Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 40 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: BMW e34 520

AutorsZiņojums
CRIMINAL
21. Dec 2009, 14:49 #1

Kopš: 21. Dec 2009

No: Smiltene

Ziņojumi: 8

Braucu ar: BMW e34

Ir tada lieta , ka auksta laika , startejot parzižas , piesit sveces pilnas ..Silta viss ok ..
Auksta pielec bet ģorgajas , kad uzsilst viss ok ..
Citreiz newar pielast vispar , tad jaskruve sweces ara ...ZB Varetu but ka kautkas ar nezinu karoč kas vainigs ..Jasledz vienigi pie kompa ..Kads te ir gudrs kas var palidzet ..
Offline
LA
21. Dec 2009, 14:49 #2

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

2.0 PARASTAIS ?
Offline
CRIMINAL
21. Dec 2009, 14:50 #3

Kopš: 21. Dec 2009

No: Smiltene

Ziņojumi: 8

Braucu ar: BMW e34

Ja ???
Offline
CRIMINAL
21. Dec 2009, 14:50 #4

Kopš: 21. Dec 2009

No: Smiltene

Ziņojumi: 8

Braucu ar: BMW e34

Tur jau tas joks ka ieraut ar newar AUTOMATS ??
Offline
e28addicted
21. Dec 2009, 14:55 #5

Kopš: 19. Nov 2008

Ziņojumi: 1571

Braucu ar:


21 Dec 2009, 14:49:16 CRIMINAL rakstīja:
Ir tada lieta , ka auksta laika , startejot parzižas , piesit sveces pilnas ..Silta viss ok ..
Auksta pielec bet ģorgajas , kad uzsilst viss ok ..
Citreiz newar pielast vispar , tad jaskruve sweces ara ...ZB Varetu but ka kautkas ar nezinu karoč kas vainigs ..Jasledz vienigi pie kompa ..Kads te ir gudrs kas var palidzet ..




ja gribi taisīt diagnostiku raksti PM lietotājam Driver

[ Šo ziņu laboja e28addicted, 21 Dec 2009, 14:55:47 ]

Offline
7788
21. Dec 2009, 15:20 #6

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco

Ja ir ar ko, tad pamēri degvielas spiedienu, jābūt 3 bar!
Pastāsti arī kāds tavam auto motors, m20 vai m50, ja m50, tad vari pamēģināt pirms startēšanas atvienot gaisa mērītāju, tikai visas vadu raustīšanas veiz pie izslēgtas aizdedzes!

[ Šo ziņu laboja 7788, 21 Dec 2009, 15:22:34 ]

Offline
7788
21. Dec 2009, 15:24 #7

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


21 Dec 2009, 14:49:42 Lauris rakstīja:
2.0 PARASTAIS ?

nē ierastais
Offline
CRIMINAL
21. Dec 2009, 15:25 #8

Kopš: 21. Dec 2009

No: Smiltene

Ziņojumi: 8

Braucu ar: BMW e34

Nu man vecais motors , 89 g tas sanak ka M20 kro4 nau plits ....
Offline
drummer
21. Dec 2009, 15:26 #9

Kopš: 07. Jul 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1973

Braucu ar: nopietnu attieksmi.

Kas te ir noticis, parasti vienas 2 lapas bija plika diršana un tikai tad kāds izstāstija ka jāodās un jautājumu topiku laikam ziemassvētki
Offline
otomars
21. Dec 2009, 15:27 #10

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu


21 Dec 2009, 15:25:12 CRIMINAL rakstīja:
Nu man vecais motors , 89 g tas sanak ka M20 kro4 nau plits ....

nau
Offline
LA
21. Dec 2009, 15:27 #11

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

Jā , tas ir m20b20
Vari mēģināt jautāt Driveram , bet runā normāli lai nepadomāt ka Tu esi egons )) (c) sporcs
Offline
CRIMINAL
21. Dec 2009, 15:29 #12

Kopš: 21. Dec 2009

No: Smiltene

Ziņojumi: 8

Braucu ar: BMW e34

egons
Offline
7788
21. Dec 2009, 15:36 #13

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco

Sitam jau ir vienkārši, pārbaudam degvielas spiedienu, pārbaudam tamp. devēju, tad mēģinam mainīt gaisa mērītāju, tad vadības bloku, un ja nepalīdz, tad ar lauzni pa priekšējo spārnu un stunjam ārā no garažas
Offline
drummer
21. Dec 2009, 15:44 #14

Kopš: 07. Jul 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1973

Braucu ar: nopietnu attieksmi.


21 Dec 2009, 15:36:26 7788 rakstīja:
Sitam jau ir vienkārši, pārbaudam degvielas spiedienu, pārbaudam tamp. devēju, tad mēģinam mainīt gaisa mērītāju, tad vadības bloku, un ja nepalīdz, tad ar lauzni pa priekšējo spārnu un stunjam ārā no garažas
Man patīk, īsi, kodilīgi, un viegli atcerēties
Offline
7788
21. Dec 2009, 15:54 #15

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


21 Dec 2009, 15:44:10 just_me rakstīja:

21 Dec 2009, 15:36:26 7788 rakstīja:
Sitam jau ir vienkārši, pārbaudam degvielas spiedienu, pārbaudam tamp. devēju, tad mēģinam mainīt gaisa mērītāju, tad vadības bloku, un ja nepalīdz, tad ar lauzni pa priekšējo spārnu un stunjam ārā no garažas
Man patīk, īsi, kodilīgi, un viegli atcerēties

nu reizēm var sākt no otra gala
Offline
7788
21. Dec 2009, 16:00 #16

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco

Ja izrādās beigts gaisa plūsmas mērītājs tad viņu var saremontēt, atplēšot plastmasas vāciņu un nedadz salokot slīdkontaktu kāliņas tā, lai sanāk nedaudz tuvāk centram. Doma: ja tā vieta pa kuru slīd kontakti sadilst, tad salokot kājiņas kontakts atjaunosies uz rezistīvās virsmas!
kaut kur googlē var atrast smalu aprakstu kā tas ir jādara
Offline
drummer
21. Dec 2009, 16:06 #17

Kopš: 07. Jul 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1973

Braucu ar: nopietnu attieksmi.


21 Dec 2009, 15:54:39 7788 rakstīja:

21 Dec 2009, 15:44:10 just_me rakstīja:

21 Dec 2009, 15:36:26 7788 rakstīja:
Sitam jau ir vienkārši, pārbaudam degvielas spiedienu, pārbaudam tamp. devēju, tad mēģinam mainīt gaisa mērītāju, tad vadības bloku, un ja nepalīdz, tad ar lauzni pa priekšējo spārnu un stunjam ārā no garažas
Man patīk, īsi, kodilīgi, un viegli atcerēties

nu reizēm var sākt no otra gala
Patiesībā tā būtu vieglāk
Offline
CRIMINAL
22. Dec 2009, 23:25 #18

Kopš: 21. Dec 2009

No: Smiltene

Ziņojumi: 8

Braucu ar: BMW e34

Patiesiba , butu labi ja netelotu tadus umņiku ....
Offline
rosigais
22. Dec 2009, 23:33 #19

Kopš: 05. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4512

Braucu ar: nekārtību


22 Dec 2009, 23:29:26 BMW530 rakstīja:

21 Dec 2009, 14:50:54 CRIMINAL rakstīja:
Tur jau tas joks ka ieraut ar newar AUTOMATS ??


Ieraut nedriikst arii ar manualo kaarbu.
Ja nu vienigi liidz 0,5 promilem.

Tav jau nav visas lapas kalendāram?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo