Online

Pašreiz BMWPower skatās 72 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW X sērija » X5 E53 (2000-2007)

Tēma: X5 2001.gada ieteicamā gāzes iekārta

AutorsZiņojums
protams
14. Mar 2011, 14:06 #21

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5416

Braucu ar: null ziiben

Ja ar to gāzi viss būtu tik labi tad BMW paši piedāvātu to uzstādīt ne tikai uz R4 bet arī uz V8 motoriem

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Driver
14. Mar 2011, 14:08 #22

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


14 Mar 2011, 14:02:18 bmwaddict rakstīja:
jā šitas labs par to aizdedzes korekciju tipa susļiku kantoris kas liek gāzi ir pietiekami kompetents pārprogrammēt aizdedzes apsteidzes tabulu ieksh ECU.
Bet par to izplūdes gāzu karstumu, tobiš sanāk, ka gāze sadeg lēnāk (jo augstāks oktānskaitlis?) un attiecīgi tā izdedzina arī izplūdes vārstus, tātad ir nepieciešama ne tikai apsteidzes korekcija bet arī izplūdei sadales vārpstas pārregulēšana, nu kam tas iespējams (piem DOHC motoriem tas vēl būtu izdarāms)


14 Mar 2011, 13:52:50 Driver rakstīja:
nu tad pastasti man sikak par to aizdedzes lenjka korekciju
man sen agrak bija 80gada e23 ar gaazi, kuram vareju nokorigjet aizdedzi pagrozot ar roku.

musdienu auto ar roku neko nepagrozisi, bet nokorigjet vinju teoretiski var, bet praktisiki tas nav iespejams


vismaz ir kads, kas uz gazi skatas lidzigi man un piekrit, ka nepiecieshamas ir gan mehaniskas dzineja korekcijas, gan softiskas ieksh DME, gan ari iespejams elektriskas (vadi, izpildmehanismi, utt)

var uztaisit labu dzinejam darbam ar gaazi, bet uz benzina vinjs praktiski nebus lietojams...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
14. Mar 2011, 14:11 #23

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

man liekas, ka puse powera butu sajusma par x5, kur no BMW ir tikai virsbuve un salons, bet motors (tik biki izpiljits) un piekare ir no krievu UAZ (bobiks).
ar dzineja vadibu karburators + sadalitajs, kur pilnigi visu auto var saremontet pats ar skruvgriezi, amuru un montjerovku un tadam pat katrs pats varetu uzlikt virsu gazes iekartu.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Usins
14. Mar 2011, 14:20 #24

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3523

Braucu ar: w163 3.2; w639 4x4; 2.5 tdi v6 fwd


14 Mar 2011, 14:11:31 Driver rakstīja:
man liekas, ka puse powera butu sajusma par x5, kur no BMW ir tikai virsbuve un salons, bet motors (tik biki izpiljits) un piekare ir no krievu UAZ (bobiks).
ar dzineja vadibu karburators + sadalitajs, kur pilnigi visu auto var saremontet pats ar skruvgriezi, amuru un montjerovku un tadam pat katrs pats varetu uzlikt virsu gazes iekartu.

+meidei (man divus)
Offline
Laoshi
14. Mar 2011, 14:25 #25

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Cilvēkiem ir niķis noglušīt kartera ventilāciju (runāju par VAG auto, ar BMW nav bijis sakars), uzliekot viņai galā eļļas filtriņu, tip eļļa kko tur droselē bojā Nu tātad, uzliekot gāzi, vēlams, lai kartera ventilācija būtu kārtībā, palīdzot novērst vārstu uzdegumus. Jaunākām masīnām jau nāk SAI, ko arī mēdz atrubīt...
Offline
Peecis
14. Mar 2011, 14:27 #26

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2300

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


14 Mar 2011, 14:08:04 Driver rakstīja:

14 Mar 2011, 14:02:18 bmwaddict rakstīja:
jā šitas labs par to aizdedzes korekciju tipa susļiku kantoris kas liek gāzi ir pietiekami kompetents pārprogrammēt aizdedzes apsteidzes tabulu ieksh ECU.
Bet par to izplūdes gāzu karstumu, tobiš sanāk, ka gāze sadeg lēnāk (jo augstāks oktānskaitlis?) un attiecīgi tā izdedzina arī izplūdes vārstus, tātad ir nepieciešama ne tikai apsteidzes korekcija bet arī izplūdei sadales vārpstas pārregulēšana, nu kam tas iespējams (piem DOHC motoriem tas vēl būtu izdarāms)


14 Mar 2011, 13:52:50 Driver rakstīja:
nu tad pastasti man sikak par to aizdedzes lenjka korekciju
man sen agrak bija 80gada e23 ar gaazi, kuram vareju nokorigjet aizdedzi pagrozot ar roku.

musdienu auto ar roku neko nepagrozisi, bet nokorigjet vinju teoretiski var, bet praktisiki tas nav iespejams


vismaz ir kads, kas uz gazi skatas lidzigi man un piekrit, ka nepiecieshamas ir gan mehaniskas dzineja korekcijas, gan softiskas ieksh DME, gan ari iespejams elektriskas (vadi, izpildmehanismi, utt)

var uztaisit labu dzinejam darbam ar gaazi, bet uz benzina vinjs praktiski nebus lietojams...

Protams, ka uz gāzes benzīna dzinējs nespēj strādāt ideāli, bet ikdienas lietošanā tas nekādi nav manāms (vienīgi patēriņš nedaudz lielāks) un netraucē.
Manā gadījumā ir noripoti 180kkm uz gāzes ar e39 2,8 un no lietotāja skatu punkta problēmu nav (izņemot to izplūdes kolektoru).
Offline
Driver
14. Mar 2011, 14:29 #27

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


14 Mar 2011, 14:27:01 Peecis rakstīja:

14 Mar 2011, 14:08:04 Driver rakstīja:

14 Mar 2011, 14:02:18 bmwaddict rakstīja:
jā šitas labs par to aizdedzes korekciju tipa susļiku kantoris kas liek gāzi ir pietiekami kompetents pārprogrammēt aizdedzes apsteidzes tabulu ieksh ECU.
Bet par to izplūdes gāzu karstumu, tobiš sanāk, ka gāze sadeg lēnāk (jo augstāks oktānskaitlis?) un attiecīgi tā izdedzina arī izplūdes vārstus, tātad ir nepieciešama ne tikai apsteidzes korekcija bet arī izplūdei sadales vārpstas pārregulēšana, nu kam tas iespējams (piem DOHC motoriem tas vēl būtu izdarāms)


14 Mar 2011, 13:52:50 Driver rakstīja:
nu tad pastasti man sikak par to aizdedzes lenjka korekciju
man sen agrak bija 80gada e23 ar gaazi, kuram vareju nokorigjet aizdedzi pagrozot ar roku.

musdienu auto ar roku neko nepagrozisi, bet nokorigjet vinju teoretiski var, bet praktisiki tas nav iespejams


vismaz ir kads, kas uz gazi skatas lidzigi man un piekrit, ka nepiecieshamas ir gan mehaniskas dzineja korekcijas, gan softiskas ieksh DME, gan ari iespejams elektriskas (vadi, izpildmehanismi, utt)

var uztaisit labu dzinejam darbam ar gaazi, bet uz benzina vinjs praktiski nebus lietojams...

Protams, ka uz gāzes benzīna dzinējs nespēj strādāt ideāli, bet ikdienas lietošanā tas nekādi nav manāms (vienīgi patēriņš nedaudz lielāks) un netraucē.
Manā gadījumā ir noripoti 180kkm uz gāzes ar e39 2,8 un no lietotāja skatu punkta problēmu nav (izņemot to izplūdes kolektoru).


tev vel ir auto, citiem ir shausmas
p.s. esmu redzejis, zinu par ko runaju

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Ugunsdzesejs
14. Mar 2011, 14:29 #28

Kopš: 16. Dec 2008

Ziņojumi: 5327

Braucu ar:

tirdziņu nesaprotu

gāze tiek vai nu cildināta(edzula gadījumā pat kafijas dzirnaviņas būtu ar gāzi jāapliek) vai pilnīgi nopelta(driver)

kādēļ netiek izskatīts variants, ka cilvēka ienākumu līmenis atļauj iegādāties X5 kā otro/trešo auto, kurš būs jājamzirdziņš, nevis pidarasīšanas un pielūgsmes objekts?

es plānoju pirkt golf mk3 ar 1.4-1.6 benzīnu un to uzgāzēt, bet es netaisos to golfu vilkt uz auto exotica

tas ir normāli, ka cilvēki vēlas gāzēt jebkuru auto.
Offline
bmwaddict
14. Mar 2011, 14:56 #29

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

nezinu mans viedoklis personīgi ir tāds, ka arī gāzēt vajag pareizi, tāpat, kā visas lietas dzīvē sākot ar pakaļas noslaucīšanu tualetē un beidzot ar gāzies ielikšanu X5. jā tas ir labs arguments ka visa polija brauc uz gāzes un nehavo problēmas, bet tie kas ir bijuši polijā kaut reizi zin, ka ne jau ar X5 viņi brauc uz gāzes.
gāzi bez problēmām var uzstādīt uz ne-preformances dzinēja, kas nav pārāk sarežģīts un pietwīkots uz max efektivitāti, kur viss ar lielu rezervi, piemēram tas pats vārstu taimings var būt absolūti konservatīvs un var būt agresīvs uz performanci orientēts, pēdējā gadījumā nav brīnums, ka plaisā kolektors. labi daži BMW dzinēji ir izturīgāki bet citiem ražotājiem piem tas nebeigtos ar vienu vien saplaisājušu kolektoru. piemēram tas noteikti atstāj iespaidu arī uz zondi.
Pagaidām vēl nav uzkrāta statistika ar to kas notiek uzliekot gāzi pajaunam auto. Tas, ka daži braucot sēnes režīmā nekādu lielo ļaunumu savam dzinējam vēl nav paspējuši izdarīt tas nav nekāds arguments.

We need more scientific approach

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 14 Mar 2011, 14:57:22 ]

Offline
ATB
14. Mar 2011, 15:00 #30

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5187

Braucu ar: ♛ ♛


14 Mar 2011, 14:56:40 bmwaddict rakstīja:
nezinu mans viedoklis personīgi ir tāds, ka arī gāzēt vajag pareizi, tāpat, kā visas lietas dzīvē sākot ar pakaļas noslaucīšanu tualetē un beidzot ar gāzies ielikšanu X5. jā tas ir labs arguments ka visa polija brauc uz gāzes un nehavo problēmas, bet tie kas ir bijuši polijā kaut reizi zin, ka ne jau ar X5 viņi brauc uz gāzes.
gāzi bez problēmām var uzstādīt uz ne-preformances dzinēja, kas nav pārāk sarežģīts un pietwīkots uz max efektivitāti, kur viss ar lielu rezervi, piemēram tas pats vārstu taimings var būt absolūti konservatīvs un var būt agresīvs uz performanci orientēts, pēdējā gadījumā nav brīnums, ka plaisā kolektors. labi daži BMW dzinēji ir izturīgāki bet citiem ražotājiem piem tas nebeigtos ar vienu vien saplaisājušu kolektoru. piemēram tas noteikti atstāj iespaidu arī uz zondi.
Pagaidām vēl nav uzkrāta statistika ar to kas notiek uzliekot gāzi pajaunam auto. Tas, ka daži braucot sēnes režīmā nekādu lielo ļaunumu savam dzinējam vēl nav paspējuši izdarīt tas nav nekāds arguments.
(..)


[ Šo ziņu laboja ATB, 14 Mar 2011, 15:01:10 ]

Offline
uldens1
14. Mar 2011, 15:06 #31

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15747

Braucu ar:

arguments ir tads ka pa 100tk jau esi sataupijis citai mašinai,ne jaunai.Pareizi butu motoram celt kompresijas pakapi un pareizu vadibu likt,bet nah tas vajadzigs,ar gazes auto tak neviens neplano zimeties želejgalvu tusiņā un kupinat ratus.
Un arguments ka mums sudiga gaze varetu padomat ka benzins mums ir labs.
Pats braucu ar dizeli jo uzskatu ka izdevigak ka ar gazi
Offline
GirtzB
14. Mar 2011, 16:35 #32

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21933

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Reālā jēga no gāzes iekārtas būs brīdi, ja būs plnībā iespējas attiekties no benzīna padeves sistēmas t.i. lai auto nevazā apkārt dubultu degvielas padeves shēmu, nav jau lidmašīna kur visas galvenās sistēmas ir dublētas vai pat četrkāršas...

p.s. Kvalitiatīvi likt gāzi vienkārša valodā prasa:
1. kvalitatīvu iekārtu ar savām sprauslām etc...
2. Iekārtas vadību atbilstoši dzinēja specifikai attiecīgi programmējamais vadības bloks wanted(pie tam tāds kurš māk regulēt BMW specific viltīgās sistēmas VANOS/Valvetronic etc...)
ja nepieciešams tad custom ieplūdes/izplūdes kolektori manito to materiālu etc...
3. Kvalitatīvu un ērtu degvielas uzglabāšānas(balons) uzpildes un padeves sistēmu...
4. Droši vien ka ziemai vajag elektroapsildi organizēt lai būtu iespējams autkstais starts ar gāzi...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
jaks
14. Mar 2011, 16:40 #33

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

jautājums no kāda mēsla bmw ir izplūdes kolektors taisīts, ja tas plaisā pie pārdesmit grādu lielākas temperatūras? turbo Q un imprezai var easy vēl metru aiz turbīnas sarkanu trubu dabūt un nekas neplaisā..... ja nu vienīgi neuzgāž ūdeni virsū

[ Šo ziņu laboja jaks, 14 Mar 2011, 16:42:44 ]

Offline
bmwaddict
14. Mar 2011, 16:42 #34

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

nu man gan liekas ka īstenībā jau nevajag likt citu vadības sistēmu, var tak izmantot esošo "infrastruktūru" tikai pārprogrammējot vadību priekš šī degvielas veida. bet no parastās degvielas ir jāatvadās šā vai tā, kaut vai dēļ tā, ka dzinējam ir jāizveic zināma pārbūve un/vai regulešana, lai PAREIZI pārbūvētu to uz gāzi.
Tā vadības pārprogrammēšana gan ir stipri utopiska, ja to nedara jau pats ražotājs. Kautgan ja ir pieejama visa aparatūra un ražotāja SDK kits (ghgh) tad jau var pašu velnu uz gāzes palaist.


14 Mar 2011, 16:35:13 GirtzB rakstīja:
Reālā jēga no gāzes iekārtas būs brīdi, ja būs plnībā iespējas attiekties no benzīna padeves sistēmas t.i. lai auto nevazā apkārt dubultu degvielas padeves shēmu, nav jau lidmašīna kur visas galvenās sistēmas ir dublētas vai pat četrkāršas...

p.s. Kvalitiatīvi likt gāzi vienkārša valodā prasa:
1. kvalitatīvu iekārtu ar savām sprauslām etc...
2. Iekārtas vadību atbilstoši dzinēja specifikai attiecīgi programmējamais vadības bloks wanted(pie tam tāds kurš māk regulēt BMW specific viltīgās sistēmas VANOS/Valvetronic etc...)
ja nepieciešams tad custom ieplūdes/izplūdes kolektori manito to materiālu etc...
3. Kvalitatīvu un ērtu degvielas uzglabāšānas(balons) uzpildes un padeves sistēmu...
4. Droši vien ka ziemai vajag elektroapsildi organizēt lai būtu iespējams autkstais starts ar gāzi...
Offline
bmwaddict
14. Mar 2011, 16:46 #35

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

jā pareiza tev izpratne, čali, way to go! sarkana truba says it all, pret to speeku.. es atziistos, labs arguments


14 Mar 2011, 16:40:35 jaks rakstīja:
jautājums no kāda mēsla bmw ir izplūdes kolektors taisīts, ja tas plaisā pie pārdesmit grādu lielākas temperatūras? turbo Q un imprezai var easy vēl metru aiz turbīnas sarkanu trubu dabūt un nekas neplaisā..... ja nu vienīgi neuzgāž ūdeni virsū
Offline
jaks
14. Mar 2011, 17:52 #36

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

pret kādu vēl spēku? gāze sadeg ar niecīgu temperatūras starpību....kas tad ir tie spēki?

paskaidro lūdzu lai es vairs tik stulbus salīdzinājumus neizteiktu
Offline
Driver
14. Mar 2011, 22:57 #37

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

tikai lohi uz bmw liek virsu apzinati gaazi!

kad pie manis paradijas uz remontu viens gazets bmw, tad pat dzeki no blakus servisa pamanija un prasija "chto eto za huinja? vpizdu bmw s gazom."
kaa ari pashi neesot bmw fanati skaidri un gaishi pateica "bmw eto moshaja mashina dlja dushi i pokatatsa s kaifom, a tut kakita huinja", "fu blja, eto ne bmw"...

kaa ari sheit ir daudz lohveidigo, kuriem bmw ir tapec, ka tas ir kruta, pachotna, comam ari tads bija un man vajadzeja, nopirku par labu ciparu, utt. vai vispar kapec noprika BMW pashi nemaz nezin un tas viniem ir tikai dirsas parvietotajs...

istam BMW fanatam auto ir bezmaz kaa berns un vinjs vinjam izvelas visu to labako un jau starta perkot tadu auto zin, ka pats stradas prieksh vinja, nevis otradi. un tads cilveks savam BMW neliks virsu nevienu sheit(LV) piedavato un pieejamo iekartu, kas nestradas tikpat perfekti un nevainojami kaa dzimtaa motora baroshanas sistema uz benzina. bet ja bus pieejama "perfekta" gazes iekarta, tad ari visdrizak bus gandriz po cik maksa, nevis kaa tagad, kad gazes kantori cinas par katru klientu ar magisko frazi "lati uz vienu cilindru tvaiku iesprices" un tad gaze bus kruta, jo tas ir ekologiski tiri un otrskirigi bus tas, ka tas ir letak...

uz citiem auto man personigi pilnigi pajat, tur ari gazi var likt virsu daudz nedomajot.

p.s. jau pusgadu lieku virsu gazi savai skodai, bet kautka nesanak tam galigi laika, jo ir citas lietas ko darit pa dienu, bet uz bmw es noteikti neplanoju likt "nepareizu iekartu", javien kads no vinjiem neiegus statusu "viengadnieks", kas visdrizak ari nenotiks. bet nenoloedzu, ka laiku pa laikam, ari ienak prata doma par pasizgatavotu "pareizu" gazes iekartu, bet tas ir paliels cakars un prasa loti solidas investicijas (paris kLs), lai to izgatavotu, tur nebus nekadi 100ls uz 1cilindru

p.p.s. un taa kaa visadi egoni reali degradee bmw marku kaa tadu un pataisa to par tirlinju braucamo uz kreisa soljka un gaazes, tad es apsolos pats sev vairs nepirkt nevienu bmw (iznjemot sterilu e21 vai e23), bet nakamais ikdienas braucamais un pec gadiem pasvaigs auto noteikti vairs nebus bmw - gruti bija nonakt lidz tam, bet taa visdrizak bus...

varbut man (vienigajam) bus vairaki BMW ar kuriem izbraukshu brivdienas/pa svetkiem, uzvalka un bez gazes.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
DrumB
14. Mar 2011, 23:08 #38

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Bet tā nāves smaka braucot aiz gāzinieka ir drausmīga. Hvz, moš veci k-kādi balonu modeļi vai kas, un iespējams salonā tā smaka nav, bet braucot aiz tāda ir wnk drausmīgāk kā aiz veca kamaza braukt.
Offline
Krishus
14. Mar 2011, 23:42 #39

Kopš: 13. Mar 2006

No: Subate

Ziņojumi: 3217

Braucu ar:

Tur jau tas triks, ka vadiitaajs to smaku nejuut un vinjam taa maigi sakot ir vienalga kaadas tev tur ir sajuutas aizmuguree, bet cik noveerots, tad taa smaka ir raksturiiga kaut kaadaam akmens laikmeta iekaartaam.(gaazi padod pa daarza sluuteni )
Offline
Driver
14. Mar 2011, 23:47 #40

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


14 Mar 2011, 23:42:37 Krishus rakstīja:
Tur jau tas triks, ka vadiitaajs to smaku nejuut un vinjam taa maigi sakot ir vienalga kaadas tev tur ir sajuutas aizmuguree, bet cik noveerots, tad taa smaka ir raksturiiga kaut kaadaam akmens laikmeta iekaartaam.(gaazi padod pa daarza sluuteni )

jebkurai iekartai uz auto bez KAT bus specifiska smaka izplude, bet ar dzivu KAT smakas nebus izpludes, tikai no "cauras motortelpas"

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo