Online

Pašreiz BMWPower skatās 106 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Ierīce degvielas patēriņa samazināšanai

AutorsZiņojums
ausux
07. Dec 2011, 12:13 #181

Kopš: 18. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 849

Braucu ar: četrriteni.

Laikam jāuztaisa jauna tēma powerā "Ierīce degvielas patēriņa paaugstināšanai"
jo te laikam skaitās "kruta", jo vairāk tērē, jo labāk

Offline
7788
07. Dec 2011, 12:18 #182

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


07 Dec 2011, 12:13:24 ausux rakstīja:
Laikam jāuztaisa jauna tēma powerā "Ierīce degvielas patēriņa paaugstināšanai"
jo te laikam skaitās "kruta", jo vairāk tērē, jo labāk



Nebūt ne, es jau skatos ka visi dalās pieredzē ar e-talon!
es labāk izvēlos Velosipēdu!
Offline
wxy
07. Dec 2011, 12:21 #183

Kopš: 14. Oct 2009

Ziņojumi: 1465

Braucu ar: savu auto


07 Dec 2011, 10:46:59 Badmoon rakstīja:

07 Dec 2011, 00:10:07 vsNWA rakstīja:
Ļoti labi līdzekļi degvielas patēriņa samazinašanai:

2) laicīgi samazināt ātrumu pirms luksofora, kurā ir sarkanais vai tūlīt būs, atlaižot akseleratoru un neliekot brīvgaitu - bremzēt ar motoru



Bremzējot ar motoru, degvielas patēriņš ir mazāks, nekā ripinoties neitrālajā


Kā man stāstīja zinošs auto meistars.

Ja auto ir ar elektroniško iešprici, tad ekonomiskāk bremzēt ar motoru, jo tad elektronika visu ļoti labi(ekonomiski) kontrolē(regulē). To var redzēt arī pēc uzrādītā patēriņa.

Ja nav, tad ekonomiskāk neitrālajā.

[ Šo ziņu laboja wxy, 07 Dec 2011, 12:23:20 ]

Offline
josi
07. Dec 2011, 12:23 #184

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3028

Braucu ar: Ne-BMW


07 Dec 2011, 11:38:07 Noname rakstīja:

25 Jan 2011, 20:56:25 Modrs rakstīja:
da viss tas darbojas. tikai kurš būs gatavs jau esošajiem tehnisko šķidrumu līmeņiem sekot līdzi visādiem klizmatroniem.

pie tam naftas žīdeļiem tas nemaz nav izdevīgi.

piemēram, kur palika šis te? gan jau samaksāja.
http://www.tvnet.lv/auto/jaunumi/85694-ekonomiskums_un_veiktspeja_roku_roka


Šitas nomira ~ 40 gadu vecumā mīklainos apstākļos.

Gribi teikt, ka savā myspace profilā viņš no viņpasaules postē?
Offline
7788
07. Dec 2011, 12:27 #185

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


07 Dec 2011, 12:21:00 wxy rakstīja:

07 Dec 2011, 10:46:59 Badmoon rakstīja:

07 Dec 2011, 00:10:07 vsNWA rakstīja:
Ļoti labi līdzekļi degvielas patēriņa samazinašanai:

2) laicīgi samazināt ātrumu pirms luksofora, kurā ir sarkanais vai tūlīt būs, atlaižot akseleratoru un neliekot brīvgaitu - bremzēt ar motoru



Bremzējot ar motoru, degvielas patēriņš ir mazāks, nekā ripinoties neitrālajā


Kā man stāstīja zinošs auto meistars.

Ja auto ir ar elektroniško iešprici, tad ekonomiskāk bremzēt ar motoru, jo tad elektronika visu ļoti labi(ekonomiski) kontrolē(regulē). To var redzēt arī pēc uzrādītā patēriņa.

Ja nav, tad ekonomiskāk neitrālajā.

vai tad mūsdienās kāds vel braukā ar karburatoru ne elektriski vadāmu, nu izņemot moto un udens transportu?
Offline
Noname
07. Dec 2011, 13:07 #186

Kopš: 17. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 3540

Braucu ar: cauru izpūtēju


07 Dec 2011, 12:23:59 josi rakstīja:

07 Dec 2011, 11:38:07 Noname rakstīja:

25 Jan 2011, 20:56:25 Modrs rakstīja:
da viss tas darbojas. tikai kurš būs gatavs jau esošajiem tehnisko šķidrumu līmeņiem sekot līdzi visādiem klizmatroniem.

pie tam naftas žīdeļiem tas nemaz nav izdevīgi.

piemēram, kur palika šis te? gan jau samaksāja.
http://www.tvnet.lv/auto/jaunumi/85694-ekonomiskums_un_veiktspeja_roku_roka


Šitas nomira ~ 40 gadu vecumā mīklainos apstākļos.

Gribi teikt, ka savā myspace profilā viņš no viņpasaules postē?



Ieraudziju to melno veco fordu un nodomāju ka raksts noteikti par citu džeku kurš ņēma nelabu galu. Kaut kāds meksikāniskāks uzvārds tam otram bija. Galvenais triks bija degvielu pirms sadedzināšanas degvielu pārvērst gāzē.

Par līdzīgu tēmu.
http://www.magnets4energy.com/
Offline
Arsmens
07. Dec 2011, 13:21 #187

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13305

Braucu ar: Trim durvīm


07 Dec 2011, 13:07:48 Noname rakstīja:
..
Par līdzīgu tēmu.
http://www.magnets4energy.com/

Šajā maģiskās un revolucionārās ekonomijas jomā scams ir visi saiti, kuru apakšā ir sastopami atslēgasvārdi "order now" "paypal" "...and get free"
Offline
Driver
07. Dec 2011, 14:18 #188

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


07 Dec 2011, 12:27:20 7788 rakstīja:

07 Dec 2011, 12:21:00 wxy rakstīja:

07 Dec 2011, 10:46:59 Badmoon rakstīja:

07 Dec 2011, 00:10:07 vsNWA rakstīja:
Ļoti labi līdzekļi degvielas patēriņa samazinašanai:

2) laicīgi samazināt ātrumu pirms luksofora, kurā ir sarkanais vai tūlīt būs, atlaižot akseleratoru un neliekot brīvgaitu - bremzēt ar motoru



Bremzējot ar motoru, degvielas patēriņš ir mazāks, nekā ripinoties neitrālajā


Kā man stāstīja zinošs auto meistars.

Ja auto ir ar elektroniško iešprici, tad ekonomiskāk bremzēt ar motoru, jo tad elektronika visu ļoti labi(ekonomiski) kontrolē(regulē). To var redzēt arī pēc uzrādītā patēriņa.

Ja nav, tad ekonomiskāk neitrālajā.

vai tad mūsdienās kāds vel braukā ar karburatoru ne elektriski vadāmu, nu izņemot moto un udens transportu?

nee, bet visadi attalu un ne tik attalu nosturu mehanizatori tapat musdienu transportlidzekliem megina (parasti kada defekta gadijuma) regulet tuksgaitas apgriezienu ar troses pievilkshanas metodi
...kas pat daudziem VAZ jau bija gajiens.
jo vecakiem VAZiem tiktiesham reguleja droseles atduri un ar vienu skruvi degvielas kanalu, bet jau jaunakiem VAZiem bija gan degvielas kanala, gan gaisa kanala skruves un drosles atdure vairs nebija (a tapat aiztika) jaaiztiek
...un tagad gadiem ejot tie pashi, kas nemaceja pat jaunaku VAZ paregulet ir piebazushis savas liikas rokas un tukshas galvas BMW tuvumaa :gateris:

edit: kaapec to visu teicu. jo novelkot gazes trosi vai droseles atduri, dzinejs vairs neatsledz degvielas padevi, kad bremeze ar dzineju un pilniba atlaistu gazes pedali.

[ Šo ziņu laboja Driver, 07 Dec 2011, 14:20:04 ]



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
matrixxxx
07. Dec 2011, 15:12 #189

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem

Es tikai nesaprotu, kaadeelj kaads nesaprot par bremzeeshanu ar robiem un degvielas ietaupiijumu.

Kaadeelj shpricei buutu jaasmidzina degviela, ja akseleraatora pedaalis ir atlaists, bet apgriezieni virs briivgaitas apgriezieniem ?

Tas laikam bija diezgan pasen, kad karburatoram vareeja pareguleet minimaalo aizveeruma staavokli.
Offline
7788
07. Dec 2011, 15:40 #190

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


07 Dec 2011, 15:12:24 matrixxxx rakstīja:
Es tikai nesaprotu, kaadeelj kaads nesaprot par bremzeeshanu ar robiem un degvielas ietaupiijumu.

Kaadeelj shpricei buutu jaasmidzina degviela, ja akseleraatora pedaalis ir atlaists, bet apgriezieni virs briivgaitas apgriezieniem ?

Tas laikam bija diezgan pasen, kad karburatoram vareeja pareguleet minimaalo aizveeruma staavokli.

ar ātrumiem bremzējot degviejas pedeve netiek pilnībā pārtraukta un ja salīdzinam ar tugšgaitas patēriņu tad beigās sanāk tikai diskomforts! un ne jau braucot ar 65km/h pirms krustojuma būtu prātīgi mest 1 vai 2 pārnesumā
Offline
Spok5
07. Dec 2011, 17:21 #191

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

Cik var d....

Instalējam šo te, ne pārāk dārgo devaisu zem gāzes pedāļa, un lieta darīta.

Offline
wxy
07. Dec 2011, 17:24 #192

Kopš: 14. Oct 2009

Ziņojumi: 1465

Braucu ar: savu auto


07 Dec 2011, 17:21:29 Spok5 rakstīja:
Cik var d....

Instalējam šo te, ne pārāk dārgo devaisu zem gāzes pedāļa, un lieta darīta.

[IMG]ttp://images.free-extras.com/pics/t/tennis_ball-1016.jpg[/IMG]

neturēsies vietā.

Labāk šo
Offline
Spok5
07. Dec 2011, 17:30 #193

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

Tas neder. Manējo devaisu var piespiest, tikai vairāk ir jāgrib
Offline
Martins7777
07. Dec 2011, 18:45 #194

Kopš: 13. Aug 2010

Ziņojumi: 278

Braucu ar:


07 Dec 2011, 15:12:24 matrixxxx rakstīja:
Es tikai nesaprotu, kaadeelj kaads nesaprot par bremzeeshanu ar robiem un degvielas ietaupiijumu.




Tikai parēķini, ko tev labāk pēc tam patiks mainīt - sajūgu vai bremžu klučus. Atlaist gāzi līdz apgriezieni nokrīt līdz tukšgaitai, ir ok, bet turpināt slēgties uz leju = paātrināt sajūga galu.
Offline
Laoshi
07. Dec 2011, 19:01 #195

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


07 Dec 2011, 18:45:13 Martins7777 rakstīja:

07 Dec 2011, 15:12:24 matrixxxx rakstīja:
Es tikai nesaprotu, kaadeelj kaads nesaprot par bremzeeshanu ar robiem un degvielas ietaupiijumu.




Tikai parēķini, ko tev labāk pēc tam patiks mainīt - sajūgu vai bremžu klučus. Atlaist gāzi līdz apgriezieni nokrīt līdz tukšgaitai, ir ok, bet turpināt slēgties uz leju = paātrināt sajūga galu.

Nav jau jāmet pie 60km/h pirmajā, lēni slidinot sajūgu

Sajūga gals ir paātrinās, spolējoties pa Super Netto stāvlaukumu, kaut gan tur ātrāk gals ir plauktiem, iesipot apmalē.

Tas arguments ir diezgan nebūtisks, tikpat labi var neizmantot logu tīrītajus un šķidrumu, bet bāzt galvu pa logu ārā, lai nepienāk gals šķidrumam un tīrītāju mehānismam.
Offline
mc
07. Dec 2011, 19:11 #196

Kopš: 11. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 48014

Braucu ar: lēnu žurciņu

piesien strikji pie sava kraana gala, otru pusi pie pedeaalja augshas.

a)jo dziljaak spiediisi, jo garaaks kraans
b)ja spiediisi pa daudz, vispaar nee, pa daudz tu toch nespiediisi.

-----------------


Offline
baronsv
18. Dec 2011, 15:14 #197

Kopš: 23. Nov 2010

Ziņojumi: 32

Braucu ar: e34 e30 325

tie joki par bumbinjam un kiegeliem zem gazes pedali ka ari par sabiedrisko transportu vai k2, kur nu vel pie krana piesietiem strikisiem vispar nav aspratigi un smiekligi.
labak kads pastastiet kur var dabut ozonatoru? man vins patik, un ganjau neko nemaksa. bet to magnetu tak beztabu radija, ka strada, un patents vinam un tt vienigi tas teksts "vajadzigs menesis lai piestradatos" haha wtf
Offline
lapsins
18. Dec 2011, 16:09 #198

Kopš: 17. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 900

Braucu ar: subaru


18 Dec 2011, 15:14:16 baronsv rakstīja:
tie joki par bumbinjam un kiegeliem zem gazes pedali ka ari par sabiedrisko transportu vai k2, kur nu vel pie krana piesietiem strikisiem vispar nav aspratigi un smiekligi.
labak kads pastastiet kur var dabut ozonatoru? man vins patik, un ganjau neko nemaksa. bet to magnetu tak beztabu radija, ka strada, un patents vinam un tt vienigi tas teksts "vajadzigs menesis lai piestradatos" haha wtf


stāsti manim Daugaviņa.



-----------------
http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=8220
Offline
Instigater
18. Dec 2011, 16:27 #199

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Bumbiņa un ķieģelis ir tikai patēriņa palielinātāji. Tas tā, info tupākajai tautas daļai. Parēķiniet paši, motoram ir konstanti vai pat pieaugoša iekšējā pretestība palielinot apgriezienus, tajā pašā laikā, lai iegūtu to pašu jaudu ar ķieģeli, motors ir jāgriež daudz vairāk. Rezultātā mēs tērējam degvielu nevis kustībai, bet gan motora sildīšanai un spoooortiskai zāģa skaņai.
Es ar savu TDSu gandrīz vienmēr topīju grīdā, par patēriņu nesūdzos, vidējais robežās no 6.5 līdz 7.5.
Tāpat bremzējot ar motoru mēs vispār netērējam degvielu šprices dzinējiem (interesanti, kurš vēl ar karburatoriem braukā). Starp citu, tā mēs varam izjust to bremzi cik daudz motors tērē enerģijas tikai savai rotācijas kustībai pie dotajiem apgriezieniem.

Ja liekas, ka degviela maksā pārāk dārgi, tad tiešām iesaku notirgot to lūzni kādam, kuram tas ir nepieciešams, un pāriet uz K2 vai velo.
Offline
LMR
18. Dec 2011, 16:29 #200

Kopš: 10. Aug 2011

Ziņojumi: 889

Braucu ar:

bļin pilnīgi debīla diskusija, gribēsi iemācīsies braukt ekonomiski, negribēsi nu tad arī piķosi.
Piemērs, studentu gados Dreliņi - Engure (caur tukumu) ar E36 325 izspieda apmēram 5,5l uz 100km Benzīns ne dīzelis. Pasēdēt aiz smagā tuvu, No tukuma kalniem ripināties, ievērot sarkanos, atmest gāzi utt utjp. nekādi magnēti , tenisa bumbiņas utt nelīdzēs ja kāja smaga un jaiemin pie katra sarkanā utt utjp.

Mācieties braukt ja gribat pist kapeiku :760il_tomāts:
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo