Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 85 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Ziemas prieki 2010/2013

AutorsZiņojums
plakanais
25. Nov 2010, 10:25 #81

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


25 Nov 2010, 10:19:38 Schutzstaffel rakstīja:

25 Nov 2010, 10:16:06 Ugunsdzesejs rakstīja:
+1 Butem

tā kā savulaik ar busiem sanāca pietiekami ņemties, tad varu pateikt, ka nav nekā pretīgāka, kā tukšs rwd buss. Pieredzējis šoferis tukšu tranzītu ielika stabā ar 30km/h braucot. Protams, kad piekrauj pilnu ar mēbelēm/kravu, tad var braukt kā ar vieglo līdzīgi, bet tukšs mētā


ir hujova protams, bet ne jau TIK. Esmu braucis ar kautkādu debīlu Fort Transit dīzeli, garo (!) pa sniegu un ledu, sanesa itkā uz Vidzemes šosejas, bet savākties jau nu gan varēja. Pirms tam braucot ar divām paletēm iekšā ar slapjiem dēļiem bija vēl hujovāk, ja sāka slīdēt.


tranziits ir labaaks un, ja garais, tad veel vieglaak, pakaljai lielaaka paarkare paar ratiem - lielaaks svars uz asi. + tranziitam ir arii lielaaki rati, ar lielaaku sakjeres laukumu.

Ja tas ir vecais sprinteris, vinjam naak vispaar 15nieki ar ciisinjiem 195-205 platumaa. Ziemaa vienmeer tika krauti vai nu iekraaveeja ragi pakaljaa uz tiltiem vai arii kastes ar kabeli, lai vispaar no vietas var izkusteeties

Offline
arizah
25. Nov 2010, 10:27 #82

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


25 Nov 2010, 10:25:23 Bute rakstīja:
+ tranziitam ir arii lielaaki rati, ar lielaaku sakjeres laukumu.



ziemā tas ir baigais pluss
Offline
Ugunsdzesejs
25. Nov 2010, 10:27 #83

Kopš: 16. Dec 2008

Ziņojumi: 5327

Braucu ar:

starp citu, kā vispār ir pareizi braukt ar fwd ziemā? nekad neesmu to darījis, ko iesākt ar torque steering?
Offline
Devil
25. Nov 2010, 10:29 #84

Kopš: 20. Feb 2004

No: Baloži

Ziņojumi: 7004

Braucu ar: Pulju

Runājot par busiem pilnīgs piz,,,ec ir VW LT46 šasija (garais buss bez būdas) vot tas ir sex Ja viņam atslēdz TC, tad dubulto riepu komplekts posmā pasažieru osta -> VW Centrs (krasta iela) tiek nosvilināts līdz kordiem
Bet ziemā labāk neaiztikt

-----------------
Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi! Kas apdrošinās, čuč mierīgi :) Info: [email protected] vai PM :)
Powered by
ProTuning.lv; SRR; AFY Travel; Partner Broker; RJ motorsport; Happy Drift Friend drift team
Offline
karlsonss
25. Nov 2010, 10:29 #85

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


25 Nov 2010, 10:27:50 Ugunsdzesejs rakstīja:
starp citu, kā vispār ir pareizi braukt ar fwd ziemā? nekad neesmu to darījis, ko iesākt ar torque steering?

Offline
Kapcis
25. Nov 2010, 10:31 #86

Kopš: 06. May 2008

No: Ogre

Ziņojumi: 811

Braucu ar: Giant, Scott, BMW un Opeļ

laikam jāsperas ārā, kamēr kaimiņi nav nobraukājuši visu sniegu.
Offline
Kapcis
25. Nov 2010, 10:32 #87

Kopš: 06. May 2008

No: Ogre

Ziņojumi: 811

Braucu ar: Giant, Scott, BMW un Opeļ


25 Nov 2010, 10:27:50 Ugunsdzesejs rakstīja:
starp citu, kā vispār ir pareizi braukt ar fwd ziemā? nekad neesmu to darījis, ko iesākt ar torque steering?

nu roka uz rokasbremzes, lai varētu kkā glātbt situācju kad iet taisni

[ Šo ziņu laboja Kapcis, 25 Nov 2010, 10:32:35 ]

Offline
arizah
25. Nov 2010, 10:35 #88

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


25 Nov 2010, 10:32:19 Kapcis rakstīja:

25 Nov 2010, 10:27:50 Ugunsdzesejs rakstīja:
starp citu, kā vispār ir pareizi braukt ar fwd ziemā? nekad neesmu to darījis, ko iesākt ar torque steering?

nu roka uz rokasbremzes, lai varētu kkā glātbt situācju kad iet taisni


un kas tad mainīsies, kad noraus ručņiku? ies taisni, tikai šķērsām?

p.s. visp kādam ir nojausma, kas ir torque steering? kāds vēl ziemā torque un kāds steering? vienk brauc lēnāk.
Offline
Ugunsdzesejs
25. Nov 2010, 10:37 #89

Kopš: 16. Dec 2008

Ziņojumi: 5327

Braucu ar:


25 Nov 2010, 10:35:31 arizah rakstīja:

25 Nov 2010, 10:32:19 Kapcis rakstīja:

25 Nov 2010, 10:27:50 Ugunsdzesejs rakstīja:
starp citu, kā vispār ir pareizi braukt ar fwd ziemā? nekad neesmu to darījis, ko iesākt ar torque steering?

nu roka uz rokasbremzes, lai varētu kkā glātbt situācju kad iet taisni


un kas tad mainīsies, kad noraus ručņiku? ies taisni, tikai šķērsām?

p.s. visp kādam ir nojausma, kas ir torque steering? kāds vēl ziemā torque un kāds steering? vienk brauc lēnāk.

braucot kā parasti sāk priekšu "nēsāt" rauj uz vienu, ta uz otru pusi. hvz kā to nosaukt
Offline
plakanais
25. Nov 2010, 10:38 #90

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


25 Nov 2010, 10:27:24 arizah rakstīja:

25 Nov 2010, 10:25:23 Bute rakstīja:
+ tranziitam ir arii lielaaki rati, ar lielaaku sakjeres laukumu.



ziemā tas ir baigais pluss


kad jaaizlien no kupenas - ir gan
Offline
karlsonss
25. Nov 2010, 10:41 #91

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


25 Nov 2010, 10:37:05 Ugunsdzesejs rakstīja:

25 Nov 2010, 10:35:31 arizah rakstīja:

25 Nov 2010, 10:32:19 Kapcis rakstīja:

25 Nov 2010, 10:27:50 Ugunsdzesejs rakstīja:
starp citu, kā vispār ir pareizi braukt ar fwd ziemā? nekad neesmu to darījis, ko iesākt ar torque steering?

nu roka uz rokasbremzes, lai varētu kkā glātbt situācju kad iet taisni


un kas tad mainīsies, kad noraus ručņiku? ies taisni, tikai šķērsām?

p.s. visp kādam ir nojausma, kas ir torque steering? kāds vēl ziemā torque un kāds steering? vienk brauc lēnāk.

braucot kā parasti sāk priekšu "nēsāt" rauj uz vienu, ta uz otru pusi. hvz kā to nosaukt

sataisi auto
ja pats meetaa stuuri, tad arii auto meetaa.
Offline
traffic
25. Nov 2010, 10:43 #92

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 2856

Braucu ar: Ar muti

Labi ka vakar ziemenes uzliku Un šodienas brauciens uz offisu DSC paliek mājās
Offline
Kapcis
25. Nov 2010, 10:43 #93

Kopš: 06. May 2008

No: Ogre

Ziņojumi: 811

Braucu ar: Giant, Scott, BMW un Opeļ


25 Nov 2010, 10:35:31 arizah rakstīja:

25 Nov 2010, 10:32:19 Kapcis rakstīja:

25 Nov 2010, 10:27:50 Ugunsdzesejs rakstīja:
starp citu, kā vispār ir pareizi braukt ar fwd ziemā? nekad neesmu to darījis, ko iesākt ar torque steering?

nu roka uz rokasbremzes, lai varētu kkā glātbt situācju kad iet taisni


un kas tad mainīsies, kad noraus ručņiku? ies taisni, tikai šķērsām?

p.s. visp kādam ir nojausma, kas ir torque steering? kāds vēl ziemā torque un kāds steering? vienk brauc lēnāk.

samet šķērsām un dod virsū, lai velk ārā... protams nejau ar liseli
Offline
mrred
25. Nov 2010, 10:48 #94

Kopš: 02. Jun 2008

Ziņojumi: 1102

Braucu ar: MX


25 Nov 2010, 10:38:32 Bute rakstīja:

25 Nov 2010, 10:27:24 arizah rakstīja:

25 Nov 2010, 10:25:23 Bute rakstīja:
+ tranziitam ir arii lielaaki rati, ar lielaaku sakjeres laukumu.



ziemā tas ir baigais pluss


kad jaaizlien no kupenas - ir gan


Nooot!
Offline
arizah
25. Nov 2010, 10:48 #95

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


25 Nov 2010, 10:43:13 Kapcis rakstīja:

25 Nov 2010, 10:32:19 Kapcis rakstīja:
nu roka uz rokasbremzes, lai varētu kkā glātbt situācju kad iet taisni


samet šķērsām un dod virsū, lai velk ārā... protams nejau ar liseli


ja jau saķeres pietikek, lai "norautu" autiņu izvilktu ārā, tad huli viņš gāja taisni?

[ Šo ziņu laboja arizah, 25 Nov 2010, 10:50:40 ]

Offline
briinums
25. Nov 2010, 10:58 #96

Kopš: 23. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2503

Braucu ar: mr2, fzhurkaam, miniveniem


25 Nov 2010, 10:43:13 Kapcis rakstīja:
FWD shic..

samet šķērsām un dod virsū, lai velk ārā... protams nejau ar liseli
līkumos jāiet ar domu "jāsamet apzināti, lai nav negaidītu pārsteigumu" tik ar ASC/DSC vadībām grūti sadzīvot - 1) ar pašvakām riepām samazina ātrumu 2) dažiem ASC ir tendence pie stūres leņķa met nost ātrumu. tā kā izslēdzam TC/ASC un mēģinam ar novilktu ručņiku iemācīties izbraukt visu līkumu tikai ar priekšējiem ratiem, labs veids kā trennēt ātrumu un svara kontroli driftam un iemācīties savu riepu saķeres robežas..

[ Šo ziņu laboja briinums, 25 Nov 2010, 11:02:17 ]



-----------------
latvijas online radio - visiradio.lv
|Autolife305|JapcarLV|Tune86
Offline
briinums
25. Nov 2010, 11:00 #97

Kopš: 23. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2503

Braucu ar: mr2, fzhurkaam, miniveniem


25 Nov 2010, 10:48:33 arizah rakstīja:
ja jau saķeres pietikek, lai "norautu" autiņu izvilktu ārā, tad huli viņš gāja taisni?
ručka jārauj, lai pakaļa aiziet pa priekšu un purnu neapskādētu un piem ja kupena, labak viņā ar sāniem ielikt nekā ar purnu

-----------------
latvijas online radio - visiradio.lv
|Autolife305|JapcarLV|Tune86
Offline
arizah
25. Nov 2010, 11:04 #98

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


25 Nov 2010, 11:00:38 briinums rakstīja:
ručka jārauj, lai pakaļa aiziet pa priekšu un purnu neapskādētu un piem ja kupena, labak viņā ar sāniem ielikt nekā ar purnu


spriežot pēc smaiļikiem tu to kā joku domāji, ja? neesmu baigi daudz cēlis nošķiltus autiņus, tāpēc pastāsti - kas tur īpaši labāks sasitot sānus vai pakaļu nevis priekšu?

[ Šo ziņu laboja arizah, 25 Nov 2010, 11:05:29 ]

Offline
Montana
25. Nov 2010, 11:05 #99

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10700

Braucu ar: Šahs un mats !

tas ka aizmuguree nav radiatoru miglinieku n shit

[ Šo ziņu laboja Montana, 25 Nov 2010, 11:06:44 ]

Offline
arizah
25. Nov 2010, 11:06 #100

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


25 Nov 2010, 11:05:50 Montana rakstīja:
tas ka aizmuguree nav radiatoru mgilinieku nshit


un?
cik maksā radiators un miglinieki un cik maksā kuzava maiņa?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo