Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 85 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Subaru Outback VS Volvo XC70

AutorsZiņojums
Damn
05. Jan 2011, 12:03 #61

Kopš: 24. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10796

Braucu ar:

Jaunais Legacy dīzelis diezgan ok - vietas daudz, vidējais patēriņš ap 6 litri. Pieejama tikai manuālā kārba. Nekādas esktras klāt izvēlēties nav iespējams - tikai standarta, biznesa vai sporta paka.
Offline
lietus
05. Jan 2011, 12:07 #62

Kopš: 21. Nov 2004

Ziņojumi: 2051

Braucu ar:


05 Jan 2011, 12:03:03 Damn rakstīja:
Jaunais Legacy dīzelis diezgan ok - vietas daudz, vidējais patēriņš ap 6 litri. Pieejama tikai manuālā kārba. Nekādas esktras klāt izvēlēties nav iespējams - tikai standarta, biznesa vai sporta paka.

kaut ko dzirdeeju, ka meesls tas diizelis- njefiga neiet un rij kaa maita + cik tas motors maksaa...
Offline
egonspleeve
05. Jan 2011, 12:08 #63

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā


05 Jan 2011, 11:50:47 lietus rakstīja:

05 Jan 2011, 11:12:30 Rama85 rakstīja:
Kāds nav testējis Foresteri ar automātu pa kādu bezceļu?
Ar manuāli jau skaidrs,ka var izzāģēt pa normālu chuknju.

uzraapties apledojoshaa sliipumaa kur ar kaajaam tochna netiek augshaa nebija probleemas. Foresters vispaar no inzheniertehniskaa viedoklja ir reti jauks aparaats. zem prieksheejiem richagiem ir balkas, kas pasargaa plauktus no sitieniem, bremzhu trubinjas iet pa salonu!!!= apakshaa nav ko fiziski noraut shljuucot uz veedera + paarkares minimaalas. vieniigais (-) rij kaa V8 ar to suuda 4 robu automaatu. Finansiaalu probleemu rezultaataa paarseedos no forester uz legacy, bet pie pirmaas izdeviibas seestos foresterii atpakalj.

p.s.
foresterus liek kopaa japaanaa...

p.p.s

jo krutaaks dzhips, jo taalaak jaaiet peec traktora!!!


hvz, 2.0 + automats impreza rija videji 10 litrus. foresters baigi daudzaak need, jo motors un karba ir praktiski tadas pashas.
Offline
Rama85
05. Jan 2011, 12:11 #64

Kopš: 13. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 473

Braucu ar: turbo traktors


05 Jan 2011, 11:50:47 lietus rakstīja:


vieniigais (-) rij kaa V8 ar to suuda 4 robu automaatu.

Tas jau droshi vien ar turbo motoru savienojuma ritigi rij?
Offline
lietus
05. Jan 2011, 12:13 #65

Kopš: 21. Nov 2004

Ziņojumi: 2051

Braucu ar:


05 Jan 2011, 12:08:09 egonspleeve rakstīja:

05 Jan 2011, 11:50:47 lietus rakstīja:

05 Jan 2011, 11:12:30 Rama85 rakstīja:
Kāds nav testējis Foresteri ar automātu pa kādu bezceļu?
Ar manuāli jau skaidrs,ka var izzāģēt pa normālu chuknju.

uzraapties apledojoshaa sliipumaa kur ar kaajaam tochna netiek augshaa nebija probleemas. Foresters vispaar no inzheniertehniskaa viedoklja ir reti jauks aparaats. zem prieksheejiem richagiem ir balkas, kas pasargaa plauktus no sitieniem, bremzhu trubinjas iet pa salonu!!!= apakshaa nav ko fiziski noraut shljuucot uz veedera + paarkares minimaalas. vieniigais (-) rij kaa V8 ar to suuda 4 robu automaatu. Finansiaalu probleemu rezultaataa paarseedos no forester uz legacy, bet pie pirmaas izdeviibas seestos foresterii atpakalj.

p.s.
foresterus liek kopaa japaanaa...

p.p.s

jo krutaaks dzhips, jo taalaak jaaiet peec traktora!!!


hvz, 2.0 + automats impreza rija videji 10 litrus. foresters baigi daudzaak need, jo motors un karba ir praktiski tadas pashas.

es ar turbo 2.0 foresteru II no braucu 2-3g streeba tik pat cik mans ieprieksējais e38 99g 3.5 V8 aarpus pilseetas e38 vareeja izspiet pat mazaaku pateerinju nekaa forim, bet pilseetaa zem 14 ar fori paliist nevareeja
Offline
Kidd
05. Jan 2011, 12:13 #66

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 7996

Braucu ar: 400Zs


05 Jan 2011, 12:08:09 egonspleeve rakstīja:

05 Jan 2011, 11:50:47 lietus rakstīja:

05 Jan 2011, 11:12:30 Rama85 rakstīja:
Kāds nav testējis Foresteri ar automātu pa kādu bezceļu?
Ar manuāli jau skaidrs,ka var izzāģēt pa normālu chuknju.

uzraapties apledojoshaa sliipumaa kur ar kaajaam tochna netiek augshaa nebija probleemas. Foresters vispaar no inzheniertehniskaa viedoklja ir reti jauks aparaats. zem prieksheejiem richagiem ir balkas, kas pasargaa plauktus no sitieniem, bremzhu trubinjas iet pa salonu!!!= apakshaa nav ko fiziski noraut shljuucot uz veedera + paarkares minimaalas. vieniigais (-) rij kaa V8 ar to suuda 4 robu automaatu. Finansiaalu probleemu rezultaataa paarseedos no forester uz legacy, bet pie pirmaas izdeviibas seestos foresterii atpakalj.

p.s.
foresterus liek kopaa japaanaa...

p.p.s

jo krutaaks dzhips, jo taalaak jaaiet peec traktora!!!


hvz, 2.0 + automats impreza rija videji 10 litrus. foresters baigi daudzaak need, jo motors un karba ir praktiski tadas pashas.


Impreza nebija NEturbo? un foresters nav turbo gadiijumaa? tad tak pateerinsh ieveerojami atskjiras

[ Šo ziņu laboja kiddLV, 05 Jan 2011, 12:13:58 ]

Offline
shmurger
05. Jan 2011, 12:15 #67

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12756

Braucu ar: xc40


05 Jan 2011, 11:39:03 Laoshi rakstīja:
Par veco XC70 - kaimiņš, kuram tāds, gandrīz vienīgais visu laiku cīnās ar iebraukšanu parkingā pie mājas, spolējas, ņemās, stumdās, tad ar lāpstu nokasa sniegu līdz asfaltam un tad kkā. Nu tas par XC70 AWD, kas jau tika pieminēts.
varbut vins ar vasarenem brauc? jo , atceros, servisa sefs piekabinaja treileri divasigo ar renault masteru virsuu un pret nelielu sliipumu pa sniegu ka sudu izvilka araa...
Offline
ParaTr00per
05. Jan 2011, 12:15 #68

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2048

Braucu ar: pakaļpiedziņas plastmasas spaini vai spaini bez vāka


05 Jan 2011, 12:08:09 egonspleeve rakstīja:

hvz, 2.0 + automats impreza rija videji 10 litrus. foresters baigi daudzaak need, jo motors un karba ir praktiski tadas pashas.

foris 2.0t automaats sievai starp 10 un 11 litriem uz 100km, man 2.0t manuaalis tagad ziemaa ~11-12 ar visaam sildiishanaam / spoleeshanu, bezsniega periodaa bija ~10l/100kmh.
Offline
Sch
05. Jan 2011, 12:17 #69

Kopš: 28. May 2002

Ziņojumi: 417

Braucu ar: Toyota


05 Jan 2011, 12:12:11 bertons rakstīja:

Legacy, Outback un Forester ir pilnigi dažādas un nesalīdzināmas lietas.

Outback ir Subaru top modelis un es personīgi izvēlētos to (ar 3.0 motoru)- vislabākais aprīkojums utt

Tai pat laikā- runā, ka Forester esot diktam jauks un otrreizējā tirgū bieži nenonāk. Tai pat laikā, to pircējiem svarīgāka ir bijusi cena, līdz ar to, lielākoties modeļi ir diezgan "papliki".

Legacy (universāls)- reti sastopams modelis un... manuprāt labāk izvēlēties kādu no iepriekšminētajiem.


outback ir legacy modifikācija ar augstāku klīrensu and vairāk plastmasas (lasīt - moldingi). citādi tās ir identiskas mašīnas!

outback ir subaru top modelis? es atvainojos, bet kur tad ir Tribeca, impreza STI, Legacy GT/SPEC B. etc.?


Tribeca ir Subaru kauna traips nevis topmodelis To ražo ASV un ir arī domāts resniem amerikāņiem.
Offline
ParaTr00per
05. Jan 2011, 12:20 #70

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2048

Braucu ar: pakaļpiedziņas plastmasas spaini vai spaini bez vāka


05 Jan 2011, 12:13:01 lietus rakstīja:

es ar turbo 2.0 foresteru II no braucu 2-3g streeba tik pat cik mans ieprieksējais e38 99g 3.5 V8 aarpus pilseetas e38 vareeja izspiet pat mazaaku pateerinju nekaa forim, bet pilseetaa zem 14 ar fori paliist nevareeja

motoram kapi pilniigi? tur tak dziiva benja tad liist pa izpuuteeju aaraa. pie taada pateerinja taas izpluudesgaazes IMHO veel var aizdedzinaat otrreiz.
Offline
Rama85
05. Jan 2011, 12:23 #71

Kopš: 13. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 473

Braucu ar: turbo traktors


05 Jan 2011, 12:15:40 ParaTr00per rakstīja:

05 Jan 2011, 12:08:09 egonspleeve rakstīja:

hvz, 2.0 + automats impreza rija videji 10 litrus. foresters baigi daudzaak need, jo motors un karba ir praktiski tadas pashas.

foris 2.0t automaats sievai starp 10 un 11 litriem uz 100km, man 2.0t manuaalis tagad ziemaa ~11-12 ar visaam sildiishanaam / spoleeshanu, bezsniega periodaa bija ~10l/100kmh.

A bez turbo tāds 2.0 nez kustas ar automātu?
Rij droshi vien tik pat cik turbo.
Offline
lietus
05. Jan 2011, 12:24 #72

Kopš: 21. Nov 2004

Ziņojumi: 2051

Braucu ar:


05 Jan 2011, 12:20:22 ParaTr00per rakstīja:

05 Jan 2011, 12:13:01 lietus rakstīja:

es ar turbo 2.0 foresteru II no braucu 2-3g streeba tik pat cik mans ieprieksējais e38 99g 3.5 V8 aarpus pilseetas e38 vareeja izspiet pat mazaaku pateerinju nekaa forim, bet pilseetaa zem 14 ar fori paliist nevareeja

motoram kapi pilniigi? tur tak dziiva benja tad liist pa izpuuteeju aaraa. pie taada pateerinja taas izpluudesgaazes IMHO veel var aizdedzinaat otrreiz.

ar atgaazeem viss bija chiki
Offline
ParaTr00per
05. Jan 2011, 12:27 #73

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2048

Braucu ar: pakaļpiedziņas plastmasas spaini vai spaini bez vāka


05 Jan 2011, 12:24:06 lietus rakstīja:

05 Jan 2011, 12:20:22 ParaTr00per rakstīja:

05 Jan 2011, 12:13:01 lietus rakstīja:

es ar turbo 2.0 foresteru II no braucu 2-3g streeba tik pat cik mans ieprieksējais e38 99g 3.5 V8 aarpus pilseetas e38 vareeja izspiet pat mazaaku pateerinju nekaa forim, bet pilseetaa zem 14 ar fori paliist nevareeja

motoram kapi pilniigi? tur tak dziiva benja tad liist pa izpuuteeju aaraa. pie taada pateerinja taas izpluudesgaazes IMHO veel var aizdedzinaat otrreiz.

ar atgaazeem viss bija chiki

tukshgaitaa ganjauka TA atgaazu normaas salien, bet kas ir pie slodzes?


05 Jan 2011, 12:23:52 Rama85 rakstīja:

A bez turbo tāds 2.0 nez kustas ar automātu?
Rij droshi vien tik pat cik turbo.


no 2.0 bez turbo ir baigi gauss, rij kaadu litru mosh mazaak uz simta. vieniigais pluss - ir pazeminaatie robi, turbo nav pazeminaato.
Offline
lietus
05. Jan 2011, 12:27 #74

Kopš: 21. Nov 2004

Ziņojumi: 2051

Braucu ar:

veel viena fishka outback'iem 2,5 motors cik zinu ir uztaisiits no taa pasha 2.0 bloka tikai plaanaakaam sienaam kaa rezultaataa visiem kaa vienam pie nelielas paarsildiishanas veerpjas galvas remonts kaut kur 400-500 lvl Pa ausu galam dzirdeeju, ka no kaut kura tur gada esot noveersts defekts, bet cik tur taisniibas Nav kaadam info?
Offline
lietus
05. Jan 2011, 12:30 #75

Kopš: 21. Nov 2004

Ziņojumi: 2051

Braucu ar:


no 2.0 bez turbo ir baigi gauss, rij kaadu litru mosh mazaak uz simta. vieniigais pluss - ir pazeminaatie robi, turbo nav pazeminaato.

turbo nafig tos pazeminaatos nevajag. Ar 2.0 mehaaniku nav arii tik traki protams kontrast ar turbo ir liels, bet, ja nav nekur jaanesaas tad pilniigi satiksmee var ierakstiities.
Offline
IELEJAM
05. Jan 2011, 12:49 #76

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3138

Braucu ar: prieku

Palasot šo visu man radās iespaids, ka nauda ko tu ietaupi Outback uzturēšanā un iegādē vēlāk tiek iztērēta degvielā un ņemot vērā šos apsvērumus es izvēlētos XC70 ar D5. Pieņemot, ka gadā nobrauc 25k km un pieņemot, ka Outbak 3.0 tērē 15l uz 100 un D5 9l uz 100, tad degvielā gadā atšķirība sanāk ap 1200 latiem.
P.S. un patiesībā no šiem neizvēlētos nevienu, jo pastāv A6 avant quattro ar 2.7tdi - iet labi un netērē nevella, varbūt biš mīnus par tik par cik zemāks klīrenss. Bet nu tas tā neobjektīvi ņemot vērā ka esmu sapisies uz tiem Audi
Offline
IELEJAM
05. Jan 2011, 13:14 #77

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3138

Braucu ar: prieku

Runāju par NE Allroad, bet gan parastu quattro. Var dabūt par kādiem 15k EUR, kas varētu būt līdzīgi kā tā paša gada Outback 3.0 vai XC70 D5.

[ Šo ziņu laboja IELEJAM, 05 Jan 2011, 13:16:09 ]

Offline
jurrus
05. Jan 2011, 13:15 #78

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1496

Braucu ar: Obk, Leaf e+, CBF1000


05 Jan 2011, 12:49:13 IELEJAM rakstīja:
Palasot šo visu man radās iespaids, ka nauda ko tu ietaupi Outback uzturēšanā un iegādē vēlāk tiek iztērēta degvielā un ņemot vērā šos apsvērumus es izvēlētos XC70 ar D5. Pieņemot, ka gadā nobrauc 25k km un pieņemot, ka Outbak 3.0 tērē 15l uz 100 un D5 9l uz 100, tad degvielā gadā atšķirība sanāk ap 1200 latiem.

Tā tas viss varētu izskatīties līdz brīdim, kad Volvo jāved uz servisu- neorģinālu detaļu gandrīz nav, orģinālas maksā 2-3x vairāk. Brīdī, kad Volvo sāk plīst un lūzt, visi atceras, ka tas patiesība ir ekskluzīvs auto. Subaru vs Volvo ir tas pats, kas VW vs Audi
Offline
IELEJAM
05. Jan 2011, 13:18 #79

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3138

Braucu ar: prieku


05 Jan 2011, 13:15:25 jurrus rakstīja:

05 Jan 2011, 12:49:13 IELEJAM rakstīja:
Palasot šo visu man radās iespaids, ka nauda ko tu ietaupi Outback uzturēšanā un iegādē vēlāk tiek iztērēta degvielā un ņemot vērā šos apsvērumus es izvēlētos XC70 ar D5. Pieņemot, ka gadā nobrauc 25k km un pieņemot, ka Outbak 3.0 tērē 15l uz 100 un D5 9l uz 100, tad degvielā gadā atšķirība sanāk ap 1200 latiem.

Tā tas viss varētu izskatīties līdz brīdim, kad Volvo jāved uz servisu- neorģinālu detaļu gandrīz nav, orģinālas maksā 2-3x vairāk. Brīdī, kad Volvo sāk plīst un lūzt, visi atceras, ka tas patiesība ir ekskluzīvs auto. Subaru vs Volvo ir tas pats, kas VW vs Audi

Nav man bijis ne viens, ne otrs, bet vai tā varētu būt, ka XC70 nepietiks ar 1500ls gadā, lai to uzturētu pienācīgā kārtībā???
Offline
jurrus
05. Jan 2011, 13:21 #80

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1496

Braucu ar: Obk, Leaf e+, CBF1000


05 Jan 2011, 13:18:38 IELEJAM rakstīja:

05 Jan 2011, 13:15:25 jurrus rakstīja:

05 Jan 2011, 12:49:13 IELEJAM rakstīja:
Palasot šo visu man radās iespaids, ka nauda ko tu ietaupi Outback uzturēšanā un iegādē vēlāk tiek iztērēta degvielā un ņemot vērā šos apsvērumus es izvēlētos XC70 ar D5. Pieņemot, ka gadā nobrauc 25k km un pieņemot, ka Outbak 3.0 tērē 15l uz 100 un D5 9l uz 100, tad degvielā gadā atšķirība sanāk ap 1200 latiem.

Tā tas viss varētu izskatīties līdz brīdim, kad Volvo jāved uz servisu- neorģinālu detaļu gandrīz nav, orģinālas maksā 2-3x vairāk. Brīdī, kad Volvo sāk plīst un lūzt, visi atceras, ka tas patiesība ir ekskluzīvs auto. Subaru vs Volvo ir tas pats, kas VW vs Audi

Nav man bijis ne viens, ne otrs, bet vai tā varētu būt, ka XC70 nepietiks ar 1500ls gadā, lai to uzturētu pienācīgā kārtībā???
°
Nē, nu ja pērk 3.0 outback, lai nobrauktu 25K km, skaitīt degvielas izmaksas ir nonsens. Tas 2,5l dzinējs nav tas jaudīgākais, bet vidējais patēriņs ir bik zem 10l (automātam).
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo