Online

Pašreiz BMWPower skatas 72 viesi un 30 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Citi auto » Mercedes-Benz

Tēma: MB S klase 2005+ (W221) - +/-

AutorsZiņojums
protams
16. Apr 2010, 17:01 #61

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 4152

Braucu ar: N47;B48


16 Apr 2010, 16:58:02 protams rakstīja:
Eu, nav gadījumā tā, ka BMW 730d ar facelift ir pa kādi 10 keur lētāks nekā tāds S350? Neesmu pētījis, jautāju

nav
Offline
protams
16. Apr 2010, 17:03 #62

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 4152

Braucu ar: N47;B48


16 Apr 2010, 17:00:47 NewMexicano rakstīja:

16 Apr 2010, 16:58:02 protams rakstīja:
Eu, nav gadījumā tā, ka BMW 730d ar facelift ir pa kādi 10 keur lētāks nekā tāds S350? Neesmu pētījis, jautāju


nu lētāks ir.. pa ~30K eur var paņemt 740iL pilnībā nopakotu ar headup displejiem utt.

Bet, ja >4gadi nobraukāti ar E65,gribas kaut ko jaunu, a tur salonā būtisku izmaiņu nav. Ja nebūtu bijis E65, gan jau ņemtu feisliftoto

Man vot ir kautkādi aizspriedumi pret motoriem ko ražo tikai 2 gadus, pat ja to ražo BMW
Offline
Pacoo
16. Apr 2010, 17:06 #63

Kopš: 03. Apr 2008

Ziņojumi: 5225

Braucu ar:

S320 ir jāņem, ja uztraucies par izmaksām. Un kā jau viens teica, uzpildoties būs jāatceras,ka dīzelis jālej iekšā.
s350 - patēriņš par 30-35% lielāks, jauda tāda pati. skaņa ieberot labāka,kā nekā benzīns.
s500 - ja prasi,kas jūk un brūk, būs Tev par dārgu un nepatīkamu uzturēt.

s320 ir Tev domātais vāģis

un MB ir plūstošāks kā BMW.


-----------------
www.PacooBet.com - Labākās sporta prognozes!
2009/2010 sezonas peļņa +479%
2010/2011 sezona +101%
2011/2012 sezona +30%
2012/2013 sezonas sākums 2012.vasara vidus.
Offline
Schutzstaffel
16. Apr 2010, 17:07 #64

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


16 Apr 2010, 16:55:02 NewMexicano rakstīja:

16 Apr 2010, 16:53:35 JIHAD rakstīja:

16 Apr 2010, 16:52:26 NewMexicano rakstīja:
varbūt ir vēl kādas interesantas nianses/f-jas, kam pievērst uzmanību, izvēloties šo modeli?


Bremžu suportiem.



var mazliet plašāk?


pie 40 000 km bija jānomaina abi. citiem arī tā ir bijis.
Offline
onkul5
16. Apr 2010, 17:07 #65

Kopš: 08. Sep 2006

Ziņojumi: 679

Braucu ar: VW Tiguan


16 Apr 2010, 15:43:37 NewMexicano rakstīja:
Ilgs laiks nobraukāts ar E65 un ir sajūta, ka gribas kaut ko jaunu

Jauno 7er tik ļoti negribu, lai maksātu tādu naudu

Ir doma par W221 (S klase ap 2007.g) S500 vai S350.

Interesē reāla pieredze - "+", "-", dīvainības, nepieciešamība pēc servisa apmeklējumiem ārpus regulārajām apkopēm utt.
Ideāli,ja kāds var salīdzināt E65 vs W221.

Paldies jau iepriekš par saturīgiem viedokļiem


sievasteeva s350, saliidzinot ar e500 (w211 laikam), ir tomeer saviitis. pateerinju nokomenteet nevaru.

vilshanos sagaadaaja dinamika (pret e500) un subjektiivi, tumshais salons pret gaisho aadu (atkal e500) likaas `nekas iipashs`. tas arii ir trakaakais, viss autinjsh kopumaa shkjita nekas iipashs. varbuut maksimaali daudz ekstru shito sajuutu notushee, hz.

pluss ir ietilpiigais salons, kas bija viens no galvenajiem kriteerijiem

veel, bija izbriins, kad par riepu mainju paprasiija lvl 70. pie riepaam; pienjemu, ka reekjinies ar Labaam.
Offline
Schutzstaffel
16. Apr 2010, 17:08 #66

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


16 Apr 2010, 17:06:45 Pacoo rakstīja:
S320 ir jāņem, ja uztraucies par izmaksām. Un kā jau viens teica, uzpildoties būs jāatceras,ka dīzelis jālej iekšā.
s350 - patēriņš par 30-35% lielāks, jauda tāda pati. skaņa ieberot labāka,kā nekā benzīns.
s500 - ja prasi,kas jūk un brūk, būs Tev par dārgu un nepatīkamu uzturēt.

s320 ir Tev domātais vāģis

un MB ir plūstošāks kā BMW.



S320 iet labāk nekā S350. Overall response.
Offline
NewMexicano
16. Apr 2010, 17:09 #67

Kopš: 18. Feb 2004

Ziņojumi: 322

Braucu ar: X5 E70 40d


16 Apr 2010, 17:06:45 Pacoo rakstīja:
S320 ir jāņem, ja uztraucies par izmaksām. Un kā jau viens teica, uzpildoties būs jāatceras,ka dīzelis jālej iekšā.
s350 - patēriņš par 30-35% lielāks, jauda tāda pati. skaņa ieberot labāka,kā nekā benzīns.
s500 - ja prasi,kas jūk un brūk, būs Tev par dārgu un nepatīkamu uzturēt.

s320 ir Tev domātais vāģis

un MB ir plūstošāks kā BMW.



pacoo, es vairāk domāju par ērtībām - kāds prieks no mašīnas, ja, piemēram, ir kāda standarta slimība, kas neļauj auto izbaudīt pilnībā, jo vienmēr jādomā, ka reizi mēnesī jābrauc servisā un jāatstāj auto, piemēram, uz 2 dienām

Bet izmaksas interesē jebkuru loģiski domājošu cilvēku
Offline
Schutzstaffel
16. Apr 2010, 17:16 #68

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Man personīgi nepatīk W221 gaita tajā ziņā, ka foršs viņš ir tikai pa salidzinoši gludu asfaltu. Tiklīdz sākas kanalizācijas vāki tā var just nepatīkamas un nevajadzīgas aizmugures mētāšanu. Iespējams tikai virtuālu, bet tomēr tādas sajūtas ir.
un nejau tikai tas. Kautkā nav un viss. Ļoti esmu vīlies tieši gaitas īpašībās, tās nav ne par matu labākas kā W220. Iekāpjot E65 facelift pielnīgi cita sajūta. Kā savās vecajās labajās čībiņās. Vecais E65 manā skatījumā ir galīgi draņķīgs tieši gaitas īpašību dēļ un arī dēl 1000 kasjakiem. Ja tev ir vecais padomā par facelift E65 ar visiem dynamic drive active drive utt utt. W221 īstenībā nestāv līdzi E65 faceliftu ar visām krutajām piekares fīčām. Bauda braukt.

[ Šo ziņu laboja JIHAD, 16 Apr 2010, 17:18:39 ]

Offline
NewMexicano
16. Apr 2010, 17:23 #69

Kopš: 18. Feb 2004

Ziņojumi: 322

Braucu ar: X5 E70 40d


16 Apr 2010, 17:16:23 JIHAD rakstīja:
Man personīgi nepatīk W221 gaita tajā ziņā, ka foršs viņš ir tikai pa salidzinoši gludu asfaltu. Tiklīdz sākas kanalizācijas vāki tā var just nepatīkamas un nevajadzīgas aizmugures mētāšanu. Iespējams tikai virtuālu, bet tomēr tādas sajūtas ir.
un nejau tikai tas. Kautkā nav un viss. Ļoti esmu vīlies tieši gaitas īpašībās, tās nav ne par matu labākas kā W220. Iekāpjot E65 facelift pielnīgi cita sajūta. Kā savās vecajās labajās čībiņās. Vecais E65 manā skatījumā ir galīgi draņķīgs tieši gaitas īpašību dēļ un arī dēl 1000 kasjakiem. Ja tev ir vecais padomā par facelift E65 ar visiem dynamic drive active drive utt utt. W221 īstenībā nestāv līdzi E65 faceliftu ar visām krutajām piekares fīčām. Bauda braukt.


kaut arī vecais, bet auto ļoti labs- nekā no tiem kasjakiem , par kuriem mani baidēja pērkot. Braukšana pār akām un bedrēm ar šo šķiet ļoti komfortabla.

Skaidrs, būs jāizbrauc ar W221 un E65 feisliftu, lai saprastu, kā ir īsti
Offline
Pacoo
16. Apr 2010, 17:26 #70

Kopš: 03. Apr 2008

Ziņojumi: 5225

Braucu ar:


16 Apr 2010, 17:09:51 NewMexicano rakstīja:

16 Apr 2010, 17:06:45 Pacoo rakstīja:
S320 ir jāņem, ja uztraucies par izmaksām. Un kā jau viens teica, uzpildoties būs jāatceras,ka dīzelis jālej iekšā.
s350 - patēriņš par 30-35% lielāks, jauda tāda pati. skaņa ieberot labāka,kā nekā benzīns.
s500 - ja prasi,kas jūk un brūk, būs Tev par dārgu un nepatīkamu uzturēt.

s320 ir Tev domātais vāģis

un MB ir plūstošāks kā BMW.



pacoo, es vairāk domāju par ērtībām - kāds prieks no mašīnas, ja, piemēram, ir kāda standarta slimība, kas neļauj auto izbaudīt pilnībā, jo vienmēr jādomā, ka reizi mēnesī jābrauc servisā un jāatstāj auto, piemēram, uz 2 dienām

Bet izmaksas interesē jebkuru loģiski domājošu cilvēku


Pamatērtība ir visiem vienāda,garajam ērtāk.
Un 320cdi ir mazāk servisos,kā 500tie. Un izmaksas interesē vienmēr, bet ja Tevi interesē kuram lielākas izmaksas 500 vai 320 ,tad 500 Tev būs par dārgu. Ja Tevi interesētu kam lielākas izmaksas 500 vai 600 , tad 600 Tev būtu par dārgu. Ponimaeš ko vēlējos teikt?
s320cdi ir tieši radīts cilvēkiem,kam gribas lux-class par zemākajām izmaksām un tas ir tikai loģiski,ka tādi ir ērtāk kopjami.
Un 320 vidēji būs mazāk nopakots kā 500. Jo reti,jau ņem klāt extras,jo tad jau cena kāpj augstāk un tuvojas 500 standartam.
Tāpat,kā 735 vs 750 standarta pakojuma atšķirības.

-----------------
www.PacooBet.com - Labākās sporta prognozes!
2009/2010 sezonas peļņa +479%
2010/2011 sezona +101%
2011/2012 sezona +30%
2012/2013 sezonas sākums 2012.vasara vidus.
Offline
NewMexicano
16. Apr 2010, 17:36 #71

Kopš: 18. Feb 2004

Ziņojumi: 322

Braucu ar: X5 E70 40d


16 Apr 2010, 17:26:07 Pacoo rakstīja:

16 Apr 2010, 17:09:51 NewMexicano rakstīja:

16 Apr 2010, 17:06:45 Pacoo rakstīja:
S320 ir jāņem, ja uztraucies par izmaksām. Un kā jau viens teica, uzpildoties būs jāatceras,ka dīzelis jālej iekšā.
s350 - patēriņš par 30-35% lielāks, jauda tāda pati. skaņa ieberot labāka,kā nekā benzīns.
s500 - ja prasi,kas jūk un brūk, būs Tev par dārgu un nepatīkamu uzturēt.

s320 ir Tev domātais vāģis

un MB ir plūstošāks kā BMW.



pacoo, es vairāk domāju par ērtībām - kāds prieks no mašīnas, ja, piemēram, ir kāda standarta slimība, kas neļauj auto izbaudīt pilnībā, jo vienmēr jādomā, ka reizi mēnesī jābrauc servisā un jāatstāj auto, piemēram, uz 2 dienām

Bet izmaksas interesē jebkuru loģiski domājošu cilvēku


Pamatērtība ir visiem vienāda,garajam ērtāk.
Un 320cdi ir mazāk servisos,kā 500tie. Un izmaksas interesē vienmēr, bet ja Tevi interesē kuram lielākas izmaksas 500 vai 320 ,tad 500 Tev būs par dārgu. Ja Tevi interesētu kam lielākas izmaksas 500 vai 600 , tad 600 Tev būtu par dārgu. Ponimaeš ko vēlējos teikt?
s320cdi ir tieši radīts cilvēkiem,kam gribas lux-class par zemākajām izmaksām un tas ir tikai loģiski,ka tādi ir ērtāk kopjami.
Un 320 vidēji būs mazāk nopakots kā 500. Jo reti,jau ņem klāt extras,jo tad jau cena kāpj augstāk un tuvojas 500 standartam.
Tāpat,kā 735 vs 750 standarta pakojuma atšķirības.


es neatceros, ka būtu vaicājis salīdzināt ekspluatācijas izmaksas S350 vs 500 kaites, slimības + un -, tos gan
Offline
janchikz
14. May 2011, 13:36 #72

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7257

Braucu ar:

Kā ir ar w220 meršiem? Iet runa par S320d! Kas ir vājā vieta un kāpēc tādu neiegādāties? Uz kuriem jāskatās ar īpaši lielu uzmanību?

Saprotu, ka pneimokare ir visvājākā vieta,laikam! Viņu vispār var aizvietot ar parastajiem amartizatoriem?

Runa vairāk it tieši par 2001 gadu!

EDIT: pieņemsim ja man interesētu šitas konkrētais w220

[ Šo ziņu laboja janchikz, 14 May 2011, 13:39:15 ]

Offline
Vetal
23. May 2011, 17:18 #73

Kopš: 20. Mar 2003

Ziņojumi: 778

Braucu ar:

Kadam vel ir pieredze W221 ekspluatacijaa? Viens tikai mineja par 300Ls ceturknii, bet tas man izskatas STIPRI par maz
Offline
Murphy
23. May 2011, 17:38 #74

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8366

Braucu ar: '17 330 M sport


14 May 2011, 13:36:48 janchikz rakstīja:

Saprotu, ka pneimokare ir visvājākā vieta,laikam! Viņu vispār var aizvietot ar parastajiem amartizatoriem?



Nekādu problēmu
Offline
Tomzs
23. May 2011, 18:20 #75

Kopš: 06. Jan 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 2694

Braucu ar: 29


23 May 2011, 17:18:59 Vetal rakstīja:
Kadam vel ir pieredze W221 ekspluatacijaa? Viens tikai mineja par 300Ls ceturknii, bet tas man izskatas STIPRI par maz


S320 CDI vai S65?

[ Šo ziņu laboja Tomzs, 23 May 2011, 18:21:26 ]

Offline
Edzhus
05. Jan 2017, 10:24 #76

Kopš: 04. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3352

Braucu ar: 4x5

Kādas atsauksmes par šiem.!? Plusi mīnusi un kam pievērst uzmanību.!?

MB S

Interesē tieši dīzelis.
Offline
Dzhakuuzis
05. Jan 2017, 11:23 #77

Kopš: 24. Nov 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 31

Braucu ar: 26 & 94


05 Jan 2017, 10:24:03 @Edzhus rakstīja:
Kādas atsauksmes par šiem.!? Plusi mīnusi un kam pievērst uzmanību.!?

MB S

Interesē tieši dīzelis.

Slimība, ka pakaļējie amīši sāk grabēt pēc kāda laika. Ja jau mainīti tad viss ok, ja nē tad katrs apm 800 eur (ja zin, kur dabūt).

Kopumā nekā konkrēta par vājajām vietām, bet viss kā jau pavecākai luksus klases mašīnai ar uzturēšanu.

Protams patīk arī parūsēt.
Offline
wanksta
05. Jan 2017, 12:26 #78

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 4846

Braucu ar: muti


05 Jan 2017, 11:11:16 @FunnyBoY rakstīja:
Kā ar Audi A8 D3? Cik zinu vini vel mazak luzt par E65???


Nu no dārgākā ir tie paši dīzeļu kāši, kas uz A6, ar degvielas sūkņiem, sprauslām, ķēdi
Offline
Brugjis
20. Nov 2018, 16:58 #79

Kopš: 04. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 739

Braucu ar: Smukumu no Tukuma

Ir kāds spečuks par W221 lukturiem?

Respektīvi: priekšējie lukturi ar divām lēcām.

Šādi -



Ko dara tā otra lēca, ja pirmajā lēcā ir gan tuvā, gan tālā gaisma (Bixenon), kas strādā kā vajag.

Ieslēdzot tālos, otra lēca tā kā izgaismojas (dzeltena), bet neizstaro nekādu gaismu. ( Apmēram kā spuldzei priekšā būtu kas pielikts.

Tajā pat laikā, kolēģim, kam ir tāds pats auto ar identiskiem lukturiem, otra lēca nedara vispār neko (paliek tumša), ieslēdzot tālos tikai xenons paliek spilgtāks.

Offline
Arturiks
20. Nov 2018, 18:22 #80

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8390

Braucu ar: 26 & 94

Otra lēca ir nakts redzamībai.
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, muldis, noisex, zzips