Online

Pašreiz BMWPower skatās 75 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
Kaross
05. Feb 2022, 22:51 #6661

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4327

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


05 Feb 2022, 22:20:05 @CJEdzhooons rakstīja:
Jautājums speciem par N57 motoriem, no kura gada viņi palika daudz maz uzticami lielos noskrējienos, nav problēmas ar šallēm, nav augstspiediena sūkņu problēmas, ķēdes iet ilgāk? Skatos ka, pat reputabliem mehiem opinioni atšķirās.


Ne no viena gada. Pat B57, kas nāk jau G sērījās ir tās pašas problēmas.
Atkārtošos 101.reizi. Nav starpības, ko saka reputabli vai kādi citi mehi. Statistika ir statistika. Ja remonta cehos tie dzinēji ienāk kaudzēm un stāv rindā, bet tajā pašā laikā Audi 3.0TDI nav neviena un vispār tādas problēmas pat dzirdētas nav, tad kāds vēl tur reputablu mehu viedoklis?! Tie ir fakti. Tas dzinējs ir sūds. Esmu nobraucis pats 100 000+km un ikdienā 80% apkalpoju BMW. Zinu, ka nākamais būs vai nu benzīns vai Audi.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
hrusts
05. Feb 2022, 23:14 #6662

Kopš: 17. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1300

Braucu ar: F11 530D, F31 320D, e36 cabrio 328i ///M,


05 Feb 2022, 22:51:47 @Kaross rakstīja:

05 Feb 2022, 22:20:05 @CJEdzhooons rakstīja:
Jautājums speciem par N57 motoriem, no kura gada viņi palika daudz maz uzticami lielos noskrējienos, nav problēmas ar šallēm, nav augstspiediena sūkņu problēmas, ķēdes iet ilgāk? Skatos ka, pat reputabliem mehiem opinioni atšķirās.


Ne no viena gada. Pat B57, kas nāk jau G sērījās ir tās pašas problēmas.
Atkārtošos 101.reizi. Nav starpības, ko saka reputabli vai kādi citi mehi. Statistika ir statistika. Ja remonta cehos tie dzinēji ienāk kaudzēm un stāv rindā, bet tajā pašā laikā Audi 3.0TDI nav neviena un vispār tādas problēmas pat dzirdētas nav, tad kāds vēl tur reputablu mehu viedoklis?! Tie ir fakti. Tas dzinējs ir sūds. Esmu nobraucis pats 100 000+km un ikdienā 80% apkalpoju BMW. Zinu, ka nākamais būs vai nu benzīns vai Audi.

Un kurš tad būtu tas benzīns, kurš nobrauks 300k bez gemera??? Par audi piekritīšu...
Offline
CJEdzhooons
05. Feb 2022, 23:15 #6663

Kopš: 03. May 2020

No: Rīga

Ziņojumi: 91

Braucu ar: 09' e61 530d


05 Feb 2022, 22:41:11 @hrusts rakstīja:

05 Feb 2022, 22:20:05 @CJEdzhooons rakstīja:
Jautājums speciem par N57 motoriem, no kura gada viņi palika daudz maz uzticami lielos noskrējienos, nav problēmas ar šallēm, nav augstspiediena sūkņu problēmas, ķēdes iet ilgāk? Skatos ka, pat reputabliem mehiem opinioni atšķirās.

Lai arī ko nozīmētu reputabli mehi, ja jau viņu viedoklis tev neder, tad kā viedokli tu gaidi??? Bmw dieva??? Ja saimnieks lohs, jāj to miseni un maina eļļu 25-40k km tad šālēm žopa,ja nē, tad viss safe, bet es netēmēju uz reputabla meha opiniona balvu...


tak tāpēc arī jautāju šeit, jo specu viedoklis atšķirās, ja visi vienu un to pašu teiktu, tad kādi vēl jaut.

[ Šo ziņu laboja CJEdzhooons, 05 Feb 2022, 23:15:39 ]

Offline
hrusts
05. Feb 2022, 23:17 #6664

Kopš: 17. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1300

Braucu ar: F11 530D, F31 320D, e36 cabrio 328i ///M,


05 Feb 2022, 23:15:16 @CJEdzhooons rakstīja:

05 Feb 2022, 22:41:11 @hrusts rakstīja:

05 Feb 2022, 22:20:05 @CJEdzhooons rakstīja:
Jautājums speciem par N57 motoriem, no kura gada viņi palika daudz maz uzticami lielos noskrējienos, nav problēmas ar šallēm, nav augstspiediena sūkņu problēmas, ķēdes iet ilgāk? Skatos ka, pat reputabliem mehiem opinioni atšķirās.

Lai arī ko nozīmētu reputabli mehi, ja jau viņu viedoklis tev neder, tad kā viedokli tu gaidi??? Bmw dieva??? Ja saimnieks lohs, jāj to miseni un maina eļļu 25-40k km tad šālēm žopa,ja nē, tad viss safe, bet es netēmēju uz reputabla meha opiniona balvu...


tak tāpēc arī jautāju šeit, jo specu viedoklis atšķirās, ja visi vienu un to pašu teiktu, tad kādi vēl jaut.

Aaaaa, ok
Tagat skaidrs?
Offline
CJEdzhooons
05. Feb 2022, 23:25 #6665

Kopš: 03. May 2020

No: Rīga

Ziņojumi: 91

Braucu ar: 09' e61 530d


05 Feb 2022, 23:17:46 @hrusts rakstīja:

05 Feb 2022, 23:15:16 @CJEdzhooons rakstīja:

05 Feb 2022, 22:41:11 @hrusts rakstīja:

05 Feb 2022, 22:20:05 @CJEdzhooons rakstīja:
Jautājums speciem par N57 motoriem, no kura gada viņi palika daudz maz uzticami lielos noskrējienos, nav problēmas ar šallēm, nav augstspiediena sūkņu problēmas, ķēdes iet ilgāk? Skatos ka, pat reputabliem mehiem opinioni atšķirās.

Lai arī ko nozīmētu reputabli mehi, ja jau viņu viedoklis tev neder, tad kā viedokli tu gaidi??? Bmw dieva??? Ja saimnieks lohs, jāj to miseni un maina eļļu 25-40k km tad šālēm žopa,ja nē, tad viss safe, bet es netēmēju uz reputabla meha opiniona balvu...


tak tāpēc arī jautāju šeit, jo specu viedoklis atšķirās, ja visi vienu un to pašu teiktu, tad kādi vēl jaut.

Aaaaa, ok
Tagat skaidrs?


zāles neesi aizmirsis iedzert?
Offline
Kaross
05. Feb 2022, 23:29 #6666

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4327

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

benzīns vienkārši caurmērā būs nobraucis/nobraukts mazāk. Tāpēc tāda ideja.

Intersanti kā tie mehi pamato, ka N57 būtu labs? Šāles noraksta uz retām eļļas maiņām? Audi intervāli mazāki? Nē? Audi kāds biežāk maina eļļu? Nē.
BMW šāles neraujas bieži nost vai kāds vēl pamatojums?
Ikars tos motorus cik sapratu vairs pat remontēt neņem. Silver engine Dāvis N57 blokus arī vairs neremontē praktiski. Ikšķilē Šūtelis remontē? Nezinu, bet arī ar viņu runāju un neko labu neizteicās. Bloki kādu laiku atpakaļ rindā stāvēja pie remontētājiem. Es saprastu ja vēl dažiem motoriem tas notiktu, bet tas ir sistemātiski, periodiski visiem man zināmajiem servisiem, kas strādā ar BMW. Es tiešām gribētu dzirdēt to mehu argumentus, kas saka, ka N57 ir labs motors.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
hrusts
06. Feb 2022, 00:08 #6667

Kopš: 17. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1300

Braucu ar: F11 530D, F31 320D, e36 cabrio 328i ///M,


05 Feb 2022, 23:29:45 @Kaross rakstīja:
benzīns vienkārši caurmērā būs nobraucis/nobraukts mazāk. Tāpēc tāda ideja.

Intersanti kā tie mehi pamato, ka N57 būtu labs? Šāles noraksta uz retām eļļas maiņām? Audi intervāli mazāki? Nē? Audi kāds biežāk maina eļļu? Nē.
BMW šāles neraujas bieži nost vai kāds vēl pamatojums?
Ikars tos motorus cik sapratu vairs pat remontēt neņem. Silver engine Dāvis N57 blokus arī vairs neremontē praktiski. Ikšķilē Šūtelis remontē? Nezinu, bet arī ar viņu runāju un neko labu neizteicās. Bloki kādu laiku atpakaļ rindā stāvēja pie remontētājiem. Es saprastu ja vēl dažiem motoriem tas notiktu, bet tas ir sistemātiski, periodiski visiem man zināmajiem servisiem, kas strādā ar BMW. Es tiešām gribētu dzirdēt to mehu argumentus, kas saka, ka N57 ir labs motors.

Mans viedoklis - ja mēs skatām auto ar nobraukumu līdz 200kkm tad poh vai benzīns vai dīzelis, ja nobraukums lielāks, tad jāpadomā nopietnāk, man lietošanā ir gan N57 gan N47 abiem +-240 kkm ir pieredze ar šālēm utt nēesmu mehs, kur nu vēl reputabls, bet ja vēlreiz būtu izvēle pirkt N57 ar 200+kkm tad pirktu pa to pašu naudu audi bet tas ir subjektīvs viedoklis un neveiksmīga pieredze ar 4k+ iekritienu + abiem bmw pēc
200k km (+-) motora spilveni ir nokalpojuši (protams, ja neesi mazohists un nemīli vibrāciju)
F11 530d facelift automāts -
reduktora bukses 3gab
Priekšējie amīši ar visu kas nāk klāt
Pneimas baloni 2 gab
Kardāna mufta
Motora spilveni
Ieplūdes kolektora tīrīšana
Cits motors ar 75k km nobraukumu (šāles)
Nobraukums ~236k km
F31 320d manuālis - ķēžu maiņa, sajūga komplekts+divmasnieks, motora spilveni un viens gultnis ~238 k km


Spriediet paši vai tas ir daudz, vai maz priekš auto līdz 250kkm
Offline
CJEdzhooons
06. Feb 2022, 00:57 #6668

Kopš: 03. May 2020

No: Rīga

Ziņojumi: 91

Braucu ar: 09' e61 530d


05 Feb 2022, 23:29:45 @Kaross rakstīja:
benzīns vienkārši caurmērā būs nobraucis/nobraukts mazāk. Tāpēc tāda ideja.

Intersanti kā tie mehi pamato, ka N57 būtu labs? Šāles noraksta uz retām eļļas maiņām? Audi intervāli mazāki? Nē? Audi kāds biežāk maina eļļu? Nē.
BMW šāles neraujas bieži nost vai kāds vēl pamatojums?
Ikars tos motorus cik sapratu vairs pat remontēt neņem. Silver engine Dāvis N57 blokus arī vairs neremontē praktiski. Ikšķilē Šūtelis remontē? Nezinu, bet arī ar viņu runāju un neko labu neizteicās. Bloki kādu laiku atpakaļ rindā stāvēja pie remontētājiem. Es saprastu ja vēl dažiem motoriem tas notiktu, bet tas ir sistemātiski, periodiski visiem man zināmajiem servisiem, kas strādā ar BMW. Es tiešām gribētu dzirdēt to mehu argumentus, kas saka, ka N57 ir labs motors.


Neviens neslavē, neesmu prasījis vai labs vai slikts salīdzinot ar konkurentiem, vienkārši interesējos kurš gads n57 ir safe ilgtermiņā, viens saka kategoriski neko pirms 2012, otrs 2015, tu atkal ka vispār pat B sērija ir hujņa. Ok, labi ka pajautāju, tādas infas man vispār nebija. Naudas no salona paņemt nav, tāpēc nākas bomžot un viss kas man spīd ir 200kkm+ bmw. Pašam 300kkm M57 poļot normaļņij

[ Šo ziņu laboja CJEdzhooons, 06 Feb 2022, 01:01:13 ]

Offline
Amphiney
06. Feb 2022, 00:58 #6669

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 962

Braucu ar: F11

Tagad jau tad tik jābrauc


Otra lieta vai tiešām jums tām fkam ir tie 200k, nevis 300k km.
Offline
hrusts
06. Feb 2022, 08:55 #6670

Kopš: 17. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1300

Braucu ar: F11 530D, F31 320D, e36 cabrio 328i ///M,


06 Feb 2022, 00:58:51 @Amphiney rakstīja:
Tagad jau tad tik jābrauc


Otra lieta vai tiešām jums tām fkam ir tie 200k, nevis 300k km.

Ja jautājums man, tad maniem auto nav grozīts nobraukums.... Jautājums kā tie auto ir ekspluotēti pirms tam - čomi brauc ar N57 - vienam ~320k km otram tuvu pie 300 abi kastrēti + čips un abi brauc un nezin kas ir šāles, man vienk nepaveicās, lai gan kad atdzinu no vācijas uzreiz samainīju ķēdes, iztīriju kolektoru, tā teikt, lai var droši braukt
Offline
Amphiney
06. Feb 2022, 10:08 #6671

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 962

Braucu ar: F11

Arī apņēmīgi Vācieši mēdz starp oficiālām apkopēm grozīt odo, netikai A-Eiropa tā dara.

Galu galā tad nedaudz dārgāk tev sanāca, bet arī tagad visam jau vajadzētu ilgi kalpot.
Offline
R_S
22. Feb 2022, 10:16 #6672

Kopš: 08. Jul 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 763

Braucu ar: nākotnes klasiku

Nemāku dīzeļus - 525d ar n47T dzinēju beigtas sprauslas.
Ir iespējams un cik tas ir gudri viņas restaurēt?
Ja jaunas, tad var ņemt BOSCH aftermarket vai OEM ?
Offline
eernijss
22. Feb 2022, 12:35 #6673

Kopš: 17. Apr 2020

Ziņojumi: 582

Braucu ar:

Kādi iemesli, ka auto pats netaisa filtram reģenerāciju?
Offline
Karlis_
22. Feb 2022, 14:38 #6674

Kopš: 10. Jun 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 337

Braucu ar: G20 330i

Varbūt filtra nemaz nav?
Offline
sys9291
22. Feb 2022, 14:53 #6675

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5177

Braucu ar: F20 R1200RT


22 Feb 2022, 12:35:12 @eernijss rakstīja:
Kādi iemesli, ka auto pats netaisa filtram reģenerāciju?

par kādu auto runājam? kā zinām, ka netaisa?
Offline
Angelz
22. Feb 2022, 15:41 #6676

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2869

Braucu ar: BMW E60 535D


22 Feb 2022, 12:35:12 @eernijss rakstīja:
Kādi iemesli, ka auto pats netaisa filtram reģenerāciju?


Pietiekami daudz, bez priekšzināšanām dotā informācija neko daudz nedos.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Kaross
22. Feb 2022, 18:12 #6677

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4327

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


22 Feb 2022, 10:16:10 @R_S rakstīja:
Nemāku dīzeļus - 525d ar n47T dzinēju beigtas sprauslas.
Ir iespējams un cik tas ir gudri viņas restaurēt?
Ja jaunas, tad var ņemt BOSCH aftermarket vai OEM ?


Kas ir domāts ar Bosch aftermarket?
BMW Bosch sprauslas uzstāda no rūpnīcas.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
sn
22. Feb 2022, 18:25 #6678

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879542

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


22 Feb 2022, 12:35:12 @eernijss rakstīja:
Kādi iemesli, ka auto pats netaisa filtram reģenerāciju?

tev degviela par maz bākā, vajag vismaz 20 litrus

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
rabbit
22. Feb 2022, 19:01 #6679

Kopš: 03. Jan 2010

No: Gulbene

Ziņojumi: 243

Braucu ar: f11 530xd

varbūt kādam ir ? savējo novērpu

pēc visa vajadzetu būt nr57

[ Šo ziņu laboja rabbit, 22 Feb 2022, 19:01:58 ]

Offline
R_S
22. Feb 2022, 22:34 #6680

Kopš: 08. Jul 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 763

Braucu ar: nākotnes klasiku


22 Feb 2022, 18:12:20 @Kaross rakstīja:

22 Feb 2022, 10:16:10 @R_S rakstīja:
Nemāku dīzeļus - 525d ar n47T dzinēju beigtas sprauslas.
Ir iespējams un cik tas ir gudri viņas restaurēt?
Ja jaunas, tad var ņemt BOSCH aftermarket vai OEM ?


Kas ir domāts ar Bosch aftermarket?
BMW Bosch sprauslas uzstāda no rūpnīcas.
Tad viss skaidrs. Vienkārši redzu, ka Bosch viņas tirgo zem diviem saviem artikula nr. 150 eur lētāk nekā zem BMW OE numura.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo