Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 77 viesi un 51 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E30 (1983-1991)

Tēma: E30 projekti ar 2.8-4.4l motoriem

AutorsZiņojums
Papakarlo
03. Sep 2010, 00:14 #41

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie

es par R6 vieglāko (svarā) tobish > m52b28

ideāls motors priekš E30
Offline
GS
03. Sep 2010, 00:16 #42

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46675

Braucu ar: eleven

Principa ir ta ka labakais ko var ielikt ieks e30 un iziet skati (neskaitot M motorus ko galigi par labu swapu neuzskatu price vs performance zina) ir vai nu M54B30 (der ari 3.0 strokers ieks M50) vai 3.0 dizelis. Tb loti labs price vs performance, maz rij, labi iet, der skatei

-----------------
BMW Vin Decoder
Mercedes-Benz Vin Decoder
BMW History
Audi / Porsche / Volkswagen vin decoder
Offline
jurci-s
03. Sep 2010, 00:18 #43

Kopš: 13. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3385

Braucu ar: 3-er...M-tech e30, e46

Kas ar M54B30TU šitas liekas diezgan normāls variants vai tas nav to vērts... ?
Offline
GS
03. Sep 2010, 00:19 #44

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46675

Braucu ar: eleven


03 Sep 2010, 00:18:11 jurci-s rakstīja:
Kas ar M54B30TU šitas liekas diezgan normāls variants vai tas nav to vērts... ?


Ielikt vinu ir baigas cakars del drive by wire un dsc, labakais variants ir M50 bloks M54B30 ieksas un 2.8 galva

-----------------
BMW Vin Decoder
Mercedes-Benz Vin Decoder
BMW History
Audi / Porsche / Volkswagen vin decoder
Offline
barracuda
03. Sep 2010, 00:21 #45

Kopš: 07. Jun 2007

Ziņojumi: 11777

Braucu ar:

imanta reising tīm
Offline
meidei
03. Sep 2010, 00:21 #46

Kopš: 12. Oct 2006

Ziņojumi: 17607

Braucu ar: 3er


03 Sep 2010, 00:16:24 GS rakstīja:
Principa ir ta ka labakais ko var ielikt ieks e30 un iziet skati (neskaitot M motorus ko galigi par labu swapu neuzskatu price vs performance zina) ir vai nu M54B30 (der ari 3.0 strokers ieks M50) vai 3.0 dizelis. Tb loti labs price vs performance, maz rij, labi iet, der skatei


kas tur ar tajiem 3.0D ? var iegrūst? patēriņš varētu būt patīkami labs

cik maksā motors?
Offline
Rakstnieks
03. Sep 2010, 00:23 #47

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar:


03 Sep 2010, 00:19:53 GS rakstīja:

03 Sep 2010, 00:18:11 jurci-s rakstīja:
Kas ar M54B30TU šitas liekas diezgan normāls variants vai tas nav to vērts... ?


Ielikt vinu ir baigas cakars del drive by wire un dsc, labakais variants ir M50 bloks M54B30 ieksas un 2.8 galva


Arī divu vanosu 2.8 ir nepieciešams imitēt ASC bloka darbību,bet tas ir vienkāršāk,kā piečakarēt DSC
Offline
meidei
03. Sep 2010, 00:27 #48

Kopš: 12. Oct 2006

Ziņojumi: 17607

Braucu ar: 3er

par 3.0D izmetu domu no prāta tik pat ātri, cik viņa likās pieņemama. Negribu lai E30 rūc kā traktors

benzīnnieku, tad 2.8 divvanosu? kas vienam pielēgt vadus gimorojs, tas citam ikdiena ?

Offline
Rakstnieks
03. Sep 2010, 00:33 #49

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar:


03 Sep 2010, 00:27:11 meidei rakstīja:
par 3.0D izmetu domu no prāta tik pat ātri, cik viņa likās pieņemama. Negribu lai E30 rūc kā traktors

benzīnnieku, tad 2.8 divvanosu? kas vienam pielēgt vadus gimorojs, tas citam ikdiena ?




Ar 3.0d būs problēmas ar TA
Offline
GS
03. Sep 2010, 00:34 #50

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46675

Braucu ar: eleven


03 Sep 2010, 00:23:13 Rakstnieks rakstīja:
Arī divu vanosu 2.8 ir nepieciešams imitēt ASC bloka darbību,bet tas ir vienkāršāk,kā piečakarēt DSC


Sitas laikam ari bija tas cakars kapec man tie motori nepatika.

Vel ari isti neredzu jegu no ta otra vanos veca motora - vanos ir viena no izplatitakajam problemam BMW motoriem sekojosi labam procentam tie vanosi sen jau ir beigti.

M52B28TU minusi
1)2 vanosi 2x problemas
2)jaunaks EWS
3)problemas ar ASC

Ieguvumi ? Varbut ja perfekti stradas abi vanosi bus mazliet vairak griezes un mazliet mazaks degvielas paterins.

Es noteikti liktu 1 vanos

-----------------
BMW Vin Decoder
Mercedes-Benz Vin Decoder
BMW History
Audi / Porsche / Volkswagen vin decoder
Offline
GS
03. Sep 2010, 00:35 #51

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46675

Braucu ar: eleven


03 Sep 2010, 00:33:26 Rakstnieks rakstīja:
Ar 3.0d būs problēmas ar TA


Neesmu petijis, kur tur problema ?

-----------------
BMW Vin Decoder
Mercedes-Benz Vin Decoder
BMW History
Audi / Porsche / Volkswagen vin decoder
Offline
jurci-s
03. Sep 2010, 00:35 #52

Kopš: 13. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3385

Braucu ar: 3-er...M-tech e30, e46


03 Sep 2010, 00:23:13 Rakstnieks rakstīja:

03 Sep 2010, 00:19:53 GS rakstīja:

03 Sep 2010, 00:18:11 jurci-s rakstīja:
Kas ar M54B30TU šitas liekas diezgan normāls variants vai tas nav to vērts... ?


Ielikt vinu ir baigas cakars del drive by wire un dsc, labakais variants ir M50 bloks M54B30 ieksas un 2.8 galva


Arī divu vanosu 2.8 ir nepieciešams imitēt ASC bloka darbību,bet tas ir vienkāršāk,kā piečakarēt DSC

Cik liels čakars ar vadiem..? tam m54b30 cik zinu motori ir ljoti atsaucigi pret gazes pedali, un ari kad vajadzigs lielakiem parbraucieniem ekanomiskai, un ari tas ka tas laikam tiesham ir viens no labakajamie variantiem ko ielikt lai skati varetu iziet.
Offline
meidei
03. Sep 2010, 00:38 #53

Kopš: 12. Oct 2006

Ziņojumi: 17607

Braucu ar: 3er


03 Sep 2010, 00:35:59 jurci-s rakstīja:
..tam m54b30 cik zinu motori ir ljoti atsaucigi pret gazes pedali, un ari kad vajadzigs lielakiem parbraucieniem ekanomiskai, un ari tas ka tas laikam tiesham ir viens no labakajamie variantiem ko ielikt lai skati varetu iziet.


Tu domā trīslitrīgo benzīnu no E46,E39 ?

Ko Janka saka par vadiem un pārlikšanu, tur vajag baigo speciālistu?

[ Šo ziņu laboja meidei, 03 Sep 2010, 00:38:28 ]

Offline
Rakstnieks
03. Sep 2010, 00:44 #54

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar:


03 Sep 2010, 00:34:18 GS rakstīja:

03 Sep 2010, 00:23:13 Rakstnieks rakstīja:
Arī divu vanosu 2.8 ir nepieciešams imitēt ASC bloka darbību,bet tas ir vienkāršāk,kā piečakarēt DSC


Sitas laikam ari bija tas cakars kapec man tie motori nepatika.

Vel ari isti neredzu jegu no ta otra vanos veca motora - vanos ir viena no izplatitakajam problemam BMW motoriem sekojosi labam procentam tie vanosi sen jau ir beigti.

M52B28TU minusi
1)2 vanosi 2x problemas
2)jaunaks EWS
3)problemas ar ASC

Ieguvumi ? Varbut ja perfekti stradas abi vanosi bus mazliet vairak griezes un mazliet mazaks degvielas paterins.

Es noteikti liktu 1 vanos


GS beidz runāt muļķības!
Kādas problēmas? Neesmu dzirdējis/redzējis n1nu gadījumu,kad šiem dzinējiem būt probl ar vanosiem.
ASC/DSC jautājumi ir salīdzinoši elementāri
EWS ir gan viena, gan divu vanosu dzinējiem.
Kur vēl ir problēma?
Offline
Driver
03. Sep 2010, 00:52 #55

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31526

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Taa turpinat! Vanosus nevajag, mainamu kolektora garumu nevajag, degvielas iesprici nevajag, neko nevajag

varbut vajag m20 un ar gaazi, tad nevajadzes ne gaisa meritajus, ne zondes

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
GS
03. Sep 2010, 00:54 #56

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46675

Braucu ar: eleven

Nu anywya isti neredzu no ta ieguvmu, teh dati:

B28 - 142kw@5300 , 280nm@3950
B28TU - 142kw@5500 , 280nm@3500

Sekojosi 2 vanos motoram pa 450rpm atrak tiek sasniegta max grieze BET max ZS pa 200rpm velak.

Sekojosi tas double vanos motors bus ekonomiskaks bet kurs ies labak tas vel jautajums.

Nez ka jau teicu anyway neredzu jegu no ta otra vanos, tas ta subjektivs viedoklis

-----------------
BMW Vin Decoder
Mercedes-Benz Vin Decoder
BMW History
Audi / Porsche / Volkswagen vin decoder
Offline
meidei
03. Sep 2010, 00:55 #57

Kopš: 12. Oct 2006

Ziņojumi: 17607

Braucu ar: 3er

Vadītāj, lūdzu neraksti prikolus kurus saproti tikai Tu, tāpat visiem skaidrs, ka labāk grāmatu zini, par to,kurš viņu uzrakstija

tiešu valodu lūdzu, ja ir viedoklis kā labāk būt

[ Šo ziņu laboja meidei, 03 Sep 2010, 00:55:40 ]

Offline
Rakstnieks
03. Sep 2010, 00:56 #58

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar:


03 Sep 2010, 00:54:54 GS rakstīja:
Nu anywya isti neredzu no ta ieguvmu, teh dati:

B28 - 142kw@5300 , 280nm@3950
B28TU - 142kw@5500 , 280nm@3500

Sekojosi 2 vanos motoram pa 450rpm atrak tiek sasniegta max grieze BET max ZS pa 200rpm velak.

Sekojosi tas double vanos motors bus ekonomiskaks bet kurs ies labak tas vel jautajums.

Nez ka jau teicu anyway neredzu jegu no ta otra vanos, tas ta subjektivs viedoklis


NU NESTRĪDIES AR MANI!
Offline
GS
03. Sep 2010, 01:00 #59

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46675

Braucu ar: eleven


03 Sep 2010, 00:56:24 Rakstnieks rakstīja:
NU NESTRĪDIES AR MANI!


Es jau nestridos, es tik saku ka neredzu jeegu

-----------------
BMW Vin Decoder
Mercedes-Benz Vin Decoder
BMW History
Audi / Porsche / Volkswagen vin decoder
Offline
Driver
03. Sep 2010, 01:07 #60

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31526

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


03 Sep 2010, 00:55:19 meidei rakstīja:
Vadītāj, lūdzu neraksti prikolus kurus saproti tikai Tu, tāpat visiem skaidrs, ka labāk grāmatu zini, par to,kurš viņu uzrakstija

tiešu valodu lūdzu, ja ir viedoklis kā labāk būt

tu to man???
Laikam bmw rupnica sez mudaki un taisa jaunus dzinejus ar jaunam dzineja vadibas sistemam aiz neko darit, tapatvien
labak butu gajushi avtovaza celju, kas 40 gadus no vietas razoja vienu un to pashu motoru...
tie, kam ir kautkada sajega auto nozaree, nekad neteiks, ka vanoss ir nevajadzigs suuc. Nevelti m serijas auto vanoss ir stipri advancetaks kaa parastiem motoriem + vinjam ir savs vadibas bloks un motoram savs (uz viena motora).

Man dazi shii topika ieraksti atgadina traktoristu sarunu par teemu: "kas tas pa suudu jaunajam traktoram? Nezinu, vecajam nebija, nav vajadzigs, met ara"

tada sajuta, ka dazi grib braukt ar jaudigu bmw par 80 gadu vw motora izmaksas cenam un to visu apkopt/remontet ar vecteva zigulju gramatas zinashanam

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: AV, CP17, DoubleD, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips