Online

Pašreiz BMWPower skatās 223 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Motora bloka un galvas slīpēšana

AutorsZiņojums
JZ
13. Nov 2003, 22:49 #81

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

te bish offtopiks aizgaaja, bet
kulacene no parastaas atshkjiras ar pilniigi visu kas iekshaa korpusaa bet tas pats xtrax razho arii savus korpusus, kas aareeji ir liidziigi ielas kaarbai, bet, piemeeram, pashu gangjeni var nomainiit 18min laikaa(taada AFAIR bija laika norma st185 A grupas toyotas kaarbas mainjai) P.S. normaalaas serviszonas ilgums WRC posmos ir 20min

taa sleegshanaas uz augshu un leju (seciigaa) ir taam kaarbaam, kam zobrati atrodas uz tikai 2 asiim, bet ir arii kiti, kurus var uzlikt parastai kulacenei un sleegties +/-, kitu cenas gan itkaa esot ap 1,5K eur, taads, piemeeram, bija Tooldsepa VW Golf4 kitkaaram, mosh arii nonaacis taga pie Kivkucaana...

Visas taas _ielas_ mashiinas, piemeeram BMW M3 e36 ar SMG un SMG2, kaa arii peedeejaa Toyota MR2, kam sleegshanaas arii notiek seciigi, ir tikai parodijas par sporta kaarbu, reklaamas triks, sleegshanaas var buut ir aatra(sajuugu un paarsleegshanu izdara hidraulika), bet tas nav tas pats, kas tiirasinju sporta kaarbai, pamatojums ljoti vienkaarshs, sporta kaarbas resurss ir paaris tuukstoshi km, peectam iesaka jaukt un mainiit nodilushos zobratus. Neesu dzirdeejis, ka peedeejiem M3 buutu tik biezhi jaaiegriezhas servisos Nezinu tikai par Ferrari Enzo...
Offline
JZ
13. Nov 2003, 22:53 #82

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

Puce, tev vaig citus virzuljus nevis lielaaku kuuleri, parasti lielaaks kuuleris = lielaaks tilpums, un tas turbiinai ir jaapiepumpee... un tas savukaart ir lags taakaa vaig pareizu pieeju, samazini kompresijas pakaapi un tad pazudiis arii detonaacija, vai arii samazini virsspiedienu, vai arii lej elf turbo bennju pa 6eur/l
Offline
Raicha
13. Nov 2003, 22:56 #83

Kopš: 26. Dec 2002

Ziņojumi: 14865

Braucu ar:

par teemu: vai,mainot galvas bliivi galva/bloks obligaati jaasliipee
Offline
JZ
13. Nov 2003, 23:00 #84

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

raicha, ljoti ieteicams
Offline
Puce
13. Nov 2003, 23:01 #85

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6424

Braucu ar: BMW 315 e21

JZ:
Kompresija ir jau samazinaata. spiediens man pietiekoshs. un Kaljkis ar teica, ka tas intercooleris no tdsa ir par mazu nu vot tagad ir lielaaks. tagad trubas ir jaauztaisa. saliks kopaa tad redzees.
btw varbuut kaadam vajag intercooleri no TDSa ideaalaa staavoklii..

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
JZ
13. Nov 2003, 23:08 #86

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

Un kaada tad ir kompresijas pakaape taga? Un Kaljkjis ir baigais custom turbo motoru eksperts <- tas nau uzbrauciens, bet tikai jautaajums
Offline
Puce
13. Nov 2003, 23:31 #87

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6424

Braucu ar: BMW 315 e21

Kompresija ir kaut kur ap 8. Koroche kad salikshu kopaa tad redzeeshu kas un kaa.



-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Vetal
14. Nov 2003, 00:25 #88

Kopš: 20. Mar 2003

Ziņojumi: 778

Braucu ar:


2003-11-13 20:22, JZ rakstīja:
heh, lieku reizi paarliecinaajos par Vetal zinaashanu truukumu PRICHOM TE AUTOMAATISKAA KAARBA?!?! taas defaultaa ir leenaakas par manuaalajaam un nespeej tik galaa ar veeraa njemamu griezes momentu, kaa arii paarnesumu attieciibas taam nav taas labaakaas, automaati nav domaati max paaatrinaajumam, bet gan MAX komfortam...

Lieku reizi parliecinajos ka dazhi brauc augumaa un dirsh par lietam par kuram nezin Tu doma ka professionalos dragos neizmanto autom.karbas? Kas nozime "parnesumu attiecibas nav labakas"? Tu doma ka uz dragsteriem uzstada atrumkarbas no dizelju mersedesiem?
Palasi vismaz NHRA nolikumus
http://www.sshs3.com/NHRARules.htm
http://www.nhra.com/revisions/rules.html

Un cik es sapratu ja pareizi izveleties riepas un diskus tad ar startu nebus nekadu problemu, spied vien gazi un viss?
Un zini, kad tu brauc rallijaa, tad no starta ir atkarigi varbut kadi 0.01% no kopeja distances laika, bet dragaa no taa atkarigs.. mazliet vairak
Offline
Fii
14. Nov 2003, 01:29 #89

Kopš: 27. May 2003

Ziņojumi: 246

Braucu ar: SupraTT, Hachiroku

Nu tad taa peec kaartas:

Ar Pumpja Celicu esmu izvizinaats, teikshu taa, ka iipashu starpiibu nejutu, bet tas droshi vien taapeec, ka nepieveersu tam pietiekoshi lielu uzmaniibu, jo vairaak pieveersaam uzmaniibu ieskreejienam. Iespeejams, ka buutu deriigi pa pilseetu pavizinaaties.

Kulacene ielai arii nebuus piemeerota tieshi deelj to kulacinju dilshanas. Ralljos vinji var atljauties to mainiit peec katras saciikstes. Taapat kaa ir ar turbiinu izmantojot ALS. Pajautaa Pumpim, cik turbiinas vinjsh ir nokaavis?

Iespeejams, ka SMG paarsleedzas mazliet leenaak nekaa to buutu iespeejams izdariit ar kulaceni, tachu prieksh normaalas braukshanas paarsleegshanaas aatrums ir vairaak nekaa ideaals. Jaanjem veeraa, ka motoram ir jaapaspeej sabremzeeties un vienkaarshas fizikas likumu deelj tas nevar notikt daudz aatraak.

Dragos brauc paarsvaraa ar automaatiem, jo ar tiem ir vieglaak njemt startus - noregulee stall converter uz pareizajiem apgriezieniem un mauc tikai pedaali griidaa. Ar parasto kaarbu vajag vairaak iemanju. Un pie jaudaam ap 1000hp, preciizaa, lai arii leenaakaa, automaata paarsleegshanaas ir svariigaaka nekaa pa velti izshkjiestie 10% jaudas.


2003-11-13 17:51, Raicha rakstīja:
jo spriceejot benziinu izpluudes kolektoraa un to tuir sprizinot, metala turbiina sadeg imho.

Iespeejams, ka kljuudos, bet keramiskas jau ir tikai turbiinas laapstinjas. Korpusi abiem ir metaala - kaapeec tie nesadeg? Tachu ljoti iespeejams, ka plaanaas metaala laapstinjas aatraak nolietojas. Interesanti tikai kaapeec taadaa gadiijumaa taa keramika nesaspraagst gabalos pie tiem spraadzieniem? ALS jautaajumaa neesmu iipashi izgliitots.

Ar programmeejamiem kompjiem ir taa, ka neapshaubaami tie rullee, ja ir labi sareguleeti. Tachu izmaksas ir paaraak lielas, lai taadu liktu $2000 veertai mashiinai.
Vetal, iisteniibaa Tev nav vajadziigs traction control, bet gan two-step rev limiter, LSD, sliki un par sliktu nenaaktu arii mazliet boosta startaa. Ar pirmo un peedeejo Tev vareetu paliidzeet kompis. LSD un sliki buus jaasaruupee kaut kaa savaadaak.

P.S. Cerams liidz pavasarim vareeshu apgaazt dazhus skeptikju apgalvojumus, vai arii aplauziishos pats, bet nu to veel paskatiisimies, kad pienaaks laiks.
Offline
Fii
14. Nov 2003, 01:40 #90

Kopš: 27. May 2003

Ziņojumi: 246

Braucu ar: SupraTT, Hachiroku


2003-11-13 22:40, Puce rakstīja:
turbo rullzz un intercooleris ir nepiecieshamiiba. ar intercooleri no TDSa bija par iisu tagad lieku virsuu lielaaku. Mosh kaut kaa paliidzees bikinj atkratiities no detonaacijas.. Un speciaals ECU kompis ar nenaaktu par ljaunu...

JZ jau mineeja dazhu variantus, kaa ciiniities ar detonaaciju. Te buus veel dazhi un apkopojums
1) Lielaaks interkuuleris iespeejams, ka nedaudz var paliidzeet, tachu tas palielinaas arii lagu.
2) Augstaaka oktaanskaitlja degviela
3) Zemaaks turbo spiediens
4) Veelaaka aizdedze
5) Water injection

JZ, iesaki labaak, kursh buus speejiigs nosliipeet galvu pietiekoshi gludu, lai vareetu likt metaala bliivi...
Offline
Instigater
14. Nov 2003, 01:56 #91

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Nu vo, beidzot sapratu, kaapeec ir vajadziiga uudens pieshprice, citaadi par kaut kaadu basnju jau saaku uzskatiit.
Offline
Vetal
14. Nov 2003, 01:57 #92

Kopš: 20. Mar 2003

Ziņojumi: 778

Braucu ar:


2003-11-14 01:29, Fii rakstīja:
.....
Vetal, iisteniibaa Tev nav vajadziigs traction control, bet gan two-step rev limiter, LSD, sliki un par sliktu nenaaktu arii mazliet boosta startaa. Ar pirmo un peedeejo Tev vareetu paliidzeet kompis.

Shito nesapratu... Kas ir "2-step rev limiter"? un nafig boost startaa?
Par LSD shtukoju...
Offline
Fii
14. Nov 2003, 02:17 #93

Kopš: 27. May 2003

Ziņojumi: 246

Braucu ar: SupraTT, Hachiroku


2003-11-14 01:57, Vetal rakstīja:
Shito nesapratu... Kas ir "2-step rev limiter"? un nafig boost startaa?
Par LSD shtukoju...

2-step rev limiter. Ierubii to fiichu, iespied gaazi griidaa, apgriezieni turaas uz Tevis noraadiitajiem. Mazliet izslidini sajuugu, lai normaali starteetu, minimizeejot spoleeshanu. Tikliidz kaa auto buus sasniedzis noraadiito aatrumu (sajuugs vairs nesliid, spoleeshana beigusies, vai gandriiz beigusies), rev limiteris izsleedzas un apgriezieni saak augt. Shaadi var dabuut sameeraa konsekventus startus. Fiicha naak par velti kopaa ar ECU

Boost startaa nepiecieshams taapat kaa visaa citaa laikaa, lai nebuutu ilgi jaagaida liidz tas paraadaas. Tiesa gan bez slikiem no taa droshi vien nav iipashas jeegas.
Offline
JZ
14. Nov 2003, 10:02 #94

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

Ar sliipeeshanaam jau njemas diezgan daudz kur, piemeeram, LatLADA vai gjeologos, LatLADA pie Slaavu aplja un gjeologi ir blakus VOLVO centram Ulmanja gatvee, taa eeka kur augshaa kaukaada reklaama pa urbshanu un ko tur, tur pagrabstaavaa jaameklee sliipeetaajs...

Vetal, standartnieku rallii startaa var pazaudeet diezgan daudz, jo rezultaati aatrumposmos ir sameeraa tuvi, diezgan biezhi 2-3 pirmie iebrauc vienaa sekundee...
Offline
Puce
14. Nov 2003, 10:16 #95

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6424

Braucu ar: BMW 315 e21

Par spiedienu runaajot iepluudee es dabuuju ~0.6-0.7 bar. Domaaju ka pietiekami un netaisos vairaak sasniegt. Cik noprotu, tad detonaacija ir deelj paaraak aatras aizdedzes. Parasti tie ir ap 4K rpm. Ja motors jau ir padzenaats un ir riktiigi sakarsis, tad saakas jau aatraak. Buutiibaa, jo aukstaaks gaiss iepluudee jo labaak.
BMW gaisa meeriitaajaa ir gaisa temperatuuras meeriitaajs. Taa kaa gaisa meeriitaajs staav pirms turbo, tad iepluudee ir siltaaks gaiss nekaa shis meeriitaajs ir nozinjojis vadiibas kompim. Vot i meegjinu izshtukot kaa vareetu ielikt liidziigu temperatuuras meeriitaaju pirms iepludes un padot signaalu no turienes. Galvenaa probleema ir kur taadu meeriikli dabuut. Varbuut kaads zin? Varbuut var vienkaarshi izraveet no kaada nestraadaajosha gaisa meeriklja?
Par water inj. runaajot varu atsaukties tikai uz Corky Bell viedokli, ka taada sisteema tikai sporta auto ir atsevishkjos gadiijumos nepiecieshama. Prieksh ielas auto tas ir pilniigi garaam.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
JZ
14. Nov 2003, 10:44 #96

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

Nu 300+zs jau tu arii uz ielas visu laiku neizmanto, taadeelj par water injection es rakstiju deelj max performance...

Puce, tev preciizs manometrs ir? pasties kas notiek ar spiedienu pie taam 4krpm, tas vairaak izskataas deelj turbo nepareizaas darbiibas... vajag paspeeleeties ar vadiibas spiedieniem wastegate, zheel ka bmw motronikam nevar taa vienkaarshi pareguleet aizdedzi...
Offline
JZ
14. Nov 2003, 10:46 #97

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

bet pie kompresijas pakaapes 8:1(ja taa patieshaam taada ir) un spiediena 0.6-0.7 jaunu nekam sliktam nevajadzeeja notikt
Offline
Puce
14. Nov 2003, 11:09 #98

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6424

Braucu ar: BMW 315 e21

Manometrs gan jau ka ir preciizs. Varbuut ka ar turbo kaut kas nav kaa vajag. Cik pareizi no Corky sapratu, tad visaam turbiinaam iestaajas mirklis, kad taas paliek kaa karsta gaisa razhotaajs. Un tas atkariigs no turbo lieluma..



-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Fii
14. Nov 2003, 11:21 #99

Kopš: 27. May 2003

Ziņojumi: 246

Braucu ar: SupraTT, Hachiroku

Kaadu turbiinu Tu izmanto?
It kaa jau spiediens nav paarmeeriigi liels, tachu jaanjem veeraa, ka tas ECU nav domaats turbo motoriem, un probleema vareetu buut deelj paaraak agras aizdedzes.
Manupraat taa doma par gaisa temperatuuras meeriitaaja paarvietoshanu aiz interkuulera ir ljoti laba - skaties kaa to var norealizeet. Vispaar jau ir nopeerkami arii atsevishkji gaisa temperatuuras deveeji, tachu vareetu buut probleema piesleegt to pie ECU.
Offline
kvatra
14. Nov 2003, 11:30 #100

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: Audi Quattro

-> Puce, to gaisa temp meeriitaaju vari panjemt kaut vai no 200-taa audi, vinjam naak intercoolerii un to datchiku ieurb iepluudee.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo