Online

Pašreiz BMWPower skatās 67 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: OBD diagnostikas iekārta

AutorsZiņojums
Driver
30. Jul 2010, 00:34 #21

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


30 Jul 2010, 00:28:10 yanks rakstīja:
iisteniibaa ko vatr muldeet par 100tiem vainu-motors jau 100 gadus sastaav no vienaam un taam pashaam detaljaam. un Draiver ar var piiksteet par fordiem un augjikiem bet paatataas 3 firmas vinjiem taa elektronikas tikai taisa.

ja tu forda body moduli aizstasi ar bmw zke, tad tu busi powera dievs tehniskajos jautajumos.
Nedirs par to, ko nesajedz. Varbut sveces visiem ir "vienadas" vai dazi deveji, bet ne pilnigi viss.

Nee labak ir remontet kautkadu 1998gada fokusu ar testeri un skruvgriezi, baidoties "iededzinat" jaunas lampas paneli, nekaa meginat izprast (ar tooliem un info) lidz galam kaa darbojas e90 elektrosistemas

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Stanislavs
30. Jul 2010, 00:34 #22

Kopš: 24. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 946

Braucu ar:


30 Jul 2010, 00:28:10 yanks rakstīja:
iisteniibaa ko var muldeet par 100tiem vainu-motors jau 100 gadus sastaav no vienaam un taam pashaam detaljaam. un Draiver ar var piiksteet par fordiem un augjikiem bet taapaatataas 3 firmas vinjiem taa elektronikas tikai taisa.

Bet pateicoties kam no motoriem kuriem bija 3 L motors bija 4 HS un tagad no 3L 300Hs ? Drosvien ka nekas nebija mainiits
Offline
jastr
30. Jul 2010, 00:38 #23

Kopš: 14. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 20

Braucu ar:

parastais OBD gāja ar lampiņu, tam nekādu lasītāju nevajag.

jaunākām mašīnām ir OBD II un pavisam jaunākām EOBD (2), attiecīgi vajag standartam atbilstošu lasītāju. (kaut vai vikipēdijā palasi par obd standartu)

lētā ķīna nebūt nav tik ļoti peļama. sajāt vnk nolasot kodus vai skatoties online, vai frozen frame data pie kļūdas neko nevar...

dažādu devēju datus, piem, labdas, etc. var nolasīt arī ar skeneri. ja gribās ņemties ar oscilogrāfu, vari pameklēt instrukcijas, kā uzmeistarot ko tādu PC no audiokartes. bet tās visas ir investīcijas, kas neaprobežosies ar tiem, piem, 28 dolāriem (tas ir lētākais ports->modulis->PC variants, ko esmu redzējis)


problēma ar tiem ķīnas skeneriem ir tā, ka viņiem ir samērā līks programmnodrošinājums. dažam tur nāk līdzi kaudze ar diskiem, etc, bet dažiem atnāk tukšas nopirkstotas matricas, piemēram it kā jau var sūtīt atpakaļ, bet ņemtne arī īsti neatmaksājas.
Offline
egonspleeve
30. Jul 2010, 00:38 #24

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā


30 Jul 2010, 00:26:51 -INC- rakstīja:

30 Jul 2010, 00:12:09 egonspleeve rakstīja:
Montana, nevajag pljurkshkjet. baiga jau maaka piesleegt ar razhotaja iekartu tas ir tikpat vienkarshi kludu nolasit un nodzest ka draugos albuminju pievienot. ja driver butu sapircis visu pec kartas, tad viss butu vienkarsi. visu izsaka nauda, piemeram origjinal stardiag mersim maksa tadu naudu kada tev sapnos tikai raadaas...


Stārs 600 EUR, un strādā, bet Made in China.

Tikai ar to diemžēl nepietiek... vajag tikai vēl pārsimt gramu labas smadzenes


neesu jau vairs uptodate, laikam daudz kas ir mainiijies. pirms paris gadiem veel stardiag nevareja tapat ebejaa nopirkt
Offline
Driver
30. Jul 2010, 00:42 #25

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


30 Jul 2010, 00:31:05 busins90 rakstīja:
netaisos liist katraa deveejaa un meeriit visu kautko tur neka taapat nesaprotu, laika tam nav. auto ir 2007 g BMW 335i

nekaa personiga, bet tas tiktiesham ir vairak ka stulbi.
Pietam ja saki, ka pasham nav laika. Vel pamegini pats automashinai softu atjaunot, noteikti tikpat viegli kaa iphone, nevelti to pat garantijas laika dara ar tricosham rokam un baidas pat zobu noraut, lai nerodas traucejums...

Es vel neko neteiktu, ja tadu topiku butu uzcepis kautkads tiinis, autoarodenes pirmkursnieks, kas nopircis savu pirmo auto vai radiomeistars-botanikjis

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
busins90
30. Jul 2010, 00:43 #26

Kopš: 02. Dec 2003

Ziņojumi: 11

Braucu ar: e46 330ci sport


30 Jul 2010, 00:38:11 jastr rakstīja:
parastais OBD gāja ar lampiņu, tam nekādu lasītāju nevajag.

jaunākām mašīnām ir OBD II un pavisam jaunākām EOBD (2), attiecīgi vajag standartam atbilstošu lasītāju. (kaut vai vikipēdijā palasi par obd standartu)

lētā ķīna nebūt nav tik ļoti peļama. sajāt vnk nolasot kodus vai skatoties online, vai frozen frame data pie kļūdas neko nevar...

dažādu devēju datus, piem, labdas, etc. var nolasīt arī ar skeneri. ja gribās ņemties ar oscilogrāfu, vari pameklēt instrukcijas, kā uzmeistarot ko tādu PC no audiokartes. bet tās visas ir investīcijas, kas neaprobežosies ar tiem, piem, 28 dolāriem (tas ir lētākais ports->modulis->PC variants, ko esmu redzējis)


problēma ar tiem ķīnas skeneriem ir tā, ka viņiem ir samērā līks programmnodrošinājums. dažam tur nāk līdzi kaudze ar diskiem, etc, bet dažiem atnāk tukšas nopirkstotas matricas, piemēram it kā jau var sūtīt atpakaļ, bet ņemtne arī īsti neatmaksājas.
ok tas ir zinaams bet vai piemeeram ja sagribeesies naakotnee iegaadaaties 2011g mashiinu un tt vai tad OBD standarta likums arii buus speekaa ?
Offline
Stanislavs
30. Jul 2010, 00:48 #27

Kopš: 24. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 946

Braucu ar:


30 Jul 2010, 00:43:28 busins90 rakstīja:

30 Jul 2010, 00:38:11 jastr rakstīja:
parastais OBD gāja ar lampiņu, tam nekādu lasītāju nevajag.

jaunākām mašīnām ir OBD II un pavisam jaunākām EOBD (2), attiecīgi vajag standartam atbilstošu lasītāju. (kaut vai vikipēdijā palasi par obd standartu)

lētā ķīna nebūt nav tik ļoti peļama. sajāt vnk nolasot kodus vai skatoties online, vai frozen frame data pie kļūdas neko nevar...

dažādu devēju datus, piem, labdas, etc. var nolasīt arī ar skeneri. ja gribās ņemties ar oscilogrāfu, vari pameklēt instrukcijas, kā uzmeistarot ko tādu PC no audiokartes. bet tās visas ir investīcijas, kas neaprobežosies ar tiem, piem, 28 dolāriem (tas ir lētākais ports->modulis->PC variants, ko esmu redzējis)


problēma ar tiem ķīnas skeneriem ir tā, ka viņiem ir samērā līks programmnodrošinājums. dažam tur nāk līdzi kaudze ar diskiem, etc, bet dažiem atnāk tukšas nopirkstotas matricas, piemēram it kā jau var sūtīt atpakaļ, bet ņemtne arī īsti neatmaksājas.
ok tas ir zinaams bet vai piemeeram ja sagribeesies naakotnee iegaadaaties 2011g mashiinu un tt vai tad OBD standarta likums arii buus speekaa ?

Jaaaatdziist ka tev tie jautaajumi ir neatdekvaati uzmaaciigi , ko tu vari zinaat kaads standarts buus 2011 vot izlaidiis ka vispaar nav fiskas ka viss notiek pa blootooth jeb jkaaa tur vinu un ko tad tirgosi nost savu kiinas aparatuuru ?
Offline
busins90
30. Jul 2010, 00:51 #28

Kopš: 02. Dec 2003

Ziņojumi: 11

Braucu ar: e46 330ci sport

ok paldies par diskusiju, mazliet skaidraak kautkas tomeer ir palicis. veiksmi visiem
Offline
Stanislavs
30. Jul 2010, 00:53 #29

Kopš: 24. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 946

Braucu ar:

Nem par labu , bet ideja taada ja tu gribi 2 massiinas diagnosticeet tad leetaak buus aizbraukt pie laba speciaaalista un visu paarbaudiit
Offline
Driver
30. Jul 2010, 00:54 #30

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Tu tiesham esi pilnigs idiots vai kaa?
Katram razotajam ir savs diagnostikas aprikojums, kas citus auto neredz, kaut ari vinjiem ari ir bosch, siemens, hella modulji. Un tu dzivo ford scorpio, audi 90 un bmw e30 pasaule, kur visu var paraustit nost, pamainit vietam un beigas nonjemt uz 5min klemmi un nebus sliktak ka bija pirmstam.
Ja meistars nevar nodzest jebkuras kljudas pec jebkura remonta, tad nedrikst list pie tada auto! Vai varbut ir kruta kautko padarit, kautko paremontet un tasnekas, ka degs srs, abs, utt
turpinot par aprikojumu ir razotaji, kuru razojumi komunice ar daudziem auto un ir itka universali (bosch, launch, autocom).
Tikai vinji maksa dahuja un patiesiba ir redz "loti sekli" visus auto, ja vispar redz.
Domaju, ka atbildeju, kapec by default nevelos remontet pasvaigus neBMW? Ar veciem auto ir savadak, bet veci auto ir cita tema citam stastam.

30 Jul 2010, 00:38:24 yanks rakstīja:

30 Jul 2010, 00:34:21 Driver rakstīja:

30 Jul 2010, 00:28:10 yanks rakstīja:
iisteniibaa ko vatr muldeet par 100tiem vainu-motors jau 100 gadus sastaav no vienaam un taam pashaam detaljaam. un Draiver ar var piiksteet par fordiem un augjikiem bet paatataas 3 firmas vinjiem taa elektronikas tikai taisa.

ja tu forda body moduli aizstasi ar bmw zke, tad tu busi powera dievs tehniskajos jautajumos.
Nedirs par to, ko nesajedz. Varbut sveces visiem ir "vienadas" vai dazi deveji, bet ne pilnigi viss.

Nee labak ir remontet kautkadu 1998gada fokusu ar testeri un skruvgriezi, baidoties "iededzinat" jaunas lampas paneli, nekaa meginat izprast (ar tooliem un info) lidz galam kaa darbojas e90 elektrosistemas

gudrs tu esi to nenoliedzu. bet blato arii tu daudz
taatad bmw ir labaaks ar to ka vajag sarezgjiitaaku instrumentuu lai saremonteetu?
P.S. braucu gan ar fordiem gan audi gan ar bmw
P.S.2 sorry Lotaram ka nesaliku komatus kur vajag


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
jastr
30. Jul 2010, 00:55 #31

Kopš: 14. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 20

Braucu ar:

kopš 2003 gada dīzeļiem un 2001 gada bendzīniekiem eiropā ir jābūt EOBD. pieņemu, ka kamēr nerunājam par elektroauto, nekas būtisks nemainīsies EOBD standartā, tur vēl ir brīvi porti. ko ražotājs liks dīleriem u.c. autorizētajiem katru gadu pirkt, to viņi arī lietos, pārējie vai nu apgreidos softu, vai pirks ķīnā jaunu sūdiņu ar ko lasīt savai miskastei kodus

attiecībā uz bluetooth, EOBD-> bluetooth pārejas ir jau tagad. iespējas visu darīt no smartfona, PDA arī. skatīties online datus braucot ar tādu arī ērtāk, vadi vismaz nemaisās, jo tam štekerim ir jābūt vadītāja zonā... ir arī OBD loggeri, piespraud, un dod klientam braukt gaidīt to mistisko noslāpšanu vai raustīšanos, kas servisā vai meistara klātbūtnē nekad nenotiek...
Offline
Stanislavs
30. Jul 2010, 01:00 #32

Kopš: 24. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 946

Braucu ar:


30 Jul 2010, 00:55:01 jastr rakstīja:
kopš 2003 gada dīzeļiem un 2001 gada bendzīniekiem eiropā ir jābūt EOBD. pieņemu, ka kamēr nerunājam par elektroauto, nekas būtisks nemainīsies EOBD standartā, tur vēl ir brīvi porti. ko ražotājs liks dīleriem u.c. autorizētajiem katru gadu pirkt, to viņi arī lietos, pārējie vai nu apgreidos softu, vai pirks ķīnā jaunu sūdiņu ar ko lasīt savai miskastei kodus

attiecībā uz bluetooth, EOBD-> bluetooth pārejas ir jau tagad. iespējas visu darīt no smartfona, PDA arī. skatīties online datus braucot ar tādu arī ērtāk, vadi vismaz nemaisās, jo tam štekerim ir jābūt vadītāja zonā... ir arī OBD loggeri, piespraud, un dod klientam braukt gaidīt to mistisko noslāpšanu vai raustīšanos, kas servisā vai meistara klātbūtnē nekad nenotiek...

Laba detalizeeta info, blootooth dates iekaarta maksaa labu ciparu, tapeec labaak panemties ar vadiem, un ko piemeeram dariita ja pie ECU nepienaak kaada masa Neviens , es domaaju neviens nolasiitaajs to nevarees uzraadiit un tad kersies klaat speciaalists kuram ir wiring diagrams un oscilograafs, tie visi pc ir prieks labi staaraajosa produkta, suukna raziibu diizelim vins tac neuzraadiis , kaa arii plauisu izpluudes kolektoraa utt
Offline
Driver
30. Jul 2010, 01:01 #33

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

esmu pats personigi ar kinas sudu uzkaris DDE smadzeni, taa ka pat ar bosch kts vinju neredzeja un auto neleca. To sapratu tikai tad, kad jau sataisitiu un rucoshu auto atkal piesledzu pie kinas suda. Talak sikumos neizpludishu.
Un ar to pashu VAG-COM daziem vag grupas auto var principa neatgriezeniski sajat airbag bloku. Esmu bijis klat tada momenta. Vinju atdzivinat izmaksa no 50Ls

30 Jul 2010, 00:38:11 jastr rakstīja:
parastais OBD gāja ar lampiņu, tam nekādu lasītāju nevajag.

jaunākām mašīnām ir OBD II un pavisam jaunākām EOBD (2), attiecīgi vajag standartam atbilstošu lasītāju. (kaut vai vikipēdijā palasi par obd standartu)

lētā ķīna nebūt nav tik ļoti peļama. sajāt vnk nolasot kodus vai skatoties online, vai frozen frame data pie kļūdas neko nevar...

dažādu devēju datus, piem, labdas, etc. var nolasīt arī ar skeneri. ja gribās ņemties ar oscilogrāfu, vari pameklēt instrukcijas, kā uzmeistarot ko tādu PC no audiokartes. bet tās visas ir investīcijas, kas neaprobežosies ar tiem, piem, 28 dolāriem (tas ir lētākais ports->modulis->PC variants, ko esmu redzējis)


problēma ar tiem ķīnas skeneriem ir tā, ka viņiem ir samērā līks programmnodrošinājums. dažam tur nāk līdzi kaudze ar diskiem, etc, bet dažiem atnāk tukšas nopirkstotas matricas, piemēram it kā jau var sūtīt atpakaļ, bet ņemtne arī īsti neatmaksājas.


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
30. Jul 2010, 01:08 #34

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

pec eobd, obd visas kljudas neredz, tikai pashu minimumu, piemeram to, kas saistits ar atgazem.


30 Jul 2010, 00:55:01 jastr rakstīja:
kopš 2003 gada dīzeļiem un 2001 gada bendzīniekiem eiropā ir jābūt EOBD. pieņemu, ka kamēr nerunājam par elektroauto, nekas būtisks nemainīsies EOBD standartā, tur vēl ir brīvi porti. ko ražotājs liks dīleriem u.c. autorizētajiem katru gadu pirkt, to viņi arī lietos, pārējie vai nu apgreidos softu, vai pirks ķīnā jaunu sūdiņu ar ko lasīt savai miskastei kodus

attiecībā uz bluetooth, EOBD-> bluetooth pārejas ir jau tagad. iespējas visu darīt no smartfona, PDA arī. skatīties online datus braucot ar tādu arī ērtāk, vadi vismaz nemaisās, jo tam štekerim ir jābūt vadītāja zonā... ir arī OBD loggeri, piespraud, un dod klientam braukt gaidīt to mistisko noslāpšanu vai raustīšanos, kas servisā vai meistara klātbūtnē nekad nenotiek...


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
jastr
30. Jul 2010, 01:12 #35

Kopš: 14. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 20

Braucu ar:

Stanislav, bluetooth bimbulis OBDII versijā maksā apm. 54 dolārus ar bezmaksas šippingu, EOBD neesmu meklējis, bet gan jau ir...

sūkņa ražību, tiesa, laikam nevar nolasīt, bet ir jau citi simptomi, kas uz to varētu norādīt. ko sprauslas dod ārā, to jau var redzēt, piem...

Piekrītu Driver, ka ir salīdzinoši lieli riski dēļ sliktā softa ķīnas skeneriem.

sķiet gan, ka airbag pienākas tikai dīleriem, tāpat kā jaunu atslēgu piešūšana u.c. btw, nesen redzēju vienu ziņojumu, kur džeki zem saukļa, nedrīkst dīleri pa dārgo dublēt atslēgas, to iespēju vajag visiem atslēgu dienestiem mazliet kriminālas enerģijas iespaidā bija atraduši veidu mašīnu pielaist un aizbraukt ar plastmasas atslēgu un kompi pielslēgtu klāt , tāpat kopēt imobilaizerus utt utjpr.

pa lielam, kamēr aprobežojas ar kļūdu lasīšanu un braucienu uz servisu, vai vnk ziņkāres apmierināšanu, nav ko iebilst. atbild jau viņš par savu miskasti pats, un kaimiņš arī
Offline
Stanislavs
30. Jul 2010, 01:14 #36

Kopš: 24. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 946

Braucu ar:


30 Jul 2010, 01:12:34 jastr rakstīja:
Stanislav, bluetooth bimbulis OBDII versijā maksā apm. 54 dolārus ar bezmaksas šippingu, EOBD neesmu meklējis, bet gan jau ir...

sūkņa ražību, tiesa, laikam nevar nolasīt, bet ir jau citi simptomi, kas uz to varētu norādīt. ko sprauslas dod ārā, to jau var redzēt, piem...

Piekrītu Driver, ka ir salīdzinoši lieli riski dēļ sliktā softa ķīnas skeneriem.

sķiet gan, ka airbag pienākas tikai dīleriem, tāpat kā jaunu atslēgu piešūšana u.c. btw, nesen redzēju vienu ziņojumu, kur džeki zem saukļa, nedrīkst dīleri pa dārgo dublēt atslēgas, to iespēju vajag visiem atslēgu dienestiem mazliet kriminālas enerģijas iespaidā bija atraduši veidu mašīnu pielaist un aizbraukt ar plastmasas atslēgu un kompi pielslēgtu klāt , tāpat kopēt imobilaizerus utt utjpr.

pa lielam, kamēr aprobežojas ar kļūdu lasīšanu un braucienu uz servisu, vai vnk ziņkāres apmierināšanu, nav ko iebilst. atbild jau viņš par savu miskasti pats, un kaimiņš arī

Blootooth OBD 2 ir suuds ieprieks, biju mineejis ka masiinas 2011 varbuut vispaar besz taas tikaj ar blotoorh savienojumu , ja nemaldos tas veel nav ieviests
Offline
jastr
30. Jul 2010, 01:18 #37

Kopš: 14. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 20

Braucu ar:

nu tad, visticamāk, būs arī softi, ar ko šiverēt pa mašīnas smadzenēm lai gan, diez vai mašīna tā visu laiku stāvēs ar aktīvu bluetooth, arī būs jāmāk aktivizēt.
Offline
Driver
30. Jul 2010, 01:19 #38

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Neuzskatu, ka bmw originalas atslegas ir megadargas. Citiem sudauto ir dargakas.
Un bmw vispar ir interesants pasakums ar atslegam - oficiali nemaz nav tadas opcijas kaa pierakstit klat kaa piemeram audi. Atslega no rupnicas atnak "gatava".
Cits jautajums, ka to var izdarit, bet tadam darbibam ir sekas

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
30. Jul 2010, 01:25 #39

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


30 Jul 2010, 01:18:48 jastr rakstīja:
nu tad, visticamāk, būs arī softi, ar ko šiverēt pa mašīnas smadzenēm lai gan, diez vai mašīna tā visu laiku stāvēs ar aktīvu bluetooth, arī būs jāmāk aktivizēt.

tad, kad taa bus, tad bus jautri un vecie auto bus zelta verti.
Ganjau ne es viens gribeshu uzmeistarot kasti ar kuras palidzibu vares padod piemeram policijas patruljauto komandu > fuel pump off

par to, ka velas ieviest diagnostiku caur radiokanalu nakotne, es dzirdeju jau pirms 4gadiem un to meginaja "bidit" volvo gudrie prati

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Stanislavs
30. Jul 2010, 01:27 #40

Kopš: 24. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 946

Braucu ar:

Fuel off Un peedeejais brauktais aatrums
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo