Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 75 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Partikularais Filtrs E60

AutorsZiņojums
nauzers
16. Mar 2011, 10:37 #1

Kopš: 13. Mar 2011

No: Salaspils

Ziņojumi: 29

Braucu ar: 2004 E60 530D

Sveiki biedri.

Jautajumi un info ampainja sakara ar bedigi slavenajiem DPF filtriem un ko darit ja tas bridis ir klat (PDF FAILURE)

1. Mainit uz jaunu - ~ 1200 LVL

2. Tirisana
Cik sasmelos zinasanas no maates googles tirisana esot loti islaiciga.

3. Caurumu urbsana.
vai kads ar so ir saskaries un zin pateikt vai iejauksanas programmatura ir vajadziga ja tiek deliteta tikai dala no filtra vai ari izurbti caurumi. Vai ir problemas ar parak atru turbinas iegriessanos (izejot no samazinata pretspiediena)

4. Absoluta nahrenizacija
Seit ir jaiejaucas mazliet kompiti un japadzes infa ap PDF (ta parbaude, regeneracijas procesi un t t) lai auto par to vairs nesatrauktos.
Bet atkal jau - neatrodu neta info par to vai ir javeic kads remaps delj turbinas griesanas atruma un spiedienu mainjas tani mezgla.

Nav ari info kas ir ar TA ja veic 3 vai 4 darbibu. Vai izpludes merijumi iet cauri apskatei?

Busu pateicigs ja dalisieties informacija ka esat sev to atrisinajusi
(loti saubos ka seit visi rupejas par EU normativiem un ekologiju )

Mans kaplis: E60 530D 2004 218HP un lai cik neraxturigi gadam bet jau ar PDF filtru
Offline
dust
16. Mar 2011, 10:44 #2

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6529

Braucu ar: DD2

Pareizi visu uzrakstījis esi, tīrīšana ir īslaicīga. Elektroniski jēgas jaukties iekšā nav.

Par caurumu urbšanu pirmo reiz dzirdu, teorētiski opcija strādāt pat varētu, pie apstākļa, ja spiedienu attiecības būs pareizas.
Lietotu meklēt nav jēgas, visi būs tādi paši.
Silti iesaku, sazīmēt kādu, kas var par labu cenu tev jaunu oem sazīmēt, un braukt atkal turpmākos gadus bēdu nezinot.

-----------------

Offline
protams
16. Mar 2011, 10:53 #3

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5411

Braucu ar: null ziiben

http://forums.5series.net/topic/94725-diy-maint...artucular+filter

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
nauzers
16. Mar 2011, 10:57 #4

Kopš: 13. Mar 2011

No: Salaspils

Ziņojumi: 29

Braucu ar: 2004 E60 530D


16 Mar 2011, 10:53:50 protams rakstīja:
http://forums.5series.net/topic/94725-diy-maint...artucular+filter


So postu lasiju - bet velak tani pasa foruma atradu komentarus par so proceduru - ka rezultats bija islaicigs.
Offline
Modrs
16. Mar 2011, 10:58 #5

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10312

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Uztaisiet "ūdens terapiju" tam matoram un viss būs gerai.

gateris ir kko fleksēt un jāties

tātad, ja motors ir vesels un sprauslas netek kā 525tdsam, brauc pareizi, tad kvēpu filtram ir ļoooti ilgi jāiet.
Smagajiem ir cita bēda - tur pdf atrodas tālu no matora un nespēj pienācīgi izdedzināt sodrējus.

[ Šo ziņu laboja Modrs, 16 Mar 2011, 11:02:11 ]

Offline
nauzers
16. Mar 2011, 10:59 #6

Kopš: 13. Mar 2011

No: Salaspils

Ziņojumi: 29

Braucu ar: 2004 E60 530D


16 Mar 2011, 10:44:56 Dust rakstīja:
Pareizi visu uzrakstījis esi, tīrīšana ir īslaicīga. Elektroniski jēgas jaukties iekšā nav.

Par caurumu urbšanu pirmo reiz dzirdu, teorētiski opcija strādāt pat varētu, pie apstākļa, ja spiedienu attiecības būs pareizas.
Lietotu meklēt nav jēgas, visi būs tādi paši.
Silti iesaku, sazīmēt kādu, kas var par labu cenu tev jaunu oem sazīmēt, un braukt atkal turpmākos gadus bēdu nezinot.


No vienas puses loti pratiga doma. Bet no otras - 1K LVL var izteret daudz daudz patikamak Un kapec - lai tikai atbilstu kaut kadiem EUR4 normativiem? UK izravesana ir loti populara. 90% Forumi kur par to runa ir UK. Nedomaju ka pie mus TA (izpludes merijumiem)ir stingrakas prasibas neka tur... bet still cereju ka kads var but jau ir ar pieredzi.
Offline
nauzers
16. Mar 2011, 11:01 #7

Kopš: 13. Mar 2011

No: Salaspils

Ziņojumi: 29

Braucu ar: 2004 E60 530D


16 Mar 2011, 10:58:58 Modrs rakstīja:
Uztaisiet "ūdens terapiju" tam matoram un viss būs gerai.

gateris ir kko fleksēt un jāties


Un kas isti ir udens terapija
Offline
protams
16. Mar 2011, 11:01 #8

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5411

Braucu ar: null ziiben

Vai tie izpūtējisti Berģos/Baložos nav kautko sameistarojuši?

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
dust
16. Mar 2011, 11:04 #9

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6529

Braucu ar: DD2

Protams, katrs lats ietaupīts - nopelnīts.
Bet manu prāt šī nav tā reize.

Runājot par TA, domāju ka kko izgriezīsi, normas nesazīmēsi
Lai mikuzz pakomentē.

-----------------

Offline
Modrs
16. Mar 2011, 11:10 #10

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10312

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


16 Mar 2011, 11:01:05 nauzers rakstīja:

16 Mar 2011, 10:58:58 Modrs rakstīja:
Uztaisiet "ūdens terapiju" tam matoram un viss būs gerai.

gateris ir kko fleksēt un jāties


Un kas isti ir udens terapija


motors uzsildīts līdz darba temperatūrai, ieplūdes trubu nost un pamazām pilinas iekšā strādājošam matoram ūdeni. pa izpūtēju veļās ārā visa mendeļejeva tabula ar baigāko tvaiku. Tvaiks iztīra sākot no degkameras, vārstiem, beidzot ar gala bunduli. To man mācīja RTU, un tas strādā.

šeku reku skurstenis dīzeļškodai, kurai 95k km, un nav pdf. Es iztīrīju tādā veidā katalizatoru. Un tāds tas skurstenis ir jau labu laiku tīrs





protams nevajag pārcensties ar ūdeni un riskēt ar līkiem klaņiem

ja to dara tukšgaitā, tad VAG matori sliktākajā gadījumā izmet EGR vārsta kļūdu

un, kā jau teicu, ja mators ir nojāts ar eļļainu turbīnu, tekošām sprauslām, tad nekāda tīrīšana nepalīdzēs.

VAG 2.0TDI-PD matoriem PDF tīra atvelkot kārtīgi, t.i., sākumā vairāk par ~ 3000rpm mators neļauj griesties, pēc tam atverās un pamazām panelī pazūd dzeltenie errori.

Un, vispār, nopērkot krutu auto ir jārēķinās ar tādām izmaksām, tā kā nav ko cepties. Ja nevar atļauties jaunu pdf, ir jāpērk auto, kuru var uzturēt finansiāli

Starp citu, cik nobraukums ir auto...?

[ Šo ziņu laboja Modrs, 16 Mar 2011, 11:26:37 ]

Offline
gintc
16. Mar 2011, 11:28 #11

Kopš: 10. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2297

Braucu ar: X5 4.0d, e90 2.0d, E36 330i, F650GS Dakar, CF1000


16 Mar 2011, 10:37:16 nauzers rakstīja:
3. Caurumu urbsana.
vai kads ar so ir saskaries un zin pateikt vai iejauksanas programmatura ir vajadziga ja tiek deliteta tikai dala no filtra vai ari izurbti caurumi. Vai ir problemas ar parak atru turbinas iegriessanos (izejot no samazinata pretspiediena)



Manam E60 veica sho proceduuru, un viss ir ok! izmaksaaja 50ls, kopsh taa mirklja ir nobraukti 70 000km!
Offline
nauzers
16. Mar 2011, 11:29 #12

Kopš: 13. Mar 2011

No: Salaspils

Ziņojumi: 29

Braucu ar: 2004 E60 530D



Un, vispār, nopērkot krutu auto ir jārēķinās ar tādām izmaksām, tā kā nav ko cepties. Ja nevar atļauties jaunu pdf, ir jāpērk auto, kuru var uzturēt finansiāli



Auto ka Auto. Komfortabls un sakarigs drapaks. Runa ir par to ka 10% no auto vertibas par suda bunduli ir tuvu slimi. It seviski ja ir alternativi risinajumi - kurus vajag tikai noslipet. (informativi un praktiski) Nav jau maksal izmest naudu - ja jau ta tad vispar.. braucam tikai ar jauniem autinjiem un pec garantijas beigam mainam akal uz jaunu... servisu vispar neredzeesiet Bet cik reaali?
Offline
nauzers
16. Mar 2011, 11:32 #13

Kopš: 13. Mar 2011

No: Salaspils

Ziņojumi: 29

Braucu ar: 2004 E60 530D


Manam E60 veica sho proceduuru, un viss ir ok! izmaksaaja 50ls, kopsh taa mirklja ir nobraukti 70 000km!


Nu re. Reku ari prakse parada ka solucija strada.
Ka ar TA? Nekadas problemas?
Offline
gintc
16. Mar 2011, 11:38 #14

Kopš: 10. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2297

Braucu ar: X5 4.0d, e90 2.0d, E36 330i, F650GS Dakar, CF1000


16 Mar 2011, 11:32:29 nauzers rakstīja:

Manam E60 veica sho proceduuru, un viss ir ok! izmaksaaja 50ls, kopsh taa mirklja ir nobraukti 70 000km!


Nu re. Reku ari prakse parada ka solucija strada.
Ka ar TA? Nekadas problemas?


Briidinaaja jaa ka vareetu atgaazes palielināties, bet nee nekaadu probleemu TA nav bijis! protams pirms proceduuras duumu nebij nemaz, peec mazliet tie paraadiijaas! tas arii viss!
Offline
Srakans
16. Mar 2011, 11:40 #15

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Cik saprotu, tad norma visiem ir viena - 3 (ja kļūdos, lai mikuzz palabo), ja TA var brīvi iziet ar kārtībā esošu eur3 bez filtra, tad nekādu problēmu nevajadzētu iziet ar eur4 ar izrautu filtru
Offline
nauzers
16. Mar 2011, 11:40 #16

Kopš: 13. Mar 2011

No: Salaspils

Ziņojumi: 29

Braucu ar: 2004 E60 530D


Briidinaaja jaa ka vareetu atgaazes palielināties, bet nee nekaadu probleemu TA nav bijis! protams pirms proceduuras duumu nebij nemaz, peec mazliet tie paraadiijaas! tas arii viss!


Klau - a kad Tev so proceduru veica - vai viri brida ari sistema un kaut ko darija ar kompi? Njema nost filtra testus un renegeracijas ciklus? Vai to visu atstaja ka ir un tikai caurumi - kas simule jauna filtra klatbutni?

Ja par duumu lasiju - bet neskiet ka ta ir problema.

[ Šo ziņu laboja nauzers, 16 Mar 2011, 11:41:51 ]

Offline
Usins
16. Mar 2011, 11:42 #17

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3523

Braucu ar: w163 3.2; w639 4x4; 2.5 tdi v6 fwd


16 Mar 2011, 10:53:50 protams rakstīja:
http://forums.5series.net/topic/94725-diy-maint...artucular+filter


laimīgais e60 īpašnieks pēc ikmēneša filtra apkopes
Offline
nauzers
16. Mar 2011, 11:46 #18

Kopš: 13. Mar 2011

No: Salaspils

Ziņojumi: 29

Braucu ar: 2004 E60 530D


16 Mar 2011, 11:40:48 Srakans rakstīja:
Cik saprotu, tad norma visiem ir viena - 3 (ja kļūdos, lai mikuzz palabo), ja TA var brīvi iziet ar kārtībā esošu eur3 bez filtra, tad nekādu problēmu nevajadzētu iziet ar eur4 ar izrautu filtru


Patiesiba loti logisks komentars.
Kadu laiku braucu ar Pasatu 1.9 TDI un atminos tos makonjus ko vins speeja radiit ieminot griidaa vai citreiz darbinot.

Vienigi var but auto buves procesa - tiek rekinats ka sads filtrs bus un bez vinja varbut izmesi ir niknaki neka standarta EUR3... bet nu ta baiga filozofija jau panesas.

+ tikko cilveks raxtija ka 70 000 KM un nekadu bedu ne TA ne Tehniski.

Nez tiesam atrodas individi kas labpratiki iegulda 1.2K LVL Bavarijas autobuves labklajiba par nieka katalizatoru

[ Šo ziņu laboja nauzers, 16 Mar 2011, 11:47:40 ]

Offline
Srakans
16. Mar 2011, 11:50 #19

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Tas eur4 ir ES normas, kurās jāiekļaujas to auto ražojot, nevis pēc tam iekš TA. Kvēpiem tur pēc loģikas vairāk patiešām nevajadzētu būt.
Offline
gintc
16. Mar 2011, 11:55 #20

Kopš: 10. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2297

Braucu ar: X5 4.0d, e90 2.0d, E36 330i, F650GS Dakar, CF1000


16 Mar 2011, 11:40:57 nauzers rakstīja:

Briidinaaja jaa ka vareetu atgaazes palielināties, bet nee nekaadu probleemu TA nav bijis! protams pirms proceduuras duumu nebij nemaz, peec mazliet tie paraadiijaas! tas arii viss!



Klau - a kad Tev so proceduru veica - vai viri brida ari sistema un kaut ko darija ar kompi? Njema nost filtra testus un renegeracijas ciklus? Vai to visu atstaja ka ir un tikai caurumi - kas simule jauna filtra klatbutni?

Ja par duumu lasiju - bet neskiet ka ta ir problema.


es nezinu ko vinji tur vēl dariija, atstaaju auto un pēc pāris h braucu pakalj! dariiju to Senson Auto! nu tas tika dariits pirms gadiem diviem!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo