Online

Pašreiz BMWPower skatas 73 viesi un 24 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Satiksmes drošība

AutorsZiņojums
RVR
27. Nov 2018, 14:57 #201

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 18514

Braucu ar: RVR


27 Nov 2018, 13:32:45 @Mizx rakstīja:

Ulmaņa gatve senāk bija čuhņa un lauki. Kopš veidojas blīva apbūve ar nogriešanos uz visiem tiem jaunceltiem objektiem (privātmājām senāk tika slēgtas gandrīz visas ielas un nebija nekādu uzbraukšanu / nogriešanos no Ulmaņa gatves), jārēķinās, ka drīzāk atlautais braukšanas ātrums tur tiks samazināts lidz 50 km/h kā ierobežoti pieslēgumi / apgriešanās vietas.
Liepājas ielas krustojums to plūsmu nevar paņemt, jau tagad tur maksimums, jeb gribas sastrēgumus Ulmaņa gatvē? Būs kā ar jauno luksoforu Krustpils ielā.


Vispār normāli būtu, ja tomēr uzbūvētu agrāk plānoto Dienvidu tilta maģistrāles turpinājumu, kuram bija iecerēts pieslēgums Ulmaņa gatvei aptuveni pie Spices. Tad nozīmīga daļa no ienākošā tranzīta vairs nevirzītos pa pieminēto Ulmaņa gatves posmu.
Tomēr, tā kā Rīga un Mārupe ir divas dažādas karaļvalstis ar savām ambīcijām, tas droši vien netiks realizēts nekad.
Offline
sn
27. Nov 2018, 15:08 #202

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1874371

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

lētākais un labākais risinājums nebūtu uztaisīt normālu nokļūšanu uz lidostas viaduktu? vai tas ir pārāk tālu lepnajiem Mārupes iedzīvotājiem. es saprotu, ka caur tīraini braukt ir galīgi garām, jo kreisais pagrieziens uz rīgu pie promo ir galīgi garām, tad sanāk daugavas vai kantora iela, ja gribi stūrēt āgenskalna vai salu tilta virzienā un Plieņciema iela, ja uz vanšu tiltu, bet daudzi izvēlas pie spices nestes maukt pāri divām joslām, lai uzreiz bremzētu un gaidītu rindā uz apgriešanos, kas būtu kaut cik sakarīgs variants tikai tad, ja mēģina braukt uz Jūrmalu. kaut gan hz, google maps piedāvā braukt uz lidostas viaduktu vai viaduktu pie piņķiem, atkarībā no tā, kur "Mārupē" tu dzīvo (tīrainē vai jaunmārupē :aiwa. Vajadzētu pagarināt ieskriešanās joslu pie nestes un uzlikt barjeru tā, lai josla beigtos aiz apgriešanās, kā arī novākt kreiso pagriezieno pie promo cash n carry uz rīgu, lai cilvēki taisa labo un kaut kur rauj ripā, tad arī Mārupe izdomās, kā pareizi braukt uz darbu Juglā

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Online
Mizx
27. Nov 2018, 15:11 #203

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2900

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG


27 Nov 2018, 15:08:21 @sn rakstīja:
lētākais un labākais risinājums nebūtu uztaisīt normālu nokļūšanu uz lidostas viaduktu? vai tas ir pārāk tālu lepnajiem Mārupes iedzīvotājiem. es saprotu, ka caur tīraini braukt ir galīgi garām, jo kreisais pagrieziens uz rīgu pie promo ir galīgi garām, tad sanāk daugavas vai kantora iela, ja gribi stūrēt āgenskalna vai salu tilta virzienā un Plieņciema iela, ja uz vanšu tiltu, bet daudzi izvēlas pie spices nestes maukt pāri divām joslām, lai uzreiz bremzētu un gaidītu rindā uz apgriešanos, kas būtu kaut cik sakarīgs variants tikai tad, ja mēģina braukt uz Jūrmalu. kaut gan hz, google maps piedāvā braukt uz lidostas viaduktu vai viaduktu pie piņķiem, atkarībā no tā, kur "Mārupē" tu dzīvo (tīrainē vai jaunmārupē :aiwa. Vajadzētu pagarināt ieskriešanās joslu pie nestes un uzlikt barjeru tā, lai josla beigtos aiz apgriešanās, kā arī novākt kreiso pagriezieno pie promo cash n carry uz rīgu, lai cilvēki taisa labo un kaut kur rauj ripā, tad arī Mārupe izdomās, kā pareizi braukt uz darbu Juglā
Tas ir par Mārupi, bet Bieriņu iedzīvotājiem tur tāpat jātiek. Viņiem lidostas viadukts nav variants, jo jāizbrauc vēl cauri visai Mārupei.
Offline
artis83
27. Nov 2018, 15:15 #204

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 5380

Braucu ar: audi


27 Nov 2018, 13:46:39 @sn rakstīja:

27 Nov 2018, 13:38:56 @artis83 rakstīja:
wrooong. nu vrb Tu labaak zini likumus par autoinspektoriem, kuri taa liek arī braukt

https://www.liepajniekiem.lv/zinas/kriminalzina...rustojumu-226612

Negadījuma aculieciniece, kura turpat netālu no sadursmes vietas dzīvo, portālam pastāstīja, ka avāriju izraisījis automašīnas “Renault Kangoo” vadītājs: “Automašīnas “Opel Astra” vadītājs stūrēja mašīnu pa Klaipēdas ielu virzienā no pilsētas centra un gribēja iegriezties Kandavas ielā. Viņam bija priekšroka. Sadursmi izraisīja automašīnas “Renault Kangoo” vadītājs, kas brauca no Ventas ielas taisni. Viņam bija jāpagaida, bet viņš to neizdarīja.”

uz kurieni nozīmē "brauca no Ventas ielas taisni"? šitā? https://i.imgur.com/9QsLyEu.png

P.S. tā kandavas iela izskatās gana plata, lai tur vieta būtu diviem auto blakus un nemaz nav jābrauc sānā, vieta pietiek abiem https://goo.gl/bFLXNG
pilnīgi pareizi, un sānā sanāk braukt nevis no abiem virzieniem nogriežoties uz kandavas ielu, bet gan vienam nogriežoties uz kandavas, otram braucot taisni no ventas ielas uz klaipeedas...
Offline
josi
27. Nov 2018, 15:42 #205

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 2302

Braucu ar: E87 118iA ’07


27 Nov 2018, 15:15:07 @artis83 rakstīja:

27 Nov 2018, 13:46:39 @sn rakstīja:

27 Nov 2018, 13:38:56 @artis83 rakstīja:
wrooong. nu vrb Tu labaak zini likumus par autoinspektoriem, kuri taa liek arī braukt

https://www.liepajniekiem.lv/zinas/kriminalzina...rustojumu-226612

Negadījuma aculieciniece, kura turpat netālu no sadursmes vietas dzīvo, portālam pastāstīja, ka avāriju izraisījis automašīnas “Renault Kangoo” vadītājs: “Automašīnas “Opel Astra” vadītājs stūrēja mašīnu pa Klaipēdas ielu virzienā no pilsētas centra un gribēja iegriezties Kandavas ielā. Viņam bija priekšroka. Sadursmi izraisīja automašīnas “Renault Kangoo” vadītājs, kas brauca no Ventas ielas taisni. Viņam bija jāpagaida, bet viņš to neizdarīja.”

uz kurieni nozīmē "brauca no Ventas ielas taisni"? šitā? https://i.imgur.com/9QsLyEu.png

P.S. tā kandavas iela izskatās gana plata, lai tur vieta būtu diviem auto blakus un nemaz nav jābrauc sānā, vieta pietiek abiem https://goo.gl/bFLXNG
pilnīgi pareizi, un sānā sanāk braukt nevis no abiem virzieniem nogriežoties uz kandavas ielu, bet gan vienam nogriežoties uz kandavas, otram braucot taisni no ventas ielas uz klaipeedas...

Tā iepriekš piesauktā negadījuma aculieciniece amatu savietošanas kārtībā ir arī autoinpektore, ka viņas viedoklis šķiet tik nozīmīgs?

Pēc bildes (un arī loģikas ) taisni var braukāt tikai turpu šurpu pa Klaipēdas ielu, savukārt no Ventas uz Klaipēdas var tikai nogriezties.
Offline
artis83
27. Nov 2018, 16:00 #206

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 5380

Braucu ar: audi

saku jau ka inspektori tieši tāpat liek darīt
un kaa jau teicu, skaidrojums_zaļais + paildsekcija ir priekšrocība pār sarkano + papildsekcija...

tas protams ir ļoti tizli, jo netikai var nezināt krustojumu, bet luksafori var būt katrai joslai savi, un tad nu jāpēta blakusešo joslu signāli (un labi ja tie ir saskatāmi (Tev blakus nestāv fūre utml)

p.s. pats pasērčoju, un atradu no viena portaala:
Tomēr jāatceras, ka papildsekciju gadījumos priekšroka ir tiem satiksmes dalībniekiem, kuriem ir pilnais zaļais signāls. Piemēram, veicot labo pagriezienu no Muitas ielas uz Eksporta ielu Rīgā, visu laiku deg papildsekcija, kurā norādīta bulta pa labi. Šādos krustojumos pirms manevra veikšanas ir jānovērtē kopējā satiksmes situācija.

[ Šo ziņu laboja artis83, 27 Nov 2018, 16:02:28 ]

Offline
juriz
27. Nov 2018, 16:17 #207

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 992

Braucu ar: reni

Nez, man tā apgreišanās vieta pie Spices netraucē. Es gan braucu tur parasti bik pēc 7 garām.
Vairāk traucē tie, kas no K. Ulmaņa gatves griežas pa labi iekšā aiz Promo cash&carry uz Mežmalas ielu. It kā tur taču nekā tik daudz nav, arī apbraukt tur neko daudz nevar, bet griež iekšā daudzi.
Offline
korumpante
27. Nov 2018, 16:37 #208

Kopš: 29. May 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 204

Braucu ar:

Arti, es tev atklāšu noslēpumu - instruktors arī ir tikai cilvēks un mēdz mācīt tā, kā pašam šķiet pareizāk, nevis, kā vajadzētu darīt.
Ventspilī ir viens tāds jaukumiņš, kurš, ja aplī iebrauc no otrās joslas, rauj stūri atpakaļ uz pirmo, jo "aplis ir par mazu, lai to izbrauktu pa otro joslu", māca apstāties nevis pie stoplīnijas, bet krustojumā vidū, jo "no stoplīnijas taču neko nevar redzēt" utt.
Tā kā labāk uzticēties CSN, nevis kaut kādai tantei.
Offline
artis83
27. Nov 2018, 16:47 #209

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 5380

Braucu ar: audi

ok, papētīšū csn p-tus par papildsekcijām,,,
vispār tik s..s krustojums, vēl tur maisas tramvajs, kuram, visamaz aarpusrīgas ir vienmēr priekšroka..vēl pilnai laimei te vajadzēja velojoslas..:
Offline
kaprons
13. Aug 2019, 08:09 #210

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 1510

Braucu ar: mīšanas transport-līdzekli

beidzot saprāta balss ierunājas
The controversial measures have been recommended as evidence suggests the use of hands-free mobiles can create the “same risk of a collision” as using hand-held mobiles, the Commons Transport Committee warned.
There is also a misleading impression that hands-free use is safe. The reality is that any use of a phone distracts from a driver’s ability to pay full attention and the Government should consider extending the ban to reflect this.
Dr Graham Hole, of the University of Sussex, and Dr Gemma Briggs, at the Open University, said the risks of using a mobile phone hands-free were the same as for hand-held use. The academics said drivers using any kind of phone were four times more likely to be involved in a collision.
https://www.msn.com/en-gb/news/uknews/using-han...?ocid=spartandhp
Offline
sn
13. Aug 2019, 09:05 #211

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1874371

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

pie reizes tad ir jāaizliedz mašīnā runāt ar blakussēdētāju

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Online
JankyLV
13. Aug 2019, 09:16 #212

Kopš: 23. Jul 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 2238

Braucu ar: montegoblau

Labs raksts! Viena cilvēka viedoklis bez faktiem.
Kur ir statistika par avārijām / avārijām kur vainīgi telefoni / avārijām kur vainīgs hands-free?
Offline
kurlis
13. Aug 2019, 09:24 #213

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3351

Braucu ar: ķieģeli


13 Aug 2019, 09:05:28 @sn rakstīja:
pie reizes tad ir jāaizliedz mašīnā runāt ar blakussēdētāju


Tīri teorētiski tas samazinātu risku iekļūt CSNg


Tā strādā cilvēka prāts un to baigi nevar ietekmēt. Tik pat labi varētu ielekt blakus kādam sportistam Biķernieku trasē un visu ceļu uzdot jautājumus, uz kuriem ir jāsaņem loģiskas atbildes. Tas cilvēks nekad neizbrauks tik ātri kā braucot viens pats.

Ja pie stūres nepieredzējis pilots, tad ticu, ka kaut kādā salīdzinoši vienkāršā, ikdienišķā situācijā parasta saruna var veicināt CSNg.
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, muldis, noisex, zzips