Online

Pašreiz BMWPower skatās 77 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: E34 reduktora attiecības M50B28

AutorsZiņojums
hamman
13. Jan 2011, 02:17 #1

Kopš: 07. Nov 2010

Ziņojumi: 65

Braucu ar:

vai kads zina kadi pareizie skaitli jabut reduktoram ja motros ir 2,8 vanus?
Offline
Srakans
13. Jan 2011, 02:22 #2

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Par e34

Vanus
Offline
hamman
13. Jan 2011, 02:26 #3

Kopš: 07. Nov 2010

Ziņojumi: 65

Braucu ar:


13 Jan 2011, 02:22:45 Srakans rakstīja:
Par e34

Vanus

Offline
hamman
13. Jan 2011, 02:31 #4

Kopš: 07. Nov 2010

Ziņojumi: 65

Braucu ar:

un cik ir naudas samainit reduktoram diskus?un vai var mainit tos ciparus no 2,65 uz 2,95
Offline
hamman
13. Jan 2011, 02:32 #5

Kopš: 07. Nov 2010

Ziņojumi: 65

Braucu ar:

2.93
Offline
hamman
13. Jan 2011, 02:35 #6

Kopš: 07. Nov 2010

Ziņojumi: 65

Braucu ar:

veco partaisit nevar?
Offline
6500
13. Jan 2011, 02:41 #7

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

tev jaatrod 3.46 reduktors e34...gan jau ka bus letak...ka kombinet ieksa 3.46 attiecibu...par to naudu tu nopirksi 4reduktorus tadus
mekle no siem...

siem nak 3.46
E34 520 M50 mehanika
E34 525 M50 touring,automats
E34 524td automats
E34 525td automats

M50 var but ari citas attiecibas...viniem tur mainijas pec gadiem gan attiecibas,gan korpusi...
tapec iesaku ertak un letak uzreiz meklet dizela,tas vel bonusa var izradiities ar bloki...pie nosacijuma ja esi veiksminieks un pardevejs kapitals nezinatajs...

[ Šo ziņu laboja 6500, 13 Jan 2011, 02:45:38 ]



-----------------
www.hgkracing.com
Offline
hamman
13. Jan 2011, 02:44 #8

Kopš: 07. Nov 2010

Ziņojumi: 65

Braucu ar:

ja bet gruti bus atrast ar bloki!jo man ir ar bloki!un tas ka man ira no 525td reduktors!
Offline
6500
13. Jan 2011, 02:47 #9

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

525td automatam nak 3.46...
ja tev mehanika,tad bus 2.64 vai 2.79

[ Šo ziņu laboja 6500, 13 Jan 2011, 02:48:57 ]



-----------------
www.hgkracing.com
Offline
6500
13. Jan 2011, 02:51 #10

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

ss.lv 25lvl

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
hamman
13. Jan 2011, 02:56 #11

Kopš: 07. Nov 2010

Ziņojumi: 65

Braucu ar:

paldies!atradu no m50b25i ar bloki!lielaja korpusa!sitam vajadzetu daret!vienkarsi negribu bez bloka likt virsu!pieradis ar bloki esmu braukt!
Offline
Kashelz
13. Jan 2011, 03:02 #12

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Kaads sakars ko juus te iesakaat? Kaada suuda pec vajag dizelja reduktoru uz bendziinieka likt? M50B25 24v dzineejs orgjinaali naak ar 3.23 attieciibu. Viss ir jaskatas kada tev karba uzlikta galaa un pec taas arii pielaago, ja tev ir karba bez overdrive, tas ir 5 robs ir 1:1 attiecibaa, tad liec kaut ko tuvu shim te 3.23 ka orgjinals, nu varetu likt kadu 3.15, tas ir ta lai tev pa shtrasi braucot ap 100 ir zemaaki rpm. Jauda dzinejam pietiek, ja gribi sportot, isakus robus, mazaaku max atrumu, vari likt kaut to pashu 3.45, bet ne vairaak. Esmu tam gajis cauri. Reduktora mainja un cereet ka mashiina pekshnji lidos ir fufelis, ne jau bmw indzjinieri lika neko nedomaajot. Tava gadijuma jaaparekjina kaada karba, ir pat vecs softs pec kaa var sho to aprekjinaat ari uzravienaa utt.
Offline
Kashelz
13. Jan 2011, 03:05 #13

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Eku palasiit vari kas kam naaca: http://e34.de/e34/difftabelle.htm
Offline
hamman
13. Jan 2011, 03:06 #14

Kopš: 07. Nov 2010

Ziņojumi: 65

Braucu ar:

man ir zetaks iela karba ar pieciem rodiem!
Offline
6500
13. Jan 2011, 03:07 #15

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

ar 3.45 ta masina vismaz kaut cik ies uz prieksu...kam tev tas max atrums...tas ka 10-15km/h mazak ies...kur tu te mums skriesi..vienreiz uzrausies 6men ar kajam iesi
un ta starpiba starp 3.23 un 3.46 nebus nekada liela,ka tu te visu uzput...ies mazliet dinamiskak...iesaku to labako...

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
hamman
13. Jan 2011, 03:09 #16

Kopš: 07. Nov 2010

Ziņojumi: 65

Braucu ar:

vajadzetu ta lai pa strasi uz 100 mazaki rpm!bet taj pasa mirkli lai ir normals celiens!ja jaudina pietiek tam 2.8
Offline
6500
13. Jan 2011, 03:13 #17

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

ar 3.45 tev busnu kadi ~200-300apgriezieni vairak...liec standartu un brauc...

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
hamman
13. Jan 2011, 03:18 #18

Kopš: 07. Nov 2010

Ziņojumi: 65

Braucu ar:

tagad man stav tik is reduktors ka ar piekto robu uz 100 braucot ir kaukadi 3100rpm tas tak pizdet paterins nenormals vajaga ta lai ira ka spidometrs ta tahometrs!tad saki ka 3,45 bus tiesi laika?bet nebus ta ka bus sudigs uzraviens?
Offline
Kashelz
13. Jan 2011, 03:21 #19

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Uzraaviens bus nedadzu sudigaaks neka tagad, jo tas tev avretu but vel lielaka attieciiba. Drizak saved kartibaa jebkuru reduktoru un ies labaak, pareizas eljas, blivsleegi, un protams blokjis. Es savam no 3.45 pargaaju uz 3.15, itka vajadzetu celt sudigaak, bet ir tieshi otraadi, iet lidzenaak un nav jasledzas ka negudram, ekonomija ari neliela ir gan jau
Offline
hamman
13. Jan 2011, 03:26 #20

Kopš: 07. Nov 2010

Ziņojumi: 65

Braucu ar:

3,23 un bus ok?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo