidrumi.Hadene vienkārša un ļoti izturīga. Detalas nav dārgas, ir pieejamas, un ja speciāli nelauzisi pa mežiem tad nekas baigi arī neluzis. Prieks si laika advanceta ACE un pakaļas pneima lielakajai daļai jau ir amputeti vai nefunkcionējoši. Funkcionējoši abi sie mezgli varētu norādīt uz to ka uz auto nauda tiešām nav zelota un apkopts ir godam. Motors it ka primitīvs un izturīgs, taču ja neseko līdzīgi mierīgi var izbeigties arī ātrāk. taču atšķirība no pirmās paaudzes vadība jau elektroniska. Kopuma ietiektu skatities uz FL modeļiem, tie sakas no 2002 gada, tur tieši motora elektronikas vadības kaites novērstas un paris zirdziņi klāt. Kopuma ok auto, mierīgi var arī pats skrūvēt ja ir vēlme. Erts, ligans, super ietilpīgs kugis.
Offline
kli
04. Aug 2020, 17:46 #357

Kopš: 05. Mar 2012

Ziņojumi: 386

Braucu ar:


04 Aug 2020, 10:05:28 @Solihull rakstīja:

03 Aug 2020, 17:28:34 @kli rakstīja:
Ir kādam bijusi saskarsme ar Land Rover Discovery II? Nepieciešams otrs auto suņa vizināšanai un šis modelis varētu būt ok variants. Pa dubļiem un laukiem braukt neplānoju.
Ieskatam viens sludinājums no ss.lv. Varbūt kāds zin kaut ko par konkrēto auto -


Galvenais skatities kas ar rūsu - grīda, rāmis(īpaši pakala), bagaznieka eņģes. Vizuāli izskatās sapucēts, taču jāskatās kas apakša notiek, no kurienes un cik daudz tek eļļa un citi šķidrumi.Hadene vienkārša un ļoti izturīga. Detalas nav dārgas, ir pieejamas, un ja speciāli nelauzisi pa mežiem tad nekas baigi arī neluzis. Prieks si laika advanceta ACE un pakaļas pneima lielakajai daļai jau ir amputeti vai nefunkcionējoši. Funkcionējoši abi sie mezgli varētu norādīt uz to ka uz auto nauda tiešām nav zelota un apkopts ir godam. Motors it ka primitīvs un izturīgs, taču ja neseko līdzīgi mierīgi var izbeigties arī ātrāk. taču atšķirība no pirmās paaudzes vadība jau elektroniska. Kopuma ietiektu skatities uz FL modeļiem, tie sakas no 2002 gada, tur tieši motora elektronikas vadības kaites novērstas un paris zirdziņi klāt. Kopuma ok auto, mierīgi var arī pats skrūvēt ja ir vēlme. Erts, ligans, super ietilpīgs kugis.


Paldies par info!
Offline
ak
05. Aug 2020, 12:29 #358

Kopš: 24. Jul 2003

Ziņojumi: 202

Braucu ar: LR

Specifiski par D2 pieredzes nav, bet ja skatās uz pieredzi ar Defenderim, kam ir daudz līdzīga, tad ir jārēķinās, ka kardāna krustiņi ir jāmaina reizi gadā, ja pērk lētus, stūres pirksti iztur 1-2 gadus, vienalga kādi. Ja negribas bukses piekarē regulāri manīt, tad ir jēga tās visas nomainīt uz poliuterāna. Ieteiktu pievērst uzmanību eļļas noplūdēm, īpaši no sadales kārbas. Dažreiz, lai tās likvidētu, lētāk ir nopirkt jaunu sadaleni, jo kardāni mēdz izdeldēt kārbas alumīnija korpusu. Uzsākot braukt vai pārslēdzot ātrumus, klankšķis var nozīmēt, ka kaut kas ir stipri izdilis starp riteņiem un ātrumkārbu - pusasis, diferenciāļi utt.

LR nav lēts auto uzturēšanā. Un ja iepriekšējais īpašnieks ir taupījis naudu to uzturot, izmaksas var būt palielas. Piekares daļas šim auto nav diez ko lētas, ja jāmaina daudz un liek normālas, nevis lētākās pieejamās. Cenu starpība vienai detaļai starp ražotājiem parasti ir vairākās reizēs un var gadīties, ka labs "after mkarkets" ir dārgāks par LR OEM.

No otras puses - šis brauks ilgi grabēdams un ļurkājoties arī, ja to neuzturēs
Offline
Solihull
05. Aug 2020, 12:38 #359

Kopš: 29. Jun 2020

Ziņojumi: 27

Braucu ar: Epsom green


05 Aug 2020, 12:29:46 @ak rakstīja:
Specifiski par D2 pieredzes nav, bet ja skatās uz pieredzi ar Defenderim, kam ir daudz līdzīga, tad ir jārēķinās, ka kardāna krustiņi ir jāmaina reizi gadā, ja pērk lētus, stūres pirksti iztur 1-2 gadus, vienalga kādi. Ja negribas bukses piekarē regulāri manīt, tad ir jēga tās visas nomainīt uz poliuterāna. Ieteiktu pievērst uzmanību eļļas noplūdēm, īpaši no sadales kārbas. Dažreiz, lai tās likvidētu, lētāk ir nopirkt jaunu sadaleni, jo kardāni mēdz izdeldēt kārbas alumīnija korpusu. Uzsākot braukt vai pārslēdzot ātrumus, klankšķis var nozīmēt, ka kaut kas ir stipri izdilis starp riteņiem un ātrumkārbu - pusasis, diferenciāļi utt.

LR nav lēts auto uzturēšanā. Un ja iepriekšējais īpašnieks ir taupījis naudu to uzturot, izmaksas var būt palielas. Piekares daļas šim auto nav diez ko lētas, ja jāmaina daudz un liek normālas, nevis lētākās pieejamās. Cenu starpība vienai detaļai starp ražotājiem parasti ir vairākās reizēs un var gadīties, ka labs "after mkarkets" ir dārgāks par LR OEM.

No otras puses - šis brauks ilgi grabēdams un ļurkājoties arī, ja to neuzturēs


Defenderim un Discovey 2 līdzīgs ir tikai motors vienā paaudzē - TD5. Nekas cits tur nav līdzīgs. Taisnība tev ir par Discovery 1 un Defenderu - tur zem virsbūves gandrīz viss ir 1:1 tehniski, razdatkai tik cita attiecība un tiešām nebūtiski sīkumi. Par detaļu cenu starpību piekrītu, OEM no Aftermarket var atšķirties pat 10 reizes, nepārspīlējot. Tiesa gan, ir ļoti daudz interneta veikali kas ir tendēti tieši uz land roveriem - britiem tā ir stihija, kultūra, sauc kā gribi. Pieejams viss, sākot no buksēm līdz hardcore offroad tūningam, standarta piegāde līdz durvīm atgādā 1 nedēļas laikā.
Par detaļu cenām - jā, dārgāks kā VW POLO 1.2, taču salīdzinot ar konkurentiem - citiem rāminiekiem, piem, LC, Patrol, LR aftermarkets ir krietni lielāks un pieejamāks. Piem, lift kiti, ražoti pie pašiem britiem, nevis ķīnas, D1 sākās no 200 ar kko kapeikām, D2 čutj dārgāk. Iz savas un novērotās pieredzes - problēmas sākas kad sāk 'tūnēt' un plēst mežā. Liek milzīgas riepas, liftus, pārējo atstājot novārtā. Ja brauc ar samēriga izmēra riepām (zem 33" un īpaši nelifto (MAX 2", var braukt ilgi un laimīgi. Un pat šie minētie - 33" riepas un 2" lifts jau prasa pastiprinātu uzmanību piekarei. No autora jautājuma gan sapratu, ka šim tas nedraud.

[ Šo ziņu laboja Solihull, 05 Aug 2020, 12:41:17 ]

Offline
user
03. Sep 2020, 10:17 #360

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 552

Braucu ar:

Steidzami vajag priekšā kreiso mironi (laikam ar visu pusasi tikai nāk) 2005. gada Range rover (L322) 4.4. benzins.

labi, ja var uzreiz arī nomainīt. PM
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, noisex, zzips