Online

Pašreiz BMWPower skatās 119 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
Mixzzz
18. Oct 2022, 09:23 #6861

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Tā, ir parādījusies nelaba doma, ka mosh F11 vajag paņemt Šobrīd skatos gan N20 virzienā, gan N57. Uz ko vairāk jāpievērš uzmanība šim modeļim? Cik un kur tieši vairāk jūs ieguldāt savos drotos?

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 18 Oct 2022, 09:23:36 ]

Offline
RSAWorkshop
18. Oct 2022, 09:30 #6862

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6071

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


18 Oct 2022, 09:23:11 @Mixzzz rakstīja:
Tā, ir parādījusies nelaba doma, ka mosh F11 vajag paņemt Šobrīd skatos gan N20 virzienā, gan N57. Uz ko vairāk jāpievērš uzmanība šim modeļim? Cik un kur tieši vairāk jūs ieguldāt savos drotos?

Tas NAV ieguldijums, tā ir papista nauda Pirmā nauda sanāca ~2k, visādas blīves, ķēde, termostats, kārbai apkope. Tālāk jau gaida kloķvārpstas skriemelis, izskatās, ka turbīna un kvēpu filtram tuvojās nomaiņas termiņš

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Mixzzz
18. Oct 2022, 09:34 #6863

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


18 Oct 2022, 09:30:15 @RSAWorkshop rakstīja:

18 Oct 2022, 09:23:11 @Mixzzz rakstīja:
Tā, ir parādījusies nelaba doma, ka mosh F11 vajag paņemt Šobrīd skatos gan N20 virzienā, gan N57. Uz ko vairāk jāpievērš uzmanība šim modeļim? Cik un kur tieši vairāk jūs ieguldāt savos drotos?

Tas NAV ieguldijums, tā ir papista nauda Pirmā nauda sanāca ~2k, visādas blīves, ķēde, termostats, kārbai apkope. Tālāk jau gaida kloķvārpstas skriemelis, izskatās, ka turbīna un kvēpu filtram tuvojās nomaiņas termiņš
Nu tā nauda būs jātērē visos gadījumos, neatkarīgi vai tas N57 būs e91/f11/f31. Kādas visp atsauksmes par N20? Neskaitot ķēdes vēl kādi lielie vājie punkti ir?
Offline
Kaross
18. Oct 2022, 09:51 #6864

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Vienkārši varbūt nevajag ņemt to N57. Tāds variants netiek izskatīts?
Ja ir 150 000km, tad vēl ok, bet tālāk es neredzu jēgu no tā dzinēja.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
RSAWorkshop
18. Oct 2022, 10:10 #6865

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6071

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


18 Oct 2022, 09:51:29 @Kaross rakstīja:
Vienkārši varbūt nevajag ņemt to N57. Tāds variants netiek izskatīts?
Ja ir 150 000km, tad vēl ok, bet tālāk es neredzu jēgu no tā dzinēja.

Nav jau nekāda vaina, iet un iet

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Mixzzz
18. Oct 2022, 10:13 #6866

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


18 Oct 2022, 09:51:29 @Kaross rakstīja:
Vienkārši varbūt nevajag ņemt to N57. Tāds variants netiek izskatīts?
Ja ir 150 000km, tad vēl ok, bet tālāk es neredzu jēgu no tā dzinēja.
Nu bet a ko tad ņemt? N47 vairs toch negribu, tāda pati naudas bedrē kā n57 tikai neiet un vibrē vpizdu un N20 jau gribu, bet atrast nevar. Vispār cik labi 20i cipojas uz 28i līmeni?
Offline
RSAWorkshop
18. Oct 2022, 10:15 #6867

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6071

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


18 Oct 2022, 10:13:31 @Mixzzz rakstīja:

18 Oct 2022, 09:51:29 @Kaross rakstīja:
Vienkārši varbūt nevajag ņemt to N57. Tāds variants netiek izskatīts?
Ja ir 150 000km, tad vēl ok, bet tālāk es neredzu jēgu no tā dzinēja.
Nu bet a ko tad ņemt? N47 vairs toch negribu, tāda pati naudas bedrē kā n57 tikai neiet un vibrē vpizdu un N20 jau gribu, bet atrast nevar. Vispār cik labi 20i cipojas uz 28i līmeni?

Ja vibrē, tad tur kaut kas nav labi. Ir vēl F31 316d un salonā darbību just viņam nevar, degvielu neēd necik, ekstru nav-nav kam saplīst, nav arī žēl

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
michals1
18. Oct 2022, 10:19 #6868

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 1979

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!

Pašlaik lietoju 25d,iet lopā,atsauksmes tikai pozitīvas.
Offline
Mikels
18. Oct 2022, 12:06 #6869

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4618

Braucu ar: cieņu


18 Oct 2022, 10:13:31 @Mixzzz rakstīja:

18 Oct 2022, 09:51:29 @Kaross rakstīja:
Vienkārši varbūt nevajag ņemt to N57. Tāds variants netiek izskatīts?
Ja ir 150 000km, tad vēl ok, bet tālāk es neredzu jēgu no tā dzinēja.
Nu bet a ko tad ņemt? N47 vairs toch negribu, tāda pati naudas bedrē kā n57 tikai neiet un vibrē vpizdu un N20 jau gribu, bet atrast nevar. Vispār cik labi 20i cipojas uz 28i līmeni?

Es gribu F34 328i GT, bet pat mobile.de ir 18 sludinājumi
Cik es esmu lasījis par N20, pirmajiem gadiem ir problēmas ar ķēdēm, vēlākiem gadiem nāk jau uzlabota versija, bet BMW arī piedāvā gatavu nomaiņas kitu. Arī pati nomaiņa tur ir krietni vieglāka un lētāka, kā dīzeļiem. Par citām būtiskām problēmām nav dzirdēts, tā pati vāŗstu vāka blīve mēdz sulot un citi raksturīgi bmw sīkumi. Cik lasīts to dzinēju čipot nav vēlams no ilgmūžības viedokļa, 320i no 328i atšķiras arī virzuļi, bet lielākā problēma ir ka to auto ar šiem dzinējiem LV gandrīz nav, ņemot vērā, ka dīzelis tajā laikā bija topā.

[ Šo ziņu laboja Mikels, 18 Oct 2022, 12:45:24 ]

Offline
Mixzzz
18. Oct 2022, 12:52 #6870

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


18 Oct 2022, 10:15:10 @RSAWorkshop rakstīja:

18 Oct 2022, 10:13:31 @Mixzzz rakstīja:

18 Oct 2022, 09:51:29 @Kaross rakstīja:
Vienkārši varbūt nevajag ņemt to N57. Tāds variants netiek izskatīts?
Ja ir 150 000km, tad vēl ok, bet tālāk es neredzu jēgu no tā dzinēja.
Nu bet a ko tad ņemt? N47 vairs toch negribu, tāda pati naudas bedrē kā n57 tikai neiet un vibrē vpizdu un N20 jau gribu, bet atrast nevar. Vispār cik labi 20i cipojas uz 28i līmeni?

Ja vibrē, tad tur kaut kas nav labi. Ir vēl F31 316d un salonā darbību just viņam nevar, degvielu neēd necik, ekstru nav-nav kam saplīst, nav arī žēl
Ja nav kkas labi, tad vispār liekās ka tas motors izvibrēs ārā no auto Bet esmu vairākus braucis, gan cipotus gan pilnīgi stock kur īpašnieks nežēlo naudu - nu vibrē visi tie n47. Nepatīk man bmw 4cyl dirseli
Offline
Amphiney
18. Oct 2022, 13:52 #6871

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 953

Braucu ar: F11

Arī meklēju vismaz n20, bet neizdevās. Pagaidām (tfu tfu tfu) 14. Gada n57 nav pievīlis.
Offline
Locis
18. Oct 2022, 21:36 #6872

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10806

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Ar vienu N57 F11(150kw ,3.0d) ,2010 gada nobraukts 130k(230k-360k vismaz). Ķēdes maiņa ,kvelsvecu bloks ,skriemelis,sūkņa kontakts bākā.

Tagad ir 2014 F15 190 kW no 150 k-220k.,pie 160k apmēram aizdegas kolektors jo egr nosprūda ,kolektora maina ,egr maiņa. Izmantoju garantiju pie pārdevēja un vēl vārstu vāku nomainīja ,bet tā baigi nelika par sevi manīt 2020 gadā pie dīlera bijis pārbaudīt egr radiatoru pa atsaukumu,bet esot bijis ok,pagaidām nav manīta zušana ,vienīgi pirmo reizi pa 70k uzleju līmenī,redzēs ,kas tālāk būs.

Kopumā N57 liekas diezgan ok motors ,tikai nesaprotu kāpēc tam vecākajam nebija tādas problēmas ar egr ,mosk jau bija sataisits vai 150-180kw kaut kas atšķiras no 190kw.

Protams ,varbūt pieredze laba ,jo auto dabon izskrieties ,jo mazajos pārbraucienos cits auto

[ Šo ziņu laboja Locis, 18 Oct 2022, 21:45:32 ]

Offline
Mixzzz
24. Oct 2022, 10:28 #6873

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Skatījos vienk kas no bmw benzo variantiem ir pieejami un rodas sajūta ka ir vairāk 535i un 550i nekā kkādi 520i/528i un bieži vien līdzīgās cenās. Par 550i ir skaidrs , bet tīri intereses pēc kas vainas N55? Naheram viņi maksā to pašu ko 4cyl un ir vairāk pieejami? Tak vai tad tie motori neskaitījas ok un modern times 2JZ?
Offline
VVRECK
24. Oct 2022, 10:35 #6874

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


18 Oct 2022, 21:36:39 @Locis rakstīja:
Ar vienu N57 F11(150kw ,3.0d) ,2010 gada nobraukts 130k(230k-360k vismaz). Ķēdes maiņa ,kvelsvecu bloks ,skriemelis,sūkņa kontakts bākā.

Tagad ir 2014 F15 190 kW no 150 k-220k.,pie 160k apmēram aizdegas kolektors jo egr nosprūda ,kolektora maina ,egr maiņa. Izmantoju garantiju pie pārdevēja un vēl vārstu vāku nomainīja ,bet tā baigi nelika par sevi manīt 2020 gadā pie dīlera bijis pārbaudīt egr radiatoru pa atsaukumu,bet esot bijis ok,pagaidām nav manīta zušana ,vienīgi pirmo reizi pa 70k uzleju līmenī,redzēs ,kas tālāk būs.

Kopumā N57 liekas diezgan ok motors ,tikai nesaprotu kāpēc tam vecākajam nebija tādas problēmas ar egr ,mosk jau bija sataisits vai 150-180kw kaut kas atšķiras no 190kw.

Protams ,varbūt pieredze laba ,jo auto dabon izskrieties ,jo mazajos pārbraucienos cits auto


Vari lūdzu paskaidrot smalkāk par sūkņa kontaktu bākā? Kāds ir maiņas iemesls un ko tas maksā?
Offline
Locis
24. Oct 2022, 10:58 #6875

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10806

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Pie galerijām ir arī Karosa aprakstas par to tēmu.
Pienākošais kontakts pie sūkņa rūpnieciski nav kārtīgi uzpresēsts/saspiests,līdz ar to kādā brīdī tur zūd kontakts un sāk svilt. Pēkšņi auto apstājas un viss. Pieejams ir uzlabots štekera remkomplekts,domāju nav slikta doma to preventatīvi nomainīt.
Offline
RSAWorkshop
24. Oct 2022, 12:02 #6876

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6071

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Ir tādi remkomplekti uz vietas

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
eernijss
06. Nov 2022, 08:52 #6877

Kopš: 17. Apr 2020

Ziņojumi: 582

Braucu ar:

cik maksā āķa uzstādīšna? varbūt kādam uz tirgu ir pilns komplekts?

[ Šo ziņu laboja eernijss, 06 Nov 2022, 08:54:37 ]

Offline
Red_Devil
24. Nov 2022, 08:44 #6878

Kopš: 14. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 413

Braucu ar: E91 LCI

Sveki, padalieties ar pieredzi kā aukstā laikā uzsilst Jūsu auto.
Man pēc 15km pa pilsētu sasniedz tikai 80grādus motors un augstāk par 90 nekāpj, ieprirkš smuki visu laiku uz 100grādiem uzkāpa. Plānoju mainīt termostatu, ir vēl kādi ieteikumi?
Offline
Asch
24. Nov 2022, 09:58 #6879

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4190

Braucu ar:

100 gradi? kas par motoru?
Offline
Kaross
24. Nov 2022, 09:59 #6880

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Tā ir eļļas temperatūra.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo