Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 68 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 7. sērija » E38 (1994-2001)

Tēma: E38 automāta problēma

AutorsZiņojums
egritis
16. Feb 2010, 09:24 #1

Kopš: 16. Feb 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 38

Braucu ar: x5

Sveiki!

BMW 728, 1995.g. automāts(bez tiptronik). Problēma sekojoša:
Kā jau šoziem daudzi striga, es tai skaitā, un tā no rīta uzsildīju auto, tikko izbraucot no savas vietas, iebēru grīdā lai izbrauktu kupenu (ASC ieslēgts), bija tāds kā pārsitiens kārbai un panelī iedegās "Getribenotprogramm" vai "Getriebeprogramm" (īsti nezinu, jo panelis sūdīgi rāda).

Pēc tam ieliku R, izbraucu, atkal D un aizbraucu tālāk, jutu ka mašina īsti neiet, nedaudz sajūta tāda itkā slidētu sajūgs. Kādus 10km nobraucu, pēc tam noslāpēju, kad ieslēdzu aizdedzi no jauna, kļūda no kompja pazuda. Bet ieliekot D mašīna vairs neiet dod gāzi, mašīna knapi velkas, un motors ārdas, tipiski kā ir kad sajūgs nosvilst manuālai kārbai. Tas pats ir arī ar 4 3, bet kad ieliek 2 ir tāds sitiens, bet mašīna aiziet normāli, un ieskrienoties virs 20km/h pārmetu D un iet normāli, līdz kamēr atkal apstājas. Tad atkal jāmet 2.

Jautājums ir tāds, vai tā ir tehniska problēma vai programā ir kāds gļuks. Diagnostiku uztaisīju, kļudu itkā nodzēš, bet tā uzreiz atkal parādās. Līmenis kārbā ok, un eļļa ar ok.

Paldies!null
Offline
Whazaaa
16. Feb 2010, 09:37 #2

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

kaarbai hana, bez variantiem

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
Ugunsdzesejs
16. Feb 2010, 09:41 #3

Kopš: 16. Dec 2008

Ziņojumi: 5327

Braucu ar:

hana ir gan... nebija tā, ka kārbā eļļa nekad anv mainīta, līmenis nekāds un slīpumā bēri virsū?

manuprāt te ir variants, ka hidrotranformators noklājies
Offline
protams
16. Feb 2010, 09:56 #4

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5411

Braucu ar: null ziiben

Viennozīmīgi kārbai kirdik, nu NEDRĪKST automātu buksēt ne ziemā ne pa dubļiem (tikai 1 robā vai R)

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
egritis
16. Feb 2010, 09:58 #5

Kopš: 16. Feb 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 38

Braucu ar: x5

slīpums nebija, taisns gabals, ka jau teicu pēc kompja diagnostikas tika arī pārbaudīta arī eļļa kārbā.
Offline
Ugunsdzesejs
16. Feb 2010, 10:05 #6

Kopš: 16. Dec 2008

Ziņojumi: 5327

Braucu ar:


16 Feb 2010, 09:56:12 protams rakstīja:
Viennozīmīgi kārbai kirdik, nu NEDRĪKST automātu buksēt ne ziemā ne pa dubļiem (tikai 1 robā vai R)

vai ta bmw vispār ir 1. roba bloķēšana? 2 jau nozīmē to, ka neiet augstāk par otro,ja pareizi saprotu

Offline
protams
16. Feb 2010, 10:07 #7

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5411

Braucu ar: null ziiben


16 Feb 2010, 10:05:31 Ugunsdzesejs rakstīja:

16 Feb 2010, 09:56:12 protams rakstīja:
Viennozīmīgi kārbai kirdik, nu NEDRĪKST automātu buksēt ne ziemā ne pa dubļiem (tikai 1 robā vai R)

vai ta bmw vispār ir 1. roba bloķēšana? 2 jau nozīmē to, ka neiet augstāk par otro,ja pareizi saprotu



Tak spolēšanas brīdi nedrīkst ļaut pārslēgties no 1. uz 2. u.t.t.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
7788
16. Feb 2010, 10:12 #8

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


16 Feb 2010, 10:07:55 protams rakstīja:

16 Feb 2010, 10:05:31 Ugunsdzesejs rakstīja:

16 Feb 2010, 09:56:12 protams rakstīja:
Viennozīmīgi kārbai kirdik, nu NEDRĪKST automātu buksēt ne ziemā ne pa dubļiem (tikai 1 robā vai R)

vai ta bmw vispār ir 1. roba bloķēšana? 2 jau nozīmē to, ka neiet augstāk par otro,ja pareizi saprotu



Tak spolēšanas brīdi nedrīkst ļaut pārslēgties no 1. uz 2. u.t.t.

nu tad jau ziemā visiem kārbas būtu nokāvušās
Offline
protams
16. Feb 2010, 10:21 #9

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5411

Braucu ar: null ziiben


16 Feb 2010, 10:12:11 7788 rakstīja:

16 Feb 2010, 10:07:55 protams rakstīja:

16 Feb 2010, 10:05:31 Ugunsdzesejs rakstīja:

16 Feb 2010, 09:56:12 protams rakstīja:
Viennozīmīgi kārbai kirdik, nu NEDRĪKST automātu buksēt ne ziemā ne pa dubļiem (tikai 1 robā vai R)

vai ta bmw vispār ir 1. roba bloķēšana? 2 jau nozīmē to, ka neiet augstāk par otro,ja pareizi saprotu



Tak spolēšanas brīdi nedrīkst ļaut pārslēgties no 1. uz 2. u.t.t.

nu tad jau ziemā visiem kārbas būtu nokāvušās

tas parasti nenotiek vienā ziemā, bet ja grib var visu

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
JZ
16. Feb 2010, 10:23 #10

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

ja ir sitieni, tad tas nav vairs tikai hidrotransformātors, nāksies vai nu mainīt pret citu (un cerēt ka ies), vai arī kādi 400-600 lvl remonts, meklē vien kādu labu automātu servisu (Valmierā, nevaru atcerēties nosaukumu, bet tel. šāds 29184310)

sitieni ir no tā ka pārnesumi slēdzas iekšā ar nokavēšanos, kad griezes moments jau iet cauri muftai, par iemeslu var būt gan mufta (dēļ tur esošā sajūga, bojāts el.magn. vārsts moš ), gan pati mehānika kārbā, jo mazāk mocīs to tagad, jo lielāka cerība uz lētāku remontu

Cik atceros, tad tas Valmieras kantoris reklamējās ar to ka var pieslēgt kārbu un darbināt/diagnosticēt no stenda, tiem mehiem, kas vienkārši pārjauc garāžā un kaut ko samaina (un poh vai garantē vai nē, eļļas/noņemšanas/uzlikšanas maksā naudu un laiku), es vairs neuzticos
Offline
JZ
16. Feb 2010, 10:28 #11

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

nu, man stāstija par viņiem citādi (kad deva tel. numuru), kņigu gan ņe čital
Offline
JZ
16. Feb 2010, 10:40 #12

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

man iedeva to tel paziņa uz ko es arī zvanot atsaucos, tādēļ moš arī attieksme cita, jo es tieši prasiju diagnosticēt pirms remonta

man kārbai bija gļuks kad failsafe režīms slēdzās iekšā pie pilnīgi normālas (no braukšanas viedokļa) darbības, ne rāvieni, ne sitieni - nekas, es to kārbu aizvedu pārlasīt pie viena rekomendēta "garāžas" meha, tas paņēma gandrīz 500lvl par detaļām/darbu, atzinās ka defektus iekšā nav manijis, viss itkā čotka, uzliku kārbu apakaļ, un pēc dienas atkal tie paši gļuki, tādēļ vien būtu labi zināt, ka kārba kaut pēc remonta funkcionē normāli, ta vismaz zin ka gļūki jāķer vados/vadības blokā, nevis mehānikā
Offline
egritis
16. Feb 2010, 11:11 #13

Kopš: 16. Feb 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 38

Braucu ar: x5

Esmu Liepājā, ja neatradīšu kādu donora kārbu, tad būs jātaisa pie Alkšņa kunga, Liepājā manuprāt labākais un dod vēl 6.mēn. garantiju. Izmaksas ~400Ls

bet jautājums vēl ir tāds:
Respektīvi kārbas režīmi P-R-N-D-4-3-2

Kāpēc vienīgais kas ieslēdz pirmo ātrumu ir 2 režīms? bet pārējie izslīd? Moska tomēr smadzeņu gļuks, negribas tā 400Ls pa tukšo izmest
Offline
GBR
16. Feb 2010, 11:25 #14

Kopš: 04. Jan 2009

Ziņojumi: 301

Braucu ar: w639


16 Feb 2010, 11:11:00 egritis rakstīja:
Esmu Liepājā, ja neatradīšu kādu donora kārbu, tad būs jātaisa pie Alkšņa kunga, Liepājā manuprāt labākais un dod vēl 6.mēn. garantiju. Izmaksas ~400Ls

bet jautājums vēl ir tāds:
Respektīvi kārbas režīmi P-R-N-D-4-3-2

Kāpēc vienīgais kas ieslēdz pirmo ātrumu ir 2 režīms? bet pārējie izslīd? Moska tomēr smadzeņu gļuks, negribas tā 400Ls pa tukšo izmest
kādreiz Grobiņā bija kantoris, kur kvalitatīvi remontēja automātus, bet vai vēl tāds pastāv
Offline
Justas
16. Feb 2010, 12:02 #15

Kopš: 02. Nov 2004

Ziņojumi: 496

Braucu ar:


16 Feb 2010, 10:42:37 riddler rakstīja:

16 Feb 2010, 10:40:01 JZ rakstīja:
man iedeva to tel paziņa uz ko es arī zvanot atsaucos, tādēļ moš arī attieksme cita, jo es tieši prasiju diagnosticēt pirms remonta

man kārbai bija gļuks kad failsafe režīms slēdzās iekšā pie pilnīgi normālas (no braukšanas viedokļa) darbības, ne rāvieni, ne sitieni - nekas, es to kārbu aizvedu pārlasīt pie viena rekomendēta "garāžas" meha, tas paņēma gandrīz 500lvl par detaļām/darbu, atzinās ka defektus iekšā nav manijis, viss itkā čotka, uzliku kārbu apakaļ, un pēc dienas atkal tie paši gļuki, tādēļ vien būtu labi zināt, ka kārba kaut pēc remonta funkcionē normāli, ta vismaz zin ka gļūki jāķer vados/vadības blokā, nevis mehānikā


nu varbuut tur katrs gadiijums ir savs, tachu manaa gadijumaa arii teicu ka ir aizdomas uz smadzeneem jo iekshaa viss itkaa chotka, bet - neee jaajauc aaraa utt


Pirmkārt,ja Tu būtu lasījis grāmatu, tad nejauktu tādu nieku kā servisa dislokācijas vieta. Nevis Valmiera,bet Cēsis.
Otrkārt būtu diezgan muļķigi paļauties uz kāda "kārbu speciālista" aizdomām, diognozi, Tavā gadījuma par smadzenēm un pēc tam uzklausīt pārmetumus,ka mudaki redz neesot nočekojouši to un to ka rezultātā atkla ir problēmas. Tev jau nu vajadzētu saprast kā tās lietas notiek.
P.s
Atoram, http://www.recro.eu/ apskati un apdomā, ir pieejams ari autoevakuātors kā arī citas iespējas kā Tev pašam nečakarēt savu laiku un aizsūtit kārbu uz cēsīm. Kontaktinfo linkā.
Offline
martinsz
16. Feb 2010, 12:20 #16

Kopš: 22. Nov 2003

Ziņojumi: 5899

Braucu ar: miseni


16 Feb 2010, 11:11:00 egritis rakstīja:
Esmu Liepājā, ja neatradīšu kādu donora kārbu, tad būs jātaisa pie Alkšņa kunga, Liepājā manuprāt labākais un dod vēl 6.mēn. garantiju. Izmaksas ~400Ls

bet jautājums vēl ir tāds:
Respektīvi kārbas režīmi P-R-N-D-4-3-2

Kāpēc vienīgais kas ieslēdz pirmo ātrumu ir 2 režīms? bet pārējie izslīd? Moska tomēr smadzeņu gļuks, negribas tā 400Ls pa tukšo izmest

nav tas smadzeņu gļuks

-----------------
...
Offline
Jancuks
16. Feb 2010, 13:10 #17

Kopš: 22. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2285

Braucu ar:


16 Feb 2010, 09:24:56 egritis rakstīja:
Sveiki!

BMW 728, 1995.g. automāts(bez tiptronik). Problēma sekojoša:
Kā jau šoziem daudzi striga, es tai skaitā, un tā no rīta uzsildīju auto, tikko izbraucot no savas vietas, iebēru grīdā lai izbrauktu kupenu (ASC ieslēgts), bija tāds kā pārsitiens kārbai un panelī iedegās "Getribenotprogramm" vai "Getriebeprogramm" (īsti nezinu, jo panelis sūdīgi rāda).

Pēc tam ieliku R, izbraucu, atkal D un aizbraucu tālāk, jutu ka mašina īsti neiet, nedaudz sajūta tāda itkā slidētu sajūgs. Kādus 10km nobraucu, pēc tam noslāpēju, kad ieslēdzu aizdedzi no jauna, kļūda no kompja pazuda. Bet ieliekot D mašīna vairs neiet dod gāzi, mašīna knapi velkas, un motors ārdas, tipiski kā ir kad sajūgs nosvilst manuālai kārbai. Tas pats ir arī ar 4 3, bet kad ieliek 2 ir tāds sitiens, bet mašīna aiziet normāli, un ieskrienoties virs 20km/h pārmetu D un iet normāli, līdz kamēr atkal apstājas. Tad atkal jāmet 2.

Jautājums ir tāds, vai tā ir tehniska problēma vai programā ir kāds gļuks. Diagnostiku uztaisīju, kļudu itkā nodzēš, bet tā uzreiz atkal parādās. Līmenis kārbā ok, un eļļa ar ok.

Paldies!null

Karbai hana - garanteeju
Man bija praktiski identiska probleema e46 kaarbai pirms menesa. Raap piedavaja saremonteet pa 300 bez garantijas vai pa 600 uztaisit kapitalo remontu karbai ar 6men. garantiju.

[ Šo ziņu laboja Jancuks, 16 Feb 2010, 13:10:58 ]

Offline
KOMIS
19. Feb 2010, 18:39 #18

Kopš: 26. Jul 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 65

Braucu ar: E-38 730-BMW

ja visi tik raksta ka karbai kirdik,bet ja kads no abs dacikiem ir beigts tad ta tas ari bus netaisiet dzekam dullu galvu lai apraksta visas sava auto vainas,ieraksti to getriebenotprogram meklesana es jau tadu topiku uztaisiju kadu laiku atpakal.man jau ta ir kadus 3 gadus un karba pa reizei ta daras.
Offline
KOMIS
20. Feb 2010, 10:17 #19

Kopš: 26. Jul 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 65

Braucu ar: E-38 730-BMW

ja ir beigts abs daciks tad tas iesledz karbu avarijas rezima,jo kompis nesaprot cik atri un ka brauc auto.
Offline
Tune-L
20. Feb 2010, 10:50 #20

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20258

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


20 Feb 2010, 10:17:28 KOMIS rakstīja:
ja ir beigts abs daciks tad tas iesledz karbu avarijas rezima,jo kompis nesaprot cik atri un ka brauc auto.



Seedies, divi !
Pilniigs stulbenja apgalvojums

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo