Online

Pašreiz BMWPower skatās 143 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Volvo S80 iegāde

AutorsZiņojums
raivisp
05. Apr 2011, 09:46 #21

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8619

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas


05 Apr 2011, 08:48:48 Noname rakstīja:

Tapēc jāņem pikaps, tad švakāko var aizfīrēt uz grabažnieku. Par S60 nezinu bet V40 ir tik pat daudz vietas aizmugurē kā žurkā.
S60 man šķiet ir vēl mazāk kā žurkā Priekšā sēdēt gan pie stūres, gan blakus ir OK, bet aizmugurē ir ja neesi punduris Turklāt D5 iet (tas ar tiem 160 vai cik tur tiem zirgiem) un neēd ar ņihuja, ar bāku līdz Berlīnei var aizbraukt ar vidējo zem 5 litriem

te gāja runa par meršiem, nezinu vai w211 sanāk, bet nu ja sanāk un sākuma gadi, tad tā ir totāla rūsas čupa. A6 C5 ir pilnīgs, nekomfortabls hlams ar sūdīgu piekari (salīdzinājumā ar s80), C6 droši vien ka ir sakarīgāks, bet nu laikam te netiek apskatīts. Es noteikti paliktu pie S80 vai V70 un manuālo kārbu.
Offline
Juzix
05. Apr 2011, 10:05 #22

Kopš: 22. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1559

Braucu ar: m20


04 Apr 2011, 21:00:53 Siipols rakstīja:

04 Apr 2011, 20:52:33 Bron rakstīja:
Uzticams, ar 2.4 D dzineeju njehuja neeed, tiesa gan njehuja arii neiet. Ja neremonteejas ieksh Volvo diilerservisiem tad viss gana leeti saremonteejams.

Bet nu nepatiik taada lamata...

ir 2 veida D5 motori
viens tjip deforsetais(elektroniski) ar apmeram 120hp ,otram ir ap 170hp


Pārliecināts?
2000 gadā nāca vēl ar vecajiem 2,5d ar 140 Zs
2001 - 2005 D5 ar 163 ponijiem
no 2006 D5 ar 185 ponijiem

Par kkādām deoforsētām versijām pirmā dzirdēšana

[ Šo ziņu laboja Juzix, 05 Apr 2011, 10:06:13 ]



-----------------
Offline
raivisp
05. Apr 2011, 10:11 #23

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8619

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas

Deforsētā ir D3 kas iekš xc60 atrodams, tam kaut kādi 160zs atšķirībā no D5, kam ~200, bet tas ir aktuālajiem ražojumiem
Offline
Machida
05. Apr 2011, 10:52 #24

Kopš: 28. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3405

Braucu ar:


05 Apr 2011, 10:05:33 Juzix rakstīja:

04 Apr 2011, 21:00:53 Siipols rakstīja:

04 Apr 2011, 20:52:33 Bron rakstīja:
Uzticams, ar 2.4 D dzineeju njehuja neeed, tiesa gan njehuja arii neiet. Ja neremonteejas ieksh Volvo diilerservisiem tad viss gana leeti saremonteejams.

Bet nu nepatiik taada lamata...

ir 2 veida D5 motori
viens tjip deforsetais(elektroniski) ar apmeram 120hp ,otram ir ap 170hp


Pārliecināts?
2000 gadā nāca vēl ar vecajiem 2,5d ar 140 Zs
2001 - 2005 D5 ar 163 ponijiem
no 2006 D5 ar 185 ponijiem

Par kkādām deoforsētām versijām pirmā dzirdēšana


ir ir, pats esmu redzējis. 2.4D, bet ar pamaz jaudu. pareizi te saka, pats biju izbrīnīts.
Offline
raivisp
05. Apr 2011, 10:57 #25

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8619

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas

Links iemācaties wikipēdiju
Offline
personall
05. Apr 2011, 12:08 #26

Kopš: 13. Oct 2008

Ziņojumi: 480

Braucu ar: traktorspēku s80


05 Apr 2011, 10:52:43 KRS2 rakstīja:

05 Apr 2011, 10:05:33 Juzix rakstīja:

04 Apr 2011, 21:00:53 Siipols rakstīja:

04 Apr 2011, 20:52:33 Bron rakstīja:
Uzticams, ar 2.4 D dzineeju njehuja neeed, tiesa gan njehuja arii neiet. Ja neremonteejas ieksh Volvo diilerservisiem tad viss gana leeti saremonteejams.

Bet nu nepatiik taada lamata...

ir 2 veida D5 motori
viens tjip deforsetais(elektroniski) ar apmeram 120hp ,otram ir ap 170hp


Pārliecināts?
2000 gadā nāca vēl ar vecajiem 2,5d ar 140 Zs
2001 - 2005 D5 ar 163 ponijiem
no 2006 D5 ar 185 ponijiem
Par kkādām deoforsētām versijām pirmā dzirdēšana

ir ir, pats esmu redzējis. 2.4D, bet ar pamaz jaudu. pareizi te saka, pats biju izbrīnīts.

Jauda atšķirās, bet visi agregāti tiem motoriem ir pilnīgi identiski, jābrauc tik pie INC, lai saprogrammē vadību un būs abiem vienādi poniji- kaut kādi 190.
Tie zirgi no 163 uz 130 tika samazināti, jo citās valstīs ir baigie nodokļi, ja zirgu daudz. Tāpēc Volvo ražotāji, lai nebūtu jāgatavo švakāku motoru, paņēma un elektroniski 'nogrieza' jaudu.

P.S. S80 2.5Tdi baigi labs, ģimenē vairāki tādi, ja kādam vajag, tad no tiem divus varu nopārdot(viens nopists, otrs ļoti labs).
Offline
b1te
05. Apr 2011, 13:14 #27

Kopš: 14. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1896

Braucu ar: das auto

vēlu veiksmi tādu nenojātu atrast.

kad meklējam čomam, tad viņi sadalijas divās kategorijās:
sapakoti un nobraukti līdz nāvei un bomž pakete, bet normālā stāvokli

zelta vidusceļš tika ilgi meklēts.

bet ja prasības nav augstas un derēs plikās versijas no sērijas "meņše ekstr, meņše čemu lamatsa" tad kaut ko atradīsiet
Offline
Laoshi
05. Apr 2011, 13:22 #28

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Te pēdējā laikā uz volvo pavelkas. Nu nekas, kad būs kāda usera posts par sava D5 sprauslas maiņu, uzreiz pārgribēsies zviedru kvalitati, komfortu un hvz ko vēl ne.
Offline
Deivid
05. Apr 2011, 13:37 #29

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40571

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Un tev liekas ka BMW dizelim tas sprauslas nav jamaina un ir noperkamas par Rimi uzlimeem ?
Offline
raivisp
05. Apr 2011, 13:58 #30

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8619

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas


05 Apr 2011, 13:22:13 Laoshi rakstīja:
Te pēdējā laikā uz volvo pavelkas. Nu nekas, kad būs kāda usera posts par sava D5 sprauslas maiņu, uzreiz pārgribēsies zviedru kvalitati, komfortu un hvz ko vēl ne.
vēl jau viņiem essot spararats tāda mīlīga vieta
Offline
Juzix
05. Apr 2011, 14:42 #31

Kopš: 22. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1559

Braucu ar: m20


05 Apr 2011, 13:58:37 raivisp rakstīja:

05 Apr 2011, 13:22:13 Laoshi rakstīja:
Te pēdējā laikā uz volvo pavelkas. Nu nekas, kad būs kāda usera posts par sava D5 sprauslas maiņu, uzreiz pārgribēsies zviedru kvalitati, komfortu un hvz ko vēl ne.
vēl jau viņiem essot spararats tāda mīlīga vieta

Sajūga komplekta un spararata maiņa, ar darbu, esot ap 1kLs
Izeja - automāts.

[ Šo ziņu laboja Juzix, 05 Apr 2011, 14:42:19 ]



-----------------
Offline
dzheris
05. Apr 2011, 15:14 #32

Kopš: 27. Dec 2006

Ziņojumi: 290

Braucu ar: BMW 315


05 Apr 2011, 14:42:01 Juzix rakstīja:

05 Apr 2011, 13:58:37 raivisp rakstīja:

05 Apr 2011, 13:22:13 Laoshi rakstīja:
Te pēdējā laikā uz volvo pavelkas. Nu nekas, kad būs kāda usera posts par sava D5 sprauslas maiņu, uzreiz pārgribēsies zviedru kvalitati, komfortu un hvz ko vēl ne.
vēl jau viņiem essot spararats tāda mīlīga vieta

Sajūga komplekta un spararata maiņa, ar darbu, esot ap 1kLs
Izeja - automāts.


-> 1k ir pārspīlēta summa, turklāt tas attiecas tikai uz D5, kam ir demferi. Vecajiem VAG 2,5TDI nezinu vai ir VAG sajūgs, bet kkas prastāks (lasīt - lētāks) noteikti ir.
Offline
mxblack
05. Apr 2011, 15:17 #33

Kopš: 04. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 956

Braucu ar: mitsu

kkur no 1999-2005 gada Volvo izcili vārīga vieta ir elektroniskais droseļvārsts. remonts (nomaiņa) bija 500+ LVL laikam.

ir pieredze ar T6, pārējais +/- ok kā jebkuram līdzīga gada un nobraukuma auto.
Offline
Juzix
05. Apr 2011, 15:51 #34

Kopš: 22. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1559

Braucu ar: m20


05 Apr 2011, 15:14:53 dzheris rakstīja:

-> 1k ir pārspīlēta summa, turklāt tas attiecas tikai uz D5, kam ir demferi. Vecajiem VAG 2,5TDI nezinu vai ir VAG sajūgs, bet kkas prastāks (lasīt - lētāks) noteikti ir.

Vienubrīd ievācu info par D5 un šādu ciparu man nosauca pāris servisos. Reālas pieredzes nav.

-----------------
Offline
Wave
05. Apr 2011, 16:09 #35

Kopš: 09. Oct 2006

No: Kandava

Ziņojumi: 234

Braucu ar: E30 un crx

Ir pieredze ar s60d5.Vizuāli smuks,jaudigs,super ekanomisks,bet zobene un celiņsiksnas ruļļi jāmaina bieži,jo D5 motoram ir slimiba izjukt celiņsiksnas rullitim un lidz ar to celiņsiksna ieiet zobenē un galva cūkām.Lietotas galvas cena no 300-450ls un vēl ss.lv deficits ja gribi pa 300nopirkt.
Vecais audi dizelis uzticams darba zirgs
Offline
Tiguan
05. Apr 2011, 16:40 #36

Kopš: 26. Aug 2010

No: Valmiera

Ziņojumi: 179

Braucu ar: Honda CR-V diizelis, 2008.g. janvaaris

Apskatiijos, ka ieksh ss.lv ir piedaavaajumaa 17 Volvo-S80 automobilji, kuriem videejaa cena ir 5300 latu.
Offline
BigArchi
06. Apr 2011, 14:55 #37

Kopš: 17. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4169

Braucu ar: dA Power

Nopirkšu VOLVO S60,S80 virs 2002 gada, ar D5 un AT un obligāti Melnu salonu!

Piedāvajumus PM.

-----------------
Ja nav ko teikt, vienkārši paklusē!
Offline
art_is
06. Apr 2011, 15:16 #38

Kopš: 07. Oct 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 297

Braucu ar: To kas pa rokai.

Par tām sprauslām - nekas dargāks kā citām a/m tur nav. pagājušajā vasarā 1 izbeidzās, pa 40 Ls lietota vietā un laižam tālāk.
Kopumā pieredze ar S60 Lolvo ir pozitīva, hadene nelūst, vājās vietas, čipotam - sajūgs, parastam, tā īsti pat nav, nu aizmugurējais stabilizatora stienis izļurkājas ko pa lēto var novērst.
2,5 gadu laikā tikai 2 reizs remonts ir bijis pa dārgo, vienreiz turbīna izbeidzās ~300ls un otreiz nebija auto vaina, bet paša neizdarība, autonomkai dzeses ventilators nomira un sakusa autonomka ~250ls
Apkopes un neplānoti remonti ievērojami mazāk salīdzinot ar e39, kas tika lietots iepriekš.

1 netipiska kaitinoša vaina bija tas, ka bija konstanti slapja grīda, kas izrādījās signalizācijas licēju vaina.

Offline
DFS
07. Apr 2011, 22:42 #39

Kopš: 08. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 15270

Braucu ar: BMW

neatradu atbilstošāku tēmu
jautājums par 99-2000 gada Volvo V70 2.5tdi.
Vājās vietas kas ar to audi motoru
Offline
kaskas
07. Apr 2011, 23:19 #40

Kopš: 09. Feb 2008

No: Sigulda

Ziņojumi: 159

Braucu ar: Losi 8IGHT-B 2.0, Volgo un velopečēžnieku

Braucu jau 2 gadi ar volgo v70 II 2000 2.5tdi.
erts salons arī aizmugurē, liels un ietilpigs bagazhnieks.
ekspluatācijā nedārgs - piekare vienkārša kā pimpis ,priekšas plauktam divas bukses katrā pusē, katra ap 10ls maksā, var nopirkt izslavētās powerfleks un aizmirst par maiņu.
amiši padargi, ap 70ls viens priekshejais, ap 50 viens aizmugures. ir doma nomainit priekshejos, jo rudeni mainiju atsperes un konstateju ka shamie iet uz beigam. atsperes mainiju , jo shiem modeliem esot kkaada hujnja ar metala cietibu originalajas atsperes. purns bija nosedies pa 5cm un ciets, kas man galigi nedereja. abas kopa man izmaksaja 74ls
aizmugurē papilnam bukses +/- 10gab x10ls, nav nacies nevienu mainīt.
ir divu veidu pakalejā amortizacija: nivomat, kas pati piepumpē cik vajag ja iekrauj resno ķošķu un parasti amiši ar parastām atsperēm.
man ir parasti: ir braukts ar 5cilveki +zagažņiks pilns - pakala pa zemi nevilkās, laikam var ari iztikt bez pumpejamiem.
rij videji 7litri uz isajiem gabaliem un 5-6 uz garajiem. ja gribi sportot vajadzes chipot jo standartā ir 140lopi. man spidometrā kad pirku bija 240tukstoshi nobraukums. tagad ir 330tukstoši. pa lielam liekas, ka ir ok prieksh vecas mašīnas. ir bijis e30, honda siviks, un kopš ir ģimene, tad audi a6 c4 avant, audi a6 c5 avant. un šī mašīna kā ģimenes un ikdienas eksploatācijai man liekas vislabākā.
p.s. ir kaukadas extras , kā klimats dalits, uz stures skanja, kruizs, adas salons. pirku italija ar vienu nobrastu sanu [braucu taa joprojam] dabuju ar visu veshanu un muitu zem 4k eu

[ Šo ziņu laboja kaskas, 07 Apr 2011, 23:22:36 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo