Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 72 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Poliuretāna bukses u.c. izstrādājumi

AutorsZiņojums
wu-ryder
01. Feb 2012, 23:11 #81

Kopš: 13. Mar 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 793

Braucu ar: e3*/e3* M///


01 Feb 2012, 23:07:46 Dzhanis rakstīja:
piesakos par brivu e30 tilta bukses notestet. es jums iedodu tiltu, jus man sataisat bukses , tad notesteju un sniedzu visiem atsauksmes


Dod tiltu Piesakos
Offline
Elksnis
01. Feb 2012, 23:16 #82

Kopš: 18. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1582

Braucu ar:

varu typ85 quattro visu piekari iedot kadam salikt - atkaitišos un reklamēšu
Offline
CaraCal
01. Feb 2012, 23:17 #83

Kopš: 30. Jan 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 106

Braucu ar:


01 Feb 2012, 23:07:46 Dzhanis rakstīja:
piesakos par brivu e30 tilta bukses notestet. es jums iedodu tiltu, jus man sataisat bukses , tad notesteju un sniedzu visiem atsauksmes


Nebūtu jau slikti

Bet ir tāda ideja, autiņš (piekare) jau ir noskatīta un gaida kad ķersies klāt. bet ja interesē var mēģināt noorganizēt atrādīt, ar iespēju iztestēt utt.
Offline
rookie
01. Feb 2012, 23:28 #84

Kopš: 29. Nov 2008

Ziņojumi: 126

Braucu ar: MB


01 Feb 2012, 22:04:02 CaraCal rakstīja:

31 Jan 2012, 19:29:33 Ekimons rakstīja:
Nu, un kā dzīvē? Kādas atsauksmes var kkur palasīt?


Cik noskaidroju šīs ķegas ir no E39.
Pagaidām atsauksmes nebūs, jo ļoti nesen pievērsāmies automobīļiem. Bet apsolu, pēc kāda laiciņa šo ķegu īpāsnieku iztaujāt un godīgi jums atskaities.


31 Jan 2012, 20:00:03 JKK rakstīja:
Kā tur tas process notiek, ir jau kaut kādas sagataves, jeb man jākrauj izjauktais priekšējais un pakaļējais tilts bagažniekā un jāved mērīt? Auto ir Opel Manta ja kas..



Ja tev ir izjaukts, tad varam ķerties uzreiz klāt. Ja velies varam ieliet, kā arī protams iepresēt. Nu tā ir mūsu kompetence. Bet nu tiks veidota forma un vis pārējais.

Ka ir ar cietibu shitam bukseem? Gribetos stingrakas uz mersha e klases w210 dabuut, bet vinjiem neviens normali nepiedava..
Offline
CaraCal
01. Feb 2012, 23:35 #85

Kopš: 30. Jan 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 106

Braucu ar:


01 Feb 2012, 23:28:03 rookie rakstīja:

Ka ir ar cietibu shitam bukseem? Gribetos stingrakas uz mersha e klases w210 dabuut, bet vinjiem neviens normali nepiedava..


Cietība pieejama kāda sirds kāro. no 40 ShA līdz 95 Sha Orģināli lielākoties tām gumijām ir 50 - 75 ShA, bet poliuretāns uzvedas citādāk ekvivalenti tad būtu gumija 60Sha ir poliuretāns 50 - 55 ShA

Offline
Dzhanis
01. Feb 2012, 23:37 #86

Kopš: 29. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3734

Braucu ar: kreiso labejo


01 Feb 2012, 23:17:46 CaraCal rakstīja:

01 Feb 2012, 23:07:46 Dzhanis rakstīja:
piesakos par brivu e30 tilta bukses notestet. es jums iedodu tiltu, jus man sataisat bukses , tad notesteju un sniedzu visiem atsauksmes


Nebūtu jau slikti

Bet ir tāda ideja, autiņš (piekare) jau ir noskatīta un gaida kad ķersies klāt. bet ja interesē var mēģināt noorganizēt atrādīt, ar iespēju iztestēt utt.


wu-ryder bukses jau ir pieradijusas sevi, ka tur un price/performance ir ljoti laba un vismaz zin, ka neizplisis.

tas jusu bukses lietas nav taa, ka varetu izplist tapat ka origjinalas? negribas ticet, ka tik ljoti pielip pie chaulas
Offline
Noname
01. Feb 2012, 23:43 #87

Kopš: 17. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 3540

Braucu ar: cauru izpūtēju

Kā ir ar TA? Kolēga teica ka jamam negribēja tādas laist cauri, bet nu it kā pievēra acis?!
Offline
Locis
01. Feb 2012, 23:52 #88

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10806

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Nez no kurienes poliuritēna stieņus ved,bet kāda starpība? Galvenais jau ķimiskais sastāvs un kvalitāte,manuprāt. Tālākais jau no meistariem-virpotāja utt. atkarīgs.
Pašam gandrīz viss,ko var uzvirpot ir salikts,ar wu-ryder palīdzību iekš E36. Jau pāris gadus un zinu,ka par tiem mezgliem var aizmirst. Kā arī var uztaisīt individuālus risinājums ar salikumiem,kas arī reāli darbojas.
Pilna pakaļa braukā apkārt pa ielu un sportā ar virpotajām buksēm un nav dzirdēts par kādām problēmām.
Offline
CaraCal
01. Feb 2012, 23:59 #89

Kopš: 30. Jan 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 106

Braucu ar:

Man TA atkal bakstīja ar pirkstu un slavedams teica ka ar šitām ilgi braukšot.

Nu mēs ar wu-ryder esam i konkurenti i sadarbojamies

Tapēc es vairāk cenšos pievērsties izstrādājumiem kas uz virpas nav izgatavojami, kas autiņos arī ir par pārēm, visas paduškas, balsti, atsitiena gumijas...
Offline
Locis
02. Feb 2012, 10:14 #90

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10806

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Dobeles TA man vispār neko nepasaka par tām buksēm,jo te jau inspektori bieži vien tādas redzējuši,apostījuši,zin,ka viss cusītē,tāpēc jau liekas norma,neies vairs katram slavēt.
Offline
Kalnz
02. Feb 2012, 10:22 #91

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14293

Braucu ar:

Kā ar garantiju?
Offline
Locis
02. Feb 2012, 10:32 #92

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10806

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Virpotajām pie W-Ryder?
Offline
Muuris
02. Feb 2012, 12:21 #93

Kopš: 09. Jun 2008

No: Sigulda

Ziņojumi: 269

Braucu ar: Dresētu M60B40

Skaisti izskatās šīs te piekares bukses, bet ir viens bet - šādi ielejot vidējo tulku poliuretanā - bukse kā tada zaude savu jegu, tikpat labi tur svinu var ieliet, būs letāk iespējams. Oem bukses videejaa tulka arii ir ielieta - gumijām, bet gumijai ir atstatas deformacijas vietas jeb griezumi,kur bikse "stradā" seit to nav. Virpotajam buksem vidējo tulku prese, tulku virpo no "rokas" katrai buksei individuali, tobiš stienis seit staigā buksē, kur vērpi kompenē iepreseta tulka, seit veerpe lauž buksi, burtiskā nozīmē, kopā!
Offline
8203
02. Feb 2012, 12:49 #94

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 988

Braucu ar: BMW

Iespējams lejot buksi to stieni "tik ļoti" nepieķer poliuretans un pēc pirmā līkuma viņš sāk staigāt buksē. hvz, neesmu ne taustījis, ne apošņājis.
Offline
CaraCal
02. Feb 2012, 14:11 #95

Kopš: 30. Jan 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 106

Braucu ar:

Bukses čaula tiek atstāta stienī, tā kā uz griezes momenta spēku orģināla čaula pilda savu funkciju, liešanas procesā tā arī netiek nekādā ziņā traumēta.
Orģinālie tukšumi utt tiek ņemti vērā. piemēram tiek piemeklēts atbilstošas cietības poliuretāns, lai kompensētu to. Bet tik un tā bukse ir daudz saturīgāka, mazāks iespējas tai kur plaisāt un satrūkt.

[ Šo ziņu laboja CaraCal, 02 Feb 2012, 14:20:00 ]

Offline
JZ
02. Feb 2012, 14:14 #96

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

tā šķērssviras bukse vēl būtu daudz maz ok(pie nosacījuma ka centrs atdalīsies no poliuretāna), bet gareniskās sviras lējuma izpildījums, manuprāt, būs daudz par stingru, tā svira kustas ne tikai ap bukses centra garenasi, bet arī pa labi/kreisi, tādēļ oriģinālajā buksē ir tik daudz "tukšumu", šajā izpildījumā, tā negribēs kustēties pa labi/kreisi, un slodzes, kas nekur nepazūd, aizies uz citiem piekares mezgliem un arī būtiski samazinās braukšanas komfortu, 3xx kartingiem tas jau ir ok, bet 5xx/7xx diezvai būs priecīgi

visam ko es pateicu var arī, protams, neticēt, jo nevienu poliuretāna buksi pašrocīgi izgatavojis neesmu
Offline
JZ
02. Feb 2012, 14:27 #97

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


02 Feb 2012, 14:11:05 CaraCal rakstīja:
Bukses čaula tiek atstāta stienī, tā kā uz griezes momenta spēku orģināla čaula pilda savu funkciju, liešanas procesā tā arī netiek nekādā ziņā traumēta.
Orģinālie tukšumi utt tiek ņemti vērā. piemēram tiek piemeklēts atbilstošas cietības poliuretāns, lai kompensētu to. Bet tik un tā bukse ir daudz saturīgāka, mazāks iespējas tai kur plaisāt un satrūkt.


runa ir par šķērssviru, tā svārstās samērā lielā amplitūdā, kādi 30 grādi varētu būt, un es neesu redzējis poliuretānu kas būtu tik elastīgs, ja tas tāds arī būtu, tad tas būtu stipri par mīkstu garenisko svārstību "noturēšanai" (kam ir paredzēti tie gumijas kluči oriģinālajā izpildījumā), tādēļ virpotajām poli buksēm tie centri "izslīd" attiecībā pret poli, bet oriģinālajā variantā tukšumi ļauj gumijai pietiekami stiepties

[ Šo ziņu laboja JZ, 02 Feb 2012, 14:29:27 ]

Offline
CaraCal
02. Feb 2012, 14:33 #98

Kopš: 30. Jan 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 106

Braucu ar:

Tikpat labi izslīdēšana var notikt ārējā čaulā.

Poliuretānam stiepes izsturība ir ievērojami augstāka kā gumijai.

Bet piekritīšu ka ir nepieciešama izslīdēšanas iespēja.

[ Šo ziņu laboja CaraCal, 02 Feb 2012, 14:34:19 ]

Offline
CaraCal
02. Feb 2012, 14:43 #99

Kopš: 30. Jan 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 106

Braucu ar:

Nestrīdēšos.

Un šī opcija ir pēc paša bukšu pasūtītāja vēlēšanās.
Offline
JZ
02. Feb 2012, 14:48 #100

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

vispār jau, prastu ielas auto gadījumā, tās gumijas bukses izjūk tādēļ ka lohi pievelk bukšu skrūves mašīnai atrodoties uz 2kāju pacēlāja (riteņi līdz galam lejā), savukārt savirzes vīriņi ir par slinku tās atslogot un pievilkt pa jaunam
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo