Online

Pašreiz BMWPower skatās 122 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: M20B20/B25 jautājums

AutorsZiņojums
M20Edition
04. Dec 2010, 11:46 #1

Kopš: 05. Jan 2009

No: Rēzekne

Ziņojumi: 146

Braucu ar: Ar Bavāriešu Auto E38

Sveicināti, man ir atkal kārtējais jautājums par M20 Motoru. Vai M20B20 ir tādi paši klaņu ieliktņi kā M20B25 motoram? un vai tos ir viegli nomainīt?
Offline
Dzvile
04. Dec 2010, 11:53 #2

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


04 Dec 2010, 11:46:05 M20Edition rakstīja:
Sveicināti, man ir atkal kārtējais jautājums par M20 Motoru. Vai M20B20 ir tādi paši klaņu ieliktņi kā M20B25 motoram? un vai tos ir viegli nomainīt?
m20b20
m20b25

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
M20Edition
04. Dec 2010, 12:12 #3

Kopš: 05. Jan 2009

No: Rēzekne

Ziņojumi: 146

Braucu ar: Ar Bavāriešu Auto E38


04 Dec 2010, 11:53:01 Dzvile rakstīja:

04 Dec 2010, 11:46:05 M20Edition rakstīja:
Sveicināti, man ir atkal kārtējais jautājums par M20 Motoru. Vai M20B20 ir tādi paši klaņu ieliktņi kā M20B25 motoram? un vai tos ir viegli nomainīt?
m20b20
m20b25
Liels Paldies visu atradu
Offline
M20Edition
06. Dec 2010, 14:56 #4

Kopš: 05. Jan 2009

No: Rēzekne

Ziņojumi: 146

Braucu ar: Ar Bavāriešu Auto E38

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare-parts/b...gines/kbjcd.html Ko jūs teiksiet par šo motoru? vai man viņš pilnībā derēs E34 virsbūvei?? jo viņš kā redzams ir no e28!
Offline
vadims
06. Dec 2010, 15:00 #5

Kopš: 27. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 1951

Braucu ar: piedziņu


06 Dec 2010, 14:56:54 M20Edition rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare-parts/b...gines/kbjcd.html Ko jūs teiksiet par šo motoru? vai man viņš pilnībā derēs E34 virsbūvei?? jo viņš kā redzams ir no e28!
Cik atceros tad viņiem atšķirās kronšteinu stiprinājuma vietas dzināja spilveniem.
Offline
M20Edition
06. Dec 2010, 15:03 #6

Kopš: 05. Jan 2009

No: Rēzekne

Ziņojumi: 146

Braucu ar: Ar Bavāriešu Auto E38

a kaut kā saštukot no manējā esošā M20 motora tos kranšteinus nevar???
Offline
vadims
06. Dec 2010, 15:05 #7

Kopš: 27. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 1951

Braucu ar: piedziņu

Pašā blokā ir atšķirība kur pieskrūvējās tie kronšteini pie bloka
Offline
M20Edition
06. Dec 2010, 15:10 #8

Kopš: 05. Jan 2009

No: Rēzekne

Ziņojumi: 146

Braucu ar: Ar Bavāriešu Auto E38

hmm slikti, tad jau vajadzēs meklēt kaut kur citur to M20 motoru...
Offline
M20Edition
08. Dec 2010, 17:37 #9

Kopš: 05. Jan 2009

No: Rēzekne

Ziņojumi: 146

Braucu ar: Ar Bavāriešu Auto E38

Puiši atsūtiet man saiti kur un kā regulēt vārstus M20 modeļiem
Offline
Dandzs
08. Dec 2010, 17:58 #10

Kopš: 30. Jan 2009

Ziņojumi: 159

Braucu ar: 4x4

Ja pareizi atceros, tad ieplūde/izplūde: 0,2/0,2. Ņem nost vārstu vāku un regulē, tas motors taču vienkāršs kā jau viss ģeniālais.
Ja neesi nekad neko taadu dariijis, tad varbūt pasauc palīgā kādu kam ir vismaz aptuvena nojausma kā to darīt
Offline
Instigater
08. Dec 2010, 18:15 #11

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Regulācijai vajag uztaisīt speciālo rīku neliela L veidā, tad būs dikti viegli, neatceros tikai nepieciešamo diametru.
Offline
vadims
08. Dec 2010, 18:29 #12

Kopš: 27. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 1951

Braucu ar: piedziņu

Man kaut kā atmiņā stāv 0.25mm nevis 0.20mm. bet jāpasktakās autodatā
Offline
M20Edition
08. Dec 2010, 22:06 #13

Kopš: 05. Jan 2009

No: Rēzekne

Ziņojumi: 146

Braucu ar: Ar Bavāriešu Auto E38

un ja es ņemšu nost bloka galvu, tur ta4u iet tā siksna, kā man pēctam to ielikt atpakaļ robos pareizi?! tur ir kādas zīmes kur un uz kura zoba likt
Offline
otomars
08. Dec 2010, 22:08 #14

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

ir ziimes,gan tur gan debesiis
Offline
Marta_22
08. Dec 2010, 22:38 #15

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20

nu jatev jau ir probleāms ar zīmēm tad vienam toč to neiesaku tur kaut ko aiztikt
Offline
Phasma
08. Dec 2010, 22:40 #16

Kopš: 11. May 2003

No: Jelgava

Ziņojumi: 1897

Braucu ar:

gan ieplūdei, gan izplūdei atstarpe ir 0,25mm un "speciālā" rīka vietā var izmantot seškantīti, kas ielien ekscentra regulācijas atverē! Vēl jāatceras, ka pareizi ir spraugmēru likt virs vārsta kāta nevis sadales vārpstas!!!

Process:
http://e21.tricord.be/e21/about/m20/valve-adjustment.php

vai

http://www.pelicanparts.com/bmw/techarticles/E3...Valve_Adjust.htm

-----------------
Excitement of building....
Offline
M20Edition
12. Jan 2011, 22:29 #17

Kopš: 05. Jan 2009

No: Rēzekne

Ziņojumi: 146

Braucu ar: Ar Bavāriešu Auto E38

M20B20 2.0i 12V, motors nelec pie miinus temperatuuras! aizlej sveces! bet kad ir pluss tad lec, kas var buut par vainu?
Offline
martinez
12. Jan 2011, 22:34 #18

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29208

Braucu ar: cietu seju

Tak nečakarējies ar to "neejošo" M20B20
Ja interesē, tad par 150 ls var dabūt labu M20B25 motoru. Motors ir aizrunāts, bet kamēr rocene nav atvesta, daru Tev to zināmu. No šīs mašīnas.
Offline
M20Edition
12. Jan 2011, 22:36 #19

Kopš: 05. Jan 2009

No: Rēzekne

Ziņojumi: 146

Braucu ar: Ar Bavāriešu Auto E38


12 Jan 2011, 22:34:34 martinez rakstīja:
Tak nečakarējies ar to "neejošo" M20B20
Ja interesē, tad par 150 ls var dabūt labu M20B25 motoru. Motors ir aizrunāts, bet kamēr rocene nav atvesta, daru Tev to zināmu. No šīs mašīnas.

Paldies par piedaavaajumu, bet es gribu salikt kopaa savu
Offline
martinez
12. Jan 2011, 22:42 #20

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29208

Braucu ar: cietu seju

Nu katrs pats sev kapracis
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo