Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 59 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Karst un nepūš siltu gaisu

AutorsZiņojums
Kviesis
20. Dec 2009, 15:04 #1

Kopš: 20. Dec 2009

Ziņojumi: 5

Braucu ar:

Vnk jau noriebies, pēdējās dienās vienas problēmas. Vakar braucu un ļoti mērķtiecīgi motors sāk karst, bet silto gaisu nepūš. Kaut kā ar pauzītēm lēnām sāku virzīties mājum un pēķšņi temperatūra nokritās pa 2 iedaļām. Braucot temperatūra no tā laika bija ok. stāvot tomēr lēnām tiecās uz redline pusi. Nu aizbraucu mājās un šodien domāju, ka jāpamēģina atgaisot. Attaisu tosola bačoka vāku un darbinu, pēc kādām 20 sec vienkārši pa bačoku sāk līt tosols (spiež uz augšu) širmis ciet braucu mājās. Temperatūra joprojām kāpj un joprojām pūš tikai auksto gaisu.
Viens jautājums - WTF?!
Offline
Delerium
20. Dec 2009, 15:07 #2

Kopš: 29. Apr 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 8275

Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio

tu esi jau simtais ar tadu vai lidzigu probleemu..
negribi pamekleet pa forumu saakumaa ?
Offline
Kviesis
20. Dec 2009, 15:20 #3

Kopš: 20. Dec 2009

Ziņojumi: 5

Braucu ar:

Līdz kādai 8 lapai aizgāju neko lietderīgu neatradu...
Offline
SteelRat
20. Dec 2009, 15:23 #4

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163503

Braucu ar: E95

paprovEE ATGAISOT

-----------------
Offline
Kviesis
20. Dec 2009, 15:28 #5

Kopš: 20. Dec 2009

Ziņojumi: 5

Braucu ar:


20 Dec 2009, 15:23:50 SteelRat rakstīja:
paprovEE ATGAISOT

Redz tieši to arī darīju. Pēctam pierūcinātam attaisīju tosola bačoku, sākumā OK un pēctam ar pamatīgu spiedienu sāka celt visu uz augšu un sniedziņā iekšā
Offline
Kashelz
20. Dec 2009, 15:31 #6

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

IEMACIES ATGAISOT

Izlej shkjidrumu araa no radiatora un motora, dari to siltam auto, lai viss iztek araa, atdzesee motoru un lej jaunu shkjidrumu iekshaa. Lenaa garaa visu pa jaunam un pechku liidz galam. Nesaprotu kru probleema, un vel, vislabaak to vacinju valjaa nevert rucosham auto, tikai atgaisoshanas skruuvi atskruvet, ja vajag pieliet, noslapee, pielej limeni un aizskruve ciet.
Offline
Kashelz
20. Dec 2009, 15:36 #7

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Eku es te rakstiju ka atgaisot ir elementaari. Vismaz gaisoju un jau pec laika bija silts un nekas nekarsa. Zinu ka ir pagruti atgaisot ja daudz gaiss ir iekshaa sadziits, tad jaalej viss nafig araa un no jauna jamegjina lai ir atri un vienakrshi

http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=17...art=1520#2720482
Offline
Kviesis
20. Dec 2009, 15:36 #8

Kopš: 20. Dec 2009

Ziņojumi: 5

Braucu ar:

A tas viss neizklausās pēc problēmām ar termostatu?
Offline
apollo
20. Dec 2009, 15:42 #9

Kopš: 12. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 668

Braucu ar: Q


20 Dec 2009, 15:36:36 Kviesis rakstīja:
A tas viss neizklausās pēc problēmām ar termostatu?

Tev nav tirs tosols ieksa, izlej visu skidrumu un ielej jaunu tosolu. vienkarsi tev tas skidrums ir sasalis, skaties uzmanigi brauka vai ietektu vispar nebraukt, es sita vienu japani parkarseju un galva plaisa paradijas.
Offline
Kviesis
20. Dec 2009, 15:44 #10

Kopš: 20. Dec 2009

Ziņojumi: 5

Braucu ar:


20 Dec 2009, 15:42:00 apollo rakstīja:

20 Dec 2009, 15:36:36 Kviesis rakstīja:
A tas viss neizklausās pēc problēmām ar termostatu?

Tev nav tirs tosols ieksa, izlej visu skidrumu un ielej jaunu tosolu. vienkarsi tev tas skidrums ir sasalis, skaties uzmanigi brauka vai ietektu vispar nebraukt, es sita vienu japani parkarseju un galva plaisa paradijas.


Kur tu rāvi ka man nav tīrs tosols iekšā?
Offline
INK
20. Dec 2009, 15:49 #11

Kopš: 17. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 177

Braucu ar: BMW E61


20 Dec 2009, 15:36:36 Kviesis rakstīja:
A tas viss neizklausās pēc problēmām ar termostatu?


tavs staats izklausaas apmeeram taa pat kaa man bija,aarii tika meegjinaats atgaisot,tachu beigaas taa arii bija ka vaina bija termostataa...
Offline
bmwaddict
20. Dec 2009, 15:53 #12

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


20 Dec 2009, 15:04:37 Kviesis rakstīja:
Vnk jau noriebies, pēdējās dienās vienas problēmas. Vakar braucu un ļoti mērķtiecīgi motors sāk karst, bet silto gaisu nepūš. Kaut kā ar pauzītēm lēnām sāku virzīties mājum un pēķšņi temperatūra nokritās pa 2 iedaļām. Braucot temperatūra no tā laika bija ok. stāvot tomēr lēnām tiecās uz redline pusi...


Nav tas termostats, beidziet čakarēt prātu. Sūknis ir beigts un tev visu laiku lēnām krīt līmenis. Ja sāk nepūst stilto pečkā tad kāds tur termostats???
Sūknis beigts, spiediena nav un gaiss sakrājās termostatā augšā un sākas gļuki.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 20 Dec 2009, 15:54:41 ]

Offline
INK
20. Dec 2009, 15:54 #13

Kopš: 17. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 177

Braucu ar: BMW E61


20 Dec 2009, 15:50:19 Sancix rakstīja:

20 Dec 2009, 15:44:03 Kviesis rakstīja:

20 Dec 2009, 15:42:00 apollo rakstīja:

20 Dec 2009, 15:36:36 Kviesis rakstīja:
A tas viss neizklausās pēc problēmām ar termostatu?

Tev nav tirs tosols ieksa, izlej visu skidrumu un ielej jaunu tosolu. vienkarsi tev tas skidrums ir sasalis, skaties uzmanigi brauka vai ietektu vispar nebraukt, es sita vienu japani parkarseju un galva plaisa paradijas.


Kur tu rāvi ka man nav tīrs tosols iekšā?

kaads auto ?
es savam 3 ser e36...dariju taa, bij liidziiga probleema....
uzbraucu taa lai purns pacelas augstaak....un atlaid vala to gaisosanas skruvi, plus to cauruli kas iet uz silto pecku, jo manliekas ka tur sanaca visaugstakais punkts, tapec ari jacel purns augsa jo tad radiators pacelas paari tai caurulei kas iet uz pecku..nu kr4 ja nav likas rokas, tad nav problemu....bik pachakareejas un viss OK


meegjinat jau protams var,jo arii es taa pat biju dariijis,tachu neliidzeeja,vainiigs tomeer bij termostats
Offline
Srakans
20. Dec 2009, 15:57 #14

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Sūknis, gaiss, bet varbūt biš kautkur aizsalis
Offline
Kviesis
21. Dec 2009, 19:44 #15

Kopš: 20. Dec 2009

Ziņojumi: 5

Braucu ar:

Jauna diena ar jauniem prikoliem... pieceljos 10m nobraucu, noslapeju un vairs nelec... dzirkstele ir degviela ir - nelec...
Offline
Piparss
21. Dec 2009, 19:50 #16

Kopš: 29. Aug 2009

No: Baloži

Ziņojumi: 2295

Braucu ar: VOLVO D5


21 Dec 2009, 19:44:20 Kviesis rakstīja:
Jauna diena ar jauniem prikoliem... pieceljos 10m nobraucu, noslapeju un vairs nelec... dzirkstele ir degviela ir - nelec...
tik pat labi tie vareetu buut motora kapi nonem klemes un uzliec pa jaunu un tad meigini
vel joprojam nevaru saprast kapec atgaisoojoot jatur valaaa radiatora ba4oks ?

Offline
Knoll
29. Dec 2009, 12:11 #17

Kopš: 03. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 175

Braucu ar:


20 Dec 2009, 15:04:37 Kviesis rakstīja:
Vnk jau noriebies, pēdējās dienās vienas problēmas. Vakar braucu un ļoti mērķtiecīgi motors sāk karst, bet silto gaisu nepūš. Kaut kā ar pauzītēm lēnām sāku virzīties mājum un pēķšņi temperatūra nokritās pa 2 iedaļām. Braucot temperatūra no tā laika bija ok. stāvot tomēr lēnām tiecās uz redline pusi. Nu aizbraucu mājās un šodien domāju, ka jāpamēģina atgaisot. Attaisu tosola bačoka vāku un darbinu, pēc kādām 20 sec vienkārši pa bačoku sāk līt tosols (spiež uz augšu) širmis ciet braucu mājās. Temperatūra joprojām kāpj un joprojām pūš tikai auksto gaisu.
Viens jautājums - WTF?!

atgaiso nevis caur vacinju bet caur atgaisotaju izsteniiba ja shitada h notiek tad var arii but plaisa galva vai blivei pdz ka patstaaviiigi spiedienu dzes sisteemaa spiez un huij tur kautko atgaisos sory bet ta ir iespeja
Offline
daplis
29. Dec 2009, 12:48 #18

Kopš: 19. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 46276

Braucu ar:


20 Dec 2009, 15:36:36 Kviesis rakstīja:
A tas viss neizklausās pēc problēmām ar termostatu?

ja termostats atkaujaas, tad mashiina pati suudaa silst un salons ar! termostats jau saakumaa palaizh tosolu pa mazo apli un peectam, kad uzsilst motors, pa lielo! ja termostats atkaujas, tad visu laiku tosols rinkjo pa lielo apli...

[ Šo ziņu laboja daplis, 29 Dec 2009, 12:52:17 ]

Offline
endurists
29. Dec 2009, 12:59 #19

Kopš: 21. Apr 2009

Ziņojumi: 358

Braucu ar: Husaberg FE501 13' KTM Adventure LC4, BMW 120d


20 Dec 2009, 15:42:00 apollo rakstīja:

20 Dec 2009, 15:36:36 Kviesis rakstīja:
A tas viss neizklausās pēc problēmām ar termostatu?

Tev nav tirs tosols ieksa, izlej visu skidrumu un ielej jaunu tosolu. vienkarsi tev tas skidrums ir sasalis, skaties uzmanigi brauka vai ietektu vispar nebraukt, es sita vienu japani parkarseju un galva plaisa paradijas.


Nupat darba Focusam bija šāda kaite. Motors karsa augšā un pečka pūta tikai auksto gaisu. Pa vasaru fordam bija pieliets ūdens un aukstumā dzesēšanas šķidrums sāka kristalizēties un sabiezēt. Reāli nonotika šidruma cirkulācija, ne caur pečkas radiatoru, ne caur lielo loku. Uzsildīju motoru, lēnām atkusa pečka, izlēju ārā šķaidīto škidrumu, ielēju normālu dzes.šķ. un problēmas beidzās - ar laiku atnāca vaļā arī lielais loks un motors vairs nekarsa.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo