Online

Pašreiz BMWPower skatās 81 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
Ch
10. Apr 2013, 23:22 #2101

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4315

Braucu ar: 3 series


10 Apr 2013, 23:08:45 bertons rakstīja:
starpcitu pagaajushonedeelj BT pilots izmeta peerli, ka lidojums nedaudz aizkaveesies jo jaasagaida papildapriikojums motora iedarbinaashanai (B737). vinjiem jau tik suudiigi iet, ka jaalido ar humpalaam, kuras pashas nevar iedarbinaaties or wtf....?

to izmanto gadījumos, kad APU ir inopperative
Offline
Sandis_UR
10. Apr 2013, 23:32 #2102

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3938

Braucu ar: BITURBO


10 Apr 2013, 23:22:03 Ch rakstīja:

10 Apr 2013, 23:08:45 bertons rakstīja:
starpcitu pagaajushonedeelj BT pilots izmeta peerli, ka lidojums nedaudz aizkaveesies jo jaasagaida papildapriikojums motora iedarbinaashanai (B737). vinjiem jau tik suudiigi iet, ka jaalido ar humpalaam, kuras pashas nevar iedarbinaaties or wtf....?

to izmanto gadījumos, kad APU ir inopperative


Vai tad bez "Puskača" vispār drīkst pacelties?

Offline
Ch
10. Apr 2013, 23:41 #2103

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4315

Braucu ar: 3 series


10 Apr 2013, 23:32:44 Sandis_UR rakstīja:
Vai tad bez "Puskača" vispār drīkst pacelties?

drīkst,drīkst.
Offline
Erx
11. Apr 2013, 02:32 #2104

Kopš: 12. Oct 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2258

Braucu ar: Subaru Spec-B

Powers tak
Offline
arizah
11. Apr 2013, 07:54 #2105

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

nu lūk:
Rinītī viss kārtībā

A Ryanair Boeing 737-800, registration EI-DWP performing flight FR-3883 from Malta (Malta) to London Luton,EN (UK), departed Luqa Airport's runway 13 when upon rotation for takeoff the crew received indication the tail of the aircraft had contacted the runway surface. The crew stopped the climb at 5000 feet and returned to Malta for a safe landing on runway 13 about 35 minutes after departure.
Offline
RVR
11. Apr 2013, 08:40 #2106

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 21964

Braucu ar: RVR


11 Apr 2013, 02:18:31 user rakstīja:
nekā nesaprotu vienu lietu - kāpēc visi tik gudri


Visi vai ne visi, bet tā ir sanācis, ka šo forumu apmeklē virkne ļaužu arī no šīs industrijas. Gan tie, kas paši lido, gan tie, kas to nodrošina, gan vienkārši entuziasti, gan kā savādāk iesaistītie.
Offline
Schutzstaffel
11. Apr 2013, 09:02 #2107

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


10 Apr 2013, 23:41:33 Ch rakstīja:

10 Apr 2013, 23:32:44 Sandis_UR rakstīja:
Vai tad bez "Puskača" vispār drīkst pacelties?

drīkst,drīkst.


Protams. Piemēram Concorde vispār nemaz nebij APU. Cēlās 30 gadus
Offline
Schutzstaffel
11. Apr 2013, 09:12 #2108

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Tur tajā tailstrike sakarā jāsāk tā izmeklēšana nevis tur, kāpēc kāds nepamanīja (tā var gadīties, A330 nav nekāda cessna), bet kāpēc tas vispār notika. Moust laiklī slou spīd teikof. Nezinu, kā airbusam to programmee, bet iespējams nepareizi derated takeoff cipari. A varbut negaidits tailwind komplektaa ar to visu. izmeklēšana parādīs. Šitādas izmeklēšanas ir ļoti interesantas.
Offline
Schutzstaffel
11. Apr 2013, 09:31 #2109

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

šitie ir īstie čaļi

http://www.youtube.com/watch?v=JemlhkWUzfo
Offline
MarC
11. Apr 2013, 11:23 #2110

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4390

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu

Vakar Rīgas lidostā nācās piedzīvot "aborted landing" un tam sekojošo "go-around" . Dīvaini ir tas ka likās ka jau esam nosēdušies (skreiceļš jau bija zem lidmašinas )bet tad pēkšņi pilots parāva lidmašīnu gaisā. Cik bieži ir šādas situācijas?
Offline
dainiiz
11. Apr 2013, 11:29 #2111

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5241

Braucu ar: 125mm


11 Apr 2013, 11:23:35 MarC rakstīja:
Vakar Rīgas lidostā nācās piedzīvot "aborted landing" un tam sekojošo "go-around" . Dīvaini ir tas ka likās ka jau esam nosēdušies (skreiceļš jau bija zem lidmašinas )bet tad pēkšņi pilots parāva lidmašīnu gaisā. Cik bieži ir šādas situācijas?


man ir gadiijies vienreiz, lidojot uz viini ar AB, bija slikti laikapsktaakli, lidoju pievakaree, skrejcelu jau vareeja redzeet no apgaismojuma zem spaarniem, bet tad peeksni pacelaas augshaa. Taada neparasta bija sajuuta
Offline
MarC
11. Apr 2013, 11:43 #2112

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4390

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu

pēdējās trīs reizes lidojot ar AB beidzās ar piedzīvojumiem. vakar minētais atgadījums , aizvakar AB atcēla reisu ar tekstu ka esot tehniskas problēmas un pirms diviem mēnešiem AB atstāja Kijevā 12 cilvēkus, kuri ar nelielu kavējumu ielidoja no Dubajas.

Liekas, ka tur viss strauji iet uz galu.
Offline
TIINIZ
11. Apr 2013, 11:55 #2113

Kopš: 20. Jul 2004

Ziņojumi: 783

Braucu ar:

Man atkal Airbaltics izbesīja ar to, ka malači bieži maina izlidošanas laikus. Nevis pa pārdesmit minūtēm, bet mēnesi pirms izlidošanas atnāk epasts, ka lidojuma laiks mainīts pa 3.5h un attiecīgi es nokavēju nākamo lidojumu. Neko šitā veselas 2x pirku citas biļetes, lai varu aizlidot tālāk. Zvanīju, lamājos, bet šie neko - varot man tikai kādus 10eiro atgriezt a es dēļ viņiem zaudējumos pārsimt lati, jo lidojām vairāki pa skaisto. Man tagad arī lidojums uz maiju iepirkts bija jau decembrī. Pa šitiem mēnešiem man uz epastu atnākuši kādi 5 maili par lidojuma laika maiņu. Par laimi 10-20 minūšu robežās, bet stumda tos laikus šurpu turpu. WTF!

[ Šo ziņu laboja TIINIZ, 11 Apr 2013, 11:56:31 ]

Offline
Onufrijs
11. Apr 2013, 12:01 #2114

Kopš: 03. Sep 2010

Ziņojumi: 590

Braucu ar: Scott


11 Apr 2013, 11:45:51 bertons rakstīja:
suudiigaak ir kad tuliit seediisies bet izraadaas ka baigaa migla un nefiga neseediisies var pa briivu teiksim uz Helsinkiem aizlidot

vai veel labaak kad no Briseles paceljaas lidmashiina uz Riigu zinot, ka Riigaa vinja 100p nenoseediisies, jo skrejcelsh buus ciet uz pagarinaashanu. pasazhieriem par sho situaaciju un to ka vinji tiek forwardeeti uz citu lidostu tiek pazinjots peedeejaa briidii :airbaltic:

Vienreiz bija līdzīgi. Lidojām no slēpošanas. Sāk jau pamazām nolaišanos, tad paziņo, ka RIX slēgts dēļ sniega un jālido uz Tallinu. Ļotaks uzņem augstumu, atkal sāk nolaišanos un atkal paziņojums, ka šamējie jau arī slēgti, maucam uz Helsinkiem. Bija tā dīvaini, ka ja nu tur arī slēgts, a saļaras pietiks tālāk kur aizlidot ? Helsinki par laimi pieņēma.

P.S.
Dažiem krekliem nereāli iespīdēja, tie kakraz arī brauca uz Helsinkiem caur Rīgu.
Offline
RVR
11. Apr 2013, 12:03 #2115

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 21964

Braucu ar: RVR


11 Apr 2013, 11:45:51 bertons rakstīja:

vai veel labaak kad no Briseles paceljaas lidmashiina uz Riigu zinot, ka Riigaa vinja 100p nenoseediisies, jo skrejcelsh buus ciet uz pagarinaashanu. pasazhieriem par sho situaaciju un to ka vinji tiek forwardeeti uz citu lidostu tiek pazinjots peedeejaa briidii :airbaltic:


Skrejceļa pagarināšana Rīgā notika 2008. gadā - pirms 5 gadiem
Tajā laikā skrejceļš tika slēgts nakts stundās - acīmredzot viņi līdz pēdējam cerēja paspēt. Jebkurā gadījumā, man šķiet, ka atbraukt no Viļņas ar autobusu ir jēdzīgāk nekā palikt vēl vienu nakti Briselē (vismaz tā nākošā diena nav pazaudēta)
Offline
VV
11. Apr 2013, 12:11 #2116

Kopš: 31. Oct 2007

Ziņojumi: 228

Braucu ar:


11 Apr 2013, 11:45:51 bertons rakstīja:
suudiigaak ir kad tuliit seediisies bet izraadaas ka baigaa migla un nefiga neseediisies var pa briivu teiksim uz Helsinkiem aizlidot

vai veel labaak kad no Briseles paceljaas lidmashiina uz Riigu zinot, ka Riigaa vinja 100p nenoseediisies, jo skrejcelsh buus ciet uz pagarinaashanu. pasazhieriem par sho situaaciju un to ka vinji tiek forwardeeti uz citu lidostu tiek pazinjots peedeejaa briidii :airbaltic:


Ir noteikts limits (NE approach tipa minimums), līdz kuram tu drīksti approach veikt, pat zinot, ka redzamība ir zem minimuma. Ja uzlabojas, turpini approach. Ja nē, tad go-around.

Aviokompāniju reisi ir scheduled, līdz ar to viņiem ir laikā jāizlido un jāielido. Ja pirms izlidošanas galamērķī laiks ir slikts, jāpiemēro noteikumi, par papildus rezerves lidlauku, bet izlidošanas laiku tas nemaina. Pirms reisa izŗeķina un atlidojot jau skatās, cik ilgi var pagaidīt holdā, lai laiks noskaidrojas, pirms iet uz rezerves lidlauku.

Pastāsti labāk sīkāk, par to, ka skrejceļš ciet uz pagarināšanu.
Offline
VV
11. Apr 2013, 12:22 #2117

Kopš: 31. Oct 2007

Ziņojumi: 228

Braucu ar:

Jā, 91 jau paskaidroja, ka vakara/nakts reiss tas visticamāk bijis. Es pārpratu, ka stāsts, ka dienas laikā klapē skrejceļu ciet un visi zin, bet po
Offline
MarC
11. Apr 2013, 12:45 #2118

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4390

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu

vakar bija ideāla redzamība bet īsi pirms riteņi skāra zemi lidmašīna atkal pacēlās gaisā. Pēc brīža pilots drebelīgā balsī, sazin kāpēc tikai angļu valodā, paziņoja ka esot missed landing vai kautko tamlīdzīgu. pacelšanos jau arī nokavēja par nieka 30min
Offline
Instigater
11. Apr 2013, 17:00 #2119

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW


10 Apr 2013, 23:41:33 Ch rakstīja:

10 Apr 2013, 23:32:44 Sandis_UR rakstīja:
Vai tad bez "Puskača" vispār drīkst pacelties?

drīkst,drīkst.
Bet bez puskača gaisā viņu var piešķilt vai tomēr pretvējš turbīnās ir pietiekami mazs, lai ko tādu paveiktu? Es aviotups, lūdzu nesist! Un ko tad vispār tas puskačs turbīnā dara, ka ar viņu var uzstartēt?
Offline
Schutzstaffel
11. Apr 2013, 18:38 #2120

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Atkarīgs kādā augstumā. Ja ne pārāk lielā augstumā, kur gaisa blīvums ir pietiekams, lai iegrieztu kompresoru, tad vnk ar gaisa plūsmu. Ļoti lielā augtumā, kur gaisa blīvums nebūs pietiekams, var šķilt ar pneimatiku vai nu no APU vai otra dzinēja.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo